Mooi zijn is vervelend

04-08-2014 20:42 382 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel is dramatisch gekozen, maar helaas waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal zou plaatsen, maar ik weet dat er vrouwen zijn die dit zullen herkennen. Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er zitten meer nadelen aan dan mensen zich ooit zouden kunnen bedenken.



Ten eerste: in dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit de meeste mensen tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik een mooie vrouw. Ik doe modellenwerk en negen van de tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien. Ik bèn mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant. Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (nee, ik vind mezelf niet mooi) mensen je dan een aansteller vinden.



Ten tweede: vrouwen hebben vaak problemen met hun gewicht. De "ik ben te dik" en de "ik wil wat kilo's kwijt" vliegen me om de oren. Als ik aangeef dat ik blij ben met mijn mooie lichaam, word ik scheef aangekeken. Ook dan ben ik arrogant, terwijl het een feit is en ik er genoeg voor sport.



Ten derde: vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga. En toch is het een feit: omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat nog niet dat ik iedereen wil. En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt.



Ten vierde: omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel onaardig en gemeen zijn. Vrouwen zijn vaak jaloers op me. En wat nog erger is: vrouwen gunnen elkaar het licht in de ogen niet.



Ten vijfde: je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld, want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een goede baan of een promotie alleen maar te danken aan je mooie verschijning. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd dom en sluw, dus die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te plezieren.



Ten zesde: mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en vrouwen vinden je dom. Immers: gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten, want meer kan ik niet.



Nummer 7: mannen gedragen zich onmogelijk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geïnteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego. Een mooie vrouw daar pronk je mee en elke man zal denken: dat wil ik ook.



Nummer 8: Mannelijke collega's halen 10 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden je alle hulp van de wereld aan. De vrouwelijke collega's zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie.



And last but not least: een leuke man vinden is moeilijk. Het grootste gedeelte van de mannen durft je niet aan te spreken omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak geweldig en willen niet begrijpen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.



Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 04 augustus 2014 @ 20:51:

[img]http://i.ytimg.com/vi/oQFX2EvnRnA/maxresdefault.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Goh.. ik hoor ook vaak dat ik mooi ben, en ben ook nog model, maar herken dit totaal niet. En dit is ook de eerste keer dat ik dit beken, want mooi zijn is een taboe om uit te spreken. En daar is wat mij betreft een reden voor: iedereen streeft in bepaalde mate naar mooi te zijn, maar het heeft totaal geen inhoud, niks, nada. Wat heb je er aan? Als je slim of getalenteerd bent, is het ook moeilijk dit over jezelf uit te spreken, maar daar bereik je mensen inhoudelijk ten minste mee. Mooi zijn betekent niets, en roept ook niet zulke levensdilemma's op die jij opsomt, dat doet jouw uitstraling en karakter.



Kan hooguit bedenken dat ik soms wat wordt onderschat, maar dat kan ook met mijn impulsieve, chaotische, spontane eerste indruk te maken hebben. En heb nog nooit meegemaakt dat ik me vervolgens niet kon bewijzen.



It's not us, it's you
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tamelijk platte billen en o wat ben ik daar blij mee, ik kan alles dragen omdat alles me goed staat.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
De vraag over een foto reageer je niet op.



Ik heb alle ramen maar opengezet.
Alle reacties Link kopieren
Oei! Snaartje geraakt bij platretige forummers.Ik ben niet Surinaams, ben zo wit als sneeuw. Ik begrijp ook alles over erfelijkheid. Hoezo haal je dat erbij?? Ik VERWIJT toch niemand dat ze platretig zijn? Weet heus wel dat zoiets erfelijk is. Heb je net als afwezige reet ook afwezig intellect ge-orven ofzo?? Dubbel belast, och arme. Vin het niet mooi, thats all. Net als jij KK niet mooi vind. Mensen die KK mooi vinden zijn wel in de meerderheid, Net als mannen een aanwezige reet boven een afwezige reet prefereren.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 07 augustus 2014 @ 18:48:

Ik heb tamelijk platte billen en o wat ben ik daar blij mee, ik kan alles dragen omdat alles me goed staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 07 augustus 2014 @ 19:07:

Oei! Snaartje geraakt bij platretige forummers.Ik ben niet Surinaams, ben zo wit als sneeuw. Ik begrijp ook alles over erfelijkheid. Hoezo haal je dat erbij?? Ik VERWIJT toch niemand dat ze platretig zijn? Weet heus wel dat zoiets erfelijk is. Heb je net als afwezige reet ook afwezig intellect ge-orven ofzo?? Dubbel belast, och arme. Vin het niet mooi, thats all. Net als jij KK niet mooi vind. Mensen die KK mooi vinden zijn wel in de meerderheid, Net als mannen een aanwezige reet boven een afwezige reet prefereren.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 07 augustus 2014 @ 19:07:

Oei! Snaartje geraakt bij platretige forummers.Ik ben niet Surinaams, ben zo wit als sneeuw. Ik begrijp ook alles over erfelijkheid. Hoezo haal je dat erbij?? Ik VERWIJT toch niemand dat ze platretig zijn? Weet heus wel dat zoiets erfelijk is. Heb je net als afwezige reet ook afwezig intellect ge-orven ofzo?? Dubbel belast, och arme. Vin het niet mooi, thats all. Net als jij KK niet mooi vind. Mensen die KK mooi vinden zijn wel in de meerderheid, Net als mannen een aanwezige reet boven een afwezige reet prefereren.hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:canoodle schreef op 07 augustus 2014 @ 19:15:

[...]









Intellect en dikke billen hebben ook zoooooooooo veel met elkaar gemeen

Mooi is persoonlijk ongeacht kleur/ras/reten/haarkleur

Mooi is iedereen die een hartstikke leuk mens is, of dat mens nou mooi of lelijk is zal mij aan mijn reet roesten, mooie mensen zijn niet per defenitie mooi, bij lange na niet.

(en anno 2014 geldt toch al dat de binnenkant een stuk belangrijker is dan de buitenkant waardoor het geen discussie meer is maar een wetenschap voor jezelf.)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er inderdaad snaren geraakt bij vrouwen met platte billen. Ik snap niet waarom thp maar okee
Wat een gezeik hier weer. Typische vrouwenkift.



Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 07 augustus 2014 @ 19:24:

Wat een gezeik hier weer. Typische vrouwenkift.







Oh die heeft wel het intellect ge-orven



Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaarstertje schreef op 07 augustus 2014 @ 19:23:

Volgens mij zijn er inderdaad snaren geraakt bij vrouwen met platte billen. Ik snap niet waarom thp maar okeeHet is de humor van Glitter, vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat mijn dikke reet aan de achterkant zit, ik zou er de hele dag naar kunnen kijken.



Im pretty sure the lyrics are not: I like flat butts this i cant deny.



an entire song cant be wrong.



...zag ik ergens op fb staan.



I rest my case!( I rest my ass!)
Voor mij is iemand mooi die zelfvertrouwen en levensvreugde

uitstraalt en een vriendelijk gezicht heeft.Daar verbind ik geen kledingmaat of leeftijd of bepaald uiterlijk aan.Dat we allemaal verschillend zijn,of nou platte of dikke of gespierde billen of wat dan ook maakt het juist zo interessant.Het zou wel een saaie boel zijn als we er allemaal hetzelfde eruitzagen.Ik vind het zelf ook leuk

om te tutten en mijn uiterlijk goed te verzorgen maar is niet het enige wat telt en ik hoef ook niet volmaakt te zijn.



To,ik geloof best dat je mooi bent.Maar een zelfverzekerde vrouw

heeft het niet nodig om zichzelf zo tentoon te stellen.
abcdefg
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je verhaal en ik zal je meteen wat tips geven. 1. waarschijnlijk bevindt je jezelf een een of andere boerengat. Waar je waarschijnlijk de enigste nymf bent met lange benen. Ga maar lekker met je modelle werk in New York zitten!! geloof mij maar mensen zullen NIET onder de indruk zijn en met je. Net zo hard werken om indruk te maken als al die andere boeld mooie vrouwen.



2. Ik heb men platina blonde haar laten uitgroeien en bril op. klaar geen ongewenste aandacht meer. Dus als je als die aandacht niet wil. Je kan er voor kiezen om deze niet meer te krijgen.



3. Mannen tussen de leeftijd van 14 tot 25 zijn hidsig en lopen achter hun pik aan en zijn snel geintimiteerd dus ja ook dat gaat over.



4. Dat je geen vent kan krijgen ligt 100% aan jezelf niet omdat je te mooi bent. Je bent nog niet klaar voor een vent.



5. Jaloezie van andere vrouwen. Vrouwen zijn nou eenmaal onzeker dus daar zal je vaak nog last van hebben maar niet alle vrouwen zijn jaloers dus trek het je gewoon niet aan.



En als laaste je bent niet zielig. Je wijd de problemen aan je schoonheid maar het ligt gewoon aan je karakter. Nier zeuren gewoon veranderen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 04 augustus 2014 @ 21:11:

[...]



Oeh isis jij hebt wel een heel gekke nickname nu...
Het leven is stukken makkelijker als je niet ''alleen maar'' bezig bent met je uiterlijk en wat mensen over je denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Layka63 schreef op 08 augustus 2014 @ 21:02:

[...]





Oeh isis jij hebt wel een heel gekke nickname nu... Zeg dat wel, ik zou snel een andere nemen hoor
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Yes!!! ik loop niet meer mijn pik achterna lees ik hierboven!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 10 augustus 2014 @ 20:52:

Yes!!! ik loop niet meer mijn pik achterna lees ik hierboven!!!Niet meer zeg je, dus je hebt het wel gedaan
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:guillaumette schreef op 10 augustus 2014 @ 21:04:

[...]



Niet meer zeg je, dus je hebt het wel gedaan Nou ja en nee eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 10 augustus 2014 @ 21:26:

[...]





Nou ja en nee eigenlijk.

Ik geloof je wel hoor als je nee zegt.

Tu ne m'as pas l'air de marcher derrière ta bite.

Dat klinkt nog vulgairder trouwens dan in het Nederlands.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven