Lekker handig weer ;-)

23-03-2014 23:05 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik heb even een nuchtere kijk nodig.

Ik ben afgelopen week tot de conclusie gekomen dat ik een docent toch wel erg leuk vind. Dat is waar het op neer komt. Ik hoop dat ik mezelf lekker gek heb zitten maken en dat het afleiding is van andere dingen die spelen. Als dat niet zo is, heb ik het weer lekker handig voor elkaar



Het is op mijn hogeschool zo dat een relatie wel is toegestaan, mits je geen les van de betreffende docent hebt en die volgens mij ook niet binnen jouw opleiding valt (ivm cijfers/docenten beïnvloeden enzo, logisch). Maar ik heb les van hem en hij behoort ook tot de docenten van mijn opleiding.



Ik zou graag rustig uitzoeken waar deze gevoelens vandaan komen en wat ze precies betekenen. Maar aankomende week heb ik voor het laatst les van hem. Dus het voelt nu een beetje als een sneltrein.



Het voelt sowieso raar om dit zo op te schrijven. Ineens serieus ofzo Ik ben nu vooral benieuwd wat jullie zouden doen. Lekker voor mezelf houden en het laten, of het toch delen met bijv. een vriendin, zodat ik andere visies krijg en meer helder krijg waar dit vandaan komt en hoe ik ermee om kan gaan? Ik zou het het liefst delen, maar dan voelt het alsof ik het zo groot maak.



Misschien goed om te weten nog, ik ben 19, hij half 20. Ik sluit 'zijn' vak binnenkort middels een assesment af en dan zie ik hem niet tot hooguit nauwelijks meer. Hij heeft geen relatie, en ik weet dat de kans nihil is dat hij mij ook interessant vind. Heb sowieso nog niets laten merken, omdat het allemaal nog zo kort speelt.



Alvast bedankt voor jullie reacties!



Anna
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niets waarom je het door zou moeten zetten.

Tenzij je graag wilt dat de hele school over je lult, je docent ontslagen wordt en je publiekelijk een blauwtje loopt.
Alle reacties Link kopieren
Laat gaan en google eens op overdrachtsgevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er ook niet meteen achteraan Het is meer dat ik graag zou willen snappen waar dit ineens vandaan komt bij mezelf Daarom zou ik het willen delen.



Hooguit lekker zwijmelen en verder niet. Hij is sowieso te oud en het is verre van handig (understatement) .
Halverwege de 20 is toch niet te oud als je zelf 19 bent?



Enfin, niet rond gaan bazuinen, hou het voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou het moeten betekenen dan?
Alle reacties Link kopieren
@starshine: voor mezelf heb ik wel een soort leeftijdsgrens en daar valt hij boven, normaal niet echt een issue, nu een extra reality check en motivatie om het te laten



Thanks voor de eensgezinde meningen tot nu toe, kan ik wel ff gebruiken Lekker relativeren.
Alle reacties Link kopieren
@Frizz Nou bedoel meer mezelf hiermee. En mijn motieven. Als het dus inderdaad puur afleiding is, hoef ik er sowieso niks mee te doen, en ligt het anders dan wanneer het ware liefde is
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad, net als wat je al schrijft, de mening van een goede vriendin vragen. Op die manier kun je voor jezelf misschien wat duidelijkheid krijgen of je kunt juist met z'n tweeën fantaseren over hoe het zou zijn, een relatie met je voormalige leraar... Misschien worden er dan ook wel een aantal dingen duidelijk ;)

Mag ik vragen of hij misschien iets heeft laten merken waardoor je hem nu toch zo interessant vindt??
Alle reacties Link kopieren
Ware liefde? Je kent hem niet eens.
Alle reacties Link kopieren
@Frizz: dat was sarcastisch bedoeld Dat is niet mijn bedoeling ermee, vreest niet :p
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar rustig wachten tot je helemaal klaar bent met je opleiding. Als je dan nog steeds hetzelfde voeltt, kun je gaan overwegen om actie te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
@panda: ja dat hoop ik dus inderdaad!

Wil het gewoon wat duidelijker hebben en vooral realistisch blijven, wat voor mij makkelijker is als ik er niet alleen mee blijf lopen.

Echt een aanleiding is er niet geweest. Als ik hem op foto's zie, heb ik ook niet zoiets van goh wat ben je leuk. Het is meer hoe hij doet denk ik. Zn humor en ook wel zijn persoonlijke benadering.
Alle reacties Link kopieren
Heel begrijpelijk dat je het duidelijk wilt hebben! Knap dat je het ook realistisch wilt zien. Dat is vaak toch lastig als je verliefd bent/ iemand leuk vindt ;) Hoop voor je dat het goed uitpakt!! Of iig dat het duidelijk voor je wordt
Alle reacties Link kopieren
Zwijmelen mag hoor

Doet iedereen wel eens denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor je lieve reactie!



Het scheelt dat ik me er nu in de beginfase bewust van ben, dan zit je er nog niet vol in



Ik ben benieuwd wel
Joh, je hebt een crush op je docent, dat komt wel vaker voor. Is toch helemaal niet erg, en de kans is groot dat het vanzelf overwaait als je geen les meer van hem hebt.

Volgens mij maak je het op dit moment groter dan het is door er zo over te analyseren. Geniet gewoon van het zwijmelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vanmiddag verteld tegen een vriendin. Ze reageerde gelukkig wel positief en had het ook niet door gehad in zijn lessen.

Nu kan ik er in ieder geval over kwijt wat ik wil aan iemand



Vanmorgen voor het laatst les van hem gehad. Dat is wel minder. Ik ga hem nu dus alleen volgende week nog zien bij m'n assessment.

Ik merk wel dat ik het lastig vind om er niks mee te doen. Normaal als ik iemand leuk vind, ben ik wel van de actie. Dan weet ik ook gewoon snel of het eventueel iets op kan leveren. En dat zal ik nu nooit weten (even lekker dramatisch doen ) Het voelt wel alsof ik wat leuks laat lopen zeg maar.



Maar het is niet handig en realistisch, dus ik ga er niks mee doen, lijkt me beter
Alle reacties Link kopieren
Hey, maar juist als je geen les meer van hem hebt, dan kun je 'm toch best es mee uit vragen?



Als ik 'm echt leuk vond dan zou ik dat wel doen. En die regels, over wat wel en niet mag, dat is aan hem natuurlijk. Hij is degene die eventueel een regel kan overtreden, niet jij. Niet dat je 'm nu rustig kunt overhalen en van alles moet laten doen waardoor hij mogelijk in de problemen komt, maar ach, ik zou hier ook weer niet te moeilijk over doen.
Alle reacties Link kopieren
*poef*



Ik ben het eens met misslexie
Alle reacties Link kopieren
Ah, kijk, dat is lief (:
Alle reacties Link kopieren
Als je inderdaad geen les meer hebt van hem zou ik de stap wagen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie lieve reacties

Ik merk dat ik wel heel graag zou willen weten wat het op zou kunnen leveren. Maar ik vind het toch een soort gekke gedachte om er wel wat mee te doen Sowieso wacht ik tot na het tentamen en assessment.



Maar hem niet meer zien, vind ik echt niet leuk. Ik moet ook oppassen dat ik er niet teveel mee bezig ben. Heb nu (professioneel) mailcontact met hem, en ik merk bijvoorbeeld dat ik er alles aan doe om dat te rekken.



Maar zal ik er na de toetsing echt wat mee gaan doen? En hoe dan? Wil geen desperate type worden :p
Alle reacties Link kopieren
Ellie, thanks voor je ervaring, nog positief ook Hoe is het bij jullie verlopen qua eerste stap enzo?
Alle reacties Link kopieren
*poef*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven