Moeilijke keuze

20-04-2014 16:34 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ben benieuwd hoe andere dit zouden doen.



Heb in oktober een vrouw leren kennen die al 7 jaar een vriend heeft. Ik ben hier verder niet op ingegaan maar zij wel op mij. Zij vond mij leuk en begon berichten te sturen. Ik heb hier in het begin helemaal niets mee gedaan maar later dan toch een keer met haar afgesproken. Het was zeker gezellig met der en hebben nog een aantal keren afgesproken, na een week pakte ze me volop op de mond. Dit ging van kwaad tot erger en hebben alles gedaan wat ze in principe niet kan maken omdat ze een relatie heeft.

Ze vertelde me in december dat ze ging trouwen, toen zei ik dat ik er mee wou stoppen tenzij ze voor mij zou kiezen. Dat wou ze niet want ze wist voor 100% dat ze voor der vriend zou gaan. Toen had ik er een einde aan gemaakt. Ze had het 2 dagen volgehouden om niet tegen me te praten daarna kwamen de berichten weer en dat ze me wou zien. Had weer met der afgesproken en alles gebeurde weer. Tot de dag van vandaag zien we elkaar minimaal 4 dagen in de week en hebben we zeker 1x sex in de week. Ik mag verder alles zeggen en doen maar niet over m'n gevoelens beginnen tegen der. Dan krijg ik te horen dat ze in september gaat trouwen . Heb al een aantal keren gezegd dat het zo niet kan maar ze wil me blijven zien en ik haar ook omdat ik verliefd ben en hoop dat ze toch niet gaat trouwen of dat het uitkomt dat ze vreemdgaat met mij.

Wat ik nu zelf precies wil weet ik niet vandaar de vraag; hoe hier het beste mee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande man gewoon opbellen en alles vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe je hier mee om moet gaan? Hmm, ga werken aan je zelfvertrouwen, zorg dat je geen genoegen neemt met 2e keus zijn en zoek een leuke vrijgezel.



Haar zet je zonder reden te vertellen op de block en kijkt alleen vooruit. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Kappen ermee!
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker dan.



Arme man waar ze wel / niet mee wil trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Haar aanstaande man ken ik niet. Weet wel waar die werkt maar heb der belooft om niets tegen hem te zeggen.



Kappen is lastig omdat ik vermoed dat ze me sowieso op zal gaan zoeken
Ik zou ook níét weten wat je hiermee moet. Het lijkt me een erg lastige en ingewikkelde situatie.
Gaat lekker hier vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me soms hoeveel mensen er zijn met een serieuze relatie: gaan trouwen/met zwanger worden bezig en dan vreemdgaan. OMG.

Wat een trut
Alle reacties Link kopieren
quote:will12345 schreef op zondag 20 april 2014 16:46 Haar aanstaande man ken ik niet. Weet wel waar die werkt maar heb der belooft om niets tegen hem te zeggen.



Kappen is lastig omdat ik vermoed dat ze me sowieso op zal gaan zoeken "Kappen is lastig omdat ik vermoed dat ze me sowieso op zal gaan zoeken"

Ja en? Heeft ze je ballen in haar tasje zitten dan?
quote:boerderijgeit028 schreef op 20 april 2014 @ 16:53:

[...]

"Kappen is lastig omdat ik vermoed dat ze me sowieso op zal gaan zoeken"

Ja en? Heeft ze je ballen in haar tasje zitten dan?
Alle reacties Link kopieren
Mocht het uitkomen dan is het sowieso over met der relatie omdat ze al 1x eerder vreemd gegaan is. Heb gezegd al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel. Dat het beter gezegd kan worden maar wil ze niet aan
Alle reacties Link kopieren
quote:will12345 schreef op 20 april 2014 @ 16:46:

Haar aanstaande man ken ik niet. Weet wel waar die werkt maar heb der belooft om niets tegen hem te zeggen.



Kappen is lastig omdat ik vermoed dat ze me sowieso op zal gaan zoeken



Dit klinkt of jij helemaal niet wilt kappen, je verzint al het smoesje dat ze je aan wil houden als leuke 2de keus op de achtergrond.

Regel je eigen leven, laat dat niet aan haar over..

En reken er maar op dat, als het uitkomt, jij de boeman /slechterik bent die het arme vrouwtje verleidt heeft. Maar misschien vind je dat wel een stoere gedachte, dus dan vooral doorgaan.

En als je zo graag wilt valt er echt wel iets te regelen dat het uitkomt, waar jij zo op hoopt zoals je jezelf wijsmaakt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn verantwoording nemen en volledig alle contact verbreken met deze "dame"
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Geloof helemaal niets van dit verhaal.

Heb het idee dat er een heleboel verveelde mensen (kinderen) zijn tijdens deze paasdagen en dat ze allemaal topics verzinnen. Heb er al genoeg zien langskomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 20 april 2014 @ 18:05:

[...]





Dit klinkt of jij helemaal niet wilt kappen, je verzint al het smoesje dat ze je aan wil houden als leuke 2de keus op de achtergrond.

Regel je eigen leven, laat dat niet aan haar over..

En reken er maar op dat, als het uitkomt, jij de boeman /slechterik bent die het arme vrouwtje verleidt heeft. Maar misschien vind je dat wel een stoere gedachte, dus dan vooral doorgaan.

En als je zo graag wilt valt er echt wel iets te regelen dat het uitkomt, waar jij zo op hoopt zoals je jezelf wijsmaakt



Had ik toch gezegd. Is geen smoesje, is al keer gebeurd.

Boeman/slechterik kan nooit gezegd worden. Nooit alles verwijderen toch ;)

Hopen is groot woord. Weet zelf ook dat je moet weten hoe je aan je vrouwtje bent gekomen.



Daarom vroeg ik alleen wat een ander zou doen in deze situatie
Als de sex lekker is, zou ik gewoon doorneuken nu het nog kan.
Ik ben niet zo van het in twijfel trekken van topics maar hier tref ik toch een hoog twijfelgehalte bij mijzelf aan, met name om de openingszin



Hallo, ben benieuwd hoe andere dit zouden doen.



De vraag stellend alsof dit wekelijks in ieders leven voorkomt.



Derhalve geef ik even geen antwoord en kijk hoe deze topic zich ontwikkelt.
Wat is eigenlijk de moeilijke keuze??

Je weet best dat je er mee moet kappen. Bah wat is dat toch met mensen dat ze denken dat het tegenwoordig maar normaal is om vreemd te gaan.



En ze gaat nog trouwen ook. Dumpen die hap en wees een vent en stel hem op de hoogte, kan hij nog weg voor het huwelijk.



De ex van mijn neef was ook zo'n bitch. 3 maanden na het huwelijk kwam het uit omdat hij ze betrapte. Bleek ze hem al bijna 1,5 jaar te bedriegen. Ondertussen was ze nog zwanger ook van deze vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:cassavechippie schreef op 20 april 2014 @ 18:24:

Wat is eigenlijk de moeilijke keuze??

Je weet best dat je er mee moet kappen. Bah wat is dat toch met mensen dat ze denken dat het tegenwoordig maar normaal is om vreemd te gaan.



En ze gaat nog trouwen ook. Dumpen die hap en wees een vent en stel hem op de hoogte, kan hij nog weg voor het huwelijk.



De ex van mijn neef was ook zo'n bitch. 3 maanden na het huwelijk kwam het uit omdat hij ze betrapte. Bleek ze hem al bijna 1,5 jaar te bedriegen. Ondertussen was ze nog zwanger ook van deze vent.



Stoppen ja of nee.

Zie het niet als mijn verantwoordelijkheid. Ja ik ga erin mee maar ik heb er niet voor gekozen dat ze vreemd gaat.
Jij vraagt je serieus af of je moet stoppen ja of nee??

Klap van de molen gehad dat je dit niet zelf kan bedenken??



Natuurlijk moet je stoppen. En jij bent wel degelijk verantwoordelijk. Je had van dr af moeten blijven, je wist dat ze een relatie had.
Alle reacties Link kopieren
Kijk het eens van de andere kant, als jij die man van die vriendin was geweest wat had je gedaan? Egoïstisch, jij en die vrouw. Allebei kappen Ermee (:
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:will12345 schreef op 20 april 2014 @ 18:33:

[...]





Stoppen ja of nee.

Zie het niet als mijn verantwoordelijkheid. Ja ik ga erin mee maar ik heb er niet voor gekozen dat ze vreemd gaat.



heel slap excuus

Klinkt als een paar kinderen die samen de koektrommel hebben leeggegeten "Ja maar zij pakte het eerst, ja en toen pakte hij er 2 en toen wou ik er ook 2 en toen....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:will12345 schreef op 20 april 2014 @ 16:34:

Hallo, ben benieuwd hoe andere dit zouden doen.



Heb in oktober een vrouw leren kennen die al 7 jaar een vriend heeft.

Ja dan houdt het dus op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven