Misan3

05-03-2013 19:11 1158 berichten
Alle reacties Link kopieren
U kent de onderwerpen. U kent de spelers. Voor acuut geheugenverlies: hier.
quote:Aeolus schreef op 10 maart 2013 @ 20:04:

[...]





Uit bepaalde archetypen blijkt ook de angst van de man voor de macht van de vrouw, bv. de machtige heks. Hmm zitten hier eigenlijk ook heksen op dit forum?
quote:merano schreef op 10 maart 2013 @ 20:06:

Weet je dat in het dierenrijk de meeste mannetjes niet eens mogen neuken?Klopt, maar ze proberen het wel vaak stiekem als het alfamannetje even niet oplet. Het blijven mannetjes hè .
Ik mag altijd neuken. Fuck het dierenrijk, zeg ik.



Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Amand schreef op 10 maart 2013 @ 20:10:

Ik mag altijd neuken. Fuck het dierenrijk, zeg ik.



Zo ben ik dan ook wel weer.Lees de eerste 2 zinnen nog eens snel achter elkaar .
quote:Amand schreef op 10 maart 2013 @ 20:03:

[...]



Ja, zie je wel, ik had het toch bij het rechte eind.









Toch niet alleen omdat Iris het zegt, toch?
Wat?
Armandiris heeft geen eigen mening
quote:merano schreef op 10 maart 2013 @ 20:06:

Weet je dat in het dierenrijk de meeste mannetjes niet eens mogen neuken?









Wat zullen die gefrustreerd zijn, zeg.
Ik moet alwéér m'n zak scheren. Damn, wat gaat dat hard
Alle reacties Link kopieren
quote:foxytoxy schreef op 10 maart 2013 @ 17:40:

[...]





O, je hebt over Amerika.



Ja, daar wordt met modder gegooid omdat daar sinds zeer kort vrouwen nu ook aan het front mogen vechten.

En eerder was al besloten dat homoseksuelen nu ook openlijk voor hun geaardheid in het leger mogen uitkomen.



Grote paniek onder de conservatieven natuurlijk. Want hun hele wereldbeeld rust nu eenmaal op het idee dat mannen superieur, want sterker zijn & vrouwen moeten beschermen.



Dan wordt er geroepen dat dat soort dingen 't leger onveiliger zou maken, en dat de standaard steeds verder omlaag gaat.



Maar vrouwen die in 2 minuten 100 crunches doen en in 21 minuten 3 mijl rennen zijn natuurlijk in topfitte conditie. Er is geen enkel redelijk argument waarom die vrouwen het niveau van het leger in gevaar zouden brengen.



Deze laatste zin uit jouw link is wel interessant:



It’s commonplace in all branches of the Armed Forces for women to outscore men in physical fitness examinations, yet in reality remain physically weaker and thus be promoted ahead of them.



Vrouwen scoren in alle takken op de test beter dan mannen...Doet het nou niet vreselijk pijn, headbangen tegen het Glazen Plafond?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 10 maart 2013 @ 20:21:





Hey Mattie!



Jij ook hier?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 maart 2013 @ 20:10:

Ik mag altijd neuken. Fuck het dierenrijk, zeg ik.



Zo ben ik dan ook wel weer.Zolang je het maar in het woud doet. En niet stiekem, in kinderboerderijen enzo. Kinderen dienen niet blootgesteld te worden aan dergelijk ongeremd mannengedrag. Dat weet je.
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 10 maart 2013 @ 20:29:

[...]





Hey Mattie!



Jij ook hier?Haha, het woord n*ken is nog niet gevallen of de reunie is begonnen
óu sont les neiges d'antan

quote:palanja schreef op 10 maart 2013 @ 20:29:

[...]





Hey Mattie!



Jij ook hier?Ja, gezellig hier. Het had gevroren vannacht dus ik dacht; 'Kom, ik begeef me nog eens een dagje lekker op glad ijs.'
quote:merano schreef op 10 maart 2013 @ 20:33:

[...]





Haha, het woord n*ken is nog niet gevallen of de reunie is begonnen Waar is Vent eigenlijk gebleven? Opgegaan in rook?
quote:merano schreef op 10 maart 2013 @ 20:33:

[...]





Haha, het woord n*ken is nog niet gevallen of de reunie is begonnen



Je hebt helemaal gelijk;



Hoi Meraan!
er zijn heel wat brandende geslachten afgehaakt volgens mij
quote:palanja schreef op 10 maart 2013 @ 20:28:

[...]





Doet het nou niet vreselijk pijn, headbangen tegen het Glazen Plafond?Nee, palanja, we discussiëren op inhoud nu, volgens foxyfoxtrot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 maart 2013 @ 20:10:

Ik mag altijd neuken. Fuck het dierenrijk, zeg ik.



Zo ben ik dan ook wel weer.' t Is net de marine. Drie maanden op, drie maanden af
óu sont les neiges d'antan

Nobody likes a smartass.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 20:37:

er zijn heel wat brandende geslachten afgehaakt volgens mij





Dat klopt. Er zijn er ook vast een aantal geblust met zure azijnpis. Diegenen die er nu nog zijn, hebben een BV-uniform gemaakt van waterdicht materiaal (wel ademend).

Dat uniform deed mij wel goed trouwens; ik voelde me opeens zo veilig dat ik spontaan in andere topics durfde te komen. Volgens mijn begeleider is dat een enorme vooruitgang.



Maar anyway; ja er zijn er weg, maar er komen er ook nog bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:

Amand schreef op 10 maart 2013 @ 19:27:

Personen die willen discussieëren, verwijzen naar relevante artikelen door het plakken een linkje. Personen die vooral zichzelf belangrijk achten, plakken een paar A4tjes aan tekst van een ander.



Potatoes, potatoes.http://25.media.tumblr.co ... gmchcUys1qhnavvo1_400.gif
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 10 maart 2013 @ 20:45:

[...]





http://25.media.tumblr.co ... gmchcUys1qhnavvo1_400.gif

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven