Na he

10-10-2014 18:03 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie mening/ervaring over het volgende: :-)



Is het 'vreemd' 'gek' om na 5weken terug te komen op een date voorstel? Aantal weken terug had ik het ontzéttend druk net mijn werk en alles eromheen. Maar toen ben ik dus gevraagd om 'binnenkort ergens wat te gaan drinken'.. Toen heb ik in de drukte gestuurd dat we als ik het minder druk had even zullen kijken gezellig,toch





Nu probeer ik dus al een week lang om de moed te verzamelen om hem dus aan te spreken en hoe hij er nu over denkt..

Maar als ik hek ziet is hij heel enthiousast als hij mij ziet...En kwam naar me toe met 'nou get schiet niet echt op he?! ' en zo stom als ik was dacht ik dat hij mijn werk bedoelde...
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik geen mening over.



Begin de laatste alinea eens overnieuw?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een berichtje waarin je zegt dat je het niet meer zo druk hebt, en dat je het nu wel leuk zou vinden om iets te gaan drinken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
... komt ho?





Vraag hem gewoon om iets te gaan drinken. Waarschijnlijk denkt hij inmiddels dat je geen interesse meer hebt en vraagt hij het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen, zo te lezen gaat hij echt wel ja zeggen
Alle reacties Link kopieren
Wat staat er in je titel?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Uhmm...had het zelf ook al gezien..hoe verander ik dit quote:O.L.L.A schreef op 10 oktober 2014 @ 19:35:

Wat staat er in je titel?
Alle reacties Link kopieren
Had vandaag de moed verzameld om het hem te vragen..hij begroette mij zeer enthiousast,maar toen ik in hem echt wilde aanspreken erover deed hij een beetje 'gepikeerd'..dus heb ik hem maar met rust gelaten..quote:meaki schreef op 10 oktober 2014 @ 18:26:

Gewoon vragen, zo te lezen gaat hij echt wel ja zeggen
Is het nou wel of niet de bedoeling dat jullie nog wat gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
Tsja.... als je iemand echt heel leuk lijkt te vinden stel je een date meestal niet drie vijf weken uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt heus best een keertje wat wilt gaan drinken, dan zeg je dat je het druk ben met werk etc.omdat dit dan ook echt zo is . En idd dan zeg dat je er later een keer op terug komt.



Conclusie: Hij vond jou dus leuker dan jij hem en hij heeft denk ik geen zin meer om nu nog wat met jou te gaan doen. Ik snap hem wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem gewoon mee voor een drankje. Je hebt niets te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
Sja, als ik vijf weken niks hoor van iemand dan denk ik ook dat die persoon niet geïnteresseerd is.

Ik zou er ook van uitgaan dat als het zo lang duurt om een eerste afspraakje te maken daten en een relatie beginnen helemaal wel een vijfentwintigjarenplan zullen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 10 oktober 2014 @ 18:03:

Maar als ik hek ziet is hij heel enthiousast als hij mij ziet...En kwam naar me toe met 'nou get schiet niet echt op he?! ' en zo stom als ik was dacht ik dat hij mijn werk bedoelde... En ik denk eigenlijk dat dit zijn manier was om subtiel te laten weten dat je het wel vergeten kunt verder, lijkt mij niet dat hij nu nog ja gaat zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet of ik er nog wel of niet op terug kon komen eerlijk gezegt omdat we inmiddels een aantal weken verder zijn..

Wil dus wel echt graag wat met hem gaan drinken hoor! :-))



Dus dan ga ik nu verzinnen HOE ik dit nu kan doen, aangezien hij nu,zo lijkt het, gepikeerd en teleurgesteld is;
Alle reacties Link kopieren
Lijkt het? Ik denk dat hij het is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 10 oktober 2014 @ 22:31:

Ik wist niet of ik er nog wel of niet op terug kon komen eerlijk gezegt omdat we inmiddels een aantal weken verder zijn..

Wil dus wel echt graag wat met hem gaan drinken hoor! :-))



Dus dan ga ik nu verzinnen HOE ik dit nu kan doen, aangezien hij nu,zo lijkt het, gepikeerd en teleurgesteld is;Gooi je charmes in de strijd en vraag de mods op Het modtopic je titel te veranderen



Win-win
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 10 oktober 2014 @ 18:14:

... komt ho?

Alle reacties Link kopieren
Ach, ik weet het haast wel zeker dat hij dat is!

Maar goed dat was ik ook omdat hij geen specifieke datum voorsteld(de)..

Nu ben ik dus een beetje in dubio óf ik hem nog wel een berichtje zou sturen/vragen als ik hem ziet hoe hij erover denkt nu

Dikke kans denk ik dat hij het niet meer ziet zitten





quote:Enn schreef op 10 oktober 2014 @ 22:37:

Lijkt het? Ik denk dat hij het is.
Ongelooflijk dat jullie elkaar allemaal lijken te begrijpen...
Laat ik het zo zeggen: ik snap geen zak van de titel en de OP...
Alle reacties Link kopieren
Wat begrijp je er niet aan Rasa, :-)



Over de titel hebben we het al gehad..





quote:Rasa schreef op 11 oktober 2014 @ 00:04:

Laat ik het zo zeggen: ik snap geen zak van de titel en de OP...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 11 oktober 2014 @ 00:04:

Laat ik het zo zeggen: ik snap geen zak van de titel en de OP...

Hoe ik het lees:

Een leuke meneer heeft TO uitgevraagt, TO had het druk en heeft gezegd dat ze spoedig zou bellen voor een afspraak.

Vijf weken later was dit nog niet gebeurd, en TO komt de leuke meneer opnieuw tegen.

De meneer is blij TO te zien, maar merkt wel op dat het "niet erg opschiet"

Hij had het natuurlijk over de afspraak, TO dacht dat hij het over haar werk had.

Nu wil TO wel uit met de leuke meneer, maar ze is bang dat hij inmiddels te beledigd is.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad het verhaal Violet,dank!

Hij had het al eerder door laten schemeren dat hij wel in was voor een date..

Dus heb ik hem inderdaad gevraagt maar is er dus nog niets van gekomen.

Wel hebben we af en toe nog contact via de chat..



Vandaag had ik dus EINDELIJK de moed verzameld om hem te vragen...en dan doet hij dus 'gepiekeerd'





quote:paleviolet schreef op 11 oktober 2014 @ 00:17:

[...]



Hoe ik het lees:

Een leuke meneer heeft TO uitgevraagt, TO had het druk en heeft gezegd dat ze spoedig zou bellen voor een afspraak.

Vijf weken later was dit nog diet gebeurd, en TO komt de leuke meneer opnieuw tegen.

De meneer is blij TO te zien, maar merkt wel op dat het "niet erg opschiet"

Hij had het natuurlijk over de afspraak, TO dacht dat hij het over haar werk had.

Nu wil TO wel uit met de leuke meneer, maar ze is bang dat hij inmiddels te beledigd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 10 oktober 2014 @ 23:33:

Ach, ik weet het haast wel zeker dat hij dat is!

Maar goed dat was ik ook omdat hij geen specifieke datum voorsteld(de)..

Nu ben ik dus een beetje in dubio óf ik hem nog wel een berichtje zou sturen/vragen als ik hem ziet hoe hij erover denkt nu

Dikke kans denk ik dat hij het niet meer ziet zitten







[...]



Ik snap eigenlijk niet dat je nu van hem verwacht dat hij een datum voorsteld.

Maar goed, bel hem gewoon, leg uit dat je het niet lullig bedoelde en dan zie je wel of hij nog wil.

Het is ook geen ramp als hij nee zegt natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven