**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Was dat andere niet goed genoeg? Dat schreeuwtopic van van de week?
Alle reacties Link kopieren
Padon, Ik ben al een tijd niet online geweest, schreewtopic van de week?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Er is van de week een nieuw NL vrouwen Moslim mannen topic geopend. Met allemaal hoofdletters in de titel, maar dat zal wel al veranderd zijn door de mods. Maar er is n nieuw topic i.i.g.
Alle reacties Link kopieren
Oke maar ik had het oude topic geopend dus ik dacht laat ik nu ook maar een nieuw topic openen.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Dat vechten jullie samen maar uit.
Alle reacties Link kopieren
Nederlandse vrouwen met Moslim mannen.



Is inderdaad al "onthoofdletterd'
Alle reacties Link kopieren
Julia ik heb de topic al gevonden. Dank je wel.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Die eerste 3 namen klinken nou niet echt Hollands. Maar goed, ik begrijp dat het een gesprek is tussen Nederlandse vrouwen die een relatie hebben met een man die moslim is? Wat is daar zo spannend aan dat er zoveel topic over worden aangemaakt?



M.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 10 mei 2011 @ 13:14:

Die eerste 3 namen klinken nou niet echt Hollands. Maar goed, ik begrijp dat het een gesprek is tussen Nederlandse vrouwen die een relatie hebben met een man die moslim is? Wat is daar zo spannend aan dat er zoveel topic over worden aangemaakt?



M.Jouw naam klinkt ook niet Hollands
Ah know`t, tha shunt
Alle reacties Link kopieren
Mother ik heb een tijdje gewacht om een nieuw topic te openen het duurde s best wel lang dus heb zelf maar 1 geopend.en inderdaad per ongelijk met hoofdletters.

Nou dat heb ik geweten , heel veel mensen vonden dat ze daar op moesten reageren.haha vond het wel grappig.

Maar we kunnen hier ook doorgaan maakt mij niet uit

Misschien moeten we dan de gegevens aanpassen, onderhand zijn we bijna 39 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:hicha schreef op 10 mei 2011 @ 13:50:

Mother ik heb een tijdje gewacht om een nieuw topic te openen het duurde s best wel lang dus heb zelf maar 1 geopend.en inderdaad per ongelijk met hoofdletters.

Nou dat heb ik geweten , heel veel mensen vonden dat ze daar op moesten reageren.haha vond het wel grappig.

Maar we kunnen hier ook doorgaan maakt mij niet uit

Misschien moeten we dan de gegevens aanpassen, onderhand zijn we bijna 39 jaar getrouwd.

Babouche heeft ondertussen al 3 kinderen en er zijn ook een paar nieuwe dames vijgekomen.

Waar zijn die trouwens?
Alle reacties Link kopieren
quote:hicha schreef op 10 mei 2011 @ 13:50:

Mother ik heb een tijdje gewacht om een nieuw topic te openen het duurde s best wel lang dus heb zelf maar 1 geopend.en inderdaad per ongelijk met hoofdletters.

Nou dat heb ik geweten , heel veel mensen vonden dat ze daar op moesten reageren.haha vond het wel grappig.

Maar we kunnen hier ook doorgaan maakt mij niet uit

Misschien moeten we dan de gegevens aanpassen, onderhand zijn we bijna 39 jaar getrouwd.



Hey Hicha, ja sorry maar als ik thuis ben dan zit ik niet zoveel achter de computer. Ik heb de gegevens aangepast.



Hoe gaat het met jou?



Hebben jullie allemaal een leuke koninginnedag gehad?

Wij wel. Dochter heeft 1 nacht bij vriendin geslapen en wij hebben weer veel spullen verkocht.



Zondag 1 mei jl. ben ik met de kids naar mijn zus en zwager gereden mijn nicht was jarig. Was heel gezellig, echt genoten van de , + 2 nachten blijven slapen.



Vorige week heb ik vakantie gehad. Vrijdag jl. met de kids naar IKEA geweest, lekker ontbeten, daarna tegen de avond met mijn zoon naar de Kermis, gewoon relaxen.



Wij zijn al een hele tijd op zoek naar een andere auto. Zondag jl. weer naar een auto gaan kijken. Zou het dit keer wel lukken???
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat het aan mij lag dat ik geen reactie meer kon plaatsen in het topic, maar dat was dus niet zo blijkbaar!



Ik ben met de koninginnedag wel even over de markt hier geweest, maar wat was het druk, en het was ook wel even teveel van het goede geloof ik.



Vandaag is Dina voor de eerste keer naar het CB geweest. En wat is ze gegroeid! Bij haar geboorte 3950 gram, nu 6 weken later 5880!

Komend weekend gaan we er even tussenuit. We hebben al zeker een jaar de wens om gewoon even simpel weg te gaan, vrijdag gaat het dan gebeuren, lekker een lang weekend Groningen in een stacaravan, heerlijk.



Lastig he Mother, die ene perfecte auto vinden! Wij zijn er zo'n 2 maanden mee zoet geweest voordat hij eindelijk een keuze kon maken. En zelfs toen was hij niet overtuigd dat hij tevreden zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
MvE, heb jij met Koninginnedag niets gekocht?



He wat fijn dat Dina zoveel gegroeid is. Geef je bv?

Lekker zeg, even er tussenuit. Geniet ervan.



Wij hebben al de perfecte auto gevonden. De afhandeling moet nog gebeuren maar ik hou je op de hoogte.



Alles verder goed met iedereen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Nee we hebben niets gekocht, ik vind het altijd wel leuk om te snuffelen, maar we hebben genoeg rommel van onszelf :D Soms kom je weleens iets heel aparts tegen.

Eliza heeft een ritje gemaakt op een pony en ik heb d'r haar laten vlechten, toen zijn we bij McDonalds iets wezen drinken en toen was ik uitgeput hahaha.



Ja ik geef inderdaad bv, het gaat hartstikke goed, de bv loopt al vanaf dag 1 goed eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen,



ik heb het ook topic weer gevonden.



Mother, ik vindt het wel leuk dat ik in de openingspost niet ouder word . Ben onderhand 35 jaar, en 9,5 jaar getrouwd, en 17,5 jaar samen.



Lekkere drukke tijden bij ons. Afgelopen week moederdag gehad en het was suer druk in de zaak, zondag nog een moederdagworkshop gegeven, was zeer gezellig.

Nu maken we ons op voor de libelle zomerweek, dat is ook altijd een drukke hectische week. We hebben vrijdag 20 mei wel 6 bruidsboeketten liggen, waarvan 2 complete kerkversieringen en feestlocatie versieringen. Ik kijk niet echt uit naar die dag ( man staat met'meiden op de libelle, ik heb de kids en regel alle boeketten en versieringen, daarnaast is de winkel gewoon open.) denk dat je me volgend weekend kan opvegen.



Kinderen hebben op de avondvrijmarkt met koninginnedag ook spullen verkocht ze hebben gestaan van 18.00 tot 21.00 en hadden 150,- verdiend. s'avonds is echt een topper hier. Vanwege de winkel hebben mijn kids ook altijd 1 van de beste plekken, midden in het markt gebied waar sommige mensen al om 7.00 s'ochtends een plek bezetten! De volgende dag lekker geluierd en even over de markt gelopen



MvE&D, fijn dat het zo goed daat met Dina, ze groeien snel he, het eerste jaar. Soufian is alweer 8 maanden nu en schuift achter uit de kamer door, eet al lekker met de pot mee.

Alleen afgelopen nacht was ie aan het spoken hij heeft heel veel overgegeven op een gegeven moment alleeen nag maar maagzuur. Zo zielig. gelukkig is ie vandaag weer helemaal de oude.



Sun, hoe is ie? blij dat de zon weer schijnt.



Hicha, alles goed, wat een paar hoofdletters wel niet te weeg kunnen brengen he.

volgens mij denken sommige echt dat wij idioot zijn dat we met een marokkaanse man zijn. ( laat ik wel stellen, ze weten niet wat ze missen, ) Volgens mij is het jaloezie.



Nymeria, klinkt lekker even naar Cornwal. Alles goed met je kids.



Nou meiden, ga weer snel verder. Was mijn kledingkast aan het uitzoeken. ( ben nu 20 kilo afgevallen, heb nu maatje 38/40 ) en pas werkelijk bijna niets meer. Ben er zo blij mee.
Alle reacties Link kopieren
bedoel niet suer, maar super druk
Alle reacties Link kopieren
Babouche, ik wijzig alleen de tekst als iemand dat aan mij vraagt. Bij deze gewijzigd!!!



Zo jullie gaan drukke tijden tegemoet.



Idd. wij waren al om 6:30 uur bij onze plek aanwezig nee nog niet om spullen te verkopen maar wel om alles uit te pakken.



20 kilo afgevallen? Wat goed gefeliciteerd. Dat verdiend een !!!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ht ook maar op jalouzie, laat ze maar lekker/

Zo dat worden drukke tijden voor jullie.

Jeetje 20 kilo afgevallen hoe heb je dat gedaan. Ik ben vorig jaar 12 kilo afgevallen en nog steeds op gewicht



Wat is het altijd gezellig he de avond voor koninginnedag.

Moet ik weer aan mn broodje zalm denken van de Schot (het is toch een Schot? weet het niet precies meer)

Wij moochten ook graag rondneuzen Mis het toch wel hoor.



Mother toch de geschikte auto gevonden?Hebben jullie veel verkoch?



Mama van Eliza lekker dat je kleintje het zo goed doet.
Alle reacties Link kopieren
het is inderdaad het schots restaurant en hij verkoopt inderdaad nog steeds broodjes met zalm, maar daarnaast zit een australisch restaurant en die bakt echt lekker verse burgers op de bbq, hij verkoopt er wel zo'n 2000 op koninginnedag. Zit natuurlijk vlakbij de sfeer is altijd fantasties.



Het afvallen heb ik gedaan met cambridge, dat zijn maaltijdvervangers.( maar je krijgt wel een totaalvoeding binnen ) en uiteraard meer sporten. Nu hoop ik dat ik mijn gedrag ook goed meeveranderen, zodat het er ook daadwerkelijk af blijft. Hou ullie op de hoogte.



Heb vanmiddag voor het eerst met soufian een stukje gefietst, was zo leuk. Man en ik hadden nog bijna ruzie wie het eerste mocht. hahahaha



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Het is weer even geleden dat ik geschreven had, heb wel het meeste gelezen.



Ben de week voor Koninginnedag naar Marokko geweest.

1e keer. Schoonfamilie ontmoet, wat een super lieve mensen, wat voelde ik me daar welkom, geweldig.

In 1 week natuurlijk niet veel gezien, wel in Fez, Rabat, Meknes geweest, allemaal korte bezoekjes per trein maar wat ik gezien heb van het land vond ik erg mooi.

Vond het heel jammer dat ik na een week weer weg moest, ook mijn dochter heeft een heerlijke week gehad.



Maar als het goed is ga ik over 1,5 maand weer en dan voor 2 of 3 weken. Goed vooruitzicht.



Het weer was een beetje in de war in Marokko, hier was het erg warm, daar de eerste dagen regen terwijl het daarvoor ook mooi weer was. Maar ik was er niet voor een zon en strand vakantie dus was niet erg.



Volgens mij zag ik in het vorige topic voorbij komen dat je via Transavia naar Marokko kan vliegen voor weinig geld.

Maar die vliegen volgens mij niet op Casablanca, nog tips voor andere goedkope vluchten.



Met Koninginnedag was ik weer terug in NL, lekker door de stad gelopen, terrasje gezeten, en op zondag naar het strand geweest, erg gezellig.



Mama van Eliza wat fijn dat Dina zo goed groeit.



Babouche wat goed dat je zo veel bent afgevallen, wat zal je je deze zomer lekker voelen, en heeeel vervelend dat je nu nieuwe kleren nodig hebt ....



Vond het andere nieuwe topic ook erg grappig om te lezen, wat een reacties om een paar hoofdletters (en zeker in combinatie met ons onderwerp) haha.



Tot snel weer.
Alle reacties Link kopieren
Hier is iedereen gebleven. Inderdaad handig op even opnieuw te beginnen. Wat een gedoe om die paar hoofdletters.



Blum: klinkt leuk jullie vakantie in Marokko! Het is ook gewoon een heel mooi land. Het nadeel van steeds op familie bezoek gaan is dat je van het land niet altijd genoeg ziet. Gelukkig heb je al wel een paar mooie stukken gezien.



MamavanE&D: fijn dat Dina zo goed groeit en goed drinkt. Dat is altijd fijn.



Babouche: wow wat gaat de tijd vlug. Jullie nemen Soufian al mee uit fietsen. Zo groot al weer.



Mother: fijn een weekje vakantie. Zeker met dit weer is dat ook fijn.



Auto zoeken kost hier ook veel tijd. Althans mij niet maar man wel.Toen we onze huidige auto hebben gekocht heeft hij echt weken doorgebracht met allerlei specificaties na te lezen. Nou ja iedereen zijn hobby. Hij is blij met de auto die we hebben en mij boeit het niet zolang dat ding maar gewoon van a naar b rijdt.



Cornwall was super. We hebben mooi weer gehad. Veel gewandeld. Kinderen hebben op het strand gespeeld. Natuurlijk niet gezwommen, daarvoor is het nog te koud. Ik ben met de oudste twee nog een stukje wezen paardrijden. We hebben nog een paar kunstgalerijen bezocht. Kortom een heel geslaagd weekend.



De afgelopen week begonnen met de luie weken in te halen en dus gelijk weer iets van 50 uur gewerkt. De komende weken waarschijnlijk ook nog wel. Na Juni zal het was rustiger worden hoogstwaarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hicha, ja wij hebben de perfecte auto gekocht, het is een: Renault Megane Scenic 1.6, donderdag 12 mei jl. heb ik hem opgehaald!! De auto rijdt echt heel goed en de kids zijn ook helemaal verliefd op de auto.







Ja wij hebben heel veel spullen verkocht.



Blum, ohhh, leuk 1 week met vakantie naar Marokko.

Heb je al op site: vlucht24.nl gekeken?



Nymeria, klinkt goed wat jullie allemaal hebben gedaan.

50 uur gewerkt zo dat is veel.



Hoe gaat het verder met iedereen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad een perfecte auto, mijn zus heeft er ook 1.Hier is alles goed.Beetje vreemd weer hier , niet zo heel warm en elke dag tegen de avond regen en wind.Ik vind het niet zo erg dat het nog niet zo warm is , we krijgen nog on genoeg.

Mother weet je al hoe en wanneer julli naar Marokko gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven