Na he

10-10-2014 18:03 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie mening/ervaring over het volgende: :-)



Is het 'vreemd' 'gek' om na 5weken terug te komen op een date voorstel? Aantal weken terug had ik het ontzéttend druk net mijn werk en alles eromheen. Maar toen ben ik dus gevraagd om 'binnenkort ergens wat te gaan drinken'.. Toen heb ik in de drukte gestuurd dat we als ik het minder druk had even zullen kijken gezellig,toch





Nu probeer ik dus al een week lang om de moed te verzamelen om hem dus aan te spreken en hoe hij er nu over denkt..

Maar als ik hek ziet is hij heel enthiousast als hij mij ziet...En kwam naar me toe met 'nou get schiet niet echt op he?! ' en zo stom als ik was dacht ik dat hij mijn werk bedoelde...
Alle reacties Link kopieren
Neeee hahaha gelukkig niet!

was bedoeld met een dikke knipoog

quote:elle5460 schreef op 11 oktober 2014 @ 18:45:

[...]



Heet die man piet?...lieve god..

Hahaha...proost!
Alle reacties Link kopieren
Thanks,Anouk!

Of hij er ook zo over denkt is een tweede



Stiekem moet ik wel lachen om zijn gedrag nu(nee niet van de drank )



Als het om 'daten' gaat lijkt het wel alsof hij 'expres wacht ' met een berichtje terug sturen en laat hij nadrukkelijk zijn dat hij 'Online' is..



Zijn hier 'ongeschreven regels voor' om wat later erop te reageren?!

Zijn er meer mannen die dan 'wat later' antwoord geven? Doen jullie dat ook dames? :-)

quote:Ano*k schreef op 11 oktober 2
014 @ 19:02:

Ik vind het een leuk berichtje Summer! En Elle: bedoelde je knipoogsmiley. Maar een bui beïnvloedt berichtjes, herkenbaar.

Cheers!
Alle reacties Link kopieren
Als het een spelletje moet wezen om lekker niet te reageren op berichtjes om daarmee door te laten schemeren dat je boos / onverschillig / gepikeerd / moeilijk materiaal bent, dan doe maar niet meer afspreken. Dat wordt niet leuk.

Hij mag uiteraard gewoon even nadenken, maar laat je niet in een afhankelijke rol duwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 11 oktober 2014 @ 22:38:



Als het om 'daten' gaat lijkt het wel alsof hij 'expres wacht ' met een berichtje terug sturen en laat hij nadrukkelijk zijn dat hij 'Online' is..



[...]

Ik zou zijn tijden van online/offline gaan noteren! Wellicht komt het nog eens van pas.
Nog geen witte rook, TO?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik weet het..houdt niet van spelletjes.

Als hij nu al niet normaal.een berichtje kan terug sturen omdat hij misschien op zijn teentjes is getrapt..





quote:parbleumondieu schreef op 12 oktober 2014 @ 00:00:

Als het een spelletje moet wezen om lekker niet te reageren op berichtjes om daarmee door te laten schemeren dat je boos / onverschillig / gepikeerd / moeilijk materiaal bent, dan doe maar niet meer afspreken. Dat wordt niet leuk.

Hij mag uiteraard gewoon even nadenken, maar laat je niet in een afhankelijke rol duwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 12 oktober 2014 @ 00:42:

Nee ik weet het..houdt niet van spelletjes.

Als hij nu al niet normaal.een berichtje kan terug sturen omdat hij misschien op zijn teentjes is getrapt..





[...]



Je hebt hem zelf meer dan 5 weken laten wachten, en zodra hij niet direct reageert vind je dat hij een spelletje speelt?

Dingen gaan nou eenmaal niet altijd zoals jij het wil.

Kan me voorstellen dat hij gewoon even wil nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Nee Violet, ik bedoel in de zin van stel er komt wel een dat en hij nu op zijn teentjes getrapt,gepikeerd, en dat hij daarom nu (nog) geen berichtje terug stuurd...Dat dat niet zijn manier van communiceren moet worden!
Alle reacties Link kopieren
TO heeft hem niet 5 weken op antwoord laten wachten toch? Je kunt ook snel antwoorden met de mededeling dat het nu niet uitkomt vanwege het een of ander en dat je later erop terugkomt. Of je laat weten dat je geen belangstelling meer hebt. Of je gooit een datum erin.

Geen antwoord geven is niet netjes, mag op je werk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal gelijk waarschijnlijk zie ik hem een dezer dagen nogquote:parbleumondieu schreef op 12 oktober 2014 @ 11:03:

TO heeft hem niet 5 weken op antwoord laten wachten toch? Je kunt ook snel antwoorden met de mededeling dat het nu niet uitkomt vanwege het een of ander en dat je later erop terugkomt. Of je laat weten dat je geen belangstelling meer hebt. Of je gooit een datum erin.

Geen antwoord geven is niet netjes, mag op je werk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Okee.....ik heb antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Vertel ....
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 13 oktober 2014 @ 21:57:

Okee.....ik heb antwoord! Zo!...die ging snel!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
(dooddoener) Ik vind je een hartstikke leuke en lieve meid maar zie ons niet echt 'daten'



*diepe zucht* begrijp er dus he le maal niks van want hij stelde ook een 'date' voor...en hij was echt geintresseerd in mij en alles eromheen...
Alle reacties Link kopieren
Maar goed! Hoe reageer ik hier op naar hem toe..quote:elle5460 schreef op 13 oktober 2014 @ 22:09:

[...]



Zo!...die ging snel!
summerdress



Misschien zijn die vijf weken toch de break geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wie zou het zeggen...alhoewel hij zelf ook niet met aan datum kwam..en hij weet dat ik moeite hebt met 'duidelijk communiceren'...

Vorige week zij het zelf 'het schiet niet echt op he??? ;



Arghhh ik voel me nu een beetje dom



quote:waffeltje schreef op 13 oktober 2014 @ 22:16:

summerdress



Misschien zijn die vijf weken toch de break geweest.
[quote]summerdress schreef op 13 oktober 2014 @ 22:12:

(dooddoener) Ik vind je een hartstikke leuke en lieve meid maar zie ons niet echt 'daten'



*diepe zucht* begrijp er dus he le maal niks van want hij stelde ook een 'date' voor...en hij was echt geintresseerd in mij en alles eromheen...[/quote]



Jammer, ik had wel vrijblijvend een borreltje willen doen maar even goede vrienden, see you



Houd het luchtig dan haal je de beladen sfeer er van af.



Jammer voor je, maar de tussentijd is te groot geweest, blijkbaar.
Heeft hij intussen iemand anders ontmoet misschien?



Verder wat Waffeltje zegt.
Alle reacties Link kopieren
Nee kleine kans mocht dat wel zo zijn...Weet bijna zeker van niet.



Misschien heeft het inderdaad te lang geduurt maar we hadden toen wel contact via de APP en zagen elkaar om de week maar dan had ik de ballen niet om het hem FTF te vragen...terwijl.zijn houding zegt 'ik vind je meer dan leuk' ..





quote:Ano*k schreef op 13 oktober 2014 @ 22:22:

Heeft hij intussen iemand anders ontmoet misschien?



Verder wat Waffeltje zegt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor het mee denken hier had ik nog niet aangedacht! quote:waffeltje schreef op 13 oktober 2014 @ 22:22:

[quote]summerdress schreef op 13 oktober 2014 @ 22:12:

(dooddoener) Ik vind je een hartstikke leuke en lieve meid maar zie ons niet echt 'daten'



*diepe zucht* begrijp er dus he le maal niks van want hij stelde ook een 'date' voor...en hij was echt geintresseerd in mij en alles eromheen...[/quote]



Jammer, ik had wel vrijblijvend een borreltje willen doen maar even goede vrienden, see you



Houd het luchtig dan haal je de beladen sfeer er van af.



Jammer voor je, maar de tussentijd is te groot geweest, blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Okeee het wordt steeds 'leuker' potentiële date vind het 'vreemd dat ik niet over de 'afwijzing' wilt praten', terwijl ik eerst nog met hem op date wilde..



Mis ik nu iets,Dames??
Ik denk dat hij suggereert dat hij graag had gewild dat je had gevraagd waarom hij van gedachten is veranderd.



Hij wil je dus duidelijk nog iets zeggen. Denk een kwestie miscommunicatie?
Ik kan me voorstellen dat 5 weken wachten voelt als een afwijzing. Ik zou na meer dan een week al denken dat ik was afgewezen. En als ik dan vijf weken later opeens iets hoor alsof die vijf weken en die "afwijzing" nooit hebben bestaan zou ik ook raar opkijken.
Alle reacties Link kopieren
Dus dit moet ik niet als een 'afwijzing ' zien van zijn kant..maar hij schrijft toch echt dat 'hij DENKT dat wij niet echt moetrn gaan daten;...

Hard to get van zijn kant?!

Denk zelf eerder dat hij het een 'probleem' vind dat wij elkaar morgen tegen komen bij een gezamelijke klant..

En het dus een 'akward' moment vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven