Mijn man doet stiekem..?

26-07-2013 14:58 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kleine situatieschets: Man heeft contact met z'n eerste vriendinnetje(van z'n 25 jaar terug) Eerst via de mail nu via whatsapp.



Ik kwam er eigenlijk per ongeluk achter toen ik wilde kijken of mijn profielfoto op whatsapp was veranderd (die had ik namelijk aangepast). Zag haar naam staan, want hij had er natuurlijk over verteld. Ben toen een dag later stiekem gaan kijken wat erin stond.



Stond iets in van: hey nu heb ik wel tijd. Hoe is het met je?

Zij: ben nu op vakantie, app je als ik terug ben.



Niet veel bijzonders...maar mijn man heeft daar helemaal niks over gezegd. Ik ben heel jaloers en dat weet hij, maar ik ben ook best wel makkelijk. Ik wil alleen dat hij altijd eerlijk is en niks achterhoud. Dus dit had hij gewoon kunnen vertellen, maar heeft dat niet gedaan.



Ik ben toen eens wat verder gaan kijken en heb, ja ik weet het, heel slecht, in zn mail gekeken.

In eerste instantie niks, maar toen vond ik een mapje prive, waar dus mailcontact met haar in stond.



Zij heeft hem gevonden via linkedin en hij heeft gereageerd door haar een prive bericht te sturen.

Niks bijzonders, maar zij vertelde dat ze vorig jaar gescheiden was blablabla en vroeg aan hem of hij nog steeds in..woonde en of hij verliefd verloofd of gescheiden was.

Hij reageerde alleen maar dat waar zij woont zn werkgebied is en dat hij best eens een keer een bakkie kon komen doen.

Niks niet van, ik heb ook een vrouw en twee lieve kindjes...niks (Ik ben namelijk wel trots op hem en mijn kinderen).

Alleen dat hij binnenkort op vakantie ging en dat hij daarna wel iets kon afspreken.

Zij heeft hem haar nummer gegeven.

Daarna is dus dat whats app contact gekomen..



Vind het gewoon klote dat ik hier achter ben gekomen en ben echt heel verward.

Hij heeft hier gewoon helemaal niks van gezegd en dat mailcontact is dus van een maand geleden al.

Op vakantie hebben we hele fijne gesprekken gehad en ook dus over die desbetreffende ex.. Ja, met haar was toch wel het leukste en zij blijft voor hem een beetje speciaal omdat hij met haar alles als eerst mee heeft gedaan.

Vond het eigenlijk toen al vreemd, want eerst was dat namelijk een andere ex. Op vakantie hebben we ook echt enorm veel seks gehad, terwijl hij normaal nooit zo'n zin heeft, en ik bijna altijd. Na dat whatsapp contact ook in een keer heel veel.



Ik wist dat ze hem gevonden had via linkedin, maar dat hij daar op heeft gereageerd niet.

Hij heeft niks verkeerd gedaan hoor, maar vind het vreemd dat hij zoiets niet vermeld. Als hij dat had gedaan, dan had ik waarschijnlijk gezegd van: Oh leuk joh...je eerste vriendinnetje, moet je zeker een keer mee afspreken om bij te kletsen.

Ik wacht het gewoon af of ze nog een keer echt gaan afspreken en hoop dat hij me dat dan eerlijk verteld, zo niet dan confronteer ik hem daarmee als hij heeft bij haar is geweest.



Ik stel me waarschijnlijk gewoon aan en ben gewoon jaloers, maar wil dat graag van jullie horen of wat jullie ervan vinden. I

k wil mijn man niet afvallen want hij heeft dus niks verkeerd gedaan, maar met iemand hier over praten wil ik ook weer niet. Want misschien ligt het wel gewoon aan mij en is er niks aan de hand en dan heb ik een rare situatie gecreeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook niet blij van worden: dat hij jou verzwijgt en dat ze gaan afspreken zonder dat hij jou daarover vertelt van tevoren.



Daarentegen snap ik ook weer niet echt waarom je verder gaat spitten in zijn mail als die Apps niks bijzonders zeggen. Hieruit kan een reden blijken waarom hij niks vertelt: je vertrouwt hem voor geen ene meter.
27 mensen vinden dit leuk.
Waarschijnlijk vertelt hij het niet juist omdat je zo jaloers bent.



Als mijn jaloers zou zijn dan zou ik ook een stuk minder met hem delen. Geen zin in gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij verzwijgt getrouwd te zijn en kinderen te hebben vind ik geen goed voorteken. Dan vertelt hij dat dus bewust niet, om de indruk te wekken dat hij vrijgezel is.
En hoe komt het dat jij zo jaloers bent?

Waarom vertrouw je hem niet en waarom zou hij altijd over ieder mailtje,smsje,whatssappje aan jou verantwoording af moeten leggen?
Denk ook dat hij geen zin heeft in gedoe over iets onschuldigs. En het is gewoon toch leuk, en onschuldig, om eens iets van een ex te horen, gewoon, hoe gaat het en wat doe jij tegenwoordig.
quote:Vl43inder schreef op 26 juli 2013 @ 15:03:

Waarschijnlijk vertelt hij het niet juist omdat je zo jaloers bent.



Als mijn jaloers zou zijn dan zou ik ook een stuk minder met hem delen. Geen zin in gedoe.Dit dus,en wie weet hebben ze allang een keer telefonisch contact gehad en weet die vrouw dus allang dat hij getrouwd is en kinderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij jou verzwijgt is inderdaad geen goed teken.

Zij polst of hij nog vrij is en of er belangstelling is.

Hij wil wel een 'bakkie' komen doen.

Geeft wel te denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel boos zijn hoor... Ik bedoel, je moet open naar elkaar zijn in een relatie. Ook over dit soort dingen. Ander word je juist jaloers. Heb je hem al aangesproken hierover?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het heel dubbel. Leuk dat ie contact heeft met een eerdere vriendin maar waarom alles zo stiekum en geheimzinnig?
Op zich vind ik het nog niet zo raar dat hij jou niets verteld heeft. Als jij werkelijk zo jaloers bent zal hij wschl geen gedoe willen over iets onschuldigs.



Wat bij mij wel een alarmbelletje doet afgaan is dat hij in dat mailtje niet heeft geschreven dat hij getrouwd is en kinderen heeft, terwijl ze daar expliciet naar vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Raar! Hij wil haar ontmoeten, hij verzwijgt het, hij is ineens hitsig, hij vond haar altijd leuk...

Foute boel.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend zo stiekem zou doen, zou ik dat echt niet waarderen en ook wantrouwend worden. Heeft niets met jalousie te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje29 schreef op 26 juli 2013 @ 15:05:

Dat hij verzwijgt getrouwd te zijn en kinderen te hebben vind ik geen goed voorteken. Dan vertelt hij dat dus bewust niet, om de indruk te wekken dat hij vrijgezel is.Dit dus, en samen met het feit dat hij dit aan jou verzwijgt, doen bij mij alarmbellen af gaan... Stel voor om samen naar de afspraak te gaan, met de kinderen
Alle reacties Link kopieren
* sole-mare, 7 minuten geleden



En hoe komt het dat jij zo jaloers bent?

Waarom vertrouw je hem niet en waarom zou hij altijd over ieder mailtje,smsje,whatssappje aan jou verantwoording af moeten leggen?

*



Dat hoeft hij natuurlijk niet, maar verzwijgen dat je getrouwd bent en kinderen hebt vind ik wel twijfelachtig. En ineens die vele zin in, seks ook.



Zo snap ik haar jaloezie wel, want hij lijkt inderdaad niet echt te vertrouwen zo. Lijkt, want we weten niet of hij het echt verzwegen heeft.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Hij hoeft nooit verantwoording af te leggen. Ik keek tot kort nooit in zn mail of whatsapp.. Was ook niet nodig. Kwam er echt bij toeval achter. En ik schrok er eigenlijk gewoon van dat hij me dat niet gewoon verteld had.
Vreemd. Wel heel raar dat hij haar niet meldt dat hij een relatie en kindjes heeft. En raar dat hij niet aan jou vertelt dat hij contact met haar heeft. Kan me voorstellen dat je hier wantrouwig van wordt. Maar als ik haar was, zou ik ook wantrouwig worden. Omdat hij niet reageert op haar directe vraag. Hij liegt (nog) niet, maar geeft ook geen antwoord. Is er geen 'indirecte' manier waarop ze er 'toevallig' achter kan komen dat hij een relatie heeft? Via een kennis van een kennis ofzo? Facebook?



Lost niet op dat hij zich achterbaks gedraagt, maar misschien wel de situatie van nu....
Alle reacties Link kopieren
Merkwaardig inderdaad dat hij niet ingaat op haar duidelijke vragen.



Heeft je man een vast werkgebied of wisselt dat (projecten bijvoorbeeld)?
Vreemde zaak, want zij post zijn beschikbaarheid en hij impliceert dat hij vrij is. Dat zou ik niet fijn vinden en dat is niet iets wat er onschuldig gebeurt tussen 2 mensen die een vriendschap willen opstarten. Ik vind je dus niet onterecht jaloers in deze.
Ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat hij het in ieder geval enorm spannend vindt om haar terug te zien, en dat hij tot nu toe zijn opties openhoudt. Ik geloof niet dat ik zou gaan zitten afwachten tot na hun ontmoeting, denk niet dat je er zonder meer van uit kan gaan dat hij de gelegenheid zal kunnen weerstaan als het nog steeds blijkt te klikken met ex.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind met je ex praten zonder het je huidige partner te vertellen verkeerd. En al helemaal als hij verzwijgt dat hij getrouwd is met kinderen en dan ook nog eens wil afspreken, zonder het wederom met jou te bespreken. En dan ook nog ineens meer sex willen. Ik vind het vreemd en ik zou hem ermee confronteren.



Of afwachten of hij daadwerkelijk met haar gaat afspreken zonder jou in te lichten. Dan moet je wel een tijdje 'stiekem' doen, door af en toe zijn mail te lezen, maar dan weet je meteen waar je aan toe bent. En mocht het niet tot een afspraak komen, dan kun je het loslaten, zonder dat er en vervelende discussie is ontstaan.
Ik vind 'verzwijgen' en 'stiekem' nogal zware termen als ik dit zo lees.

Ik ben blij dat mijn vrouw niet zo achterdochtig is.
Alle reacties Link kopieren
* iris1969, 88 seconden geleden



Vreemde zaak, want zij post zijn beschikbaarheid en hij impliceert dat hij vrij is. Dat zou ik niet fijn vinden en dat is niet iets wat er onschuldig gebeurt tussen 2 mensen die een vriendschap willen opstarten. Ik vind je dus niet onterecht jaloers in deze.

*



Eens. En ik als notoire vreemdganger kreeg ook altijd meer zin in seks thuis als, ik weer een projectje op het oog had.



Hee Iris, weer terug??
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Waarom is ze achterdochtig TAM? Hij stelt zich toch beschikbaar op en we weten allemaal dat vriendschap tussen mannen en vrouwen lang niet altijd onschuldig is, zeker niet als er reeds gepolst is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een vreemde situatie en zou hem er ook mee confronteren. Raar ook dat hij haar wel laat vertellen over haar persoonlijke situatie, maar niet vermeld dat hij getrouwd is en een gezin heeft. En de rest vind ik ook vreemd trouwens.



Ik vind je niet jaloers overkomen, maar wel met wat achterdocht. Gezonde achterdocht als je het mij vraagt. Volg je gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven