Lelijke benen....knappen mannen af???

25-07-2014 10:13 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van mezelf een hele lichte huid. Mijn benen zien er ontzettend bleek uit en heb altijd wel rode en witte vlekjes op mijn benen. Word er soms gek van. Mijn benen zien er elke dag weer anders uit...de ene dag meer rood/ wit gevlekt dan de andere dag. Meestal trekt dit in de loop van de dag wel weer bij. Wie heeft dit ook? Wie z'n benen zien er ook niet altijd hetzelfde uit?

Bij koud weer zie je mijn bloedsomloop goed en bij warm weer zie je wat rode adertjes lopen. Ook heb ik een grote witte vlek op mijn been. Bruin word ik totaal niet en zelfbruiner vind ik niks.

Ik heb een leuk koppie, ben slank, maar wel heel bleek. En ik ben zo bang dat mannen op mijn benen afknappen. Dat als ik mijn kleren uittrek, ze spontaan afknappen. Ik word echt naar van mezelf en vooral van mijn benen. Ik heb ook dat als ik mijn benen iets aanraak, er meteen een witte streep ontstaat daar waar ik langs mijn huid ben gegaan. Die streep kan ik weer wegwrijven. Ik denk dat ik raar ben en vooral een rare huid heb en dat niemand anders dat heeft. En dat mannen dus zullen afknappen. Zullen mannen dat doen? Dus mannen..... vertel
Alle reacties Link kopieren
Deja VU....



Nee hoor, als je voor de rest gewoon een leuke meid bent, zowel van binnen als van buiten dan zijn je benen echt geen dealbreaker hoor..



Wat wel belangrijk is is hoe je er zelf mee omgaat, niets zo onsexy, als dat een woord is, als een onzekere vrouw die bv heel krampachtig over, in dit geval, haar benen doet!!



Dus focus je op wat je wel mooi vind!!
Alle reacties Link kopieren
Zelf bruinendecreme erop! Mannen knappen daar niet op af als ze je verder leuk vinden. Geen van mijn vrienden heeft het ooit uitgemaakt met een vrouw die ze te gek vonden omdat ze gevlekte benen had en bovendien de ene dag er anders uitzagen dan de ander...
wel nee...maar hey, dan doe je hold up kousen aan, is nog sexy ook.
Lekker belangrijk wat mannen ervan vinden, jij moet jezelf mooi vinden. Iedereen heeft wel iets waar men tot in het onredelijke van baalt en wat een ander niet eens opvalt...
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat een andere vrouw dan meteen weer zo een opmerking maakt...



Alsof je 24 uur per dag met kousen gaat lopen...
Waar mannen vrij massaal op afknappen is krampachtig gedrag van een vrouw die onzeker is over dit soort uiterlijkheden.



De meeste mannen kunnen cellulitus niet eens correct spellen.



Het is echt een misvatting dat mannen op gephotoshopte modellen vallen. Die modellen staan vooral in bladen voor vrouwen. Vrouwen vinden het, blijkbaar, erg nodig zichzelf dit soort complexen aan te praten. En elkaar, niet te vergeten.
In heb ook zulke benen. Combinatie van de genen van mijn vuurtorenrode vader en gebrek aan zonlicht in mijn ponygekke jeugd (ik woonde in mijn rijbroek).



Maar de kleur van de huid, die verkleuring bij druk en de adertjes maken ze niet lelijk, vind ik. Zeker bij benen valt of staat de aantrekkelijkheid met verzorging. Ontharen, scrubben en smeren.



Nadeel van je benen verstoppen is trouwens dat ze voor eeuwig en altijd bleek zullen blijven. Mijn benen verkleuren ook nauwelijks, maar nauwelijks door de zon verkleurde benen zien er imho gezonder uit dan lijkbleke benen die al drie jaar geen zon hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jij zelf een groter gevaar dan specifiek je benen. Iedereen heeft wel iets waarvan je denkt "was dat maar net iets mooier", maar dat maakt helemaal niet uit. Wees blij met jezelf, zeker als je een leuke meid bent. Als je ook nog eens een leuk gezicht enzo hebt dan zal er vast geen man op een beetje gevlekte benen afknappen.
quote:Anthonius schreef op 25 juli 2014 @ 10:20:

Jammer dat een andere vrouw dan meteen weer zo een opmerking maakt...



Alsof je 24 uur per dag met kousen gaat lopen...

ja, in de winter doe ik dat.



Het kan toch in stapjes? Van mij hoeft ze niet, maar als ze zich zo vreselijk onzeker voelt kan ze toch, stel ze is de eerste keer bij een man, kousen aan hebben?



Beter dat dan zo verkrampt zijn uit angst dat de sex pijn gaat doen of zo.
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen denken veel gezonder over uiterlijk dan vrouwen. Hoe vaak hoor je dames niet mopperen dat hij niet eens opmerkt dat ze een nieuwe outfit of coupe heeft? De focus op uiterlijk, zit er bij de meiden vaak al jong in, terwijl jongens er niet om malen - denk aan barbies, make-up, sieraden.



We kunnen best wat leren van de heren
quote:Anthonius schreef op 25 juli 2014 @ 10:16:

Deja VU....Hoezo Deja vu?
Waarom hetzelfde topic openen?



http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/236448
En denk niet dat je naar de modellen in mannenbladen moet kijken.



Ik heb sterk de indruk dat vrouwen een model zien in een vrouwenblad en onwillekeurig denken "zo moet ik er uit zien"



Mannen zien een foto van een masserati, maar rijden liever in hun trouwe fordje. Ze zien een model in een mannenblad niet anders: leuk om naar te kijken, juist omdat het te perfect is, maar asjeblieft niet in levende lijve, laat staan in een relatie.
Het lijkt typisch iets des vrouws te zijn om zo te fixeren op één specifiek onderdeel.



Volgens mij kijken de meeste mannen naar het totaalplaatje. En ook een perfecte huid, ideale rondingen en een model-BMI maken een rotkarakter nooit goed.



Hou van jezelf. Je zult het ermee moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Beste TO,



Koop een massagehandschoen en was daarmee jouw benen (geen witte 'strepen' meer). Smeer ze na iedere douche of badbeurt in met een lotion. Duur of supergoedkoop, maakt niet uit. Geef ze gewoon wat 'positieve aandacht', dan voel je je al een stuk minder onzeker.



Mijn ervaring: mannen letten niet zo op 1 specifiek onderdeel tenzij bil- of borstpartij. En ook daarbij zijn er liefhebbers voor zowat iedere vorm of maat.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dikke benen, cellulite op de bovenbenen, ik heb trouwens x-benen, met klapkuiten en hele gekke smalle enkels en dan weer bolle voeten. Mijn bovenbenen worden niet bruin, dus ik loop met een soort fietsbroek in de zomer qua kleur. Mijn man vindt mij prachtig, benen incluis.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Ik richt mij ook te veel op mijn benen, dat klopt. Heb soms zelf het idee dat mijn benen niet bij mijn lichaam horen...hele andere huidskleur dan mijn buik en ook weer mijn armen pfff.

Ik weet dat ik spontaan ben en lief en een leuk koppie en figuur heb. Misschien moet ik me daar meer op richten.
Alle reacties Link kopieren
Jongens knappen af op uiterlijk

Mannen knappen af op die onzinnige onzekerheid en moeilijk doen over eigen uiterlijk.

Iedereen knapt af op vies onverzorgd.



Dus, zolang je gewoon jezelf verzorgt en niet krampachtig jezelf probeert te camoufleren, zijn er genoeg mannen die graag hun hand over jouw blote benen laten glijden zonder dat het ze uitmaakt dat ze niet gefotoshopped glad bruin zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:ansie_18 schreef op 25 juli 2014 @ 10:53:

Bedankt voor jullie reacties!

Ik richt mij ook te veel op mijn benen, dat klopt. Heb soms zelf het idee dat mijn benen niet bij mijn lichaam horen...hele andere huidskleur dan mijn buik en ook weer mijn armen pfff.

Ik weet dat ik spontaan ben en lief en een leuk koppie en figuur heb. Misschien moet ik me daar meer op richten.Je bent fukking 27... kom op zeg, je klinkt alsof je 18 bent.
Hoe je je benen beschrijft klinkt volstrekt normaal als je het mij vraagt.



Daarnaast: bij de juiste vent vergeet je spontaan alles waar je onzeker over was. Ik wel tenminste. Als mijn vriend me eens goed bekijkt in bed kan ik me in ieder geval echt niet meer druk maken over de striae op mijn heupen....
Alle reacties Link kopieren
ansie_18, iedereen heeft wel iets waarvan hij of zij denkt: 'hmmm, dat had ik graag iets anders gezien'.



Maar NIEMAND is perfect. Dat is gewoon een gegeven. Zelfs de modellen waar een aantal forummers op doelt zijn dat niet. Die worden door Photoshoppen helemaal bijgewerkt zodat er een onrealistisch beeld ontstaat en er, bij wijze van spreken, geen porie meer te zien is.





Een man zal je echt niet afwijzen om je benen hoor. Dat idee doe je jezelf aan. Maar als je er zelf erg mee zit kan je toch op de meeste momenten van het jaar gewoon mooie panty's dragen? Dan zie je helemaal geen 'witte' benen.



Maar in de zomer gewoon blote benen hoor. Gezien de ophef betreffende de zon en huidkanker zie ik toch echt steeds meer 'witte' vrouwen lopen. Die bewust juist de zon ontwijken.

En ik vind het niet lelijk weet je dat.



Je maakt het jezelf moeilijk. Een man kijkt naar een vrouw als ze er een beetje leuk uitziet. Vriendelijk en open (benaderbaar) is. En zelfs een vrouw met een maatje meer, die er goed verzorgt bijloopt, kan uitgebreid rekenen op mannelijke aandacht hoor.



Mannen zijn echt wat minder kritisch op vrouwen dan de vrouwen vaak op zichzelf zijn. Vrouwen vinden aan hun lichaam altijd wel iets om over te 'klagen'. Terwijl haar man of vriend denkt: 'schat, waar maak je je druk om. Je bent geweldig zoals je bent'.
Alle reacties Link kopieren
Zie bijgaande hoe iets lekkers gefotoshopped wordt:



http://www.youtube.com/watch?v=A4JeiESOEtI
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een bleke huid en ik ben niet dol op zonnebaden. Blauwe plekken zie je heel snel bij mij. Daarnaast loop ik buiten hard in een halflange hardloopbroek, dus halverwege mijn benen zit een mooie kleurovergang. In de winter heb ik last van een droge huid en kun je inderdaad witte strepen trekken.



Toch vind ik mijn benen helemaal niet lelijk en volgens mij valt het mannen totaal niet op. Hoe meer jij jezelf met een vergrootglas bekijkt en bekritiseert, hoe erger het lijkt. Terwijl er eigenlijk niets aan de hand is.
What a nuanced anxiety
Mijn man doet aan wielrennen....



Visualiseer;



Witte voeten en enkels, bruine benen tot halverwege de bovenbenen, want die zijn dus weer wit. En dan is zijn kont nog witter want in zwembroek kleurt een deel bij maar zijn kont dus niet. Verder naar boven een lichte buik en rug, donkerbruine nek en armen, met in het wit uiteraard het t-shirt model van de fietstrui.



Aangevuld met diverse littekens van het vallen en een operatie en krassen van het spelen met de poezen.



En ik houd toch van hem .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven