Kom er niet uit

20-10-2014 13:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Mijn relatie is nu een aantal weken over en ik hier nu mentale en lichamelijke klachten van.

Het is zelfs zo erg dat ik 's ochtends mijn bed amper nog uitkom en om de haverklap in huilen uitbarst. Ik weet me geen raad meer met heel de situatie en loop als een verloren hoopje ellende rond.



Mijn vriend was in het begin van onze relatie ontzettend lief en attent, hij nam bloemen voor me mee, belde me spontaan om te vragen hoe het met me ging en hoe mijn dag was, deed er alles aan om het me naar de zin te maken etc. kortom een topper in mijn ogen. We hebben dezelfde hobbie en hebben elkaar daardoor gevonden, ik train voor bikini fitness competities en hij voor bodybuilding. De sport is een geval apart omdat je zit met eetschema's en trainschema's en dat moet allemaal goed op elkaar afgestemd zijn. Het was dus perfect dat wij samen hetzelfde konden eten en ook trainen. We hebben hier allebei begrip voor en dat ligt soms anders voor iemand die niet zo bezig is met de sport.



Ik had echt het gevoel dat ik mijn beste vriend had gevonden, alleen die attente houding die hij aan het begin had veranderde langzaam in jaloers gedrag. Hij was zich daar zelf van bewust en gaf vaak aan dat de reden waarom hij jaloers werd vaak nergens op sloeg. (Hij bedacht dan plots "stel dat ze ooit vreemdgaat" en werd hier dan onwijs boos over) Ik heb me vaak moeten verantwoorden en het liep dan vaak uit op ruzie.



Nu het een aantal weken uit is tussen ons en ik zo min mogelijk contact heb met hem, gaat het soms goed en soms onwijs slecht.

Ik heb zijn nummer geblokeerd en ontvang dus geen smsjes(deze staan in de spambox) en krijg geen directe melding als hij me belt.

In die laatste paar weken belt hij me dan opeens op, en omdat ik niet opneem merk ik dat hij in paniek raakt en wanhopig 10 keer belt en blijft smsen dat ik op moet nemen. Uiteindelijk neem ik dan contact op omdat ik denk dat er iets aan de hand is met hem, en dan zegt hij eigenlijk alleen maar dat hij me mist maar dat het niet werkt.



Ik ben nu helemaal kapot en op, want iedere keer als hij me belt heb ik stiekem een geluksmomentje maar dat wordt snel omgedraaid in het feit dat hij dan zegt dat hij me niet meer wil of dat het niet werkt.



Het is makkelijk om te zeggen dat ik niet meer op moet nemen maar dat ligt toch vaak anders als je echt last hebt van liefdesverdriet, ook begint hij vaak te bellen met andere 06 nummers van vrienden als hij me niet te pakken krijgt met zijn eigen nummer.



Ik vraag me af waarom hij dat doet als hij toch steeds blijft zeggen dat hij het heeft verkloot en dat het niet werkt.

Is het omdat hij me daadwerkelijk mist en het niet goed durft toe te geven of is dit gewoon een ziek spelletje.



Ik weet het niet meer want ik raak de kluts zo volledig kwijt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Liefdesverdriet is heel vervelend!



Maar...je doet het jezelf aan. Jij neemt toch op, jij bekijkt je spamfolder, jij houdt van de aandacht, jij hoopt dat het goed komt.



Helemaal kapot is een beetje overdreven, denk je niet? Kom op zeg, jij bent een gedisciplineerde jonge vrouw met voeding- en trainingschema's. Je ziet er vast top en helemaal in vorm uit. En jij gaat je vanaf morgen (want vandaag mag je je nog echt heel rot voelen) niet meer zwelgen in zelfmedelijden om een man die niet van je houdt.



Je overleeft het wel hoor, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Dus hij belt jou regelmatig op. En als hij je dan te pakken heeft zegt hij dat het niet werkt tussen jullie.

Daar was hij toch ook al zelf achter gekomen?



Ik zou denken dat als hij steeds belt hij iets wil goedmaken. Een reikende hand een soort van toenadering weer zoeken.



Dat hij alleen nog maar steeds benadrukt dat het niets kan worden lijkt op een soort spelletje. Maar ook om jou 'in speaking terms' te houden.

Oftewel hij heeft je nog niet geheel afgeschreven maar wil je nog een tijdje op afstand als mogelijke keuze houden.



Ik denk dat je beter echt radiostilte kan invoeren. Echt nergens meer op reageren. Als je dat niet doet blijft hij aan de gang.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blokkeer je zijn nummer niet helemaal?



Als bikini fitness model moet je behoorlijk droog zijn, de manier van eten en trainen kan er soms voor zorgen dat je psychisch minder in het vel zit, waar je normaal juist je goed zo voelen werkt dit regime met stress soms somberheid in de hand.



Wees wat liever voor jezelf en blokkeer het nummer van je vriend helemaal. Indien het lang aanhoud, de somberheid, ga dan naar je huisarts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Door sommige voedings supplementen wordt een man anders. Zag het bij een kennis gebeuren. Zou dat daarvan kunnen komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 20 oktober 2014 @ 13:42:

Waarom blokkeer je zijn nummer niet helemaal?



Als bikini fitness model moet je behoorlijk droog zijn, de manier van eten en trainen kan er soms voor zorgen dat je psychisch minder in het vel zit, waar je normaal juist je goed zo voelen werkt dit regime met stress soms somberheid in de hand.



Wees wat liever voor jezelf en blokkeer het nummer van je vriend helemaal. Indien het lang aanhoud, de somberheid, ga dan naar je huisarts.



Klopt, ik denk dat door het droogtrainen ik mijzelf vaker somber voel. Maar in combinatie met zo'n breuk is het extra zwaar.



Ik krijg zijn nummer niet helemaal geblOkeerd, mijn telefoon geeft dan aan dat ik een gemiste oproep heb van een geblokeerd nr, dan weet ik dus alweer van wie.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 20 oktober 2014 @ 13:57:

Door sommige voedings supplementen wordt een man anders. Zag het bij een kennis gebeuren. Zou dat daarvan kunnen komen?Het zou inderdaad kunnen komen door een kuur. Is dat daarna bij die kennis weer afgezwakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:mackle8 schreef op 20 oktober 2014 @ 14:05:

Mijn telefoon geeft dan aan dat ik een gemiste oproep heb van een geblokeerd nr, dan weet ik dus alweer van wie.En daar doe je dan verder gewoon helemaal niets mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 20 oktober 2014 @ 13:57:

Door sommige voedings supplementen wordt een man anders. Zag het bij een kennis gebeuren. Zou dat daarvan kunnen komen?Anabolen geven - vaak - wel een gedragsverandering : http://www.eigenkracht.nl ... ort-fitness/2005/agressie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Psychosociale problemen





Rond bodybuilding en anabolengebruik hangt doorgaans een waas van geheimzinnigheid en stilzwijgen. De universitaire onderzoekers wisten echter 22 mannelijke bodybuilders te vinden die voor een periode van twee jaar mee wilden werken. Vooraf werden ze uitgebreid gewaarschuwd over eventuele gezondheidsrisico’s. Op grond daarvan stopten al twee van de 22 bodybuilders hun gebruik van anabolen. Later stopten er nog eens zeven, vanwege emotionele ups en downs, depressie, agressie, seksuele problemen en familieproblemen. De onderzoekers rapporteerden ernstige psychosociale stoornissen bij de onderzoeksgroep, die resulteerden in gedrags- en relatieproblemen. De mannen ondervonden emotionele problemen, concentratie- en motivatieproblemen tijdens hun werk, apathie, depressies, agressiviteit, ontwenningsverschijnselen, paranoia, seksuele disfuncties en familieproblemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga iets leuks doen met vriendinnen, ga lekker sporten, ga buiten wandelen. Kortom: verzet je gedachten en ga iets doen waar je blij van wordt. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zeker verband met die psychosociale problemen en ik schrik er enorm van.

Ik had beter moeten weten maar zat te veel op die roze wolk.
Heb je hem al eens gewoon rechtuit gemeld dat hij geen contact meer moet opnemen als hij er zo zeker van is dat het toch niet gaat werken?
Bijzondere telefoon heb je. Je blokkeert zijn nummer, maar toch zie je dat hij je smst en zie je een anoniem nummer als hij belt ..



Als je echt zou willen zou hij je niet meer kunnen bereiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 20 oktober 2014 @ 13:57:

Door sommige voedings supplementen wordt een man anders. Zag het bij een kennis gebeuren. Zou dat daarvan kunnen komen?Ja, hier zat ik ook aan te denken!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven