Last minute man

22-04-2014 16:57 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik lees meer dan ik post maar ik wilde nu toch iets posten Ik heb nu 2 keer afgesproken met een man die schijnbaar niet vooruit wil plannen. Ik heb niks tegen spontaniteit, integendeel zelfs. Maar ik vind wel dat je in de dateperiode toch van tevoren af spreekt wanneer je elkaar ziet. Nu is het geval dat hij regelmatig probeert om op het laatste moment wil afspreken i.p.v. dus bijv. een dag van tevoren of paar dagen van tevoren. Hij vraagt dan bijv. 's avonds wat ik aan het doen ben en probeert altijd voor diezelfde avond nog af te spreken. Ik heb dan vaak al plannen of zin om in mijn eentje te zijn. Ik had hem dus gezegd dat hij wel een last minute type is qua afspraken maken.



Dat beaamde hij en vertelde dat hij graag zijn afspraken na wil komen en dat op deze manier het beste werkt voor hem. Ik heb hem weer verteld dat ik juist geen last minute figuur ben, omdat ik al vaak iets van plan ben voor diezelfde avond. En ik vraag eigenlijk dus nu niks om te plannen voor bijv. het weekend, omdat ik weet dat hij daar niet van houd.

Maar hij kan bijv. wel een afspraak maken in het weekend om te sporten met een vriend of familielid te zien.



Kortom. Wat moet je hiermee? Wat zouden jullie doen? Ik ben niet stapel op hem, we leren elkaar pas kennen en het is wel gezellig. Maar ik vind hem nog niet super leuk. Ben wel geinteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ermee kappen. Ik kan er niet tegen.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij vrijgezel is?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem houden!

Precies mijn manier van daten



Sterker nog, na 2 jaar relatie doen we het nog steeds zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 22 april 2014 @ 17:06:

Weet je zeker dat hij vrijgezel is?Dacht ik ook meteen...
Alle reacties Link kopieren
quote:h0nda schreef op 22 april 2014 @ 17:10:

[...]





Dacht ik ook meteen...Ik ook. +2
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Probeer een afspraak te maken voor over een week.

Kijken hoe hij reageert.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Hij wil je alleen zien als hij jeuk heeft.
Alle reacties Link kopieren
of hij is inderdaad geen single. Hebben jullie al wel seks of wat doen jullie? Als hij alleen seks wil en last minute kan...dan zou het typisch gevalletje bezette man zijn...

Wil hij vooral 'romantische' dingen doen..dan kan het prima zon type zijn (ik hou ook niet van afspraken ver van tevoren plannen..meeste ook spontaan en last minute)
Mijn vriend is precies zo. Rete-irritant want we wonen in verschillende provincies, maar ach.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hij vraagt wat doe je vanavond en het is de avond zelf, dan moet je gewoon laten weten dat je al met iemand anders hebt afgesproken en in het midden laten wat en met wie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 april 2014 @ 18:24:

Wanneer hij vraagt wat doe je vanavond en het is de avond zelf, dan moet je gewoon laten weten dat je al met iemand anders hebt afgesproken en in het midden laten wat en met wie.Meen je dit nou serieus? Met rare spelletjes terug reageren? Ze kan er ook voor kiezen om voor iemand te gaan, die haar niet als opvulling voor de gaatjes in zijn agenda ziet. Hij kan wel afspreken, maar hij wil het niet.
Alle reacties Link kopieren
Zij kon toch ook gewoon echt verder daten..ik zeg niet dat je moet spelen...je kunt het beter echt doen en niet meer afspreken zolang hij het op deze manier aanpakt. Misschien spreek je dan idd nooit meer af, maar ik zou de reden net zo vaag houden als deze man is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oef, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Ik wil graag van tevoren weten waar ik aan toe ben, als ik al gepland heb om 's avonds op de bank te hangen, vind ik het lastig om op het laatste moment om te schakelen naar een avondje uit. En als ik al iets anders gepland heb zou ik dat niet voor hem afzeggen.

Zoals Summerdance aangeeft zijn er mensen voor wie zijn manier ideaal is, maar niet voor mij. Ik zou het dus niet verder laten gaan met hem tenzij het op een natuurlijke manier toch goed loopt, want dit blijft later ook (over 15 jaar wil hij dan nog steeds spontaan na het eten besluiten om naar de bioscoop te gaan ofzo, brrr ;) ).
Alle reacties Link kopieren
Maar werken gaat het in ieder geval niet

Ooit, toen ik nog vrijgezel was heb ik ook eens gedate met een planner

Ik werd er zelf helemaal zenuwachtig van

Het heeft ook mijn voorkeur om alles gewoon een beetje spontaan te laten gebeuren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is heel simpel: meneer wil wel tijd vrij houden om te sporten of een familielid te zien maar geen tijd vrijhouden om jou te zien. Dat geeft volgens mij al aan hoe belangrijk hij je vind.



Jij bent niet stapel op hem en het lijkt alsof hij dat ook niet is op jou. Als je aangeeft dat je het goed vind om niet meer dan een bootycall te zijn kan meneer misschien ineens wel vooruit plannen.
Alle reacties Link kopieren
"Maar hij kan bijv. wel een afspraak maken in het weekend om te sporten met een vriend of familielid te zien. "



Dit is wat mij zo wantrouwig maakt naar de motieven van deze meneer, hij KAN dus wel degelijk afspreken. En doet dat dus ook, waarom dan niet met TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 22 april 2014 @ 18:39:



Dit is wat mij zo wantrouwig maakt naar de motieven van deze meneer, hij KAN dus wel degelijk afspreken. En doet dat dus ook, waarom dan niet met TO?

Omdat ze elkaar pas 2x gezien hebben en hij niet zijn hele leven ondersteboven wil gooien gelijk?

Ik noem maar wat hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dus voor een date kun je niet op woensdag zeggen, hé laten we elkaar zaterdag om 20.00 uur zien zien, want dan ben je je héééluh leven aan het omgooien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 april 2014 @ 18:44:

Dus voor een date kun je niet op woensdag zeggen, hé laten we elkaar zaterdag om 20.00 uur zien zien, want dan ben je je héééluh leven aan het omgooien.

Sommige mensen (waaronder ikzelf) zijn daar heel slecht in

Zeker als ik nog in de date fase zit, nog een beetje aan het aftasten ben.

Dan hoef ik dat niet zo nodig op afspraak
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou dat ook wel vervelend vinden. Zelf ben ik ook niet heel erg van de planning in de zin dat mijn agenda al voor weken volstaat, en ook doe ik vaak dingen spontaan. Maar ik bekijk het ook niet alleen per dag, meer per week misschien.



Als ik date en ik vraag of iemand morgen of overmorgen kan en hij zegt dat dat teveel planning is, dan zou ik daar ook wel snel klaar mee zijn. Het zou mij het gevoel geven dat ik vooral mag komen opdagen als het hem blieft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 april 2014 @ 18:45:

[...]



Sommige mensen (waaronder ikzelf) zijn daar heel slecht in

Zeker als ik nog in de date fase zit, nog een beetje aan het aftasten ben.

Dan hoef ik dat niet zo nodig op afspraak



Dat is het punt, hij is er niet slecht in, want hij maakt wel degelijk afspraken met anderen. En ik zie niet zo goed in, hoe afspreken om zaterdag aanstaande even een lekker hapje te eten, meteen je hele leven omgooien is.



Hij hoeft niet zijn afspraken af te zeggen voor haar hoor.
quote:Summerdance schreef op 22 april 2014 @ 18:45:

[...]



Sommige mensen (waaronder ikzelf) zijn daar heel slecht in

Zeker als ik nog in de date fase zit, nog een beetje aan het aftasten ben.

Dan hoef ik dat niet zo nodig op afspraakNiet weken van tevoren nee, maar ook niet een dezer dagen?
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 22 april 2014 @ 18:49:

[...]





Niet weken van tevoren nee, maar ook niet een dezer dagen?

Heel erg maar zelfs dat doe ik amper

Daar waar ik in mijn werk een planner tot op de minuut ben, zo ben ik dat ik mijn vrije tijd helemaal niet

3 avonden in de week ben ik er sowieso niet want dan sport ik en de andere avonden hou ik graag open.

Dat houdt in dat ik soms 4 dagen de hort op ben, en soms 4 dagen lekker thuis op de bank zit.



Gelukkig heeft mijn vriend dat precies hetzelfde

Wij vinden het bij wijze van spreken al moeilijk om smorgens te plannen wat we savonds eten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker ook geen vooruitplanner. Ik bekijk in het begin van de week wat ik die week allemaal ga en wil doen. En een dag of paar dagen van tevoren weet ik wat ik dan echt ga doen. Ik hou er ook niet van om over 2 weken van alles en nog wat te hebben staan. Maar idd bij daten kan je toch een paar dagen van tevoren, laat staan dezelfde dag in de ochtend bij wijze van, even wat vast leggen. Nu komt het neer op om bijv 2100 in de avond te vragen wat ik aan het doen ben en of hij langs kan komen. Euhh nee dus.



Ik heb het nu iig aangegeven wat mijn manier is en als hij dan niet vooruit wil plannen. Tja dan niet. Ik heb eerder veel moeite gedaan om met iemand te daten die het altijd heel druk had. Nou dat dus nooit meer. Graag of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven