Man zet (sex)advertenties, heeft "koffie" gedronken

06-08-2014 08:03 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil mijn verhaal kwijt en jullie evt. Adviezen graag ontvangen.

We zijn al heel lang samen, hebben bijna 2 kinderen, ik mag nog 7 weken tot de bevalling. Maar nu heb ik mijn partner gevraagd wat er aan de hand is, hij vertelde na heel lang aandringen dat hij iemand anders ontmoet had en dat dat heel goed klikte.. Eerst per mail daarna afgesproken om koffie te drinken, ze hebben gekust (ook na lang aandringen toegegeven) hij zegt verder niets gebeurd. Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet. Na lange gesprekken blijkt dat hij iets mist, nl spanning...die heeft hij gezocht door op diverse sites advertenties te zetten met sex gezocht.. Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden.. Ik ben boos, heel verdrietig, voel me zo in de steek gelaten. Ik weet niet wat hiermee te doen. Hij is geen prater maar heeft wel 5 emailacounts aangemaakt, waarvan hij niet meer alle inloggegevens heeft (?? Jeah right) en 18000 apps gestuurd en ontvangen. Ik heb alles ingepikt zijn gsm, de laptop. Wat moet ik hiermee...?
Zijn gsm en laptop ingepikt? Ben je zijn moeder?
Alle reacties Link kopieren
Ja wat moet je ermee? Ik denk beslissen of je met zo iemand wilt leven.
Alle reacties Link kopieren
En dat ook inderdaad Misschicken.
Hem voorlopig eerst maar eens de deur uit zetten. Je zwangere vrouw zo bedriegen is echt niet ok.



18000 apps en alleen naar koffie gedronken? Geloof je zelf toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Eh, wat dacht je van een goed voorbeeld aan je kinderen geven en je niet als deurmat te laten gebruiken en hem de deur te wijzen?!



Los daarvan: veel sterkte. Wat je ook doet, het linkt me pittig een situatie zoals deze en een kindje op komst.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkte heel goed met iemand van een sekssite maar er is niets gebeurd



Hij mist iets 7 weken voor jij moet bevallen



Er is een heel leger vrouwen op internet bij wie hij onbetaals seks kan krijgen, yeah right. Hij is werkloos en jij financiert jullie gezin en zijn 'verslaving'.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ooohh die zou er mij bij meteen uitvliegen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Ja ik heb zijn spullen ingepikt, anders gaat ie toch gewoon door? Hij heeft t contact met 1 iemand verbroken via app en bellen, zij bleef maar appen.



Als ik hem de deur uitzet, kan ik alleen voor ons kindje zorgen en hij? Hij heeft dan helemaal de vrijheid, of moet ik dit dus niet zo zien?
Als je hem eruit zet, word jij inderdaad alleenstaande moeder. Met een beetje pech moet je voor hem ook alimentatie betalen gezien hij geen inkomen heeft.

edit: alle vrijheid heeft hij niet. Er zal een omgangsregeling moeten komen en als hij bijstand gaat ontvangen moet hij verplicht solliciteren.
Dat wordt een zware tijd voor je. Wat je ook beslist. Als je doorgaat denk ik niet dat je snel jouw vertrouwen weer hebt. En met een baby heb je alle energie nodig. Spullen inpikken snap ik wel. Maar lost t probleem niet op. Misschien juist terug geven en zien dAt hij zich niet verbetert of wel dan heb je meteen je duidelijkheid. In ieder geval heb je een beste k*tsituatie en ik wens je veel sterkte. En er zijn hier veel mensen met verschillende adviezen. Je zal er zeker wat aan hebben.
Dit is dus één van de vele redenen dat ik nooit aan kind(eren) zou beginnen. Hoevaak ik wel niet lees dat de man tijdens de zwangerschap van z'n vrouw vreemd gaat.



Ontopic: lekker dumpen die loser, TO.
quote:cato1980 schreef op 06 augustus 2014 @ 08:21:

Bedankt voor jullie reacties.

Ja ik heb zijn spullen ingepikt, anders gaat ie toch gewoon door? Hij heeft t contact met 1 iemand verbroken via app en bellen, zij bleef maar appen.



Als ik hem de deur uitzet, kan ik alleen voor ons kindje zorgen en hij? Hij heeft dan helemaal de vrijheid, of moet ik dit dus niet zo zien?Trek zelf de conclusie eens. Hij kiest dus duidelijk niet voor jou als hij de beschikking heeft over een laptop en een gsm. Wil jij met zo iemand samen verder? Ik zou het wel weten. Over 7 weken uitgerekend of niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou die kon vertrekken bij mij! Je bent zwanger, je draait voor alle kosten op en meneer heeft het te druk met zijn 'spanning'. Dat vindt hij belangrijker dan werk te vinden!
Alle reacties Link kopieren
Als je getrouwd bent en je zet HRM de deur uit dan heeft hij idd alle vrijheid en dat is dan jouw probleem niet meer.

Aangezien jij een inkomen hebt en hij niet zul je in dat geval waarschijnlijk ook alimentatie moeten betalen (zoals massa's manen dat ook doen in vergelijkbare situaties).

Zijn laptop en telefoon ingepikt? Wat een onzin, je bent inderdaad zijn moeder niet. En waarom pikt hij dat?

Belachelijk dat hij dat juist nu doet overigens
Hem eruitzetten? Ik zou hem juist de komende maanden volledig voor de baby laten zorgen. Kijken of hij dan nog energie heeft om vreemd te gaan.
Meid, wat een ellende en wat ontzettend klote voor je. Wat zal jij je in de steek gelaten voelen zeg en ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik jou was want je zit in een rot positie met je aanstaande bevalling.



I.p.v het verder en beter opbouwen van jullie gezin is hij bezig om het af te breken en het te ondermijnen. Ik snap best dat je denkt dat je hem die vrijheid niet gunt terwijl je zelf hoogzwanger bent en even geen kant op kunt.



Wat je nu kunt doen is hem een voorproefje geven van zijn status als alleenstaande. Hou je hand op de knip, boodschappen via internet doen en alle rekeningen betalen en hij krijgt geen cent meer voor persoonlijk gebruik. Aangezien hij zelf geen geld heeft kun je inderdaad al zijn spullen in beslag nemen. Laat hem op de bank slapen en neem geen beslissingen nog over een scheiding of niet. Probeer je eerst te concentreren op je bevalling.



Zijn ego gaat voor jullie belang blijkbaar en dat is prima maar je hoeft dat niet te faciliteren.Dat hij je dit juist nu aandoet is een enorm klere streek.
Alle reacties Link kopieren
Beeindig de relatie en maak van hem een slecht betaalde oppas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:cato1980 schreef op 06 augustus 2014 @ 08:21:

Ja ik heb zijn spullen ingepikt, anders gaat ie toch gewoon door? Hij heeft t contact met 1 iemand verbroken via app en bellen, zij bleef maar appen.



Als ik hem de deur uitzet, kan ik alleen voor ons kindje zorgen en hij? Hij heeft dan helemaal de vrijheid, of moet ik dit dus niet zo zien?

Ik denk dat als je hem er uitzet hij binnen no-time bij haar intrekt.

Hij verruilt het ene bed zo snel mogelijk voor het andere.





Het is wel een klote situatie Cato. Heel veel sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Eruit zetten. En lekker voor jezelf gaan loser
Wat een rot situatie zeg.



Ik denk dat je je vooral moet afvragen of je denkt dat je hem ooit weer kunt vertrouwen en of je daar aan wil werken. Als jullie samen verder willen zou ik in relatietherapie gaan.



Als je niet samen verder wil dan wordt je alleenstaande moeder. Dan zul je er waarschijnlijk voorlopig alleen voor staan zowel financieel als qua zorg voor jullie kinderen. Ik weet niet onder welke voorwaarden jullie getrouwd zijn maar het kan zijn dat je hem partneralimentatie moet betalen of dat je dat moet aan de gemeente als hij een uitkering aanvraagt. Als jullie samen een huis hebben gekocht moet daar ook iets mee. Kun je de hypotheek op jouw naam krijgen? Niet of hem kunt betalen want dat kun je blijkbaar maar of je hem van de bank ook op je naam kunt krijgen met jouw inkomen. Zo niet zal het huis verkocht moeten worden en jullie beide opzoek naar een huis. Urgentie krijg je niet zo makkelijk maar verschild in zulke gevallen per gemeente. Als hij geen plek heeft om de kinderen te ontvangen zul je de meeste tijd alleen voor ze moeten zorgen.



Die praktische kant van scheiden is nogal heftig maar het lijkt mij emotioneel ook niet te doen om bij iemand te blijven die je niet vertrouwt en waar je je niet prettig bij voelt. Over die praktische zaken kom je heen al zal het wellicht even duren. Ik denk dat het vooral de vraag is wat jij met hem en deze relatie wil.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een asshole. Als jij zijn spullen "moet pikken omdat hij er anders mee doorgaat", objectief zou moeten interpreteren, dan voel je zelf toch ook wel aan dat dit echt niet oké is? Zwanger of niet, daar is de deur.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotsituatie TO! Zet die loser eruit!! Hij werkt niet, gaat vreemd, hij liegt en bedriegt...nee vrouw hij is een ondankbare hond! Egoisme ten top! Jij werkt, jij harkt het geld binnen, jij draagt zijn kind en nog met maar 7 weken te gaan en dit weer zal je het ook niet makkelijk hebben. Maar goed het is altijd makkelijk praten vanaf de zijlijn! Ik wens je veel sterkte en kracht toe
Alle reacties Link kopieren
quote:...Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet.

.......knip....... Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden



Ik betaal ALLES (met hoofdletters geschreven).

Hij is doodongelukkig dus. En jullie eerste kind wordt door jou niet als gezamenlijk kind beschouwd, zo te lezen.

De meeste huisvrouwen in de jaren '50 hadden meer vrijheid in hun tijdsbesteding en de besteding van het geld dan je vriend nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:idisrom schreef op 06 augustus 2014 @ 09:22:

[...]





Ik betaal ALLES (met hoofdletters geschreven).

Hij is doodongelukkig dus. En jullie eerste kind wordt door jou niet als gezamenlijk kind beschouwd, zo te lezen.

De meeste huisvrouwen in de jaren '50 hadden meer vrijheid in hun tijdsbesteding en de besteding van het geld dan je vriend nu.

en zijn oplossing was de beste in jouw ogen?



Keertje met elkaar praten? ook een idee

Of, dat hij een baan zoekt??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven