Leuke jongen ontmoet.... En dan?

15-09-2014 23:19 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekeinde sprak ik iemand die ik al wel eens eerder had gesproken, en toen ook al wel interessant vond. Nu sprak ik hem dus weer en ik merkte dat hij daarna nog een aantal keer met me ging praten. Hij sprak me echt aan, over kleine dingetjes, of onzinnge dingen. Ik heb twee kee echt leuk met hem staan praten, grapjes maken, bijdehand doen, ik denk wel flirten en ik denk ook wel van hem uit.



Maar: en dan? Hoe pak je dat aan? Als je zestien bent kan je brommers gaan kieken (wat ik toen ook al nooit durfde), maar nu? En nu zie ik hem misschien over een paar weken weer, maar verder niet. Ik vind niet dat ik hem goed genoeg ken om op facebook toe te voegen, en als ik dat wel zou doen zou ik ook niet weten wat ik meer zou moeten doen dan fotos liken (want dat heb ik wel eens geprobeerd).



Hoe pak ik dit aan/had ik dit aan moeten pakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27, misschien wel duidelijker. Leuke jongen was eigenlijk ook wel een man van 26, klinkt allemaal zo veel serieuzer.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu al geen idee hebt, gewoon lekker zo laten.
en Pyrrha verbrak als eerste de stilte met haar stem en weigerde aan het bevel van de godin te gehoorzamen.
Alle reacties Link kopieren
Waar sprak je hem dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet gewoon in het algemeen niet zo goed hoe ik dit soort situaties moet aanpakken, geen idee of deze de man van mijn dromen is, maar ik vraag me af hoe ik daar achter kom.



Ik kwam hem tegen op een evenement, ivm herkenbaarheid houd ik het een beetje vaag, maar had hem op een vergelijkbaar evenement wel eens vaker gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig is het best normaal om iemand toe te voegen op facebook. Misschien denkt hij dan wel van he, waarom doet ze dat, maar dat is dan gelijk een mooi begin toch? Het is juist een heel makkelijk middel om in contact te komen en te blijven.

Wat heb je te verliezen?
Alle reacties Link kopieren
Als je teveel nadenkt gaat het niets worden. Onderneem een actie f laat het, maar ga je niet sufpiekeren, want daar schiet je juist niets mee op.
en Pyrrha verbrak als eerste de stilte met haar stem en weigerde aan het bevel van de godin te gehoorzamen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gedacht, maar vind echt dat ik hem niet op facebook kan toevoegen, heb hem daar weer te weinig voor gesproken. Als binnenkort weer een bijeenkomst is hoop ik hem wel weer te spreken, en dan kan het misschien wel.



(Oke en eerlijk gezegd durf ik hem ook niet toe te voegen omdat mijn vriendinnen hem raar vinden en ik bang ben voor hun oordeel als ze zien dat ik hem toevoeg. Echt heel stom van mij, maar het is wel zo)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de man moves moet maken. Maar toevoegen op facebook? DOEN! Als hij je interessant vind gaat hij via die weg ook vast een gesprek aanknopen. En zo niet dan heb je in ieder geval een opening gegeven. Facebook toevoegen doen ook gewoon als kennissen dus nee dat is niet raar.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel het ook meer in het algemeen, naar aanleiding van deze man, omdat dat een goed voorbeeld is.



Mijn vraag is meer algemeen, je spreekt iemand leuk, wat dan? Wat is de vervolgstap? Toevoegen op Facebook? Moet wel reden voor zijn dan, als iemand tweee keer hebt gezien kan je wel weten dat ne iemand interessant vindt, maar ga je iemand nog niet toevoegen op facebook.?
Alle reacties Link kopieren
Zo stom van mezelf dat ik dingen zo laat afhangen van wat mijn vriendinnen ergens van vinden....
Heb je zijn tel nr? Kan je hem niet gewoon een berichtje sturen met de vraag of hij een keer wat wil drinken? Waarom moet je meteen en plein public? Ga hem eerst een beetje beter leren kennen voor je hem in je vriendenclub werpt. (door FB nota bene, alsof dit medium het statement maakt)



Dat je je voor hem schaamt vind ik niet zo'n geweldig teken eigenlijk maar goed, misschien verandert dat als je hem beter leert kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eskimono schreef op 16 september 2014 @ 00:18:

Zo stom van mezelf dat ik dingen zo laat afhangen van wat mijn vriendinnen ergens van vinden....Dat vind ik eigenlijk ook wel behoorlijk onvolwassen klinken voor iemand van jouw leeftijd. Is meer iets voor pubermeisjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik nam eigenlijk aan dat je zijn telefoonnummer niet hebt? Anders is het vrij simpel natuurlijk.



Je kunt via facebook iemand ook een berichtje sturen zonder vrienden te worden trouwens. Komt het alleen wel vaak in 'overige' te staan en niet iedereen leest dat. Maar het is het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendinnen zien toch niet wie het vriendschapsverzoek heeft gestuurd. Voor hetzelfde geldt heeft hij jou een bericht gestuurd. Stel dat gebeurt, ga je het dan niet accepteren vanwege je vriendinnen? Doe eens gek en voeg hem toe. Stap gewoon uit je comfort zone. Kan leuke dingen opleveren.



Good luck!
Alle reacties Link kopieren
quote:mavipa schreef op 16 september 2014 @ 02:00:

Je vriendinnen zien toch niet wie het vriendschapsverzoek heeft gestuurd. Voor hetzelfde geldt heeft hij jou een bericht gestuurd. Stel dat gebeurt, ga je het dan niet accepteren vanwege je vriendinnen? Doe eens gek en voeg hem toe. Stap gewoon uit je comfort zone. Kan leuke dingen opleveren.



Good luck!Dit dus!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem toevoegen en een privébericht sturen. Daarin aangeven dat je het leuk vond om met hem te kletsen en of hij zin heeft om een keer wat met je te gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je te verliezen?
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem gewoon een vriendsschapsverzoek.

Desnoods verander je je instellingen op facebook en zet je je vriendenlijst op 'alleen ik' dan zien je vriendinnen en de rest van je fb vrienden niet met wie jij vrienden ben op FB..
Alle reacties Link kopieren
Heb hem geen vriendenverzoek gestuurd (al vind ik mezelf echt een bangerik). Dat van die comfortzone is wel waar....



Maar: vrijdag zie ik hem misschien weer! En als ik hem dan weer leuk spreek zal ik hem wel toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven