Man zet (sex)advertenties, heeft "koffie" gedronken

06-08-2014 08:03 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil mijn verhaal kwijt en jullie evt. Adviezen graag ontvangen.

We zijn al heel lang samen, hebben bijna 2 kinderen, ik mag nog 7 weken tot de bevalling. Maar nu heb ik mijn partner gevraagd wat er aan de hand is, hij vertelde na heel lang aandringen dat hij iemand anders ontmoet had en dat dat heel goed klikte.. Eerst per mail daarna afgesproken om koffie te drinken, ze hebben gekust (ook na lang aandringen toegegeven) hij zegt verder niets gebeurd. Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet. Na lange gesprekken blijkt dat hij iets mist, nl spanning...die heeft hij gezocht door op diverse sites advertenties te zetten met sex gezocht.. Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden.. Ik ben boos, heel verdrietig, voel me zo in de steek gelaten. Ik weet niet wat hiermee te doen. Hij is geen prater maar heeft wel 5 emailacounts aangemaakt, waarvan hij niet meer alle inloggegevens heeft (?? Jeah right) en 18000 apps gestuurd en ontvangen. Ik heb alles ingepikt zijn gsm, de laptop. Wat moet ik hiermee...?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 06 augustus 2014 @ 10:48:

Het lucht hem op dat jij het weet? Omdat?

Hij nu niet meer stiekem vreemd hoeft te gaan, maar gewoon zijn gang kan gaan?

Een vent die oproepen plaatst op sekssites, terwijl je zwanger bent?

En hij zegt gelukkig met je te zijn? Deze sukkel heeft niet eens een greintje respect voor je.

Ik zou het wel weten.

Je zou hem dumpen dus.

En dan?

Want ze zal hem blijven financieren, ook als hij straks zijn zoektocht via internet voort zet hoor.
conversation = awareness
Jeetje
CaTO?
quote:ladyveraa schreef op 06 augustus 2014 @ 08:27:

Dit is dus één van de vele redenen dat ik nooit aan kind(eren) zou beginnen. Hoevaak ik wel niet lees dat de man tijdens de zwangerschap van z'n vrouw vreemd gaat.



Ontopic: lekker dumpen die loser, TO.

Dit is een mooi voorbeeld van hoe slecht mensen risico's kunnen inschatten. Alle mannen die niet vreemd gaan, daar lees je niks over.





Maar ontopic: helemaal mee eens. Ik ben zelden voor het beeindigen van een relatie met kinderen als niet alles geprobeerd is, maar hoe je hier ooit tot een gezonde relatie kan komen is mij een raadsel
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat TO haar man partnerschap alimentatie hoeft te betalen als ze zelf alles voor de kinderen betaald. Een beetje rechter met gevoel zou dat niet gaan eisen.
Alle reacties Link kopieren
Deze relatie van TO komt niet meer goed.

Hij is ongelukkig, in tegenstelling tot wat hij tegen TO beweert.

Zij betaalt ALLES, en zij pikt alles van hem in.



Ik denk trouwens wel dat hij uitermate geschikt is voor productiewerk (18.000 apps)
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 06 augustus 2014 @ 10:30:

Denk dat thuis zitten voor een vent ook gekmakend is, wat moet je de hele dag? Zorg samen dat hij werk vind, die vent moet aan het werk.

Geef die spullen terug, het is geen klein kind.



Dit.

Ik kan me voorstellen dat het werkeloos thuis zitten hem een gevoel van minderwaardigheid geeft.

En kijk; ineens ontdekt hij een heel internet vol vrouwen die hem wel een ego boostje willen geven.

Ik wil het hiermee niet goed praten hoor, maar ik kan me voorstellen dat er zoiets omgaat in zijn hoofd.

Sommige mannen praten over hun gevoelens, Sommigen gaan vreemd en weer anderen meppen hun vrouw in elkaar om het machtsevenwicht te herstellen.

Laten we hopen dat hij oprecht is nu en er in het vervolg voor kiest met je te praten over wat er in hem omgaat.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:dessii schreef op 06 augustus 2014 @ 11:56:

Denk niet dat TO haar man partnerschap alimentatie hoeft te betalen als ze zelf alles voor de kinderen betaald. Een beetje rechter met gevoel zou dat niet gaan eisen.



De rechter bepaalt dit niet alleen. Hij komt in de bijstand, maar het voordeel is dat hij werk moet accepteren. Dus het zoeken naar werk is minder vrijblijvend. Maar de kosten van zijn bijstand zullen door de gemeente toch wel gedeeltelijk op TO worden verhaald.



Maar staat tegenover dat TO recht heeft op combinatiekorting volgend jaar. Voor het recht op de alleenstaande ouderkorting is TO nu te laat gaan scheiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:dessii schreef op 06 augustus 2014 @ 11:56:

Denk niet dat TO haar man partnerschap alimentatie hoeft te betalen als ze zelf alles voor de kinderen betaald. Een beetje rechter met gevoel zou dat niet gaan eisen.PA is toch iets heel anders dan KA, waarom moeten de mannen dat wel ophoesten maar zou deze vrouw dat niet hoeven te doen??
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 06 augustus 2014 @ 10:46:

Over het betalen van ALLES is natuurlijk een rare uitspraak, jij werkt en hij is werkeloos, stel dat het andersom was, dan betaalt hij toch ook voor jou?



Ik denk dat TO 'ALLES' nu vetgedrukt zet, aangezien het wel heel erg wrang is dat terwijl zij voor het inkomen zorgt én zwanger is van hun tweede kind, haar man spanning buiten de deur zoekt.



Als hij niet vreemdging, zou ze er vast geen problemen mee hebben dat zij nu voor het enige inkomen zorgt.
Beste TO, Laat ik beginnen met te zeggen dat het heel rot voor je is dat dit je nu overkomt en dat ik het zeker niet eens ben met wat hij heeft gedaan, maar....



Het lijkt me ook een beetje kort door de bocht om alle schuld bij hem neer te leggen. Als het niet goed gaat in een relatie, dan zijn er altijd 2 schuldigen daaraan. Ik lees uit je verhaal een enorme frustratie bij hem. Zijn bedrijf is mislukt, hij leeft van het geld van zijn vrouw enne... eerlijkgezegd kom je wel een beetje dominant en regelend over, met je 'ik betaal ALLES' en het afpakken van zijn spullen.



Ik heb dus het vermoeden dat hij zich de laatste tijd niet zo gewaardeerd en begeerd heeft gevoeld en dat hij dat bij een ander is gaan zoeken en ook heeft gevonden.

Is dat goed? Nee, natuurlijk niet!

Hij had met je moeten gaan praten over hoe hij zich voelt en over wat hij mist tussen jullie. Maar mannen en praten.... dat is vaak niet makkelijk en online waardering vinden is dat helaas wel.

Het is te makkelijk om je eigen aandeel in hoe dit heeft kunnen gebeuren volledig over het hoofd te zien, omdat hij nu iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan.



Je kan het dus zien als een dealbreaker en hem eruit zetten met alle gevolgen van dien. Of je kan het zien als een signaal dat jullie je relatie onder de loep moeten nemen.

Welke optie je kiest is afhankelijk van hoeveel je nog van hem houdt en hij van jou...



Sterkte
Omgekeerd: zou het minder erg zijn als hij wel zou werken? "OK, hij zoent en appt met andere vrouwen, maar ja, hij heeft wel gewoon een baan...". Volgens mij doet dat niet echt ter zake om te bepalen of hij een lapzwans is of niet.



De vraag was even 1 of 2 kinderen, volgens mij heb je er op dit moment al 2 en binnenkort dus 3.



Verder eens met xpuzzledx. Je zult hier zelf uit moeten komen. Als hij verder top is, en je krijgt het weer op de rit, je kunt je vertrouwen in hem herstellen en hij is dat waard... tja... wie zijn wij dan?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft er op dit moment één en over enkele weken twee.
Sorry, dat snapte ik. Ik bedoelde haar partner i.v.m. met afpakken van bepaalde spullen. Dan heb je het namelijk eerder over een ouder-kind relatie naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 06 augustus 2014 @ 12:08:

[...]





PA is toch iets heel anders dan KA, waarom moeten de mannen dat wel ophoesten maar zou deze vrouw dat niet hoeven te doen??PA afschaffen! m/v maakt voor mij geen verschil!
Wat een dikke turn off deze man echt een no go jakkes alles jou laten doen zwanger en alles en dat dit eruit met die vent gadverdamme
quote:lilalinda schreef op 06 augustus 2014 @ 12:55:

PA afschaffen! m/v maakt voor mij geen verschil!
quote:xpuzzledx schreef op 06 augustus 2014 @ 13:04:

[...]









Waarom altijd zo'n domme facepalm?

Iemand kan toch tegen partneralimentatie zijn.

Dat is geen beschamende mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:dessii schreef op 06 augustus 2014 @ 11:56:

Denk niet dat TO haar man partnerschap alimentatie hoeft te betalen als ze zelf alles voor de kinderen betaald. Een beetje rechter met gevoel zou dat niet gaan eisen.

Nog nooit met dit bijltje gehakt neem ik aan? En ook een rechter zonder gevoel moet gewoon de wet handhaven...



Kinderalimentatie heeft tot doel het verschil in leefomstandigheden bij vader en moeder te minimaliseren. Verdient de één hòpen geld, mag die de ander spekken, zodat het kind niet van een overdadige omgeving naar een kraakpand hoeft.

Het belang van het kind staat immers voorop. Hoe dan ook.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 06 augustus 2014 @ 11:37:

Jeetje

Wat denk jij: ik beperk me maar tot een schattig 'jeetje', want anders krijg ik weer met die Jim J. om m'n oren?



(tenminste, mits je inhoudelijk zou reageren natuurlijk!)
conversation = awareness
quote:sinnombre schreef op 06 augustus 2014 @ 13:09:

Waarom altijd zo'n domme facepalm?

Iemand kan toch tegen partneralimentatie zijn.

Dat is geen beschamende mening.



Omdat het een domme, ongefundeerde mening is.

Als je samen besluit dat 1 partner zijn/haar carrière stop zet om voor de kinderen te zorgen, dan is het logisch dat de inkomens onderling sterk gaan verschillen. Bij een scheiding zou het dan zeer onterecht zijn als de verzorgende partner opeens veel minder inkomen heeft als de partner die is blijven werken. Je hebt die carrière samen opgebouwd op die manier, daar hoeft niet slechts 1 partner de vruchten van te plukken als de relatie misloopt.

Maar dit is wel erg off-topic
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 06 augustus 2014 @ 08:27:

Dit is dus één van de vele redenen dat ik nooit aan kind(eren) zou beginnen. Hoevaak ik wel niet lees dat de man tijdens de zwangerschap van z'n vrouw vreemd gaat.



Tegenwoordig heb je geen man (in huis) meer nodig hoor, om een kindje te krijgen ;)



Lang leve de bammetjes! =D
quote:Amand schreef op 06 augustus 2014 @ 11:37:

Jeetje
Alle reacties Link kopieren
quote:xpuzzledx schreef op 06 augustus 2014 @ 13:17:

[...]





Omdat het een domme, ongefundeerde mening is.

Als je samen besluit dat 1 partner zijn/haar carrière stop zet om voor de kinderen te zorgen, dan is het logisch dat de inkomens onderling sterk gaan verschillen. Bij een scheiding zou het dan zeer onterecht zijn als de verzorgende partner opeens veel minder inkomen heeft als de partner die is blijven werken. Je hebt die carrière samen opgebouwd op die manier, daar hoeft niet slechts 1 partner de vruchten van te plukken als de relatie misloopt.

Maar dit is wel erg off-topic





Damn... je zit toch niet aan de heup verbonden met elkaar... Jij vind niet dat je beiden gewoon zelfredzaam moet zijn binnnen een relatie? Ik bedoel als je partner komt te overlijden zul je toch ook weer zelf de arbeidsmarkt op moeten, toch?



En die carrière samen opgebouwd? Mijn vriendin is een schat maar mijn carrière heb ik zelf opgebouwd ook als zij de hare overigens!
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 06 augustus 2014 @ 13:20:

[...]





Tegenwoordig heb je geen man (in huis) meer nodig hoor, om een kindje te krijgen ;)



Lang leve de bammetjes! =DAlsof een boterham met kaas voor kinderen zorgt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven