Man zoekt hulp: wil ze mij nu echt?

02-09-2014 15:43 51 berichten
Dag lieve dames,



Ik ben een single man van 34, en sinds kort heb ik via een grote datingsite een vrouw ontmoet welke mij benaderd heeft, (ook wel een leuke ervaring). We zijn beide "gescheiden" en hebben een dochter en zoontje.



Na een paar dagen whatsappen zouden we een drankje doen, ware het niet dat haar oppas niet kwam...maar niet getreurd! Het weekend wat daarop volgde hadden we beide de kids en stelde ik voor om ze mee te nemen naar een indoorspeelparadijs zodat wij konden kletsen. Maar blijkbaar had haar ex de kids dat weekend en was zij kindervrij...maar we hebben haar toch opgehaald en elkaar ontmoet :-) de kids speelden, en wij kletsten...zelfs zo lang dat ik te laat weg ben gegaan om de kids weer terug te brengen!



Nu ben ik een tijdje vrijgezel, en meerdere (uiteenlopende) dates gehad. Ik kon aan kleine dingen merken, (ze raakte me soms even aan als ze iets vertelde....goed?) dat er een klik is. Zij had dus voor afgelopen donderdag een betrouwbare oppas geregeld, en ik heb haar mee uit eten gevraagd



Superavond! Na het eten nog een drankje gedaan in een bar waarna ik haar dus thuis heb afgezet. Hoewel ik haar woest aantrekkelijk en lief vindt...heb ik geen aanstalten gemaakt om haar te zoenen..mijn gevoel zei dat dat misschien te vroeg voor haar zou zijn. (eigenlijk was dit de eerste date en dan zoen ik nooit)



Maar een dikke knuffel en de bekende 3 zoenen kan ook geen kwaad toch?



Nu komt het:



Ok we hebben elke dag wel ff app contact en de blozende kusjes gaan heen en weer. Afgelopen zondag heb ik gevraagd of ze zin had om op een avond bij haar thuis (kids op bed) of bij mij gezellig een drankje te doen. Voor de duidelijkheid: I wanna kiss her, dat andere komt wel als je elkaar langer blijft zien vind ik.



Ze reageerde op zich positief maar wilde er nog over nadenken en ze zou mij zsm laten weten, maar ze vond het leuk dat ik het vroeg. Ik zei dat ik ideetjes aan wil dragen maar niks wil pushen.



Wat moet ik nu doen? Ik heb de vraag gesteld..het is aan haar om daar iets mee te doen? Ik wil er niet weer naar vissen want ik wil niet desperate overkomen. En wat ik zeker niet wil...eindeloos whatsappen en vrienden blijven want die heb ik wel.



Ik wil haar hart veroveren...ik heb echt het gevoel dat we een goede match zijn. Wat kunnen jullie dames mij adviseren hoe ik me nu moet opstellen of aanpakken?



Alvast bedankt! X
Alle reacties Link kopieren
Het is dinsdag.... dat jullie nu elke dag contact hebben gehad steeds wil niet zeggen dat dat nu ook móet toch?



Ik zou even op je handjes zitten voorlopig. Afwachten dus.



Laat je even weten hoe het verder gaat?



(dan storten we erna allemaal nuttige en mogelijk ook minder nuttige tips over je heen voor wat je allemaal wel actief kunt doen)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste date gelijk al je kinderen meenemen?
Alle reacties Link kopieren
Oei...bij haar thuis een drankje als kids op bed liggen? Kom je niet beetje té veel haar privé leven binnen denderen? Ik zou de dates voortaan op neutraal terrein houden en als ze net uit een scheiding komt is geduld een schone zaak. Geef haar en jezelf wat ruimte.Verder zou ik de kinderen ver buiten het hele date-avontuur houden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat gescheiden tussen aanhalingstekens?



Je klinkt in ieder geval lief en iemand met de juiste bedoelingen, al vind ik wel dat kinderen zo lang mogelijk buiten de datefase gehouden moeten worden. Zorg eerst voor een stabiele relatie voordat de kinderen een nieuwe mevrouw leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky82 schreef op 02 september 2014 @ 15:52:

Bij de eerste date gelijk al je kinderen meenemen?

En nu gaat het los...



Maarre...misschien is ze druk met de kinderen en haar leven etc. Ik snap wel dat je het vreemd vindt dat ze er niet meer op terugkomt. Ik zou het over een paar dagen gewoon nog een keer vragen. Doet ze dan weer zo ontwijkend dan is er geen match denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Eerst even zonder kinderen daten lijkt mij wat slimmer.
@turquasi



Ok dat is al de eerste eye opener moet er wel bij zeggen dat ik niet een overdreven chatter ben (vind het even leuk maar niet lang)

en haar tot nu toe niet overlaadt met berichten, ( ze heeft werk en kids en ik doe mijn eigen ding)



Maar uiteraard houdt ik u op de hoogte!
quote:lucky82 schreef op 02 september 2014 @ 15:52:

Bij de eerste date gelijk al je kinderen meenemen?



@lucky82 dat is zo gelopen en onderling overleg. Heb tegen de kids gezegd dat ze een goede vriendin is, en we stelden ons ook als zodanig op. Snap dat het vreemd overkomt maar met een fulltime baan, deeltijdstudie, kids om het weekend zoek je toch naar mogelijkheden. Nogmaals voelde van haar kant niet raar.



"gescheiden"als: ik heb 2 kids maar de moeder en ik hadden geen huwelijk, papieren etc.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel alsof jullie elkaar leuk vinden,misschien wacht ze tot jij de eerste stap zet,een kus..

Je klinkt leuk en zeker niet te opdringerig,maar snap dat je ook niet in de 'friendzone' wil komen.

Eens met een paar anderen die aangeven de kinderen eerst buiten de dates te laten. Ten eerste voor de kinderen,maar ook wel zo prettig voor jullie lijkt me. Voel je je veel 'vrijer' denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand mij vraagt:"Wil je op een avond...." dan vind ik dat te vaag en is mijn zin al half verdwenen. Stel een concrete datum voor. Misschien geldt dat ook voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat zij nog niet thuis wil afspreken zeker niet wanneer haar kids thuis zijn ook niet wanneer zij slapen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ok dit is voor mij nieuw qua reageren hoor hihi maar elke tip die gepost wordt is gewaardeerd ;)



Ik had eerst komende vrijdag voorgesteld (beide geen kids) maar die klojo ex van haar die is kennelijk niet zo toegewijd als ik ..



Heb toen maar als alternatief "op een avond" bij haar voorgesteld..

begin er nu van te blozen want wil geen lompe acties hebben,

maar zij heeft tijdelijk een auto geleend...dus hoop als ze bij langs wil komen dan zitten we vooralsnog niet met kids die liggen te slapen of vanuit het niets in de kamer staan
Alle reacties Link kopieren
hihi klojo ex. Je klinkt als een klein meisje....
Alle reacties Link kopieren
Je begint nu al over haar klojo ex? Het is wel de vader van haar kind hè!
Alle reacties Link kopieren
Klojo ex? Ken je hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 02 september 2014 @ 16:10:

hihi klojo ex. Je klinkt als een klein meisje....





+1

kids, blozen...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:viva-amber schreef op 02 september 2014 @ 16:03:

Ik vermoed dat zij nog niet thuis wil afspreken zeker niet wanneer haar kids thuis zijn ook niet wanneer zij slapen.



Dames,



als ik zelf aangeef dat mijn idee spontaan maar wellicht ongemakkelijk voor haar is, en dat ik verder aan haar overlaat een goede zet zijn? Tja als zij oppas kan regelen voor een avondje ze is bij mij welkom (maar ik wil haar niet het idee geven dat ik denk dat er sex aan te pas komt) maar idd de friendzone wil ik verlaten
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerst komende vrijdag voorgesteld (beide geen kids) maar die klojo ex van haar die is kennelijk niet zo toegewijd als ik ..



Je hebt het over de vader van haar kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer je schrijft, hoe meer ik plaatsvervangend op je afknap.
Ok stick to the topic:



Maar wat betreft haar ex (ken hem idd niet) maar de verhalen die ik heb gehoord en hoe hij met de omgangsregeling omgaat gewoon niet positief, verder is de x factor niet van belang in dit verhaal uiteraard lol
Alle reacties Link kopieren
waar zijn de echte mannen gebleven?
quote:Sensy12 schreef op 02 september 2014 @ 16:19:

Hoe meer je schrijft, hoe meer ik plaatsvervangend op je afknap.@Sensy12 dan is het toch mooi dat dit topic niet over jou en mij gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 02 september 2014 @ 16:19:

Hoe meer je schrijft, hoe meer ik plaatsvervangend op je afknap.Helemaal mee eens! Je klinkt als een puber.
Alle reacties Link kopieren
quote:gentle34 schreef op 02 september 2014 @ 16:22:

[...]





@Sensy12 dan is het toch mooi dat dit topic niet over jou en mij gaat Gelukkig niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven