**Nederlandse vrouwen met moslim mannen**

10-05-2011 12:40 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren
DAMES, HEB JE ZIN OM MET ONS MEE TE SCHRIJVEN? MELD JE DAN NU AAN!!!



Bij dit topic schrijven de volgende dames mee:



Hicha: 39 jaar getrouwd, 2 kids en 1 kleinzoon, Marrakech

Nymeria: woont in engeland heeft 3 kids, is 34 jaar en 7 jaar getrouwd

Babaouche: 35 jaar, 3 kids, 9,5 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen, man komt uit Nador, 13 jaar moslima

Esmee: 27 jaar, 7 maand samen met vriend R. uit Agadir 29 jaar

Intomyweb: 2 jaar samen met Marokkaanse vriend

Sakinah, 8 maanden aan het kennismaken met haar aanstaande.
mother2009 wijzigde dit bericht op 30-11-2018 11:16
4.99% gewijzigd
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Alle reacties Link kopieren
Ow even voor de duidelijkheid:

Ik was drie jaar samen met een Nederlandse ongelovige man. Met hem lig ik nu in een breuk. We hebben een (dure) koopwoning samen, dus dit is niet 123 afgewikkeld.



Ik heb nu een Marokkaanse man ontmoet, prakiserend moslim.

Ik heb geen enkele ervaring met moslimmannen of Marokkaanse mannen (alleen met Nederlandse mannen).

We spreken elkaar af en toe en dan proberen we elkaar zo goed mogelijk te leren kennen. We weten dat het haram is, het is en blijft contact, maar ja, ik wil hem wel echt goed kennen voordat ik met hem in het huwelijk zou treden.

En tuurlijk maak ik me soms een beetje zorgen of hij niet heel jaloers of dominant zal zijn. Of dat er andere zaken een probleem vormen (acceptatie van zijn familie?)
Alle reacties Link kopieren
salaam dames en hallo....



sorry ff druk geweest met verjaardag van dochter en andere dingen je kent t wel.



zondag waren we op de zwartemarkt in beverwijk werdt ik gerolt pffff dat was echt KL...pfffff maar goed portomonee terug gevonden uiteraard leeg maar wel al mn pasjes terug en foto,s vd kids enzo.....



verder alles goed,het is al laat en moet morgen werken zal vd week ff reageren weer...



wat een weertje he meiden.....ik hou der van haha...
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!



Sorry, ik ben hier al een hele poos niet meer geweest! Heel erg druk met stage e.d.



Ik baal echt als een stekker dat ik met dit weer stage moet lopen! Al m'n vriendinnen zijn al bijna klaar voor dit jaar. Ik moet nog tot augustus. :-(



Vriend en ik zijn druk bezig met 't plannen van de vakantie naar Marokko, ik heb er echt heel veel zin in! We gaan deze week de tickets boeken.



Sakinah, ik weet van mijn vriend bijvoorbeeld wel dat hij jaloerser/bezitteriger/dominanter is dan mijn (Nederlandse) ex. Ik wil niet generaliseren, maar ik denk dat er bepaalde cultuurverschillen zijn waardoor veel Marokkaanse mannen iets behoudener zijn bij dat soort zaken. Of de man die jij bent tegengekomen ook zo is kunnen wij natuurlijk niet zeggen, maar als jij nu al dat gevoel hebt, is de kans misschien wel groot..

Ik denk dat de vraag ook eerder is hoe jij daar tegenover staat. Ik vind het bijvoorbeeld niet erg dat mijn vriend zo is, ik ben namelijk zelf ook wel jaloers en echt van mening dat je in een relatie exclusief bent voor elkaar.

Het hangt er ook van af hoe claimerig die man is.. Ik heb bv. een vriendin die niet meer zomaar iets met d'r vriendinnen mag gaan drinken (overdag), dat zou mij echt te ver gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het niet zo heel erg hoor. Ligt er idd maar net aan in hoeverre dat is. Ik ben zelf ook niet voor niets moslim geworden, ik heb er wel zo mijn denkbeelden over, zeker dat je exclusief bent voor elkaar. Gezien mijn 2 eerdere relaties zijn stukgelopen vanwege vreemdgaan aan de kant van de man, heb ik liever zelf ook niet dat ik alles maar mag doen en laten wat ik wil, maar dat verwacht ik dus ook wel terug.

Maar goed, ik ben dus ondertussen wel erg verliefd aan het worden zo...haha...misschien kan ik me straks definitief aansluiten bij dit topic.

Hij is echt...heel...heeeeeel leuk.... :-)
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hebben wij elkaar weer gezien :-)

Veel gepraat over o.a. het geloof. Wat is hij toch leuk zeg :-)
Alle reacties Link kopieren
dag dames,hoe is t met jullie....?

hier alles lekker zn gangetje,hebben heerlijk genoten van het weer,de kinderen waren nog een dagje vrij vandaag en ben ik even op bezoek geweest bij ijn vriendin en der kids was erg gezellig.

morgen nog lekker een dagje vrij heerlijk hoor zo,n lekker lang weekend was ik wel aan toe....



@sakinah7,ben erg benieuwd hoe het tussen jullie gaat,jij vindt hem ieder geval leuk haha das een goed teken ;-)



@hicha,hoe is t weer daar en gaat alles goed met jullie?al veel gasten gehad?



@babouche,hoe is t met jou en de kids,vondt t erg leuk je weer even gezien te hebben en wat een leuke kids heb je zeg tbarkallah....en gaan jullie nog?



@intomyweb,hoe is t bij jou,nog veranderingen rond je schoonmoeder?
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ik ben terug van Agadir ;)



Het was een superleuke week! Niet enkel familiebezoek deze keer, maar we zijn echt veel gaan bezichtigen en hebben samen veel uitstappen gedaan! Zo zijn we naar essaouira geweest, naar de cascades in immouzer, taroudant, taghazout,...



Het weer was uitstekend uiteraard, enkel mijn eerste dag was het boven de 40C en dat wat net ietsje te warm voor me ;) maar daarna enkel aangename temperaturen!



We zijn ook enkele keren bij de zus gaan eten (couscous en tajine) en de mama was er ook telkens bij en het is duidelijk dat ze mij wel graag heeft ;) Ook hebben ze mijn beide handen vol henna gezet... echt moooi gedaan! maar helaas is het al aant vervagen...



Mijn ventje heeft ook écht rekening met mij gehouden deze keer door mee wat vroeger te gaan slapen én ook vroeger op te staan ;) lief eh!



En geloof het of niet, deze keer geen enkele keer tegengehouden door de politie met de auto ;) haha



Ik ben momenteel nog superhard aan het nagenieten... maar ik mis hem al zooooooooooooo!



Hopelijk hebben jullie hier ook wat kunnen genieten van de zon die ik even langs had gestuurd?? :p
Alle reacties Link kopieren
Esmee, jeetje dat klinkt echt ontzettend leuk. Nu alleen nog maar verliefder. Erg fijn dat de familie je graag ziet. Geniet nog maar lekker na hoor...



Hi oumsanae, ja hier alles goed. Collega is weer terug van verlof dus gisteren heerlijk genoten van een vrije dag. De laatste vrije dag was in november vorig jaar ( de verplichte vrije dagen niet meegeteld ) Gister eindelijk naar de kapper geweest, mijn haar was echt voor de helft dood. Dus in een lekker korte coupie geknipt. ( tot net iets over de schouders hoor )



Kinderen zijn normaal iets rustiger hoor. Ze waren erg ADHD op dat moment.. hahahaha. Zaterdag kan ik eindelijk weer eens bij de voetbal kijken van ze. Ze hebben mijn aandacht erg moeten missen de laatste tijd.



Hier nog druk aan het bekijken of we met de auto of gaan vliegen naar Maroc. Man is lichtelijk besluitloos dit jaar. Deze week moet hij beslissen anders doe ik het. En boek ik een vlucht. p.s. we gaan niet in juni een weekje naar rabat. ( dat werd te duur)



Nymeria, ben je al lekker met verlof??? ik wens je een hele mooie bevalling toe. ( lekker ervan genieten, mischien voor de laatste keer?? )
Alle reacties Link kopieren
@esmee,wat heerlijk dat je het zo leuk hebt gehad......en dat je zo ontzettend hebt genoten en verliefd bent haha...wanneer heb je plannen om weer te gaan?



@babouche,wat lekker voor je,ff een dagje vrij en tijd voor jezelf en de kids...lekker ook ff naar de kapper,wat kan dat heerlijk zijn he.

ach joh,maakt toch niet uit....kids moesten zich ook even uitleven ben wel wat gewent hoor.

oke,dus je hebt nog niet geboekt?ik zou dan niet te lang wachten hoor...



@nymeria,hoe is t met jou?hou je het nog een beetje vol?



zo hier is het weekend begonnen,heb vannavond een meiden avond bij mij thuis,dus ga zo ff lekker opruimen en schoonmaken.verder alles goed hier......en met jullie meiden hoe is t met jullie?
Alle reacties Link kopieren
@marieke hoe is t eigelijk met jou?......
Alle reacties Link kopieren
Hier in Marrakech ook alles goed, heerlijk weer nu niet te warm.

We hebben Nederlandese gasten voor 9 dagen erg gezellig.



Ja een beetje raar van Marieke om hier advies te vragen en als de antwoorden haar niet bevallen dan niks meer van zich laten horen Ik kan me nog hetinneren dat ze een tijd geleden ook het zelfde vroeg en toen ook niks meer heeft laten horen.



Esmee leuk dat het zo goed bevallen is en dat de familie o goed reageert. Wanneer zien jullie elkaar weer?



Babouche geniet van je vrije dag. Ik zou lekker met het vliegtuig gaan. Wanneer willen jullie gaan ? Het is in juli natuurlijk ook ramadan, wij gaan rond die tijd naar Nederland al is ramadan in Marokko ook wel gezellig.



Mother alles goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja ben inmiddels met verlof! Kinderen gaan nog naar school overdag dus ik heb opeens uren voor mezelf. Ik maak dus gebruik van de tijd door een artikel te schrijven en een beetje bij te lezen. Heerlijk hoor die rust om dat te kunnen doen. Nog wel. Over een maand als de baby er is komt daar toch allemaal niks meer van.



Babouche: hebben jullie al besloten hoe jullie gaan? Wij gaan in de herfstvakantie naar Marokko maar omdat we dan maar twee weken kunnen gaan we sowieso vliegen anders blijft er te weinig tijd over.



Hoe was het voetbal?



Esmee: leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad. Heerlijk om elkaar weer te zien & ook fijn dat zijn familie zo hartelijk is. Lijkt allemaal super goed te zitten!. Heb je een volgend tripje al gepland?



Oumsanae: gaan jullie ook naar Marokko van het zomer?



Mother: hoe is het met je? Ik zie dat je al even niet heb geschreven. Hoop dat alles goed is.



Hier hebben we net twee weken warm weer gehad. Vandaag is het een stuk koeler en voor de komende dagen wordt regen voorspelt. Man is maandag en dinsdag vrij evenals de kinderen. Maandag wil ik met de kinderen naar Londen gaan maar ben bang dat het heel druk zal zijn dus misschien blijven we ook wel gewoon thuis.



Vanochtend had mijn dochter een wedstrijd op de manege. Mijn zoon doet nooit mee met wedstrijden maar hij wilde wel meekijken dus we waren uiteindelijk met elkaar gegaan. Was erg gezellig. Mijn dochter en haar gymkhana team zijn derde geworden!



Daarna hebben we gegeten bij de Mac, boodschappen gedaan en nu zijn we thuis.



Mijn oudste zoon is vorige week begonnen met zeillessen. Hij was erg enthousiast dus dat is ook mooi. Ik heb nu alle tijd om hem te halen en te brengen vanwege verlof.
Alle reacties Link kopieren
@nymeria,ja wij gaan ook naar marokko van de zomer we vertrekken 12 augustus.....met het vliegtuig haha....de laatste week van de ramandan doen we dus daar....helemaal zin in.



hier lekker een luie dag,ben moe...gister weer van alles gedaan en kreeg savonds bezoek,die laat weg gingen.



man is met de kids naar de voetbal club van onze zoon,die heeft met een actie om geld op te halen voor de club het meeste verkocht haha dus ze hadden een kleinigheidje voor hem,dit was ook de laatste keer tot september is er weer een seizoenstop.



@hicha,wat lekker dat t weer goed is en niet meer zo ontzettend warm,en leuk dat je nederlandse gasten hebt.....

ze heeft trouwens wel gereageert hoor marieke,miss is ze nu wel druk met haar vriend verhuizen ofzo.....



@nymeria,wat leuk dat je zoon zeilen doet,ik deed dat vroeger ook heel veel,en surfen ook super leuk......



meiden,fijne zondag......x
Alle reacties Link kopieren
ik ga nu naar tickets kijken.



tot zo.
Alle reacties Link kopieren
Marieke sorry, ben ik de war met een andere forumster met Dais 25, niks meer van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
haha ja dat dacht ik al,daar hebben we helaas nooit meer wat van gehoort....



ik kreeg net een mail van ryanair dat onze vertrektijden waren verandert,maar alleen voor de terug reis,we vertrekken een uur later dus dat is fijn haha....



@babouche,succes meid laat je weten wanneer je gaat...
Alle reacties Link kopieren
oumsanae, heb ik wat gemist? Wanneer gaan jullie naar Marokko?

Babouche al tickets gevonden? Ga je met transavia?
Alle reacties Link kopieren
@hicha,ja we hebben n januari al geboekt hoor,we gaan lekker 12 augustus heen.....we vliegen naar marrakech.



heb er zoveel zin in ook......
Alle reacties Link kopieren
ff proberen....
Alle reacties Link kopieren
nu dan ....
Alle reacties Link kopieren
Ohh dat heb ik dan gemist. Wel erg warm in Marrakeh dan.

Hoelang gaan jullie, dan zijn jullie de laatste week van de ramadan nog in Marokko waarschijnlijk. Ook erg leuk om mee te maken

Wij gaan ongeveer half juli naar Nederland.
Alle reacties Link kopieren
nou nog geen tikets gevonden hoor!! zal wel met de auto worden.



De tickets die ik heb gevonden waren via royal aur maroc voor 1500,- 5 personen. Dat valt mee... tot ik naar de vertrek en aankomst tijden keek. We zijn 24 uur onderweg dan!!! kunnen we net zo goed met de auto.



Ook nog even gekeken naar malaga en dan naar melillia vliegen, was ook zo ongeveer.



Maar goed we hebben nog 2 maanden. We vertrekken zoizo 11 of 12 augustus
Alle reacties Link kopieren
hicha, dan gaat je man hier de ramadan doen.



Ik ga in marokko nog 1 week vasten en dan daar suikerfeest. Dat lijkt me zo leuk.

Heb er ook heel veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
@babouche,wij gaan ook 12 augustus weg,je moet even kijken op ryanair.....vliegen wij ook mee....vertrekken dan wel vanaf eindhoven....



@hicha,ja de laatste week van de ramadan vasten we inschallah daar,en jaaa het suikerfeest geweldig om eens mee te maken daar.wanneer kom je terug naar marrakech?



vandaag gewerkt,morgen en overmorgen lekker vrij.....
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_153203 wijzigde dit bericht op 09-06-2012 08:31
Reden: Ik wil mijn berichten van de site
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven