Lekker handig weer ;-)

23-03-2014 23:05 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik heb even een nuchtere kijk nodig.

Ik ben afgelopen week tot de conclusie gekomen dat ik een docent toch wel erg leuk vind. Dat is waar het op neer komt. Ik hoop dat ik mezelf lekker gek heb zitten maken en dat het afleiding is van andere dingen die spelen. Als dat niet zo is, heb ik het weer lekker handig voor elkaar



Het is op mijn hogeschool zo dat een relatie wel is toegestaan, mits je geen les van de betreffende docent hebt en die volgens mij ook niet binnen jouw opleiding valt (ivm cijfers/docenten beïnvloeden enzo, logisch). Maar ik heb les van hem en hij behoort ook tot de docenten van mijn opleiding.



Ik zou graag rustig uitzoeken waar deze gevoelens vandaan komen en wat ze precies betekenen. Maar aankomende week heb ik voor het laatst les van hem. Dus het voelt nu een beetje als een sneltrein.



Het voelt sowieso raar om dit zo op te schrijven. Ineens serieus ofzo Ik ben nu vooral benieuwd wat jullie zouden doen. Lekker voor mezelf houden en het laten, of het toch delen met bijv. een vriendin, zodat ik andere visies krijg en meer helder krijg waar dit vandaan komt en hoe ik ermee om kan gaan? Ik zou het het liefst delen, maar dan voelt het alsof ik het zo groot maak.



Misschien goed om te weten nog, ik ben 19, hij half 20. Ik sluit 'zijn' vak binnenkort middels een assesment af en dan zie ik hem niet tot hooguit nauwelijks meer. Hij heeft geen relatie, en ik weet dat de kans nihil is dat hij mij ook interessant vind. Heb sowieso nog niets laten merken, omdat het allemaal nog zo kort speelt.



Alvast bedankt voor jullie reacties!



Anna
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Maar, stel ik besluit er wel wat mee te doen, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Kan het moeilijk in real op school vragen



Wel een andere situatie dan ik gewend ben :p
Alle reacties Link kopieren
Anyone?

Via facebook is wat ik kan bedenken, maar dat is zo onpersoonlijk. Als ie m'n uitnodiging al accepteert, vanuit professioneel oogpunt.



Ik wacht sowieso tot volgende week, na het assessment, of later, als ik moet herkansen Maar het idee om er iets mee te doen, speelt wel steeds meer door m'n hoofd..
Alle reacties Link kopieren
Dan kan ik er misschien wel achterkomen of hij echt geen relatie heeft Dat is wel wat ik denk en hoor, maar ook wel wat ik wil natuurlijk

Als hij een relatie heeft, kan ik mezelf sowieso de moeite besparen..
Alle reacties Link kopieren
quote:anna1111 schreef op donderdag 27 maart 2014 23:07 Dan kan ik er misschien wel achterkomen of hij echt geen relatie heeft Dat is wel wat ik denk en hoor, maar ook wel wat ik wil natuurlijk

Als hij een relatie heeft, kan ik mezelf sowieso de moeite besparen.. Kan die rare smiley dus niet wijzigen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor nu zoiets van ik voeg hem toe op Facebook, in de hoop dat hij me accepteert.

Dan kan ik zien of hij een relatie heeft en dan maak ik eventueel verdere plannen.



Tips zijn nog welkom
Je kan hem altijd als je je tentamen hebt gedaan en klaar bent voor de koffie/lunch uitnodigen, als bedankje. Ik bedoel netjes ergens gaan koffie drinken of in een restaurant gaan lunchen. Dan kan je er vervolgens achter komen of hij een relatie heeft en of hij misschien open staat voor wat meer. Succes verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf dat echt niet zo direct te vragen

Ik peil liever eerst hoe hij erin staat, voor ik dit überhaupt aan zou durven..

En op school is er geen gelegenheid om het aan hem te vragen ga ik vanuit
Als je van school bent, kun je mailen. Dan weet je ook of hij het leuk vindt of niet. Niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waar. Als ik wil weten of het ooit wat kan worden, zal ik er toch wat mee moeten ;/) Hoe en wat ben ik alleen nog niet uit.

Want wachten tot ik van school af ben, duurt nog wel even, en hij is ook al niet meer de jongste (grapje hoor)
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het bewuste assessment

Ben behoorlijk gestrest nu. Niet vanwege hem, maar ben benieuwd of ik het ga halen. Rustig proberen te blijven maar.

Als ik het haal, is dit de laatste keer dat ik hem zie. Dat geeft wel stof tot nadenken. Ik wil graag actie, want hem niet meer zien, vind ik op z'n zachts gezegd niet leuk. Maar of het verstandig is en hoe, geen idee.

Het ene moment denk ik wél doen, en het volgende moment weer van niet. Vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
En ik dacht serieus dat dit topic over het mooie weer ging en was heeeeel nieuwsgierig wat daar zo handig aan was



Even on topic, dan zeg je toch tegen de docent dat je hem aardig vind en dat je het leuk lijkt om nog eens contact met hem te hebben en hoe hij dat ziet?

Kan je rustig uitzoeken of er meer is dan een vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Haha Miedo



Ja dat kan. Maar ik durf dat niet zo goed, en zie daar morgen ook geen gelegenheid voor. Dan is het beoordelen en door.. Bovendien is hij niet de enige beoordelaar
Alle reacties Link kopieren
Maar de manier (rustig en laagdrempelig) staat me wel aan. Misschien dat ik 'm er zo wel in gooi via Fb.
Alle reacties Link kopieren
quote:anna1111 schreef op 30 maart 2014 @ 13:12:

Maar de manier (rustig en laagdrempelig) staat me wel aan. Misschien dat ik 'm er zo wel in gooi via Fb.



Je kan ook altijd nog contact zoeken onder het mom van dat je vond dat hij zulke goede ideeen over het vakgebied had blabla.

Maar richt je nu eerst op je beoordeling morgen, die is net even belangrijker! Succes morgen!
Ik zou even wachten tot je klaar bent met dit vak voor je hem toevoegt aan FB. Zo op de vooravond van je beoordeling lijkt me dat geen slimme zet.
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 30 maart 2014 @ 13:25:

Ik zou even wachten tot je klaar bent met dit vak voor je hem toevoegt aan FB. Zo op de vooravond van je beoordeling lijkt me dat geen slimme zet.Slimme opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht sowieso tot ik alles waar hij bij betrokken is (voor zover ik nu weet alleen dat assessment nog) voor ik actie onderneem.

En dat is dus of na morgen, of na volgende week vrijdag.

Dan nog ga ik niet gelijk de dag erna dingen doen, eerst maar even laten bezinken



Is het slim om gelijk te zeggen wat ik van hem vind/wil? Of eerst koetjes en kalfjes? Mijn bezwaar hiermee is dat hij er dan of niet op reageert, of dat het doodbloed, voor ik heb kunnen zeggen dat ik hem beter wil leren kennen..



Ik ben wel heel benieuwd haha. Als ik me verplaats in zijn positie zou ik toch wel even gek staan te kijken als ik een dergelijk berichtje kreeg van een student
Alle reacties Link kopieren
quote:anna1111 schreef op 30 maart 2014 @ 18:19:

Ik wacht sowieso tot ik alles waar hij bij betrokken is (voor zover ik nu weet alleen dat assessment nog) voor ik actie onderneem.

En dat is dus of na morgen, of na volgende week vrijdag.

Dan nog ga ik niet gelijk de dag erna dingen doen, eerst maar even laten bezinken



Is het slim om gelijk te zeggen wat ik van hem vind/wil? Of eerst koetjes en kalfjes? Mijn bezwaar hiermee is dat hij er dan of niet op reageert, of dat het doodbloed, voor ik heb kunnen zeggen dat ik hem beter wil leren kennen..



Ik ben wel heel benieuwd haha. Als ik me verplaats in zijn positie zou ik toch wel even gek staan te kijken als ik een dergelijk berichtje kreeg van een student





Zeggen dat je hem beter wilt leren kennen? hm klinkt wel erg wanhopig.

Ik zou zeggen dat je af en toe graag contact met hem houdt, omdat hij zulke goede ideeën over het werkgebied heeft.En of je hem daar nog eens over kunt bellen.
Je kan toch gaan snuffelen in zijn facebook profiel.Dan kun je gelijk zien of hij wel of niet bezet is. Bij niet bezet, kun je mailen en gewoon een gesprek aangaan. Of als hij foto's op facebook heeft met een vrouw en kinderen, dan weet je ook hoe laat het is.
Alle reacties Link kopieren
Zijn (specifieke) vak wordt niet het mijne, en dat weet hij ook, dus dat is niet heel geloofwaardig..



Ik wil wel dat het duidelijk is en er niet om heen draaien, dus ik vind het zelf niet zo heel wanhopig



Bellen moet ik ook wel zn nummer voor hebben Wel weer 'n bijkomend voordeel dan
Alle reacties Link kopieren
Facebook toont geen happy family of evt. aanhang, z'n officiële status kan ik niet zien. Maar ik gok dat hij single is. Ook in zijn lessen niks gezien of gehoord namelijk, waar ik dat van de meeste docenten echt wel weet als er aanhang is. Of hij beschermt z'n praaivussie heel goed, of hij is single (laten we het hopen )
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoten is altijd mis. Bijkomend voordeel, mocht hij geen interesse hebben, zie je hem niet echt vaak meer. Je hebt niet echt wat te verliezen.



Veel succes morgen met je assessment!
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is waar! Vandaar dat ik het ook wel gewoon ga proberen. En ik weet echt wel dat de kans dat het positief uitpakt nihil is. Ben wel bang om een blauwtje te lopen, maar anders zal ik het nooit weten.



Eerst morgen maar Best awkward om hem dan te zien, maar komt goed
quote:anna1111 schreef op 30 maart 2014 @ 19:46:

Facebook toont geen happy family of evt. aanhang, z'n officiële status kan ik niet zien. Maar ik gok dat hij single is. Ook in zijn lessen niks gezien of gehoord namelijk, waar ik dat van de meeste docenten echt wel weet als er aanhang is. Of hij beschermt z'n praaivussie heel goed, of hij is single (laten we het hopen )Ik hoop het ook voor je. Morgen kom je door, gewoon doen alsof er niets aan de hand is. En voor je het weet is de dag over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven