Jubileumtopic Brandende Vragen Deel 25!!!

06-08-2012 07:59 3010 berichten
Zeer hartelijk welkom op ons jubileumtopic van de Brandende Vragen!!



Op dit topic, dat sinds de kerst 2011 loopt en nu al aan het 25e deel toe is, kan iedereen terecht met brandende vragen over/aan het andere geslacht.



Inmiddels zijn alle brandende vragen weleens langsgekomen en is het topic uitgegroeid tot een zeer gezellig kletstopic waarin alle onderwerpen besproken mogen worden!



Iedereen wees van harte welkom!!



Ha, goedemorgen!! Hier is het vannacht erg onstuimig geweest qua weer, slecht geslapen vanwege geklapper en geluid van de wind en de regen. Lig nu nog lekker in mijn bed. Gezellig met mijn dochter! Das weer es wat anders he! Ze slaapt nog. Straks gezellig ontbijt met aardbezems en nu eerst ook een lekker kopje thee.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het. Ik had aangeboden om het gras even te maaien, maar sinds ik het woord grasmaaier heb uitgesproken komt het met bakken uit de hemel vallen.



Daar kom ik mooi makkelijk mee weg.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Hmmm, t'is hier nu droog. Potverdorie, nou moet ik maar gaan
Goedemorgen!



In het bos leek het wel herfst. Veel gekleurde bladeren op de grond, harde wind en dreigende regen. Net droog gehouden.



Merano da's handig. Grasmaaier roepen en het weer past zich aan. Wat gebeurt er als je hangmat roept?



Dater, wat lief Hoe gaat het met de kittens?



Beestjes, ren ze!
Alle reacties Link kopieren
Dater dat klinkt echt heel lief, geniet er van!



Leuk dat jullie meet leuk was!!



Hier regent 't ook hard en binnen is het ook niet al te gezellig want het begint nu allemaal door te dringen, de bekende twijfels komen en het is moeilijk volhouden. Begin te denken wat ik fout heb gedaan enzo (teveel pleasen, gevoelig voor zijn humeur enzo). Das natuurlijk alleen maar goed, want dan kan ik er leerpunten uithalen.. maar wel pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyziva schreef op 26 augustus 2012 @ 09:48:



Merano da's handig. Grasmaaier roepen en het weer past zich aan. Wat gebeurt er als je hangmat roept?

Hihi!
quote:apetina schreef op 26 augustus 2012 @ 11:22:

Dater dat klinkt echt heel lief, geniet er van!



Leuk dat jullie meet leuk was!!



Hier regent 't ook hard en binnen is het ook niet al te gezellig want het begint nu allemaal door te dringen, de bekende twijfels komen en het is moeilijk volhouden. Begin te denken wat ik fout heb gedaan enzo (teveel pleasen, gevoelig voor zijn humeur enzo). Das natuurlijk alleen maar goed, want dan kan ik er leerpunten uithalen.. maar wel pijnlijk.Niet gaan malen maar jezelf met iets leuks belonen! Maskertje, voeten verwennen in een voetenbad, warme douche met scrub, naar een vriendin toe, een mooi boek lezen, lekker muziekje op etc. Je hebt niets fouts gedaan, je wil alleen dingen in de toekomst anders doen! Label het positief, maakt het vast makkelijker.
Ja, das het moeilijkste inderdaad! Probeer afleiding te zoeken!

En verder eens met Zief, niet de schuld bij jezelf gaan zoeken. Het is gegaan zoals het is gegaan, niets aan te doen. Leermoment voor de volgende keer, wat je zelf anders wil doen in een kersverse nieuwe relatie.



Makkelijk gezegd hoor, ik bak er zelf ook niet zo veel van. Maar ook hier is het tijd voor wat zelfmanagement op dat gebied.
Wellie, je doet het kei goed! niet zo streng voor jezelf zijn!!!!!!! Ik ben trouwens ook toe aan zelfmanagement, clubje oprichten? Kunnen we elkaar stimuleren en soms een schop onder onze bevallige billen geven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met allerlei dingetjes... boodschappen, koken, afwassen, kleding uit de koffer halen, en - zover het gedragen is - uitwassen, foto's van de reis op de PC zetten. Gisteren heeft mijn vader een door mij besteld dressoir gebracht en tezamen met hem in elkaar gezet.



Vandaag ben ik begonnen om de opnames van de reis op mijn PC te zetten en heb ik een begin gemaakt met de video-bewerking. Het begint met de titel, gevolgd door het Russische volkslied met de songtekst.
World of Warcraft: Legion
Goed bezig Hans!! Leuk de foto's ordenen, dat hoort bij de napret.



Ik ga hier afwassen (!!!!!) ik ga het een beetje proberen bij te houden, hoort bij het zelfmanagementpakket, haha. Gister een goed begin gemaakt door Ziefke, hahahaa!



Ja, die club is een goed idee. Gister werd me alweer wat duidelijk na het bezoekje aan het mooie dorpje en de wijze woorden van Ziefke
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, zelfmanagement....ik doe mee met de club! Jezus komt zo ff koffietje doen, gezellig! Wellie, alweer afwas? Ik dacht dat Zieverd dat gisteren wel had weg gewerkt?
Ja, hahaha. En nu probeer ik steeds de kleine beetjes af te wassen zodat het overzichtelijk blijft.



Wat doe ik hier nog?? Afwassen dus....



Gezellig Beest met Jezus. Veel plezier!!
Ik ben goed bezig!!!



Eigenlijk dadelijk BBQ, ik denk dat papa toch iets anders moet verzinnen
Alle reacties Link kopieren
Ha Hans,



Moet je morgen meteen weer werken of heb je nog wat vrij?



Ik ben weer thuis. Op je eigen bank zitten is toch ook wel weer prettig.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
hallo alle lieve mensen! ik ben weer thuis, herken dat gevoel van meraan, ook blij met mijn eigen bedje.

Valencia was wel de moeite, best goed ontspannen geloof ik.

spanje bleek in koopjesperiode en ik heb een paar mooie 'desigual' dingetjes op de kop kunnen tikken voor degenen die het kennen

heb ook op een catamaran meegevaren daar toertjes rond gezwommen in volle zee zalig, en heb een traantje gelaten toen we zo in volle zee op dat bootje zaten, overweldigend hoor

En ook naar het grootste aquarium van europa geweest en bij de dolfijnenshow ook weer wazige ogen, ik kan dat nooit goed verklaren, komt met een combinatie van ontspanning en ontroering en misschien ook het besef dat ik gelukkig ben of zo, best een beetje genant soms, zo een kleine huilie zijn met momenten :( gelukkig valt het dan niet zo op omdat niemand het verwacht en ze ook in beslag worden genomen door dat ding.



Apie goede stap, natuurlijk is het moeilijk voor je, dat je sterk bent wil daarom helemaal niet betekenen dat het niet moeilijk is, maar je hebt het tòch maar gedaan en dat is wél heel sterk op zich! Dat hij het terug projecteert naar jou klinkt voor mij vooral als onmacht wat juist bewijst dat hij echt met zichzelf moet bezig zijn, wat weer bewijst voor jou dat jij een goede beslissing hebt genomen, het is niet jouw schuld, hij is gewoon niet bij machte er te staan en dat zou je er niet uit kunnen trekken met de beste wil van de wereld omdat het er gewoon (nog) niet in zit. Liefs

Hoe piepjong ben jij eigenlijk (aangezien je zegt dat je een guppie bent)? Ik begin me al een beetje tok-jong te voelen :p





Ooh gaat de picknick nog door, mag ik een email adres geven? Ik heb er al eentje aangemaakt eigenlijk :p
Alle reacties Link kopieren
Hey Sunny, dat klinkt als een mooie vakantie! Tranen van geluk moet je maar denken. Moet je morgen meteen weer aan de slag?
Guess who's back again
Heb een beeeetje bijgelezen. Ik zag Zammie voobij komen! Zammmiee! Ik ben een ouwe bekende ( chyou/sopsie)



En wat leuk dat er een mini meet was! Moet ongetwijfd hartstikke gezlig geweest zijn



Hansie is ook terug zag ik: hoe was je vakantie?



En Apie: wat een trubbels moet je nu doorgeen. Maar ben het eens met de andere hier: je gaat hartstikke goed zo!



Hoe is het verder met iedereen? Beessies heeft een bericht van mij op FB
Alle reacties Link kopieren
wb! Hoe was het? en met 't toompje





dank voor begrip beestjes! ja ik denk dat ik die tranen van mezelf wel kan aanvaarden, het is ook echt niet aanstellerig of teken dat er iets mis is of zo, gewoon de aard van het beestje soms, mis dat geloof ik soms een beetje van mijn omgeving, dat ze dat als dusdanig herkennen. Ze geloven het ook niet zo als ik gewoon zeg ontroerd of gelukkig te zijn, en dat geeft mij een vervelend gevoel dat ik extra aandacht vraag of zoiets!



morgen een stevige- we- zoeken- een- job- dag



zeg maar jij hebt dan een aanbieding voor je favoriete job gekregen??!!! Leuk he?!
Mijn vakantie was trouwens super!! Perfecte mix van cultuur/strand en met het toompie gaat het goed bleek vrij weinig aan de hand te zijn toen ik het irl bekeek (mannen zijn ook zo kleinzerig )



Barcelona is een prachtige stad. Helaas was het te warm om te shoppen. Er was een hittegolf, dus overdag onder een parasol op het strand en duik in de zee, en na 5en was het goed te doen om dingen te zien. Park Guell, Sagrada Familia, El Clasico in Camp Nou gezien, wandelen iver de Ramblas.. Het was perfect we zijn heerlijk opgeladen, veel gelachen samen en volop genoten!!
Zwaait naar Sunny!
Alle reacties Link kopieren
joehoe

goed nieuws chi dat het vakantie including toompje goed ging :-).

Klinkt idd heel leuk zoveel afwisseling, ben er zelf niet geweest maar moet idd heel mooi zijn!

Super dat jullie zo helemaal opgeladen zijn hoor.

Maar niet gaan avondwinkelen dan??



Ik heb plots het gevoel dat we de enigen nog hier zijn trouwens?
Alle reacties Link kopieren
in elk geval heel fijn voor jullie dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad!
Alle reacties Link kopieren
Ha, alle vakantiegangers zijn weer terug. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven