Niet rustig in de tuin kunnen zitten vanwege buren.

31-07-2014 14:54 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat dat hoort bij in een rijtjeshuis wonen maar zijn er geen grenzen. Onze buren hebben een zwembad voor de kinderen en 3 kinderen die de hele dag niks anders doen dan schelden, schreeuwen en vooral huilen. Het gaat door merg en been. Ik hou het een half uurtje wel vol maar als ik ze zelfs door mijn ipod in mijn oren heen hoor dan ga ik toch maar naar binnen. Ik vind het niet leuk dat ik niet in de tuin kan zitten. Waarom houden mensen met kinderen geen rekening met anderen. Ik hoor de moeder regelmatig schreeuwen dat ze het gezeik zat is en dat ze maar buiten moeten blijven. Fijn hoor moeder binnen rust en de rest van de buurt met geluid opschepen.



heb huis voor me alleen en moet nu alsnog zoveel mogelijk buiten zijn of binnen met ramen en deuren dicht om van rust te genieten. Is dit normaal en moet ik het maar accepteren?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Wanneer begint je school weer?



Dat jij niet stront chagerijnig word van je zelf is me een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet normaal, maar je moet het accepteren. Heb ook tokkieburen, had ik niet in een rijtjeshuis moeten gaan wonen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 31 juli 2014 @ 14:55:

Wanneer begint je school weer?



Dat jij niet stront chagerijnig word van je zelf is me een raadsel.+ 1.000.0000!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ga in de voortuin zitten
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Sneu voor de buurvrouw dat de school nog heel lang op zich laat wachten. Ik hoor overal om me heen dat de kinderen elkaar in de haren vliegen.



Kinderen gedragen zich als kinderen. En je denkt echt dat moeder rustig binnen aan het rusten is? Ik zeg: ga er eens een middagje langs, je zult verbaasd zijn.
Alle reacties Link kopieren
oh.. en wat Ronniemitchel zegt..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 31 juli 2014 @ 14:58:

Ga in de voortuin zittenOok zo lekker tokkie, wel dan met een kratje pils naast haar he
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 31 juli 2014 @ 14:55:

Wanneer begint je school weer?



Dat jij niet stront chagerijnig word van je zelf is me een raadsel.+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ze moet helemaal niet in de tuin gaan zitten maar binnen,in de zon gaat het verval nog sneller .
quote:ronniemitchel schreef op 31 juli 2014 @ 15:02:

Ze moet helemaal niet in de tuin gaan zitten maar binnen,in de zon gaat het verval nog sneller .Roken en teveel zon, oei, die gaat lelijk zijn als ze de dertig is gepasseerd!
Wat een rare reacties. Natuurlijk maken kinderen lawaai, maar als die van mij de hele tijd aan het gillen en huilen is, dan stuur ik hem naar binnen. En als hij vraagt waarom, dan leg ik hem uit dat de buren ook lekker in de tuin willen zitten zonder krijsende kinderen. Je mag kinderen best leren dat ze niet alleen op de wereld zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 31 juli 2014 @ 15:05:

[...]



Roken en teveel zon, oei, die gaat lelijk zijn als ze de dertig is gepasseerd!Precies en te bedenken dat ze vast in haar bikini zit zorgt voor hangtieten ze kan tenslotte niet in haar sport bh buiten zitten om haar borsten strak te houden, want stel je voor dat de buurvrouw,buurman en hun kinderen over de heg gaan hangen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 31 juli 2014 @ 15:07:

Wat een rare reacties. Natuurlijk maken kinderen lawaai, maar als die van mij de hele tijd aan het gillen en huilen is, dan stuur ik hem naar binnen. En als hij vraagt waarom, dan leg ik hem uit dat de buren ook lekker in de tuin willen zitten zonder krijsende kinderen. Je mag kinderen best leren dat ze niet alleen op de wereld zijn.Ik zou zeggen loep eens bij madame.
Loepen? Oh, ik forum mobiel, maar ik begrijp dat TO berucht is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 31 juli 2014 @ 15:10:

Loepen? Oh, ik forum mobiel, maar ik begrijp dat TO berucht is?Ja ze maakt van alles een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Zon veroorzaakt enorm veel rimpels, dus ik zou zeker binnen blijven zitten. Zorg dat je het huis goed verlucht, want te droge lucht is slecht voor je huid. Veel water drinken en niet teveel suiker eten (want vergif). Zeker een BH dragen, anders hangen je borsten volgende maand op je knieën. Fijne middag!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou langs gaan om te vragen of het wat rustiger mag.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou zo iets ook een probleem vinden. Sommige ouders lijken wel imuum voor het gekrijs en geschreeuw van hun kinderen. Schoppen ze die naar buiten en doen ze zelf de deur dicht, lekker voor de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 31 juli 2014 @ 14:59:

[...]



Ook zo lekker tokkie, wel dan met een kratje pils naast haar he Ja! en dan alle bierdopjes op straat gooien!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:ronniemitchel schreef op 31 juli 2014 @ 14:55:

Wanneer begint je school weer?



Dat jij niet stront chagerijnig word van je zelf is me een raadsel.Volgens mij is dit de enige juiste reactie op alle topics van nwdesie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 31 juli 2014 @ 15:02:

Ze moet helemaal niet in de tuin gaan zitten maar binnen,in de zon gaat het verval nog sneller .Inderdaad ja. TO je weet toch dat elke minuut je in de zon zit je steeds er ouder uit gaat zien. Straks zie je er nog uit als de leeftijd die jij zo vreest 40 jaar. Niet meer in de zon gaan zitten dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Antwoord op je OP: ja. En ja.



Had je verder nog wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat de reacties worden in gegeven door eerdere postings van TS, maar ik kan me er best wel iets bij voorstellen. Wij hebben buren met 3 kinderen en een trampoline. De buren kunnen de kinderen gewoon helemaal niet aan, de hele dag is er ruzie vooral met de oudste en bijna dagelijks wordt zijn zakgeld ingetrokken, wat blijkbaar niet helpt of niet wordt uit gevoerd. Mijn kinderen (pubers) beginnen soms hardop de buurman of buurvrouw na te praten of ze zeggen, als het zakgeld weer is ingetrokken: "zo dat is inmiddels toch zeker wel 10 jaar dan". Dochter moet soms in broers kamer haar huiswerk gaan zitten doen aan de voorkant van het huis, omdat dat in haar eigen kamer vanwege het lawaai niet lukt. Ook ik gooi wel eens de tuindeuren dicht omdat ik het zat ben, ik ben altijd blij als we in de zomervakantie om en om op vakantie zijn. Het zijn best aardige mensen hoor, maar ik begrijp echt niet waarom die 3 kinderen hebben gekregen, totaal geen overwicht. Ik ben er ook nooit iets van gaan zeggen, omdat ik wel merk dat ze er zelf ook niet blij van worden, ik denk alleen dat over en weer gaan schreeuwen ook niet de oplossing is, maar als ik dat ga zeggen meng ik me in hun manier van opvoeden en dat hoort niet.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een lekker plekje op (in de schaduw) in een park

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven