Leuke man ontmoet, advies gevraagd

19-04-2014 21:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik schaam me diep dat ik hierover een topic open, maar ik moet het kwijt. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven of kunnen aangeven wat jullie hiervan denken.

Ik hou het kort. Ik ben er lange tijd uit geweest qua mannen. Ben nu 30 en liep altijd tegen de verkeerde aan... Ik vond het eigenlijk wel goed zo. Maar nu komt het. Ik ben van de week iemand tegen het lijf gelopen. Hoe en wat hou ik erbuiten want anders misschien herkenbaar. Ik weet niet wat mij gebeurde na al die tijd, maar ik kreeg het Spaans benauwd. Wat een leuke vent. Wat bleek? Hij vond mij ook leuk. We hebben een top dag gehad. Gezoend een paar keer. Aan het eind van de avond heeft hij mijn nummer gekregen. Ik kan me dat verder niet zo herinneren, ik bedoel wat hij toen zei. Volgens mij, dan bel ik je binnenkort. Maar ik heb niets meer gehoord. Ik zie wel dat hij vaak online is, maar ik durf niets! En ik weet het, het is 2014 dus ik kan zelf ook bellen... Maar toch. Nu is hij gelukkig wel binnenkort jarig dus dan wil ik hem wel een bericht sturen. Het probleem is dat ik het niet verkeerd mag aanpakken omdat het een zakelijk contact is. Ergens ben ik daar ook wel weer blij om, omdat ik anders misschien allang iets doms had gestuurd.

Ik vind het zo lastig!! De sfeer was goed. Hij liet duidelijk merken dat hij mij leuk vond. Ik kan al een paar dagen niet eten, wat dan wel weer in mijn voordeel is.

Is er nog een kans dat hij belt? Ik geloof wel dat hij druk is. En wat zouden jullie doen? Ik vind een sms sturen met zijn verjaardag in deze situatie minder overdreven dan dat ik meteen bel. Maar ik word gek van mezelf af en toe. Het was van beide kanten perfect.

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat jullie denken. Ik reageer zo snel mogelijk. Dankjewel alvast!
Waarom aan begonnen als t zakelijk is?
Alle reacties Link kopieren
He is not that into you...
Alle reacties Link kopieren
Joh, hij heeft je telefoonnumer. Ik zou in zo’n geval niet achter hem aangaan. Maar ja, ik ben misschien ouderwets. Je kunt hem voor zijn verjaardag een berichtje sturen maar ik zou het dan heel luchtig houden. Misschien is het een bijzonder verlegen man en geef je hem daarmee een opening. Reageert hij dan nog niet, tja..... naar en vervelend maar dan is hij niet geïnteresseerd genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Met de Pasen ben je er niet bij. Dus blijkbaar heeft hij andere dingen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die grens van t zakelijk houden ben je al voorbij denk ik. Stuur hem gewoon zelf wat, of bel hem op. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp uit jouw verhaal dat jullie dus een paar dagen geleden een leuke dag hebben gehad samen. Als hij het net zo leuk had gevonden had hij toch al lang weer contact met je opgenomen?
Alle reacties Link kopieren
Thanks jullie zetten mij weer met beide benen op de grond. Ja, zakelijk maar niet helemaal. Ik doe dat werk voor ander bedrijf erbij omdat er een zieke is. Pfff jullie zijn zo eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zoenen is niet zakelijk.

Ja natuurlijk kan hij nog bellen.

Het zijn maar een paar dagen.

Misschien wil hij niet wanhopig overkomen?

Bel zelf als jij hem nu wilt spreken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Vrij neutraal berichtje sturen.... Kijken wat zijn reactie is!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog ff denken. Bedankt dat jullie iig meedenken. Ja het zakelijke gedeelte is lastig. Niet geheel zakelijk. Ik hoorde dat het een rustige jongen is. Vandaar dat ik ergens hoop houd dat hij denkt, ik wacht even een paar dagen. Ik ben zelf zo ouderwets om te denken, hij moet als eerste komen. Maar met zijn verjaardag wil ik wel wat sturen. Misschien is dat dan eindelijk een opening.
Alle reacties Link kopieren
JIj hebt zijn telefoonnummer blijkbaar ook? Dan gewoon een smsje sturen. Gewoon vriendelijk en neutraal, geen liefdesverklaring.

Niet moeilijk en afwachtend doen. Houden mannen in 2014 ook niet meer van.
Alle reacties Link kopieren
Berichtje sturen: ik vond het gezellig, binnenkort nog eens overdoen? (Datum+tijd + naam leuk cafe)



Issie zeker vrijgezel?



Ik snap dat gewacht en 'hij moet als eerst wat zeggen' niet. Je bent stap 1 toch al voorbij? Je hebtal gezoend !?!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hij zeker vrijgezel ja, van meerdere mensen gehoord. Ik ga er denk ik nog 1 nachtje over slapen. Ik snap ook echt wel dat dit heel stom overkomt, maar het was zo leuk. Ik was er echt al tijden uit qua mannen en het was echt raar om hem ineens tegen te komen. Ik heb gewoon vlinders... Belachelijk maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Oke waarom zou je geen smsje sturen?

men ben ik zo stoer of wat? Je gaat toch niet zitten wachten tot hij je pa om je hand vraagt ofzo?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij net zo denkt als jij gebeurt er niks



Dus bel of sms hem. Het ergste dat je kan overkomen is een blauwtje lopen
Je bent zelf een theepot
Wanneer is hij jarig? Je zou een berichtje kunnen sturen waarin je hem uitnodigt om samen te gaan lunchen/gebakje te eten voor zijn verjaardag....
Alle reacties Link kopieren
Eens met Apatura. Gewoon sms'en of bellen of appen en een date voorstellen. Een andere forumster hier deed dat ook en bingo beiden happy in love! (En ze hadden nog niet eens gezoend, jullie wel dus je bent al verder). Just do it! En kom ons alles vertellen
Duurt het nog lang voordat hij jarig is? Ik bedoel, kan je daar op wachten?
Alle reacties Link kopieren
Zakelijk: je hebt al gezoend. Stuur hem een berichtje: zin om wat te gaan drinken a.s. zaterdag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pasen brengt hij heel gezellig met zijn vrouw en kinderen door.



Project JIJ wordt weer afgestoft ruim na de Paasvakantie!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het heel goed hoor, die onzekerheid. Ik ben 42 jaar en heb sinds een paar dagen contact met een leuke man. We appen wat af, ha ha. (en de zenuwen gieren door mijn lijf! ha ha. Ik lijk wel 16 jaar )

Gewoon zelf contact opnemen, wat heb je te verliezen?
Zou ze nou al geappt hebben..??
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is toch altijd wel... als een man een vrouw interessant vind dan neemt ie wel contact op. Zo niet, dan weet je eigenlijk genoeg.

Maar als je nog steeds niks gehoord heb kan je alsnog zelf contact opnemen om alleen al te kijken wat zijn reactie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven