Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
Klote zeg.....



Hoe ben je er achter gekomen??



Ik zou hem á la minute gaan halen.
Wat een etter.

Maar je weet zeker dat je wilt scheiden?
Da's kut.

Hoe ben je erachter gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Brrr... schrikbeeld zeg. Wat ontzettend kut voor je.

Weet je dit 100% zeker?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hoe weet je het zo zeker?

Hoe weet je zo zeker dat je van hem wilt scheiden?
Lees net je posting over je bruiloft. Zonde van al dat geld. Jullie zijn echt net pas een paar weken getrouwd he?



Tja, wat zijn die vijftien diamanten dan nog waard...
Alle reacties Link kopieren
My God... sterkte...



Hoe weet je dit; ik bedoel, weet je het 100% zeker?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het helaas zeker. Niet netjes, maar heb mailverkeer van hem onderschept waarin het duidelijk staat. Heb een bevestiging van een hotelboeking gevonden op de dag dat ik mijn vrijgezellenfeestje had...



En waarom niet scheiden? Ik zie nu absoluut niet in hoe ik hem ooit weer kan vertrouwen...
Hoe lang weet je het al?
Waarom heb je zijn mailverkeer onderschept?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwelijke intuitie, fleurtje?
En die vrouwelijke intuitie werkte pas nu, niet de afgelopen paar maanden?
Alle reacties Link kopieren
De bruiloft was super. Heb veel commentaar gehad hoe verliefd we er wel niet uit zagen. Klopte ook zeker van mijn kant.



En mijn mooie ring met 15 diamanten ligt alvast op het nachtkastje. Heel gek, maar totaal niet interessant nu. Op dit soort momenten ben ik zó blij dat ik heb gestudeerd en een goede baan heb...



Maar wat een klote timing... nét getrouwd en bijna halverwege mijn zwangerschap... wat een enorme eikel dat hij dit weggooit! Ik ben zooo boos!
Alle reacties Link kopieren
Jemig...dat is vreselijk voor je!Ik kan je alleen maar sterkte en succes toewensen.Vind het knap van je om te wachten tot morgen...ik had m direct gebeld.Wat een loser!!
tja, mailverkeer onderscheppen is niet netjes, maar praat zijn vreemdgaan niet goed.

Maar weet jij veel, misschien moest ze iets (afspraak, adres, wachtwoord) weten en die stond in zijn mail. Ik noem maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Nachtmerrie, echt. Wat vreselijk..



Heb echt geen zinnig woord voor je :(



Sterkte..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dit net een paar uur. Ben eerst even wezen afkoelen bij een goede vriendin.



En die intuitie: dat is een hele goede! Ik heb hem vanaf het begin af aan al af en toe op keine leugentjes betrapt, maar niet erg genoeg om een relatie over te beeindigen, dacht ik toen. Had ik die intuitie maar meer gevolgd... bewijs had ik echter nooit en hij praatte veel goed.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem!! Ik zou me niet kunnen inhouden...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je. Ken iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt. Gelukkig was zij, door de bevalling van haar kind en alles wat dat met zich meebracht, heel snel over haar ex heen. En als ik haar mag geloven is ze nu gelukkiger dan ze ooit is geweest, met haar zoon.



Maar goed, daar heb je nu natuurlijk niets aan. Wat een eikel zeg.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed heb, kan je het huwelijk binnen acht weken ontbinden...



Sterkte...
Is natuurlijk achteraf gepraat, maar ik snap niet dat je, ondanks je intuitie, toch die (peperdure) bruiloft hebt doorgezet.



Weet je nu trouwens zeker dat hij bij haar is?
quote:La Vie en Rose schreef op 26 juni 2009 @ 23:33:

Bel hem!! Ik zou me niet kunnen inhouden...Ik ook niet. Ik zou me ook niet WILLEN inhouden.
Nou sorry, ik denk niet gauw dat een topic fake is, maar nu denk ik dat wel.

Als jij dit net een paar uur weet, dan zou je heel anders reageren dan je nu doet. Niet zo koeltjes. Maar helemaal hysterisch, kwaad, verdrietig, ontzet. Dan zou je niet al denken over een scheiding, maar dan zou je helemaal apatisch zijn,. Of hysterisch. Maar niet zoals je nu reageert.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zeker wist dat hij bij haar zou zijn, zou ik ze op heterdaad gaan betrappen en bij thuiskomst al zijn spul naar buiten flikkeren en de deur op het nachtslot doen.

En het huwelijk laten ontbinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven