Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@sybreed



Haha, eisen en wat ze aanbieden ja.



Ik kan ook wel eisen, uiterlijk van Salma Hayek en er zelf niet uit zien.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij viva forum bij paiq gekomen. Daar heb ik de liefde van mijn leven ontmoet en ben ik nu samenwonend en zwanger!
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Blijft een lastig iets... Natuurlijk het klikt vaker niet dan wel, maar ik heb zelden het gevoel dat ik in de eerste minuten al weet of ik met iemand misschien wel oud wil worden. Ja, ik voel me meer aangetrokken tot de ander, maar nogmaals ik denk dat zoiets moet groeien... Voor mij is belangrijk dat ik leuke gesprekken heb gehad en met diegene kan lachen. Tijdens een eerste date die vaak ook gevoed wordt door een zekere spanning, kan ik misschien enigszins gespannen overkomen. Sterker nog, ik heb wel eens de feedback gekregen van dat het aan mijn uiterlijk niet zou liggen, maar dat ik enorm gespannen en daardoor best gesloten overkwam. Mijn verklaring was dat ik met te hoge verwachtingen de eerste date in ging, gebaseerd op de leuke chatt/whatsapp gesprekken. Inmiddels zo open minded mogelijk de dates in gaan, waardoor ik in elk geval een zekere rust vind.



Als dan de meeste elementen voor een leuke avond voor mijn gevoel toch voorbij zijn gekomen, en zij blijkt toch niet de klik te ervaren, maakt dat gewoon best onzeker.



Oke, foto's zijn niet te vergelijken met de werkelijkheid, maar ik heb recente foto's, onbewerkt, daar wordt ik in beginsel toch op uitgekozen. Is het dan de lichaamstaal, een zekere terughoudendheid in mijn houding o.i.d. wat deze keuze kan beïnvloeden?



@interiorjunkie: haha, als we van ongeveer dezelfde leeftijd zijn komen we elkaar straks misschien nog wel tegen op paiq. Ik heb het idee dat de hoeveelheid mannen aanzienlijker hoger is dan het aantal vrouwen ;)
@Famke:

Wat een klote situatie!! Echt supergoed van je dat je naar je onderbuikgevoel geluisterd hebt. Lovendal en ik hebben laatst allebei een date met dezelfde psychopaat gehad, dus ik voel met je mee. Hij komt niet toevallig uit 't Gooi?



Kun je er wel iets meer over vertellen? Waar heeft ie nu precies over gelogen? Zijn gevoel naar jou, zijn leven, heeft ie al een vrouw/kinderen thuis zitten? En hoe ben je er achter gekomen?



Sterkte iig meis!!



Ik reageer later even op de rest.
Alle reacties Link kopieren
Ironwill, wat leuk dat je dat even komt vertellen! En ja, zo kan het gewoon lopen, echt super!



Caspar: ja, ik denk dat een gesloten, gespannen lichaamshouding zeker mensen kan afstoten. Een leuk koppie is één maar als je het gevoel hebt dat de ander niet kan ontspannen kost zo'n date veel energie. Is mijn ervaring in ieder geval. Lukt het je om de hooggespannen verwachtingen los te laten en gewoon te gaan voor een gezellig avondje uit? Dat helpt mij, het gevoel dat ik gewoon met een nieuwe vriend ga afspreken, iemand waar ik nieuwsgierig naar ben na de mails, en met wie ik hopelijk een leuke avond heb. En natuurlijk voel ik me dan toch ietsje anders dan als ik gewoon met een oude vriend ofzo afspreek, maar het heeft dan niet de beladenheid van: zal dit de liefde van mijn leven zijn?



Sybreed: jij komt ze wel tegen hoor. Haha, ik vermaak me kostelijk met jouw beschrijvingen! Wat een exemplaren allemaal.



Maggie, wat goed van je dat je gestopt bent met dat contact waar je een raar gevoel over had! Als het al zo lastig begint, hoe gaat het dan worden als het echt wat wordt? Vaak niet leuker of makkelijker dan in het begin. En intuïtie is je beste vriend...



Misia: wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit en issues uit het verleden moet verwerken. Ik weet niet of daar geen (nieuwe) man bij past. Als je echt een hele lieve man treft die jou neemt zoals je bent, zoals die man klinkt met wie je nu contact hebt, en hij weet van jouw issues en vind je desondanks toch de vrouw waar hij voor wil gaan, dan zou ik dat niet zomaar afkappen. De liefde kan ook heel veel voor je betekenen! Mijn moeder was (is nog steeds wel een beetje) een vrouw met issues maar toch was mijn vader smoorverliefd en is hij altijd voor haar door het vuur gegaan. Ik denk dat mijn moeder zonder de liefde van mijn vader niet was geworden wie ze nu is, een veel stabielere vrouw die veel issues heeft aangepakt in therapie. Dus sluit het niet meteen uit, dat is wat ik wil zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, nog even een update: date was erg geslaagd! Echt super lekker zitten kletsen, iets teveel biertjes gedronken en zelfs nog gezoend! Nou, er zit in ieder geval een stijgende lijn in mijn dates, haha! We gaan elkaar volgende week weer zien en dat vind ik leuk. Geen idee of het wat gaat worden maar ik merk dat ik er relaxed over ben. Dus ben blij!
Alle reacties Link kopieren
Nadine: meen je niet van die date met een psychopaat uit het Gooi! Toevallig zeg. Zou wat zijn als het dezelfde is als die van Famke.. Ik ben ook nog wel benieuwd naar je verhaal Famke en snap dat je er even helemaal klaar mee bent, bah!



En Suzy, jij ook bedankt voor het delen van je verhaal. Ik lees je wel vaker in andere topics en vind je altijd een hele lieve en wijze vrouw, dus fijn dat je hier ook mee komt schrijven!
Alle reacties Link kopieren
@Fam, begrijp dat je niet veel wil zeggen ivm herkenbaarheid. Maar wat hij ook gedaan heeft... Wat een EIKEL! Ik lees in jouw verhaal dat hij niet degene is die hij zegt te zijn, dus goed dat je er achter gekomen bent en het gelijk afsluit. Heb je hem er ook mee geconfronteerd?

@viva, leuk een positieve date! Spannend!

@casper, is het niet een idee om een keer wat anders te gaan doen op een date? Met een leuke activiteit heb je vaak wat afleiding en kom je natuurlijker over.



Mijn date.... Hij is net na een ontbijtje op bed de deur uitgelopen, zegt dat genoeg? Vanaf de eerste minuut voelde het zo goed en hebben we elkaar niet meer los gelaten. Daarna dus ook gezellig samen geslapen. Hij is leuk! En gelukkig vindt hij dat ook van mij. Dus to be continued...
Alle reacties Link kopieren
@Nadine, uit 't Gooi komt hij niet maar ik heb wel iemand op RP die daar vandaan komt waar ik ook mijn twijfels over heb. Heb je iets meer info over die man?



@Lash, wat super dat het zo goed voelt en leuk was. Klinkt als een match (al weet je dat nooit zeg ik na mijn ervaring haha ). Zie je hem snel weer? Wonen jullie bij elkaar in de buurt? Super voor je!



@Viva, jij ook geslaagde date, top! Volgende week weer, ben benieuwd hou ons op de hoogte!



@Caspar, lastig. Een goede kop is c.q. aantrekkingskracht is vaak vereiste nummer 1 maar kennelijk wordt dat ergens door teniet gedaan. Gesloten houding of onzekerheid kan, al zou ik daar niet op afknappen. Als je daardoor het gesprek niet op gang kunt houden dan wel. Lopen de gesprekken wel gewoon vlot en gezellig? Misschien heb je gewoon pech? En ik zou eerdere ervaringen niet meenemen in volgende dates, elke vrouw/date is een nieuw begin toch?



Ok ik zal iets meer vertellen, maar ben altijd paranoia dat hij dit kan lezen (you never know). Hij heeft niet gelogen over wie hij is en heeft ook geen gezin, hij zocht gewoon door. Uit niets was op te maken dat het niet goed zat, dat is het nu juist. Als ik dat kleine dingetje niet opgemerkt had en op onderzoek uit was gegaan had dit nog maanden door kunnen gaan. Dat vind ik nog het ergste eigenlijk. Dat het over is niet zo, want had al teveel twijfels dus dit lost zichzelf mooi op.



Wat ik nu wel lastig vind, hoe kun je ooit nog vertrouwen hebben in een beginnende relatie als je dus niet kunt vertrouwen op samenzijn, woorden, veel contact. Kennelijk weet je het dus nooit.



O en nog een dilemma.... de man waarvoor ik me ooit aanmeldde op de site wil wat gaan drinken. Hoofd staat er niet helemaal naar, maar meer omdat ik moe ben dan om die date. Gaan of niet? Is geen apper dus ben bang dat het anders verwatert. Slechte timing.... wie heeft raad?
Alle reacties Link kopieren
Famke, gaan! Ik was gisteren ook echt doodmoe, zo gaar en ik baalde dat ik nou net zó moe was op de dag van m'n date. Maar na een douche, lekker tutten en leuke kleren voelde ik me al een ander mens en uiteindelijk ben ik om half 2 vrolijk de kroeg uitgerold. Als iemand leuk is krijg je vanzelf weer meer energie!



En wat stom van die vent, lekker met jou daten en slijmen en ondertussen gewoon met anderen daten? Bah! Kan me echt voorstellen dat je daarna het gevoel hebt niemand meer te kunnen vertrouwen. Maar gelukkig zijn er heel veel mannen die wel gewoon eerlijk zijn dus laat je niet afschrikken door deze rare man. En je intuïtie heeft je niet in de steek gelaten, dus dat is alleen maar een goed teken!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Lash!! Was het nou de tweede keer dat jullie elkaar zagen?
@Lash: super dat je date zo gezellig was! Veelbelovend!



@Sybreed: een wordbestand met profielen?? Waarvoor heb je dat nodig dan?



@Famke: kan me helemaal voorstellen dat vertrouwen weg is, maar gewoon naar je date gaan! Of anders zeggen dat je onverhoopt ziek bent maar dat je graag een andere dag met m plant en meteen voorstel doet omdat je het heel jammer vindt dat het niet door kan gaan. Want als je alleen moe bent, is een date prima, maar als je echt slecht in je vel zit misschien niet.

Wat betreft RP kerel: als je daar meer over wil weten mag je me een pb sturen met info. Dat bespreek ik liever niet algemeen op het forum.



@Vivanoordje: fijn dat je date ook zo leuk was! Komt dus nog een vervolg?



Wat betreft mezelf... ik heb net het onmogelijke gedaan. Was deze week IRL een kerel tegengekomen, niet gesproken wegens omstandigheden maar wel veel oogcontact. Had zn kaartje van zn bedrijf, dus heb m een mail gestuurd. Haha, niet geschoten is altijd mis. En anders zie k m toch nooit meer ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb besloten om niet naar date te gaan, juist omdat ik hem wel echt leuk vind. Ik wil in goede doen zijn en niet zoals ik me nu voel (hoewel ik knop best om kan zetten). Hij reageerde goed. Nu proberen het een tijd op app vol te houden, risico want dat verwatert sneller. Maar als dat zo is dan was het hem toch niet denk ik dan maar.



@Nadine, stoer dat je het gedurfd hebt zo contact te zoeken. Ben benieuwd hoe hij reageert. Ik heb je ook PB gestuurd want ik ben nieuwsgierig en je daar ook het verhaal van mij verteld (mocht jij nieuwsgierig zijn). Hoor graag wat voor psycho dat was. Rare figuren in de wereld!
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Ik ben zo'n schijtbak. Ik heb 2 weken geleden een superleuke date gehad. Het klikte van beide kanten. Na de date ook nog op en neer geappt (kreeg echt binnen 15 min nadat we afscheid namen meteen een appje) En over het algemeen reageert hij overal vrij snel op. 3 dagen later na de date ging ik op vakantie, en ook tijdens mn vakantie appte we. Het kwam wel steeds beetje van mijn kant vond ik maar hij toonde wel oprechte interesse. Nu ben ik sinds gisteren weer terug, en vanmorgen appte hij weer iets uitzichzelf. Nu wil ik hem heeeeeeeeeeeel graag weer zien, maar durf op één of andere manier niet te vragen wanneer we elkaar weer gaan zien...

Ik heb zoiets van... hij kan het toch ook aan mij vragen? We hebben het over allerlei dingetjes, maar niet over onze 2e date. Weet bijna zeker dat hij ook heus wel wil, maar omdat ik hem best leuk vind word ik toch weer wat onzeker. En ik weet ergens ook wel dat hij mij ook wel ergens ziet zitten.

Maar toch....

Ik had al gevraagd of hij het weekend nog iets leuks ging doen, en hij had geen plannen.

Waarom vraagt ie niks aan mij? Zou die ook onzeker zijn?
Alle reacties Link kopieren
Lolo allen, ik lurk al een hele tijd mee en zie veel dames & heren in het zelfde schuitje... ook ik ben aan het daten en het gaat met up & downs.



hey lielie27, pff erg is dat he.. ik heb hetzelfde als jij. De man in kwestie is vrij rustig en stelt ook niets voor .Andere mannen , waar ik geen klik mee had/heb, blijven contact zoeken en de man die ik graag zou zien



Ik heb toevallig woensdag de film he's just not into you gekeken.. maar goed dat er niemand bij zat. Oooh wat herkenbaar . Maar het heeft bij mij wel het e.e.a. duidelijk gemaakt. Ik probeer het los te laten en het op mij af laten komen...
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je je gevoel volgt Famke, als het echt een leuke man is gaan jullie elkaar vast wel weer een ander keertje ontmoeten.



Lielie: de man loopt niet over van enthousiasme, maar ik zou het er toch op wagen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als hij niet wil dan weet je genoeg en kun je het afsluiten. Nu blijf je erin hangen. En wie weet vindt hij het ook gewoon een beetje spannend en is ie onwijs blij dat jij de eerste stap neemt!
Alle reacties Link kopieren
@ vivanoordje.. hm hij loopt idd niet over van enthiousasme maar ik voel ook wel wat onzekerheid bij hem.

en ja ik zelf loop ook niet over van enthiousasme (naar hem toe).. en ik ben ook wel wat onzeker. Maar ik wil hem wel graag zien.

Zit me nu alleen te bedenken hoe ik t ga brengen/vragen.....
Alle reacties Link kopieren
@Lielie, hoe je het gaat brengen? Wat dacht je van: Ik heb ook weinig plannen dit weekend, lijkt het je leuk om samen iets te gaan doen? En dan in spanning afwachten op antwoord :-). Je schrijft dat hij normaal snel reageert dus dat antwoord zal dan ook wel snel komen. Maak het jezelf niet moeilijker dan nodig is, ja heb je en nee kun je krijgen. In beide gevallen weet je waar je aan toe bent. Succes, gewoon doen!



@Sannesan, als ze geen contact zoeken en/of moeite doen om tijd te maken dan zegt dat genoeg. Ook bij mannen werkt dat zo. Ik heb helaas ervaren dat als ze het wel doen dat ook niet altijd iets zegt maar dat is een ander verhaal haha.



Ik ben blij dat ik vanavond heb afgezegd. Kreeg een normale reactie en nu zie ik wel of het gaat lukken. Heb nog wel een contact lopen trouwens, gaat weer snel (en iemand die ik ook al gesproken had tijd geleden. Nu echter nog geen zin in, ben al de hele dag weeïg en ben moe. Waarschijnlijk omdat ik me zo druk gemaakt heb.
@Sannesan: welkom

@Lielie: idd gewoon vragen zoals Famke zegt. Als ie nee zegt weet je ook genoeg.



@Famke: heb je inmiddels als vriend geaccepteerd (geloof ik) maar kom er niet uit hoe ik je een prive berichtje kan sturen... kun jij mij anders eerste berichtje sturen? Want weet wel hoe ik moet reageren
Alle reacties Link kopieren
@Nadine, heb bericht gestuurd. Maar had dat vanmiddag ook al gedaan, heb je die niet ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
@ famkej wat is er precies met jouw date aan de hand?? Heb alles de laatste tijd niet meer echt gevolgd..

Heb overigens gevraagd of ie zin heeft om af te spreken. Ben nu vol spanning aan het wachten op antwoord. Duurt meestal nooit heel lang. Soms echt meteen en soms kan er een uurtje oid overheen gaan. Soms wat langer. We will see
@Famke: nee niet ontvangen.. nog steeds niet? Kom alleen de berichten van strider tegen
Alle reacties Link kopieren
@Nadine, mailen dan maar? Als ik wist dat je online was zou ik het heel even neer kunnen zetten....
ben nu online
Alle reacties Link kopieren
ok nu nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven