Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:23.
Dit onderwerp heeft 2997 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2011 18:58.
- Relatie uit en de tranen stromen, maar zoals altijd: na regen komt er altijd zonneschijn!

Iedereen is welkom!
Dit topic is gestart door het groepje dat in het topic: "Intens verdrietig" schreef over de 'break-up', relatieproblemen, nieuwe liefdes en het 'vernieuwde' contact met hun exen.De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert).
- Ja, ik heb wel mails gehad, sorry dat ik nog niet heb gereageerd. Open die mail ongeveer 1 keer per 3 dagen en denk dan vaak: oh, straks maar even reageren vergeet het dan. Ik heb echter nog niets gelezen over een brit, dus kom maar op met het verhaal
De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert). - Bloemetje, jij wilde niet mee racen? Ik zou het wel weten hoor

Chris, in de Ikea was het niet druk? Haha
Geweldige actie. Nog wat gekocht?
Roosje, ja dat jij je mail niet checkt kan ik niet helpen
Over de Brit heb ik idd nog niet verteld. Maar ach dat ligt even stil 
Op Koninginnedag was ik heel humeurig en had ik echt geen zin om naar het westen te rijden. Ook niet om het te vieren. Had zin om thuis te zitten, alleen, tijd voor mezelf. Ik merk dat ik mezelf voorbij ga lopen en wat meer tijd voor mezelf nodig heb. Maar een vriendin had me nodig, die zat in een relatiecrisis en kon wel wat afleiding gebruiken. Dus toch gegaan. Maar eerst met mijn zusje motorkleding passen in een motorwinkel. Van die leren getailleerde jacks en leren broeken, helms.. En veeeeeel leuke aandacht van mannen gehad hihi. Daarna door naar R'dam.
Daar het groepje tegen gekomen en een Amerikaan uit Barcelona (woont hij nu) ontmoet, die mijn twee vriendinnen in Praag ontmoet hadden en dit weekend bij een van hen thuis hadden. Met hem aan de praat geraakt en niet meer 'kwijt geraakt'. 's Avonds uit gegaan en hij ging ook mee. Ik merkte wel dat hij me leuk vond en ik hem ook wel. Op een gegeven moment gezoend en meer
Heb hem net op de trein afgedropt, hij gaat een dagje Amsterdam doen nog en vliegt morgen terug naar Barcelona. En ik zit weer op mijn werk pfff... met een enorm slaaptekort 
Oh en de relatie van mijn vriendin is na zeven jaar uit gegaan gisteren
Heb zo met haar te doen..Lustitia omni auro carior. - Ik lees mijn mail wel, reageer alleen niet. En ik had het dus sowieso niet kunnen weten?
Chris wist het wel?
Leuke verhalen, je ontmoet veel mannen zeg! Ik ben dagelijks op pad, gewoon om er uit te zijn, hopend op leuke contacten (geen relaties/liefde, gewoon vrienden/vriendinnen), maar dat lukt niet. Lijkt me heerlijk om zo als jou te kunnen leven.
Wat jammer van de vriendin. Is dat dezelfde als die belde of een ander?De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert). - Niemand weet van de Brit. Komt er kort gezegd op neer dat hij me heeeeel graag wil ontmoeten..

"Als die belde".. help me even mijn geheugen opfrissen op deze moeilijke maandagochtend
Je mag best mijn leven eventjes leiden hoor. Dan ga ik even uitrusten
Jij leuk weekend gehad? Of heb je het toch wel even zwaar gehad?Lustitia omni auro carior.
Nee, Chris wist ook niet meer dan wat Minoutje in haar mail vroeg (of ze al iets over de Brit had verteld). Maar Chris is zo af en toe zo vergeetachtig dat ze vergeet dat ze het nog niet wistquote:Roosje1986 schreef op 02 mei 2011 @ 09:48:
Ik lees mijn mail wel, reageer alleen niet. En ik had het dus sowieso niet kunnen weten?
Chris wist het wel?
- quote:Minoutje schreef op 02 mei 2011 @ 09:32:
Chris, in de Ikea was het niet druk? Haha
Geweldige actie. Nog wat gekocht?
Het was heerlijk rustig. Ik heb er een tafelmodel strijkplank gekocht. Heel fijn, want dan hoef ik niet zo voorover te staan. Een matrashoes voor mijn bed, twee voorraadbakken, twee lampjes.
En rendiersalami. - Ouch, zag net foto's van mijn ex op FB, omdat een vriendin gereageerd had op een album van een vriend die ik niet als vriend heb, maar die wel mijn ex op foto's heeft. Snappen jullie het nog? De ironie van FB, kun je wel kijken, niet reageren. Mijn ex ziet er mooi en afgetraind uit... Toch doet het me minder dan ik had verwacht. Ik vind het alleen zo jammer dat het niet gelukt is tussen ons...Lustitia omni auro carior.
- Euh, niet echt
Haha, maar opzich wel fijn toch, dat het je minder doet? Ik vond mijn ex-ex op een gegeven moment zelfs lelijk. Zijn innerlijke karakter maakte hem van buiten ook lelijk, ondanks dat hij nu het haar had dat ik zo mooi vond en een stuk minder dun was.
Ik heb helaas nog steeds geen reismaatje gevonden naar die Europese stad. Het is nu of afblazen of alleen gaan. Zo jammer.De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert). - Nja soms zie je dus op Facebook dingen van vrienden van vrienden. Waar je niet op kunt reageren (omdat ze niet jouw vriend zijn en die optie uit hebben staan) maar zie je die wel in je nieuwsoverzicht verschijnen. En dat zag ik dus...
Je hebt gelijk dat zijn innerlijk zijn uiterlijk lelijk maakt. Dat heb ik ook wel eigenlijk. Maar oeh...die foto!
Jammer dat je niemand hebt
Je hebt het verdiend om lol te hebben en er even lekker uit te zijn.Lustitia omni auro carior. - Hoe bevalt je nieuwe functie trouwens?Lustitia omni auro carior.
- Roosje... wanneer ga je naar die stad? en mail even anders welke stad

Herken dat van je ex lelijk vinden, ik vind mijn ex ook enorm lelijk. Zeker vergeleken bij het materiaal wat ik nu bezit
- Ik moet even mijn gal spuien. Er is een kans dat Berlijn morgen niet doorgaat. En het is half 10 en ik weet het nog niet. Er waren wat onenigheden tijdens de voorbereidende mailwisseling en nu heeft degene die ons mee zou nemen in zijn leaseauto (gratis rijden dus) zich teruggetrokken. En ik kan niemand bereiken. Ben echt in een vreselijk rothumeur
Lustitia omni auro carior. - En nog weet ik niets. En het gaat hier om vrienden die ik al vanaf mijn 12e en 15e ken...
Misschien kan ik er met eentje alsnog gaan, wij zijn samen ook op vakantie geweest en vonden het allebei heerlijk met elkaar. Ik hoop dat haar date snel afgelopen is.. Ze heeft haar telefoon uit staan dus weet nog niet wat zich afspeelt..Lustitia omni auro carior. - Ik hoop dat het goed is gekomen Minoutje.De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert).
- Het is goed gekomen. Twee zijn er niet meegegaan, met zijn drieën zijn we toch nog gegaan. Met mijn auto. En dat was denk ik uiteindelijk een hele goede beslissing en samenstelling, want we hebben het enorm naar ons zin gehad! Net terug, ga nog even uitpakken, huis schoonmaken (ja nu nog, de irritatiegrens is bereikt hihi) en dan lekker douchen en naar bed. Hoe gaat het met jullie?Lustitia omni auro carior.
- Mag ik me hier ook melden? Al 'pas' ik hier misschien niet vanwege mijn situatie.
- Zo jammer dat hier niet meer geschreven wordt. Moeten we dit topic dan maar als dood verklaren? Jammer, had nog graag iets willen bespreken en jullie mening erover willen horen.Lustitia omni auro carior.
- Ik dacht dat jullie hier niet meer wilden schrijven?
Never mind :$Roosje1986 wijzigde dit bericht op 17-05-2011 22:26 met 177%De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert). - Denk dat we het topic inderdaad maar als dood moeten verklaren, want wou net jou tekst lezen Roosje en zag dat je het alweer weg had gehaald???
Zelf heb ik niet meer echt de behoefte om mijn lief en leed hier neer te zetten en zit zelfs te denken om mijn profiel te verwijderen. - Ik ben nog steeds bezig met teksten aanpassen, dus liever niet verwijderen. En jammer dat je geen behoefte meer hebt, of was dat een steek richting ons?
Ik heb die behoefte wel, maar ik vind dit topic zo verpest door de ruzies de laatste tijd, dat ik liever niet schrijf.De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert). - Nou heb het idee dat niet iedereen even eerlijk is naar mij en dat komt door mijn mailtjes die ik heb gestuurd naar iedereen met al mijn lief en leed en daar amper reactie op krijg behalve van 2 dames. Dus heb het een beetje gehad....
En sorry dat mijn uitgesproken en misschien harde overkomende mening het forum hier verpest, maar heb er zo ook absoluut geen zin meer in. - Ik kan hier wel een verhaal ophangen over onbeantwoorde mails en vragen, maar Bloemetje, ik zie dat drie meiden hebben gereageerd en dat iedereen probeerde jouw te helpen, steunen of vragen stelden.
Maar ik vind het jammer dat je hier niet meer wil schrijven. En ik vind het jammer dat ik hier niet meer kan schrijven.De zin van het leven is de zin om te leven (Remco Campert).
Ik ben het helemaal met Roosje eens. Ik heb ook de behoefte om vanalles met jullie te delen en te horen hoe het met jullie gaat, maar niet in een topic waarin geruzied wordt en gescholden op medeforummers. Sorry.quote:Roosje1986 schreef op 18 mei 2011 @ 14:40:
Ik heb die behoefte wel, maar ik vind dit topic zo verpest door de ruzies de laatste tijd, dat ik liever niet schrijf.- Ooit gehoord van eerlijkheid? je hebt mijn mail Vooruit en je laat gewoon iemand barsten die wel zijn lief en leed met je gedeeld heeft. Maar bedankt. I am gone. Veel succes met jullie dingetjes.
- Hoi Bloemetje, ik wist niet dat je graag een mail van mij wilde....
Ik zal je dit weekend mailen en alles eerlijk met je delen. Nu lukt even niet, moet heel snel door, maar je hoort dit weekend van me!