Moeilijke relatie

28-07-2014 00:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai



Mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden samen. Zeg ik tenminste. Dit is niet helemaal waar.

De eerste vier maanden van onze relatie waren heel fijn. We zagen elkaar iedere dag en er leek niets aan de hand. Totdat er vanaf zijn kant ineens twijfel ontstond. Hij begon kortaf te doen en wilde me minder zien. Ik vond dit raar en ik zeurde er, zoals altijd, over door. Het bleek dat hij niet toe was aan een nieuwe relatie. Voor mij heeft hij een erg serieuze relatie van ongeveer 6 jaar gehad. Deze vrouw was alles voor hem. Hij gaf alles voor haar op. Dat wilde hij niet nog een keer, in ieder geval niet nu. Dus maakte hij het uit. Er volgde een periode van ongeveer 3 maanden waarin hij me soms een berichtje stuurde met of ik langs wilde komen omdat hij me miste. Soms kwam ik dan langs en was het zo ontzettend fijn dat ik niet kon begrijpen dat hij niet bij me wilde zijn. Ik keek tijdens die keren wel eens in zijn chatgeschiedenis en kwam er zo achter dat hij contact had met erg veel vrouwen. Veel via tinder of via uitgaan. Ook had hij seks met ze, soms een dag voor of na mij. Hij kon hier niet eerlijk over zijn als ik ernaar vroeg. Iedere keer kwam ik erachter als ik in zijn berichten keek. Erg frustrerend. Op een gegeven moment besloot ik dat ik geen behoefte had aan een soort scharrel. Ik wilde met hem zijn of anders niet. Dit hield ik een paar weken vol. Totdat ik hem per toeval tegenkwam. Ik zat wat te flirten met een vriend van me. Dit pikte hij niet goed op. Werd erg jaloers en vertelde me dat hij niets liever wilde dan alleen bij mij zijn. Natuurlijk kon ik dat niet gelijk geloven maar ik besloot hem een kans te geven. Hij moest het maar bewijzen. Dit deed hij. Helaas kwam ik er de week erna achter (weer door zijn berichten checken) dat hij de dag nadat hij me dat vertelde nog seks heeft gehad met iemand anders. Voor zover ik weet is dat de laatste keer geweest. Nu zijn we weer ongeveer 3 maanden samen. Hij wilt er voor gaan. Zijn reden voor wat er allemaal gebeurt is: Hij was bang. Bang om zichzelf te geven. Bang voor weet ik veel wat. Nu is het probleem dat ik het allemaal nog steeds niet los kan laten en stikjaloers ben op alles wat hij doet. Ik check voortdurend zijn berichten. Soms heeft hij nog gesprekken met vrouwen over seks. De afgelopen paar weken gelukkig niet meer. Ik doe onaardig tegen hem en verwijt hem minimaal eens per week dat hij zo veel seks had met anderen. Hij accepteerde deze beschuldigingen ongeveer, tot afgelopen week. Nu wordt hij erg boos als ik weer zoiets zeg.

Ik voel me machteloos en weet niet wat ik moet doen. Hoe kan ik dit loslaten? Heeft iemand er ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Dumpen en het contact verbreken. Zo te lezen heeft jullie relatie geen goede basis en is er geen vertrouwen. Dit is echt vermoeiend voor jezelf dus stap er voor je eigen bestwil zo snel mogelijk uit!
Alle reacties Link kopieren
Je vertrouwt hem niet en dan ben je snel klaar. En hij is het nu ook met jouw gedrag. Je kan niet afdwingen wat er niet is. Vertrouwen in elkaar is best wel 'een dingetje' in een relatie. Het is al zes van de tien maanden vrij kut dus waarom vind jij deze man eigenlijk zo leuk? Hij klinkt helemaal niet zo leuk voor jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Leuker dan het die eerste 4 maanden was, gaat het niet meer worden, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt natuurlijk erg negatief allemaal. Ik wil erg graag met hem verder. We lijken zo veel op elkaar en vullen elkaar aan. Hij wilt met me samen zijn en dat weet ik zeker. Het enige probleem is dat ik het verleden niet achter ons kan laten. En dit zou ik zo graag willen. Vraag me dus af hoe ik dit het beste kan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelovelovelove schreef op 28 juli 2014 @ 01:07:

Vraag me dus af hoe ik dit het beste kan doen.Hem zijn tellefoon in laten leveren bij jou, natuurlijk. En dan leer jij dat ding zwemmen in de w.c.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelovelovelove schreef op 28 juli 2014 @ 01:07:

Het klinkt natuurlijk erg negatief allemaal..Welnee. Dit is Ware Liefde, dat zie je gelijk. Ik denk dat jullie elkaar soulmates zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ermee kappen.

Jij vertrouwt hem voor geen meter, en ik denk niet dat dat op deze manier gaat veranderen.

Misschien als jullie elkaar over een jaar ofzo weer tegenkomen, en dan nog beide vrij zijn dat je nog eens een poging kan wagen.

Het klinkt een beetje alsof hij zichzelf nu moet dwingen een relatie met jou te hebben.

Hij is er nog niet klaar voor.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Hij dumpte je en jij bleef op afroep langskomen?



Hij deed het toen met anderen en jij bleef gewoon seks met hem hebben terwijl je hem eigenlijk voor jezelf wil?



Als jij een keer een ander dreigt op te pikken wil hij opeens weer zijn plasje doen, en jij pakt die kans gewoon weer zonder morren aan?



Je controleert hem sindsdien nog steeds?



WAAROM? Waar is je eigenwaarde?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.. Als iemand zoveel beloftes doet maar behoefte heeft aan zoveel andere vrouwen dan gaat dat er niet beter op worden. Jij wil heel graag, maar hoe graag wil hij? Pas als je iemand anders dreigt te krijgen moet hij even zijn territorium afbakenen en je claimen voor zichzelf, maar andersom doet hij alles wat hij wil met andere vrouwen en jij controleert je suf. Hoe comfortabel is dat, voor alle partijen?
Waar ben je mee bezig? Het is toch duidelijk dat deze vent jullie niet serieus neemt?

Hij wil met jou zijn. Maar ook met anderen.

In zo'n korte tijd al zoveel gezeur. Dit kan nooit iets goeds worden.
Love echt waar ik weet niet hoe oud je bent maar je klinkt als 16 en wanhopig alleen domme vrouwen die denken dat ze niet beter kunnen krijgen blijven bij zo'n droevige vent.... Raap je zelf bij elkaar en gun je zelf beter hij is het niet waard je gaat er spijt van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een player, en jij laat je besodemieteren.



Maar ja, als het ware liefde is... Dan zou ik zo snel mogelijk een liefdesbaby maken, dan komt alles vast goed.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Een relatie hoort niet moeilijk te zijn.



Je trekt aan een dood paard.



Waar is je eigenwaarde.
quote:lovelovelovelove schreef op 28 juli 2014 @ 01:07:

Het klinkt natuurlijk erg negatief allemaal. Ik wil erg graag met hem verder. We lijken zo veel op elkaar en vullen elkaar aan. Hij wilt met me samen zijn en dat weet ik zeker. Het enige probleem is dat ik het verleden niet achter ons kan laten. En dit zou ik zo graag willen. Vraag me dus af hoe ik dit het beste kan doen.



Nou, het klinkt niet alleen negatief, maar dat IS het ook! Jullie lijken helemaal niet op elkaar als ik dat zo lees en hij "vult" eerder andere vrouwen. Als hij écht met jou wil samenzijn, dan zou hij geen contacten met andere vrouwen onderhouden!



Enne, het verleden achter je laten?? Jullie hebben niet eens een verleden opgebouwd, in een relatie van een paar maanden behoort het nog rozengeur, vlinders en maneschijn te zijn ipv die ellende die je zgn "relatie" tot nu toe heeft opgeleverd.



Zeg me aub dat je niet zoooooo wanhopig bent dat je je hiervoor gaat lenen, zat leukere kerels op deze aardbol hoor!!
Denk letterlijk aan de vrouw(en) waar hij in heeft gezeten, voordat hij weer op jou wilde gaan liggen..wedden dat je het zo los kunt laten? En hij is alleen maar jaloers,omdat zijn ego wordt gekrenkt. Heeft niks met liefde te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven