Me vriendin heeft het uitgemaakt

05-08-2014 14:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had het 2 weken geleden uitgemaakt op 24 juli toen ik op facebook zei dat ik wel sex met haar wilde.

We hadden sinds begin juni al 5 keer met elkaar afgesproken in de stad en hadden elkaars ouders ontmoet. Op de eerste date hadden we elkaar al gekust. En op de andere afspraken hadden we elkaars handen vastgehouden, geknuffeld en ook heel lang gekust.

Op 9 juli had ik haar verkering gevraagd en ze zei toen "ja".

Op de dag dat ik haar vraagde of ze sex wilde antwoorde ze dat ze het misschien wilde doen na het huwelijk. Ik zei dat ik dit wel goed vond. Daarna ging ik effe 2 uur slapen omdat ik moe werd.

Toen ik wakker werd had ze het uitgemaakt, de relatie weggehaald op facebook en alle tags weggehaald. Ze zei ook dat we in het echt weinig met elkaar praten maar ik vond dat we wel met elkaar praten.

Altijd als ik iets wilde zeggen dan kon ik met haar praten en ze stond er ook voor open. Ik dacht dat ik wel open over sex kon praten.

Ik werd nadat ze het uitmaakte heel verdrietig, ik had geen zin meer om te eten, en ik ben sinds die dag ook gestopt met fitness. Ook droom ik nog soms over haar dat we een relatie hebben, dit is al ongeveer 5 keer gebeurd.

Ik weet niet waarom ze haar gedachte in die paar uur had veranderd en het uit had gemaakt. We hadden die avond ook nog geskyped en ze moest huilen en ik werd verdrietig. Ze vertrouwt me nu niet meer en vindt me een viezerik en stalker. Ik vond de tijd die ik met haar was heel leuk en ik mis het heel erg.

Ik mis het om samen met haar te zijn, om met haar te praten, lopen op straat, kussen en knuffelen en elke dag chatten op facebook.

Ze is het enige meisje die ik echt helemaal leuk vind en ze was ook mijn eerste vriendin. Ze was ook geinteresseerd in de Chinese cultuur en in het begin vertrouwde me me wel omdat we na 1 of 2 weken gelijk hadden afgesproken. Zij was ook degene die mij had ontmoet via een datingsite en mij had aangesproken.

Ik denk niet meer dat het goedkomt omdat ik het te snel had gevraagd, wat denken jullie?
De taal cursus van me/mijn gemist?
Je moet ook nooit vragen om seks. Zoiets gebeurt vanzelf. Je legt een bepaalde druk op haar schouders om dan en dan "af te spreken" om seks te hebben. Als het gevoel goed is en het moment daar dan komt het vanzelf wel.

Seks is niet alleen maar naakt erop klimmen en klaarkomen. Er komt zoveel meer bij kijken.
Hoe oud zijn jullie?
.
Hoe oud zijn jullie? Je moet niet vragen om seks, maar het op zijn beloop laten.

Ik voel me zooooo oud ( en intelligent ) bij dit soort topics.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Net 1 maand was het aan.

Blijkbaar zaten jullie toch niet op 1 lijn. En wat de vraag over seks betreft: Is zij misschien streng gelovig? Dan kan het nog wel eens verkeerd vallen.

Voor de rest doet zij vreemd zoals je het verhaal verteld. Maar misschien heb je ook wel raar tegen haar gedaan. Ze noemt je niet voor niets een stalker. En misschien heb je dat deel van het verhaal wel (voor het gemak) er even niet bij gezet.

Maar hoe het ook is. Het is een vreemd verhaal/situatie. En aangezien er pas een paar (5x) ontmoetingen hebben plaatsgevonden zou ik me er maar niet zo druk om maken.

Sterkte met je verdriet. Maar maak er nu ook geen drama van.
quote:exhuminizer schreef op 05 augustus 2014 @ 14:43:

Ik denk niet meer dat het goedkomt omdat ik het te snel had gevraagd, wat denken jullie?Ik denk ook dat het niet meer goedkomt. Je moet dat sowieso nooit vragen, en al helemaal niet op facebook. Je moet seks gewoon van nature laten ontstaan, op het moment zelf, wanneer de omstandigheden er naar zijn. Niet vragen of afspreken.

Gelukkig ben je nog hartstikke jong met je hele leven voor je, waarin nog heel veel andere meiden en vrouwen je pad zullen kruisen. Leer hiervan, de volgende keer in zo'n situatie heb je meer ervaring.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2014 @ 14:51:

Ik voel me zooooo oud ( en intelligent ) bij dit soort topics.Herkenbaar.... Maar aan de andere kant, als ik me dan weer herinner hoe ik hier zelf mee omging toen ik 16 was....
.
Zo te lezen ben je zelf nog niet toe aan seks Exhuminizer. Ga nou maar lekker naar je vrienden en voetballen of zo. Meiden op jouw leeftijd die zijn ook niet te volgen. Over een paar jaar misschien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Op FB vragen om seks? Ik word oud....
quote:Derpina schreef op 05 augustus 2014 @ 14:47:

De taal cursus van me/mijn gemist?Jij misschien ook ? Want het is taalcursus, in één woord.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:stala schreef op 05 augustus 2014 @ 14:56:

Zo te lezen ben je zelf nog niet toe aan seks Exhuminizer. Ga nou maar lekker naar je vrienden en voetballen of zo.

Da's te makkelijk. Het is toch goed dat zo'n knul om advies komt vragen. Met deze meid is het mislukt, hopelijk leert hij ervan en gaat het de volgende keer beter.

quote:Meiden op jouw leeftijd die zijn ook niet te volgen.Meiden zijn op geen enkele leeftijd te volgen.
Vroeger, toen ik 13 was, vroeg het vriendje of hij me mocht vingeren. Gadverdamme jak, wat dacht ie wel niet de viespeuk. Heb het ook uitgemaakt toen. Tongzoenen met vla-smaak vond ik toen ook al smerig
Gelukkig komen er geen kinderen voort uit dit duistere sprookje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2014 @ 15:03:

Gelukkig komen er geen kinderen voort uit dit duistere sprookje.En geen soa's
Je had er nooit om moeten vragen, en zeker niet via what's app, Facebook, sms of zoiets.
@Joop. Wanneer je via Facebook je vriendinnetje om seks gaat vragen dan snap je in de verste verte denk ik nog niets van meisjes. En dat blijkt ook wel uit heel zijn verhaal. Eerst even oefenen met de communicatie, hoe meisjes denken en vooral je eigen vriendin denkt. Dan ben je pas rijp voor een volgende stap denk ik. Zeker op die leeftijd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Er staat ook een Exhuminizer op een studenten dating site, maar zeg me alsjeblieft dat dat iemand anders is.
Terecht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
Ach kereltje toch, ik heb met je te doen. Mag je niet buitenspelen van je moeder?
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat je meer moet rukken. Beetje pagga produceren is goed voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven