"Mij gebeurt het nooit"

20-10-2014 15:51 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen voor uw ongezouten mening. Bij deze kan ik verder.
De ballen in je broek zoeken en een einde maken aan je relatie natuurlijk.

Die vriend van je verdient namelijk beter.
Alle reacties Link kopieren
Nee idd...mij gebeurt dit nooit.

Want ik zou het eerst uitmaken.

.

Ik ben daar te trots voor, het zou mijn ego schaden.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:55:

De ballen in je broek zoeken en een einde maken aan je relatie natuurlijk.

Die vriend van je verdient namelijk beter.



Niemand kiest toch om verliefd te worden, Suze02?

Er is zelfs niets gebeurd..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:56:

Nee idd...mij gebeurt dit nooit.

Want ik zou het eerst uitmaken.

.

Ik ben daar te trots voor, het zou mijn ego schaden.Ja, dat zei ik ook altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:57:

[...]





Ja, dat zei ik ook altijd.

Slappe hap dan he..?

Lieve hemel, hoe trek je dat weer recht in je hoofd?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Dus je bent alleen maar verliefd?

Je denkt serieus dat er op die afspraak niks gebeurd zou zijn?

Ik geloof het niet. En je meneer ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:57:

[...]





Niemand kiest toch om verliefd te worden, Suze02?

Er is zelfs niets gebeurd..



Ja maar je kiest er wel voor om gedurende een langere periode contact te houden met die andere vent.



En momenteel durf je de knoop niet door te hakken, en geloof me: geen keuze maken is ook een keuze.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
k heb hem verteld dat ik hem graag zag, maar mijn gevoel niet kan negeren.



Tuurlijk kan je dat wel. Dat wíl je niet, maar dat is wat anders. Niemand dwingt je contact met die ander te hebben.
Hij heeft je gewoon betrapt. Net voor die afspraak maar toch betrapt.
Waarom zou je met die ander willen afspreken om je gevoelens te plaatsen? Daarmee wakker je het toch alleen maar aan?



Waar je je energie in stopt, dát verbetert. En jij stopt je energie in de gevoelens voor die ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:51:



Ik heb hem verteld dat ik hem graag zag, maar mijn gevoel niet kan negeren. Langs de andere kant ga ik onze relatie ook niet zomaar opgeven.En dit is natuurlijk bullshit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Tja, ik weet niet wat de info over je narcistische schoonmoeder en de navelstreng naar je vriend er toe doen. Tis een beetje trappen naar je vriend en zijn moeder terwijl die niets te maken met de keuze die jij hebt gemaakt.



Je was 19 toen je een relatie kreeg met je vriend, je bent niet getrouwd en hebt geen kinderen dus het staat je geheel vrij om je relatie te verbreken. En dat kan omdat je niet meer van hem houdt of omdat je gek bet op iemand anders.



Ik neem aan dat je met 3 verdrietige mensen je partner en die van hem en zijn zoontje bedoeld want jullie waren hard op weg om de kluit te belazeren.



Als je echt fair zou zijn dan ga je nu op je zelf wonen om zo een beslissing te nemen i.p.v. je vriend te laten vechten voor iemand die overloopt van zelfmedelijden.



Eigenlijk voel ik me nu een beetje misselijk worden.
Alle reacties Link kopieren
Je bent er van A tot z helemaal zelf bij geweest. Hoe zou jij het vinden als jouw vriend stiekem een afspraak met iemand maakt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je kent die ander niet eens, laat je vriend gaan wel zo eerlijk als jij op onderzoek uit gaat.
Waarom neem jij je gevoelens voor die ander eigenlijk zó serieus? Je kunt zo ontzettend vaak verliefd worden op zoveel verschillende mensen, dat zegt toch helemaal niets over liefde, of je bij elkaar past en over je huidige relatie?
Alle reacties Link kopieren
Dus je zet alles op het spel voor iemand die je misschien niet eens lekker vindt ruiken? is dat suf of is dat suf?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 20 oktober 2014 @ 16:02:

Tja, ik weet niet wat de info over je narcistische schoonmoeder en de navelstreng naar je vriend er toe doen. Tis een beetje trappen naar je vriend en zijn moeder terwijl die niets te maken met de keuze die jij hebt gemaakt.



Je was 19 toen je een relatie kreeg met je vriend, je bent niet getrouwd en hebt geen kinderen dus het staat je geheel vrij om je relatie te verbreken. En dat kan omdat je niet meer van hem houdt of omdat je gek bet op iemand anders.



Ik neem aan dat je met 3 verdrietige mensen je partner en die van hem en zijn zoontje bedoeld want jullie waren hard op weg om de kluit te belazeren.



Als je echt fair zou zijn dan ga je nu op je zelf wonen om zo een beslissing te nemen i.p.v. je vriend te laten vechten voor iemand die overloopt van zelfmedelijden.



Eigenlijk voel ik me nu een beetje misselijk worden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kies je zelf om verliefd te worden.



En kun je ervoor kiezen niet verliefd te blijven.



Kut, maar het kan.

Doe het a even.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Je hele intro is al een groot excuus.



" meer downs dan ups blabla jank huil" en wat je schoonvaders dood en je vriends narcistische moeder in godsnaam te maken hebben met jouw jeuk is helemaal een raadsel.



Ga je schamen TO je stond gewoon op het punt om vreemd te gaan maar werd betrapt. Lullig voor je ja. Maar nog lulliger voor je vriend. Ik hoop dat ie je aan de kant zet want dit zal ook wel niet de laatste keer zijn dan. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Mij zou dit echt niet overkomen. Zit namelijk nooit 'onschuldig' te chatten met allerlei vreemde mannen.
.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 oktober 2014 @ 16:04:

Natuurlijk kies je zelf om verliefd te worden.



En kun je ervoor kiezen niet verliefd te blijven.



Kut, maar het kan.

Doe het a even.

Ben ik het niet helemaal mee eens. TO heeft het zelf opgezocht, dat had ze beter niet kunnen doen. Maar je hebt het niet altijd zelf in de hand.



Tja, TO, dom, maar dat wist je al. Wat ga je nu doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is het net, blijfgewoonbianca, ik kon de kat pas een kat noemen na het ontmoeten. Als die vonk er dan ook echt is, is er iets grondig mis.



Wat de reactie van velen betreft over kiezen van verliefd worden... Ik ben het daar echt niet mee eens. Je hart is nog altijd je verstand niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

[...]



Ben ik het niet helemaal mee eens. TO heeft het zelf opgezocht, dat had ze beter niet kunnen doen. Maar je hebt het niet altijd zelf in de hand.



Tja, TO, dom, maar dat wist je al. Wat ga je nu doen?



Bedankt voor de zinvolle reactie...

Ik weet niet wat ik ga doen. Veel praten met mijn vriend. Onderzoeken vanwaar mijn verwarring komt, ligt het in mezelf of ligt het aan een gemis binnen de relatie zelf...?
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

Dat is het net, blijfgewoonbianca, ik kon de kat pas een kat noemen na het ontmoeten. Als die vonk er dan ook echt is, is er iets grondig mis.



Wat de reactie van velen betreft over kiezen van verliefd worden... Ik ben het daar echt niet mee eens. Je hart is nog altijd je verstand niet.Wat bedoel je daar precies mee?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven