Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Wat een verhaal Olivia!

Ik wens je alle geluk en liefde toe, jij komt er wel met je kindjes.

Je bent hoe dan ook een goed voorbeeld voor hen, je bent zo sterk.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een gladde prater, volgens mij. Als je bij hem zou blijven doet hij dit, jou bedriegen met een ander, over tien jaar nòg. Je lijkt me een stabiele vrouw, die straks een stabiele moeder zal zijn. Sterkte voor de komende tijd! lieve groet
quote:happyhawaii schreef op 05 augustus 2013 @ 14:58:

Hij is een gladde prater, volgens mij. Als je bij hem zou blijven doet hij dit, jou bedriegen met een ander, over tien jaar nòg. Je lijkt me een stabiele vrouw, die straks een stabiele moeder zal zijn. Sterkte voor de komende tijd! lieve groetWAKE UP! And smell the goddamned coffee.
Alle reacties Link kopieren
Hoe naar de uitkomst van dit tafereel ook moge zijn; mede door dit soort topics blijven fora als deze een fantastisch middel. Niet alleen voor de TO met haar problemen, maar ook om een heel traject te kunnen teruglezen dat inmiddels al zo'n 4 jaar duurt.



Waarbij TO ook nog regelmatig terugkeert voor een update. Leuk!



Olivia, zou je het, met de kennis van nu, destijds anders aangepakt hebben na het moment dat je hem voor het eerst betrapte?



En je besloot bewust voor een tweede kindje te gaan. Betekent dit dat op dat moment de verliefdheid weer (deels) terug was?



Hoewel ik persoonlijk de webcamsex niet zozeer als vreemdgaan zou beschouwen (maar goed, hij had wat te bewijzen, en zeker op dat vlak), kan ik niet begrijpen dat ie zich in heeft gelaten met een topless dame (foto's via mail) en als klap op de vuurpijl: dat ie het wederom in z'n hoofd haalt om met iemand anders het bed in te duiken.

Wat hebben zijn smeekbedes en andere toezeggingen om jullie relatie te redden dan voor nut gehad? Ben je dat ooit te weten gekomen?



Ik hoop van harte dat je inmiddels iets uit het daten hebt kunnen slaan en je van een welverdiende nieuwe vriend kunt genieten!
Alle reacties Link kopieren
oh wat erg! sterkte meid :(
Alle reacties Link kopieren
Hi Olivia4 tis idd zeer rot streek .. kijk of jij het een plaats kan geven en of je met hem een oplossing kunt bedenken waar jij beide goed me kan leven.. Ik ben 8 jaar alleenstaande moeder geweest en dat was erg hard.. dus ik hoop daT jij het niet hoeft mee te maken.

Mocht je willen praten kan je me altijd mailen ik ben ook een keer zeer hard bedondert. Sterkte. knuff
Alle reacties Link kopieren
Hi Olivia4 ik zie nu pas dat jij alles al achter de rug hebt.. ( ik had ook alle reacties moeten lezen en of doorspitten eerst) succes met je leven
Alle reacties Link kopieren
Hoi Olivia,



Ik heb alle berichten gelezen... ik kon gewoon niet stoppen met lezen... even leek het een happy-ending.

'Gelukkig' ben je er achter gekomen, en heeft hij dit niet nog sneaky jaren geheim gehouden.

Ik wens je erg veel sterkte....

En ik wens je heel veel liefde toe!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, inmiddels al even geleden, vraag me af hoe het nu met je gaat?
Alle reacties Link kopieren
Olivia,

Ik ben nu onder een andere naam. Maar ik volgde je post paar jaar terug al vanaf het begin.

Wat erg jammer om te lezen het weer gebeurd is.....

Maar wat blijf je sterk zeg!



Ik geef mijn partner net weer een kans na vreemdgaan....

Dus veel moed geeft het niet haha



Ik hoop je een top date heb gehad, veel liefs
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie je partners weer vergeven na vreemdgaan. Dan weet je als man tenminste waar je aan toe bent en tot hoever je kan gaan ;)
volgens mij heb jij niet eens een vriendin tintin77777
quote:tintin777 schreef op 07 november 2013 @ 09:22:

Fijn dat jullie je partners weer vergeven na vreemdgaan. Dan weet je als man tenminste waar je aan toe bent en tot hoever je kan gaan ;)Het begin van inzicht in de psyche van DE vrouw is er
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivia4 schreef op 12 juli 2013 @ 10:00:

Maar toch bedankt, happy housewife, voor het meedenken...



Ik kan me grotendeels vinden in je post, behalve het stuk over wraak. Totaal misplaatst en onnodig. Bovendien kan ik prima financieel mijn eigen broek ophouden en heb zijn geld niet nodig.



Sterker nog, wij hebben een uitstekende vriendschapsrelatie ontwikkeld waar de kinderen erg veel baat bij hebben. Er wordt ons regelmatig gevraagd waarom we eigenlijk uit elkaar zijn gegaan.



Maar ondertussen heb ik volgende week mijn eerste date, dus life goes on!Respect voor jou. Ondanks het vreemdgaan van je man heb je hem toch een tweede kans gegeven in het belang van je kind(eren). Goed dat je nu voor jezelf hebt gekozen. Ik wens je veel geluk toe, want dat verdien je!
Alle reacties Link kopieren
ach ja we maken allemaal wel eens nare dingen mee in het leven
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
@Olivia!



Wat een verhaal! Dit wens je echt niemand toe! Wat ben je ongelofelijk sterk! Ik vind het heel knap hoe je hiermee om bent gegaan, ik ken je niet, maar je bent vast een bijzondere vrouw. Hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Winterdip schreef op 26 juni 2009 @ 23:38:

Ik zou mijn spullen pakken en het huis verlaten. Alleen de uitgeprinte mails op tafel laten liggen. Liefst nog met een briefje erbij: "Je wordt ma. 10.00 uur bij de notaris verwacht om het huwelijk te laten ontbinden".Zelf weg gaan, ben je mal, je flikkert hem eruit! je dumpt zijn spullen op de stoep met het briefje. Je bent zwanger en hij gaat vreemd. Hij moet op de blaren zitten en maar kijken waar hij slaapt.
Denken dat het gaat lukken is het halve werk.
Alle reacties Link kopieren
Oke, slim kwam er na het posten achter dat dit ietwat verouder was..... Maar was toch nieuwsgierig hoe het zou gaan en zou aflopen. Helaas niet zoals misschien gehoopt en verwacht. Maar eer is genoeg moeite voor gedaan, om het wel te proberen.
Denken dat het gaat lukken is het halve werk.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor je. Als dit al een half jaar aan de gang is, vraag ik me wel af wat er mis is met je man. Waarom zo'n dubbelleven?



Als hij echt berouw heeft en met je naar bijv relatietherapie gaat, zou je het dan nog willen proberen?



Je moet in ieder geval samen het kind opvoeden, ook als je nu gaat scheiden. Ik zou me dus verre houden van scènes zoals alles het raam uitgooien. Dat lucht nu misschien op, maar maakt het alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem7269164 schreef op 26 juni 2009 @ 23:34:

Nou sorry, ik denk niet gauw dat een topic fake is, maar nu denk ik dat wel.

Als jij dit net een paar uur weet, dan zou je heel anders reageren dan je nu doet. Niet zo koeltjes. Maar helemaal hysterisch, kwaad, verdrietig, ontzet. Dan zou je niet al denken over een scheiding, maar dan zou je helemaal apatisch zijn,. Of hysterisch. Maar niet zoals je nu reageert.



Hey Anoniem,

Niet iedereen reageert hetzelfde. Je kunt ook stomgeslagen zijn, in shock. Of zo boos, dat het verdriet pas later komt.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, die ouwe koeien!



Maar... fijn topic, leerzaam ook.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Topic is 5 jaar oud?!?!
Begrijp nog steeds niet kinderen. Meervoud?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik heb net 53 pagina's achter elkaar gelezen!! Zo spannen.
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het afgelopen? Had de puf niet meer om verder te lezen maar ben wel nieuwsgierig haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven