Narcist....

17-09-2014 13:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er al een relatie gehad met een narcist die hem/haar bedrogen heeft. En kunnen jullie me vertellen hoe die relatie dan geëindigd is?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Zijn niet alle ex mannen narcist? En alle ex-vrouwen borderliner?
Alle reacties Link kopieren
Lola64, je vent is een eikel. Je bent zelf bij hem gebleven toen hij je zeer duidelijk bedonderde. Wat helpt het etiketje jou?
Mijn narcist is zo'n schatje, je merkt er helemaal niks van Hij vindt mij ook haske stabiel voor een borderliner
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet verder in je andere topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 17 september 2014 @ 13:42:

Lola64, je vent is een eikel. Je bent zelf bij hem gebleven toen hij je zeer duidelijk bedonderde. Wat helpt het etiketje jou?



Heel juist...had de eerste keer al beter moeten weten...

Het etiketje helpt me idd niks maar het geeft me meer duidelijkheid in zijn persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola64 schreef op 17 september 2014 @ 13:48:

[...]





Heel juist...had de eerste keer al beter moeten weten...

Het etiketje helpt me idd niks maar het geeft me meer duidelijkheid in zijn persoonlijkheid.Nee dit geeft jou een mogelijkheid om het probleem te externaliseren terwijl het toch echt je eigen keuze is geweest om bij hem te blijven.
Goh, heb je een nieuw woord geleerd?!



Je vriend is een ordinaire vreemdganger, niet meer en niet minder. Als je daar weer genoegen mee neemt: niet miepen.

Zo niet, dan is weggaan voldoende.
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 17 september 2014 @ 13:50:

[...]

Nee dit geeft jou een mogelijkheid om het probleem te externaliseren terwijl het toch echt je eigen keuze is geweest om bij hem te blijven.

Dat dus.



Je wilt als het ware de 'schuld' bij een ander leggen. En dan bij een stoornis, zodat jou zogenaamd helemaal geen blaam treft. Steek je energie in het pakken van zijn tassen en ga verder met je leven en laat je niet zo kennen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met jou dat jij deze man het voordeel van de twijfel hebt gegeven toen hij vreemd ging?



Nu we toch stickers aan plakken zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Effe slikken nu...misschien de beste manier om zo eens aangepakt te worden...
God kind, ik heb een poosje een tulliper gedate; word je ook niet vrolijk van heur.
Alle reacties Link kopieren
Wil je de relatie verbreken dan Lola? Waar ben je bang voor? De grootste vijand in een relatie met een klootzak is jouw gebrek van eigenwaarde. Die houdt je bij hem. Die accepteert zijn vreemdgaan.

Geen idee wat er speelt bij jullie, maar mocht hij een narcist zijn, dan gaat hij je achterlaten met een heel kutgevoel. Maar meestal heb je dat kutgevoel al in de relatie. Dus even doorbijten en op naar een zonnige toekomst zonder die eikel
Alle reacties Link kopieren
Tja hier een topic openen is niet zo goed voor je eigenwaarde want je word zoals je gelezen hebt de grond in geboord.



Jij bent dom dat je bij hem bleef,jij hebt geen eigenwaarde etc.



Zucht ze zijn net zo erg hier als een narcist.



Afijn een relatie met een narcist loopt heel dramatisch af daarna word het nog erger de hel ongeveer zoiets



Ik hoop echt dat je geen kinderen met hem hebt.



Dus rennen en niet meer omkijken en geef zeker geen aandacht ook geen negatieve.



Sterkte ik en vele gingen je al voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 17 september 2014 @ 18:49:

Wil je de relatie verbreken dan Lola? Waar ben je bang voor? De grootste vijand in een relatie met een klootzak is jouw gebrek van eigenwaarde. Die houdt je bij hem. Die accepteert zijn vreemdgaan.

Geen idee wat er speelt bij jullie, maar mocht hij een narcist zijn, dan gaat hij je achterlaten met een heel kutgevoel. Maar meestal heb je dat kutgevoel al in de relatie. Dus even doorbijten en op naar een zonnige toekomst zonder die eikelHeel erg bedankt voor je positieve feedback...hier kan ik iets mee...
Alle reacties Link kopieren
quote:keukenstoel schreef op 17 september 2014 @ 22:51:

Tja hier een topic openen is niet zo goed voor je eigenwaarde want je word zoals je gelezen hebt de grond in geboord.



Jij bent dom dat je bij hem bleef,jij hebt geen eigenwaarde etc.



Zucht ze zijn net zo erg hier als een narcist.



Afijn een relatie met een narcist loopt heel dramatisch af daarna word het nog erger de hel ongeveer zoiets



Ik hoop echt dat je geen kinderen met hem hebt.



Dus rennen en niet meer omkijken en geef zeker geen aandacht ook geen negatieve.



Sterkte ik en vele gingen je al voor.



Inderdaad, tot die conclusie ben ik ook gekomen. De reacties waren helemaal geen antwoord op men vraag.

Nee heb gelukkig geen kids met hem, enkel een huis maar het materiële kan me gestolen worden. Wil gewoon terug rust in men leven.

Hopelijk is alles terug goed gekomen voor jou...
1 tip: focus je niet meer op hem, maar kijk alleen nog maar naar je eigen aandeel in het geheel en bedenk wat jij aan jezelf kunt veranderen om nooit meer zo'n dropveter in je leven toe te laten. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:black_eyed schreef op 18 september 2014 @ 08:52:

1 tip: focus je niet meer op hem, maar kijk alleen nog maar naar je eigen aandeel in het geheel en bedenk wat jij aan jezelf kunt veranderen om nooit meer zo'n dropveter in je leven toe te laten. Sterkte Is inderdaad het beste wat ik kan doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas ervaring met een narcist. Enige wat ik je kan aanbevelen is rennen en nooit meer omkijken want dat soort mensen trekken en zuigen echt het leven uit je. Nu ik 'verlost' ben voel ik me zooooooveel beter. Het was moeilijk om afstand te nemen maar het is het beste wat ik heb gedaan in m'n leven. Wees lief voor je zelf en kies voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:swissie1986 schreef op 18 september 2014 @ 09:22:

Ik heb helaas ervaring met een narcist. Enige wat ik je kan aanbevelen is rennen en nooit meer omkijken want dat soort mensen trekken en zuigen echt het leven uit je. Nu ik 'verlost' ben voel ik me zooooooveel beter. Het was moeilijk om afstand te nemen maar het is het beste wat ik heb gedaan in m'n leven. Wees lief voor je zelf en kies voor jezelf!Dank je voor je reactie. Ja ik vrees ook dat het moeilijk gaat zijn vandaar men aarzeling om hem te confronteren met men vermoedens maar k vrees dat ik het zal moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Een narcist zal altijd blijven liegen. Houd daar rekening mee als je hem confronteert. Een bevredigend antwoord krijg je echt niet, helaas. Het is zelfs zo dat hij alles zo om weet te draaien dat alle problemen door jou komen. Geen idee waarom, maar narcisten doen je ook bewust emotioneel pijn. Dus als jij zegt, ik ben klaar met je, zal hij je heel hard onderuit willen gaan halen.

Wat je kan doen is veel lezen hierover. Zo kan je jezelf voorbereiden.

Maar houd altijd in je achterhoofd dat jij niet zo bent zoals hij zegt dat je bent.

Mijn ervaring was dat als ik ergens twijfels over had of boos over was in de relatie, ik een vreselijke preek kon verwachten van hem, soms tot de volgende morgen ging hij door en door. Tot ik brak en toegaf.

Mijn eigenwaarde en mijzelf raakte ik steeds meer kwijt.

De breuk was absoluut niet bevredigend, kreeg heel veel te verduren. Soms was hij weer de charmante lieve man, soms was hij die duivel die mij kapot wou maken.

Ik heb alles geblokkeerd, en een nieuw nummer genomen. Toen ging ik met mijzelf aan de slag...want ja, ook ik was helemaal leeggezogen. Absoluut geen contact is de enige manier om van hem los te komen.

Sterkte en je kan het
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 18 september 2014 @ 09:59:

Een narcist zal altijd blijven liegen. Houd daar rekening mee als je hem confronteert. Een bevredigend antwoord krijg je echt niet, helaas. Het is zelfs zo dat hij alles zo om weet te draaien dat alle problemen door jou komen. Geen idee waarom, maar narcisten doen je ook bewust emotioneel pijn. Dus als jij zegt, ik ben klaar met je, zal hij je heel hard onderuit willen gaan halen.

Wat je kan doen is veel lezen hierover. Zo kan je jezelf voorbereiden.

Maar houd altijd in je achterhoofd dat jij niet zo bent zoals hij zegt dat je bent.

Mijn ervaring was dat als ik ergens twijfels over had of boos over was in de relatie, ik een vreselijke preek kon verwachten van hem, soms tot de volgende morgen ging hij door en door. Tot ik brak en toegaf.

Mijn eigenwaarde en mijzelf raakte ik steeds meer kwijt.

De breuk was absoluut niet bevredigend, kreeg heel veel te verduren. Soms was hij weer de charmante lieve man, soms was hij die duivel die mij kapot wou maken.

Ik heb alles geblokkeerd, en een nieuw nummer genomen. Toen ging ik met mijzelf aan de slag...want ja, ook ik was helemaal leeggezogen. Absoluut geen contact is de enige manier om van hem los te komen.

Sterkte en je kan het



Ik heb ervaring met al hetgeen je hierboven schrijft vandaar men angst wellicht..

Vooral dat projecteren van gedragingen en karaktertrekken naar de partner toe daar is hij heel sterk in. Toen hij me verweet dat ik wellicht vreemdging was ik gelukkig alert genoeg om te weten dat hij zijn eigen gedrag beschreef en ben ik op zoek gegaan en heb ik jammer genoegbewijs gevonden...Nu rest me enkel nog de confrontatie met hem waar ik enorm tegen opzie omdat ik weet dat hij toch zal ontkennen. Ook naar de buitenwereld toe is hij de perfecte man.

Maar ik moet en zal hier doorkomen. Dank je voor je feedback en steun...
Waarom confronteren met bewijs en hem de kans geven zich er weer uit te lullen?



Als je niet meer wil, dan wil je niet meer. Daar heb je geen andere reden voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 18 september 2014 @ 10:55:

Waarom confronteren met bewijs en hem de kans geven zich er weer uit te lullen?



Als je niet meer wil, dan wil je niet meer. Daar heb je geen andere reden voor nodig.

Helemaal mee eens! Vooral omdat het onnodig drama zal gaan worden. je weet ook al dat je nooit de waarheid van hem te horen krijgt.

Het beste is gewoon je spullen te pakken en te vertrekken.

Had ik het maar zo gedaan... maar nee, ik wou zo graag op een menselijke manier uit elkaar. Dat lukt dus nooit met zo iemand.

Het blijft moeilijk..sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 18 september 2014 @ 11:52:

[...]



Helemaal mee eens! Vooral omdat het onnodig drama zal gaan worden. je weet ook al dat je nooit de waarheid van hem te horen krijgt.

Het beste is gewoon je spullen te pakken en te vertrekken.

Had ik het maar zo gedaan... maar nee, ik wou zo graag op een menselijke manier uit elkaar. Dat lukt dus nooit met zo iemand.

Het blijft moeilijk..sterkteJullie hebben hier helemaal gelijk in, practisch liggen de zaken anders natuurlijk. Om je spullen te pakken en te vertrekken moet je wel weten waar naartoe natuurlijk. Zal me nog iets moeten gaan huren, meubels kopen enz....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven