Moeten jullie mannen zittend plassen?

24-08-2014 16:48 179 berichten
Dat is dus de vraag, moeten jullie mannen zittend plassen bij jullie thuis?



Ik heb een vriend die staand plast en ik word gek van de spetters. Bah!



Zijn eerste reactie na mijn opmerking daarover was dat hij nou eenmaal een man is, en op mijn simpele verzoek de bril weer naar beneden te doen, zei hij dat ik de bril voor hem toch ook niet omhoog doe?! Zucht.



Heb ik nu last van prinsessengedrag (heb ik een handje van), of hoe lossen jullie het op thuis?



Onlangs heeft hij toegestemd zittend te zullen plassen, maar dit doet hij dan 3 keer en dan is hij het weer vergeten ofzo.



We wonen niet samen, we hebben 1,5 jaar wen relatie en zijn in de tweede helft van de 30.



Mijn ex-man plaste altijd zittend, vond hij zelf frisser maar deze vindt het erg bij z'n mannelijkheid horen ofzo.



Bedankt alvast voor de reacties.
Als het aan mij lag zou hij zittend plassen. Maar dat vindt hij voor meisjes dus ik heb gewoon vette pech
Alle reacties Link kopieren
Nee hij staat en hij spetter niet.



En de bril doe ik wel naar beneden, hij moet m immers ook omhoog doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo niet dan maken ze zelf het toilet en alle muren maar lekker schoon!
leef, geniet en eet!
'moeten'
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex plaste zittend maar je wil niet weten hoe de bril er aan de onderkant uit zag
Ik ben vrijgezel, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Nee joh, onzin. Maar zelfs mijn 5 jarige spettert niet. En indien wel ruimen ze het zelf op. Net als de eigen remsporen.
Alle reacties Link kopieren
Hij plast staand, maar doet daarna wel weer de bril naar beneden.



Is denk ik ook een beetje afhankelijk van de gezinssamenstelling.

Als er veel mannen in huis zijn kan ik me voorstellen dat het anders is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hij "moet" niets hier, maar doet het wel, uit zichzelf. Schijnt ook beter te zijn t.a.v. het uitplassen en prostaat geloof ik.
Jeuj, een pistopic!
Alle reacties Link kopieren
Nog niet maar dat kan nog komen natuurlijk. We hebben wel een kennis die altijd naast de pot piest, daar ben ik nooit zo blij mee.
verba volant, scripta manent.
Man en zoon zoeken maar fijn zelf uit of ze staand of zittend plassen. Maar de spetteraar poetst (als in: de vervuiler betaalt).



Als de bril omhoog staat als ik wil gaan zitten, dan doe ik 'm naar beneden. Is de bril omlaag als man/zoon wil gaan staan plassen, dan doet hij 'm zelf omhoog. Gemak dient de mens.
Man 'moet' het hier ook. Ik heb het gevraagd, hij sputterde even tegen en zit nu altijd en is het hem heel gewoon. En ben ik blij.
Ja



Hij heeft een paar zussen en was samen met zijn vader de enige man in huis. Dus hij is het gewend.



Alleen als hij ergens anders gaat plast hij staand
Mijn vriend is dan wel weer zo netjes dat als hij gespetterd heeft hij het gewoon netjes schoon maakt.
Waarom 'moet' het dan eigenlijk? Omdat het vanzelfsprekend is dat jij het opruimt?



Ik vind het vanzelfsprekend dat ieder zijn eigen viezigheid opruimt. Al hangt ie aan het plafond tijdens het plassen.
Doe niet zo raar!

Hij 'moet' helemaal niets, het is geen hond die je africht.
Mijn vriend ziet de spetters niet. Maar ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Hij moet wel regelmatig de wc schoonmaken, net als ik overigens. Als hij gespetterd heeft zeg ik dat en ruimt hij het op/maakt hij het schoon. (ziet het zelf meestal niet)
Je vriend ziet de spetters niet? Dan moet je naar Hans Anders. Of je vriend moet ff een grote jongen worden en uit zijn doppen kijken als hij geplast heeft.
Mijn man plast zittend, maar dat deed ie al toen ik hem leerde kennen. No way dat ik een man daartoe zou dwingen, ik zou hem hooguit dwingen de zooi zelf op te dweilen als hij er een potje van maakt.



Eén keer heb ik een zwager vriendelijk verzocht zittend te plassen bij mij thuis. Die man zat altijd op te scheppen dat hij thuis zittend plaste en dat dat zo lekker schoon was, maar bij mij zeek hij staande de boel onder tot aan het plafond. Toen werd ik wel een beetje loenig.
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft niet zeg. Hoe 'mijn' mannen plassen, daar ga ik als vrouw niet over. Net zomin als ik over hun spetters ga.

Als ik maar op een schone bril zit.
Ik maak schoon omdat het mijn huis is.
Alle reacties Link kopieren
Hé, een man die zittend plast... Nee kan niet hoor haha
Iedereen is mooi
Nee, maar hij doet voor mij wel altijd de brol weer naar beneden.

Wc poetst hij ook altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven