Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 21 juli 2014 @ 19:38:

en Misia, hoe denk je nu over je date? alweer contact gehad?



Ikzelf zit in een dip(je), heb een neutraal berichtje gestuurd.....en geen antwoord, hij is wel online geweest......dat haat ik zo aan social media, dat je kunt zien of iemand online is geweest en gewoon niet antwoord......blegh. Heb een "niemand vindt mij leuk" moment....



Hey Maggie, altijd fijn je te lezen. Weet niet waarom, maar je hebt een leuke, grappige manier van schrijven . Steek die maar in je zak . Dus wat nou? Niet leuk? Heb je nog nooit gezien of gesproken en ik vind je al leuk overkomen.......

Maar ik begrijp je gevoel, hoor. Ken het zo goed.

Lastig ook om die knop weer om te zetten. Mij helpt het gewoon even met een kop thee en een goed boek op de bank te zitten. Daarna voel ik me al stuk beter. Misschien heb jij ook zo'n feelgood-iets waarbij mannen en bijbehorende gevoelens van onzekerheid helemaal niet meer in beeld zijn?



Ja heb contact gehad met hem. Gezellig, hij is gewoon echt heel leuk. Ben best wel weer geland, merk ik. Heb besloten gewoon bij mezelf te blijven. Gewoon mijn tempo aan te houden. Niet alleen qua seks, maar gewoon in het algemeen. Ik ben dan vaak bang dat ie wel af zal haken, maar wat schrijf ik nou aan jou haha, Reske: daar moet ik zelf dan ook in geloven (lukt zoooo niet altijd): de juiste vent komt wel en vooral: blijft wel.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even in, in dit topic, omdat ik graag wil reageren op jou Re_ske, vanuit mijn eigen ervaring. Ik heb zelf ook een zichtbare fysieke beperking, ik kan nog wel kleine stukjes lopen maar voor langere afstanden ben ik afhankelijk van een rolstoel.



Het is moeilijk om te zeggen of je je beperking in je profieltekst moet zetten. Ik heb er zelf veel over nagedacht, met vriendinnen uitgebreid over gesproken en voor beide is wat te zeggen. Ik heb in het voorjaar een stuk of 5 dates gehad via Tinder en bijna twee jaar geleden een aantal dates via internet gedate (Relatieplanet). Ik heb er zelf voor gekozen het niet in mijn profiel te zetten. Ik leef m'n leven zoveel mogelijk zoals ik zou doen als ik dit niet zou hebben en sta ook zo in het leven. Ik wil de nadruk hier niet te veel op leggen. Daarbij weet ik dat onwetendheid mensen af kan schrikken terwijl als iemand in real life ziet, bepaalde dingen (snel) naar de achtergrond kunnen verdwijnen. Wel vertel ik het altijd voorafgaand aan het plannen van een date. Dat ben ik mezelf en de date verplicht. En dat is meteen een goede 'testcase' of iemand ermee kan dealen. Al heb ik ook geleerd dat je in dit soort situaties, kan iemand ermee omgaan ja of nee, echt op je eigen gevoel moet vertrouwen! En ook heb ik geleerd en begin ik dat steeds meer te geloven dat er mannen zijn die niet naar de beperking kijken maar echt naar jou, al hangt dat ook sterk samen met hoe je er zelf mee omgaat/instaat.



Nogmaals, het is lastig om te zeggen wat je het beste kan doen, wel of niet vermelden, dat is echt persoonlijk. Waar voel jij je zelf het prettigst bij? Daar gaat het om. Enne, veel plezier met daten!!
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje verward na die date. Waarom laat hij daarna niks meer horen? Iets met vakantie, maar dan nog. En zie net dat hij zijn profiel ge-update heeft, dat maakte me wel wakker om ook verder te kijken.

Hoe doen jullie dat toch. Moet ik nog leren, dan gewoon mezelf weer een duwtje te geven, huppakee, vooruit kijken



Misia, je geeft goede tips. Ben m`n profiel gaan aanpassen en vond het een goed idee vooral te schrijven waar je passie ligt, waar je blij van wordt. Dat maakt het leuker. Ook om te schrijven.

En ik had ook het idee dat het niet werkt als ik een man benader en dat je dat ook hebt, en dat dat OK is...

(tenzij ik zie dat iemand regelmatig op mijn profiel kijkt, dan is ie vast geen lid en kan ik wel ff openen),



@Renske: Ik date ook pas kort via internet (2x 3 dates gehad), ook nog uitzoeken hoe en wat. Je gevoel volgen, dat is wat ik tot nu toe leer.

Vind het ook spannend over mijn herstel van ziekzijn (psychisch) te vertellen (staat niet direct op m`n profiel, wel een hint). Maar ik kreeg er tot mijn verbazing een heel positieve reactie op, zo van, dat maakt jou, jou. En daardoor ben je wat kwetsbaarder/gevoeliger, maar dat maakt jou juist zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Qian, thanks :)!!



En vergis je niet hè. Verwarring is heel normaal. Je kent iemand niet, wilt kijken of jullie bij elkaar passen. Wat al zwaar genoege vraag is, me dunkt. Maar dan volgt ook nog de vraag: en wat vindt hij dan?



Natuurlijk kun je dan met verwarring blijven zitten!! Dus niks 'hoe doen jullie dat toch?' Wie weet zijn er vrouwen die makkelijk van de ene date naar de volgende gaan, en dat is prima. Maar er zijn ook vrouwen zoals ik, die net als jij achteraf denken: hmm, wat nu? Onzekerheid hoort er vaak gewoon bij!!



En fijn dat je zulke goede reacties ook krijgt, op het feit dat je herstellende bent. Ik herken het wel. Hoe openere je zelf bent, hoe trotser misschien ook op jezelf, hoe meer het ook van anderen bij je terugkomt.

Reske, zeker, doe zoals summershopping zegt wat voor jou het beste voelt!! Niemand anders kan dat voelen, dus blijf gewoon dicht bij jezelf. Dat kost de minste energie uiteindelijk.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



@Re_ske.. Ik zou het niet in je profiel zetten maar vertellen zodra het eigenlijk aankomt op het afspreken van een date. Dan zou je kunnen zeggen: voordat we afspreken moet je wel nog van me weten dat... Dan is de keuze aan hem of hij wel of niet er voor kiest om jou te ontmoeten. En helaas zullen er dan mannen afhaken maar denk maar zo, de man die zich daar niet door laat afschrikken is misschien wel jouw prins op het witte paard!



Zelf heb ik gisteren een date gehad, de tweede date met die man die op de eerste date met griep kwam opdagen. Gisteren een hele leuke dag gehad en bij het afscheid werd door ons beide ook al uitgesproken dat er een derde date zou komen. Gisteravond via de sms afgesproken dat we elkaar zaterdag weer gaan zien!



Lieve Qian, als hij inderdaad zijn profiel weer geupdate heeft is hij waarschijnlijk weer verder aan het kijken. Ik zou de eer aan jezelf houden, hem even een berichtje sturen met de vraag of hij zijn interesse verloren is. En als hij dit dan inderdaad aangeeft, gewoon sturen: Dat idee had ik al, geeft niet hoor, veel succes verder, liefs Qian.



Mannen die gelijk willen afspreken, gelijk om nog meer foto's vragen en gelijk je nummer vragen.. Uit ervaring heb ik geleerd dat je beter geen energie in deze heren kunt steken. Mr Date en ik hebben pas na een dikke week lange berichten sturen, onze gegevens uitgewisseld. En dat was op het moment dat we afgesproken hadden dat we zouden gaan daten. (Ook nu loopt het meeste contact nog via de email.) Ook nu ik zit terug te denken aan het datingavontuur van 3 jaar geleden zie ik de mannen met het geduld en de langere teksten, dat waren ook de mannen die langer dan 1 date bleven plakken.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
En ja, dat was ook mijn ontdekking, dat schrijven over waar ik blij van word . Een echte eye-opener. Het is idd leuk om te doen, werd er echt vrolijk van. Gaf me, hoe ironisch, het gevoel: I don't need a man haha . Zonder gekheid, het trekt mannen aan die een vrouw waarderen die haar passies volgt, zij worden er op hun beurt ook blij van merk ik. Heb veel fijne reacties gehad op mijn profiel en dat geeft dan weer meer zelfvertrouwen me opener op te stellen en mezelf meer te laten zien, en zo gaat het kringetje rond/versterkt zichzelf.

Ben ervan overtuigt dat het begint met jezelf laten kennen, hoe beperkt dat ook kan op het net.



Ik heb hier ook een aanval van onzekerheid. Voor mij is het de kunst echt (en balance-act) om gewoon MIJN leven aan te houden. Niet te veel hierin aan mezelf voor bij te gaan.

Vind dat ZO moeilijk soms.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
@Morgana, leuk!!! Klinkt goed meis, gewoon heel rustig en goed

En ik herken het: "Ook nu ik zit terug te denken aan het datingavontuur van 3 jaar geleden zie ik de mannen met het geduld en de langere teksten, dat waren ook de mannen die langer dan 1 date bleven plakken."



Yep eens en same here.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Pina, las even door alle posts de jouwe niet, sorry. Wat stom dat het toch niks was. Maar idd, hij antwoordde snel en dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Jij klinkt er niet heel rouwig om, hoe voelt t?

Ik ben het zo met je eens: dating leert je zoveel. Ongelofelijk. Over jezelf, wat je wilt en nodig hebt in een man. En wat echt niet.

Ik hou bv van mannen die knuffelig zijn. Door het daten is me dat weer heel erg duidelijk geworden. Dan date ik met een man die heel intellectueel praatte, eigenlijk alleen maar vanuit zijn hoofd en zijn lijf was als het ware 'afwezig'- dan wist ik: dit gaat niet bij me passen. Dat wist ik ergens wel, maar toch zijn het eyeopeners allemaal!! Goed dat je het zo kan zien! En ben benieuwd wat je vooral hebt geleerd van deze date, of van het datinggebeuren in het algemeen?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Summershoping bedankt voor je reactie. Interessant om jou overwegingen te lezen. Tinder heb ik maar heel kort geprobeerd. Ik ben echt niet ontevreden over mijn uiterlijk maar ik vind het gewoon lastig om een goede, leuke foto met mezelf erop te krijgen.

Misschien moet ik het nog een kans geven.



Misia: je hebt me in ieder geval geïnspireerd om te broeden op een andere, profieltekst.

En ja misia: natuurlijk kan het ook ergens anders aan liggen dat een man niet meer reageert, dat is ook zo. Maar die rolstoel ligt dan voor mij toch voor de hand. ( Maar dat is inderdaad negatief gedacht van mij).



Wat betreft jou date wel of niet meer zien voor de vakantie moet je doen wat voor jou goed voelt. (Dat geldt ook voor jou zelf!!!) Als je er niet zo'n behoefte aan hebt zou ik het dus niet doen.... (Als het over een ander gaat is het altijd zo makkelijk gezegd haha).



Balen Qian dat iemand niks meer van zich laat horen. Ik kan daar persoonlijk slecht tegen hoor, maar goed... Hoe moeilijk is het om even een berichtje te typen denk ik dan. Maar oke.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Misia! Ik dacht net onder het koken: wat lijkt die Misia me een leuk mens. En lees nu je berichtje grappig, want ik heb zo vaak herkenning bij je berichten. Ben bv ook groot fan van Brene Brown, om maar een recent voorbeeld te noemen. En herken je ups en downs, herken dat ik moe word als iemand *in zn hoofd zit* en er dus niet echt contact ontstaat...en en en....haha anyway, leuk en bedankt voor je bericht. Kunnen wij elkaar niet daten hahaha. Wat ik net heb gedaan is lekker voor mezelf gekookt en bedacht dat het ook prima is zo...als ik niks meer hoor, laat ik het erbij, ik hoef niet verder duidelijkheid te vragen, want dit is duidelijk genoeg Dus voel me alweer beter.



En wat leuk dat je alweer leuk contact met je date hebt! En wat leuk dat hij een uitdaging blijkt te zijn om bij jezelf te blijven ;) ben benieuwd wat je gaat doen/hoe je besluit er mee om te gaan. Ik heb er alle vertrouwen in



Renske: het is je eigen beslissing of je je handicap op je profiel zet of niet en het voor een date zegt, is gewoon een kwestie van timing en wat goed voor jou voelt. Ennuh, handicaps zijn er in veel vormen, sommigen wat zichtbaarder dan anderen ;)

We hebben ze allemaal.

De vraag is volgens mij: heb je een handicap of ben je je handicap?

Mijn opmerking over die man die een lange mail over zn handicap stuurde, die schrok me dus af...omdat hij me kennis liet maken met z'n handicap en niet met hem.....(hetzelfde gebeurde met een man die meteen over zn drugsverleden vertelde bij eerste kennismaking.....die man had geen verleden, die was het nog steeds). Dus mooi advies van Mies (misia): schrijf over je passies, wat doet je glimlachen, waar geniet je van, laat ze kennismaken met jou! en oh ja by the way, ik zit in een rolstoel....dus kijk naar beneden, anders mis je me .Veel plezier met daten!!
Alle reacties Link kopieren
Hey Maggie thanks, lief van je. En ja, dat is helemaal prima. Datingbuddy . Als alle mannen afhaken, we still have each other + the forum!





.....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn die tijden van café daten?

Dat je elkaar elke zaterdag zag, in de stamkroeg?

En dan langzaam ontstond er iets, zonder dat je wist wat hij/ zij tussendoor nog uitvrat?

Zucht, wat lijkt me dat weer eens heerlijk!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Misa, voor nu even een dikke dat hij al uren online is zegt niks over wat hij van jou vindt......



Jij bent ook al uren online. Social media sucks, dus doe die computer uit en ga dat boek lezen, of die taart bakken, of naar bed......



hij wil je nog zien voor hij vertrekt...thats what matters....niet of hij al uren boven zn toetsenbord in slaap is gevallen....bovendien wat nog meer matters: wat wil jij? Jij wilde hem niet zien voor vakantie, je hebt een toffe ontmoeting gehad, lekkere seks en wie weet wat er nog volgt. Creeer nu niet je eigen afwijzing ;) ennuh maak m niet meteen the love of your life, dat weet je nog helemaal niet.



Bovendien is de kans groter dat ik dat ben.....haha geintje :P



Meis, en weltrusten
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja, dat is ook zo maggie.

Heb ook computer gelijk uitgedaan, soms zijn het things from hell.

....



Back to 'me'





En nu naar bed. Slaap lekker...
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Re__ske: Ik zeg niet dat Tinder hét medium is om te gaan daten, als je heel serieus bent zou ik het misschien eerder afraden dan aanraden. Maar als ik voor mezelf spreek, ik wilde gewoon wat meer ervaring opdoen met daten, mezelf ontwikkelen in de zin van leren dat ik meer ben dan m'n handicap, wat voor jongen er bij me past en gewoon ontdekken of ik uberhaupt warm kon worden van een vent. Ik kan nogal afstandelijk overkomen en mannen op afstand houden en wilde hieraan werken. En ik dacht er is maar een manier om dat te doen en dat is daten. Tinder werkte in dat opzicht wel. Als er een date ter sprake kwam zei ik altijd dat er nog wel iets was wat hij moet weten. Dan vertelde ik kort wat het is, dat ik er weliswaar door beperkt wordt maar vooral heel veel nog wel kan. En dat ik me kan voorstellen dat hij dit niet verwacht, ik vond dat hij het moet weten voordat we evt een date plannen, dat vragen vrij staan en dat het verder aan hem was.

Dit werkt voor mij best goed, (uiteindelijk) eerlijk en open zijn. Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat een jongen er zodanig van schrok dat hij niet wilde daten. Natuurlijk is dat kut maar ik heb ook geleerd dat dat prima is. Hij kan er dan niet mee omgaan en dus is het niet de juiste man.

Ja, foto's blijven lastig inderdaad.. het weerspiegelt nooit helemaal hoe je echt bent. Maar zet er sowieso een goede foto van je gezicht op, een waarop je lacht doet het altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief schrijven jullie naar elkaar, een eer om mee te lezen.



Profielaanpassen (wat maakt mij blij/enthousiast?) heeft trouwens vruchten afgeworpen, paar reacties in m`n inbox, en vooral..de tekst voelt ook kloppender.



En Misia hoop voor je dat je man alsnog reageert!



quote:misia schreef op 21 juli 2014 @ 21:32:

Dan date ik met een man die heel intellectueel praatte, eigenlijk alleen maar vanuit zijn hoofd en zijn lijf was als het ware 'afwezig'- dan wist ik: dit gaat niet bij me passen.

Herkenbaar! Ik vind het heel belangrijk dat een man 'aanwezig' is met meer dan zijn hoofd en lul. Dat ie blijft ademen zeg maar, dat hij met z`n voeten op de grond staat, waardoor het knuffelen veel intenser is. (en ja intelligentie is ook fijn, maar ik zoek niet alleen een hoofd)...

Nog ontdekken of die mannen zich ook online bevinden....
@ Reske, het is een kwestie van mening, maar ik zou het wel op het profiel zetten. Ik vind het namelijk wel stoer als iemand er rond voor uit komt. Maar later is ook begrijpelijk.



@ maggie, stoer dat je nog wat teruggestuurd hebt. His loss.



Ik blijf er bij dat het verkeerd is als vrouwen niet zelf initiatief nemen. Ik vind altijd wel vrouwen de moeite waard om een keer te schrijven, alleen komt het er vaak nooit van omdat ik niet spam en altijd wel een contact heb lopen. Dus een vrouw die mij aanschrijft heeft meer kans om met mij in contact te komen, dan iemand die afwacht. Over het geheel genomen waren de dates die dichtbij waren, vaker met vrouwen die mij benaderden.
Alle reacties Link kopieren
"Ik blijf er bij dat het verkeerd is als vrouwen niet zelf initiatief nemen." Ook dat is een kwestie van mening! In mijn ervaring werkt het niet als ik initiatief neem. Aandacht van man in kwestie verslapt veel sneller dan als ik hem het werk laat doen.

En ja, dat is ook alleen maar mijn ervaring, opgedaan nadat ik telkens zelf initiatief nam.

En een mening waarmee ik het risico loop als volslagen ongeëmancipeerd te boek te komen te staan
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Leuk om van anderen ook verhalen en onzekerheden over internet daten te lezen hier. Ik ben zelf ook flink aan het daten via tinder. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik op dit moment een relatie wil maar ik vind het daten zelf gewoon erg leuk om te doen en ik hoop op die manier ook een beetje beter te begrijpen wat er wel en niet bij mij past voor type. En ik vind het ook gewoon grappig om te merken hoe verschillend mensen zijn!



Vorige week had ik twee dates, geen van beide voor herhaling vatbaar. Met de ene wel echt leuk zitten praten maar vanaf het moment dat ik hem zag wist ik al dat er geen vervolg zou komen. En de tweede was echt wel even een fikse misser, in de categorie dat ik na een half uurtje dacht of het al erg onbeleefd was om het af te kappen. Dat heb ik echt niet snel, maar deze was echt gewoon onbeleefd. Zat regelmatig zijn telefoon te checken, zat zelfs op tinder te swipen en nou ja alles wat er uit kwam boeide me ook helemaal niet.



En aankomend weekend ook alweer twee dates gepland staan. Klinkt net alsof ik me helemaal kapot date maar dat is nu toevallig even zo haha, niet standaard hoor. Het is ook lekker weer dus dan is het niet verkeerd om regelmatig op een terrasje te eindigen toch?



Hebben jullie ook de algemene internet date ergernissen als mannen die niks laten horen na een date, of voor een date. Of aan het einde van een date, waarom zegt iemand bijvoorbeeld nou de volgende keer doen we het bij mij/jou om vervolgens te laten weten dat hij het niks vond (zeg dan gewoon niks toch of ben ik nou zo simpel?) Of dat je iets hebt afgesproken met iemand en dat hij vervolgens niks meer laat horen waardoor je zelf begint te twijfelen of je nog wel wil, of dat hij wel beweert dat hij een vervolgdate wil maar niet met een concreet voorstel komt omdat hij te druk is. Zucht, het is best vermoeiend he haha! Maar vooral ook heel leuk, dus ik blijf lekker meelezen hier. En mochten er van mijn kant vorderingen zijn dan zal ik het wel laten weten!



En nu eerst eens goed bij gaan lezen want ik heb eigenlijk vooral de eerste pagina gelezen en de laatste paar berichten hier. Verder eigenlijk niet. Dus ik kom later nog wel even terug voor een iets socialere reactie!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Misia, die laatste post van jou dat herken ik ook hoor. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik merk ook dat degene waar ik actief en enthousiast (lees: ik vind ze bovengemiddeld leuk) op reageer dat die sneller minder enthousiast worden en de types waar ik niet altijd meteen op reageer en zelf weinig tot geen initiatief toon blijven achter je aan zwermen als bijen die op honing afkomen.



Dus ik had al bedacht dat ik vanaf nu hoe moeilijk ik dat ook vind ook naar eventuele leukerds gewoon maar wat afstandelijker blijf doen in het contact buiten de dates zelf om. Laat ze maar komen. Heel ongeëmancipeerd inderdaad, maar als iemand je echt leuk vindt dan doen ze die moeite heus wel. Nu moet ik dat gedrag alleen ook nog even in de praktijk toe gaan passen
Alle reacties Link kopieren
@sybreed je hebt gelijk hoor, dat was ook zijn insteek, wilde niet met 2 vrouwen tegelijk daten. Dus ik snap hem voor een deel wel maar was voor mij toch best een teleurstelling juist ook omdat het contact zo leuk en makkelijk verliep.

Inmiddels heb ik hem weer aangesproken gewoon om te kijken of het gezellige contact er nog in zou zitten, het was nu zo abrupt afgebroken. We hebben veel ge-appt en op een gegeven moment gaf hij aan in de war te zijn omdat hij het wel heel erg leuk vond. Ik heb aangegeven zijn keuze te respecteren en hem dan weer met rust te laten maar dat wilde hij ook niet.

Hij date nog wel met die ander maar daar zijn ook twijfels. Nog geen idee hoe dingen zullen lopen maar voor nu ga ik er vanuit dat er dikke kans is dat het contact toch weer verbroken zal worden (en dan is het jammer maar ok).



@pinapinda klinkt alsof het een zeer geslaagde date was! Wat jammer dat het toch op niets is uitgelopen maar wel weer fijn dat hij duidelijk is.



@qian wat raar dat hij niets laat horen maar dus wel zijn profiel update... Wel goed om dan ook gewoon verder te blijven kijken! Vind ik ook lastig want ik kan snel iemand leuk vinden en daar mijn pijlen op richten maar dat houdt ook in dat ik meer teleurstellingen te verwerken krijg :P dus ik probeer mezelf ook en beetje in de hand en nonchalant te houden.



@morgana wat leuk die succesdate! Vind het sowieso heel bijzonder dat hij toch kwam opdagen die 1e date, ben benieuwd hoe jullie 3e date gaat zijn!



@misia maggie heeft gelijk! Ik snap jouw gedachtengang, zo zou ik ook denken... Maar dan zijn er mensen als maggie die je bewust maken van die dingen en je weer een andere hoek laten zien. Goed dat je de computer uit hebt gezet! Ik hoop dat jouw date man alsnog gauw iets van zich laat horen maar blijf er niet constant mee bezig! (makkelijk gezegd, I know...)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden en mannen, nieuws aan het front. Hij komt morgen langs.

(....verwijderd ivm privacy)





Dubdub: wat jammer en wat een gedoe. Weet je zeker dat je het zo wilt afwachten?

Want je schreef volgens mij eerder dat hij de dag ERVOOR (voor hij je appte dat jullie date beter niet door kon gaan) een vrouw had leren kennen met wie hij die donderdag op date zou gaan. Dus hij laat er normaliter geen gras over groeien. Zo'n type is hij blijkbaar niet. Wil je dan nu wel bij zijn twijfels blijven, figuurlijk? Is dat genoeg? Want als het goed is weet ie al lang wat voor vleesch hij met jou in de kuip heeft.



Just asking!



En wat me ook opvalt is dat hij zijn twijfels aangaande die andere vrouw met je deelt. Ergens klopt dat naar mijn gevoel ook niet. Kan er niet de vinger op leggen (met mijn griephoofd) maar ik vind het niet zo fair van hem, geloof ik: niet naar jou en niet naar die andere vrouw.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Maar als je er toch iets in ziet, pak het heeft in eigen handen en stel voor af te spreken ergens binnen nu en volgende week. Is dat niet een idee?



Spijkers met koppen slaan wil ook nog wel eens overtuigend zijn.

Either way, probeer niet af te wachten of 'achter de hand' te blijven.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Misia: hoe leuk dat je hem nog gaat zien! En ik begrijp je helemaal..het is heel okay maar toch ga je twijfelen want je ziet er grieperig uit. Maar ook kan eens gebeuren (oh en beterschap!!)

Ik heb nog niet alles doorgelezen maar ik onderschrijf wat Misia ook zegt Dubdub. Ga ajb niet afwachten, als de man twijfelt...



En hier, ik moest toch ff mentaal het laten bezinken. De date met de tinderman was niet heel erg geslaagd (woordspelletjes- en wat Misia ook eens schreef 'meer uit het hoofd dan uit het hart aanwezig') maar wel spannend genoeg. ...

Date was leerzaam want ik weet nu zeker: ik wil geen sexrelatie, hij informeerde daar naar maar ik bleef bij mijn standpunt. Dat wil ik gewoonweg niet. En ik laat me nog iets te veel leiden door oppervlakkigheden als uiterlijke kenmerken en heb zelf nog het idee dat ik minimaal 5 jaar jonger ben maar ik ben over de 40 en krijg al aardig wat rolletjes en ben zelf ook niet zo strak meer. Een man die durft te knuffelen wil ik ook wel trouwens Misia.

Op tinder is het sinds dit weekend heel stil, ik swipe heel veel naar links (mijn leeftijdscategorie is vaak echt.. ) en heb instelling naar..ahum..32 gezet. Why? Volgens mij moet ik minder in de zon.
Alle reacties Link kopieren
pina, wat een leuke post van je!! en dank je voor je beterschapswensen. Verveel me onder het slapen en hoesten door dus dat is een goed teken.



Haha, ja, ik snap je goed. Rolletjes heb ik ook of althans wel wat kleine welvingen haha. Zonder gekheid, weet je meid, waarom niet je instelling naar 32 zetten (ik ken tinder niet dus wat betekent dat: dat jij 32 wordt of dat je zoekrange mannen van 32 zijn?)?

En weet je leeftijd heeft erg veel voordelen vindt je niet? Ik ben eind 30 en voel me 1) steeds sexy'er (hoe schrijf je dat haha) en 2) je weet steeds beter wat je wel of niet wilt!

En jij ook!

Je wilt dus een man die kan knuffelen! En geen seksrelatie! Weet je hoe fijn dat eigenlijk is om te weten, allemaal? Sta er zelf niet genoeg bij stil doordat ik soms nog wel zeker onzeker ben, maar ergens diep van binnen voel ik me juist zekerder dan ooit en dat vergeet ik nog wel eens . Misschien jij ook! Echt zie de voordelen van die rolletjes (mooie mantra: roll on ).





en heerlijk he, mannen die kunnen knuffelen. Vind het zo grappig en fijn dat sommigen van jullie dat herkennen: mannen die in hun hoofd zitten en mannen die in hun lijf zitten. Mooi omschreven door iemand als 'mannen die blijven ademen" Ik krijg knikkende knieën van mannen die heel lijfelijk zijn. ZOOOO fijn!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven