Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
quote:Tia.Dalma schreef op 18 december 2012 @ 10:48:

[...]

Vrouwen toch ook? Anders hoefde jouw moeder zich niet te wassen.

En jouw yoni, rook die nog naar bloemetjes vanochtend? Of had je vantevoren even een stuk vershoudfolie naar binnen gewerkt daar?
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:47:

[...]

godzijdank dat ik die kerels nooit bij mij heb laten douchen ik stuur ze standaard weg met als excuus dat ik me snel klaar moet maken, omdat ik een afspraak heb met de tandarts. op de wastafel zoiets onvoorstelbaar walgelijks zien kan ik niet aan hoor wat zijn jullie sterk zeg! is dit het wel waard? Relatie hebben/getrouwd zijn en voortdurend met je man zijn lichaamshaar geconfronteerd worden?

Tja, ik hoop echt dat ze rijk zijn, want

Nee natuurlijk is het dat niet waard.!

Tss zelfs in de kliniek ben je niet veilig voor haren.

Tenzij je je op laat sluiten in de isoleercel en de sleutel weg laat gooien.
Damn, dit wordt een ochtend vol WOG, vrees ik. Gelukkig ligt Timini#2 nog even te ronken in zijn ledikantje. (en als je een verwekkingsdaad al goor vindt, hoed je dan maar voor de daadwerkelijke geboorte van je liefdesvrucht...)
Ik hartje het borsthaar en krullend schaamhaar van Dalman! Ik draai er altijd liefdevol even 's avonds voor het slapen gaan mijn vingers in. Goor, man!
quote:Tia.Dalma schreef op 18 december 2012 @ 10:50:

Damn, dit wordt een ochtend vol WOG, vrees ik. Gelukkig ligt Timini#2 nog even te ronken in zijn ledikantje. (en als je een verwekkingsdaad al goor vindt, hoed je dan maar voor de daadwerkelijke geboorte van je liefdesvrucht...)Is WOG SOG maar dan voor werkende mensen?
quote:gypsygirl-1 schreef op 18 december 2012 @ 10:46:

[...]

Hoe ist mogelijk hè dat ondanks dat jij toch nog gemaakt bent.Waarna dit nageboorte is gekomen
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:47:Sterker nog, ik kan vlechtjes maken in mijn schaamhaar op dit moment. Dat doen mijn vriend en ik samen voor de tv. Met verschillend gekleurde elastiekjes. Gezellig!

Nou, wàt toevallig! Dàt doen man en ik dus ook al jaaaaren!

Dan kunnen we net zoals in avatar onze vlechten ineen laten strengelen tijdens al dat lekkere vies doen op het kale laminaat met de stofzuiger ernaast aan.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:47:

TO, ik heb me geloof ik reeds maanden terug voor het laatst geschoren. ben ik nu ook vies? Ik ben wel een vrouw namelijk.

Sterker nog, ik kan vlechtjes maken in mijn schaamhaar op dit moment. Dat doen mijn vriend en ik samen voor de tv. Met verschillend gekleurde elastiekjes. Gezellig!wat ben jij vies zeg! jij mag jezelf geen vrouw noemen! vrouwen horen daar kaal te zijn! gatver wat smerig vlechtjes maken....
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:50:

[...]

Is WOG SOG maar dan voor werkende mensen?
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:49:

[...]

nee, ik heb saaie ouders mijn vader ging nooit zonder mijn moeder uit sterker nog ik vermoed dat ze nooit seks hebben gehad na mijn geboorte zo hoort het ook Dus als ik het goed begrijp vind jij sex alleen goed om voor te planten? wat deed die scharrel dan bij jou in bed als ik vragen mag?

Ik hartje het borsthaar en krullend schaamhaar van Dalman! Ik draai er altijd liefdevol even 's avonds voor het slapen gaan mijn vingers in. Goor, man!Gadverdamme.!
Shit, mijn liefdesvrucht ligt inmiddels te kirren in zijn bed.
@Sanasoufi

Zo hoort het ook? Jij ligt wel te neuken voor de neuk en je ouders mogen dat niet? Jij bent echt nog maffer dan ik dacht
quote:alexatje schreef op 18 december 2012 @ 10:48:

Hoe verder ik haar reacties lees , hoe meer denk ik dat dit een nep topic is !! Het kan niet waar zijn !!

ik vraag me eerder af of jullie niet gewoon sarcastisch zijn. Het kan toch niet dat jullie gewoon op die schaamharen van jezelf/vriend/man gaan liggen?

Goed jullie verschonen het bed niet, maar jullie verwijderen die haren dus ook niet?
Ik ben viessssss
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:52:

[...]

Dus als ik het goed begrijp vind jij sex alleen goed om voor te planten? wat deed die scharrel dan bij jou in bed als ik vragen mag?

Iets met mand en er door vallen...

*gaat kind uit bed plukken, gelukkig heeft die nog geen schaamhaar. Maar wel uitvallend nesthaar op zijn hoofd, telt dat ook als gadverdamme? En ja, het is een jongetje...*
Ja fijn he, Elena? Is echt onze hobby. We hebben er ook een vlechtboek bij gekocht. We leren nu invlechten en de vissengraat! Dat zit goed vast joh, moet je ook eens proberen. Over verstrengeld gesproken
Ik denk dat to is geinsprireerd door het blog van hiernaast...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:elena78 schreef op 18 december 2012 @ 10:48:

[...]

Klinkt als een heel gezond functionerende relatie

Je "ontboezemingen" gaan met de minuut dramatischer worden?

* pakt koffie & koek en gaat er eens voor zitten*zal wel, ze zijn wel al 30 jaar getrouwd en aangezien mijn moeder 14 was en hij 16 toen ze elkaar leerde kennen....ze hebben nooit iemand anders gehad.
*krabt zich nog eens aan haar schaamhaar en leest verder*

Ik hartje het borsthaar en krullend schaamhaar van Dalman! Ik draai er altijd liefdevol even 's avonds voor het slapen gaan mijn vingers in. Goor, man! nee dit is jullie houden me gewoon voor de gek.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:53:

[...]

Goed jullie verschonen het bed niet, maar jullie verwijderen die haren dus ook niet?Nee hoor, waarom die haren verwijderen? Heerlijk die bosjes.
Ik zou je volgende scharrel eerst epileren daar van onderen. Rent ie vanzelf wel gillend weg, en hou jij een schoon bed.

Wat een hysterie om een gevonden haar. Dan kun je net zo goed nergens meer heen gaan, naar kroeg of restaurant, paskamer winkel, geheid dat daar ook wel ergens een haar te vinden is.

Advies, blijf lekker de hele dag in je eigen haarvrije bed.
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 10:52:

[...]

Dus als ik het goed begrijp vind jij sex alleen goed om voor te planten? wat deed die scharrel dan bij jou in bed als ik vragen mag?ik heb behoeftes en zelf mastruberen vind ik vies
Ik vraag mijn man altijd om zijn zaakje zo lang mogelijk niet te wassen, zodat ik er na een aantal weken dreads in kan draaien. Is echt ideaal hoor! Geen last meer van die smerige haartjes in ons bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven