Ondanks alle tegenslag voel ik me toch rijk

25-04-2014 00:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste jaar heb ik veel tegenslag gehad ex ging bij me weg en koophuis is alleen van mij en is inmiddels zoveel gedaald dat ik met enorme restschuld zit. Ik werk 3 dagen maar ben druk opzoek naar extra baan (is ook verplicht door schuldsarnering) om dan toch rond te komen en dan uit de wsnp te komen waar ik inzit door de huizen daling wil ik toch proberen hier te blijven wonen om niet 3 jaar in deze ellende te zitten en dan ergens terecht te komen waar we ons niet thuis voelen etc etc. Ik dacht op een gegeven moment echt pfff alles zit tegen. Maar toen ik op een avond na werk thuiskwam zat mijn moeder bij mij thuis op mijn dochtertje te passen van 3 en doordat weer iets tegen zat kon ik me niet inhouden en huilde waar dochtertje bij was. De schat liep naar me toe en zei niet huilen mama ik kom je troosten ik hou van je mama voor altijd!!! Nou sindsdien besef ik eigenlijk dat ik alles heb wat ik nodig heb ik heb lieve ouders lieve vriendinnen en een super dochter. Dan lijkt al je ellende in eens niet te bestaan. Hoop dat iedereen hier die zich rot voelt er wat aan heeft en wat ze ook kwijt zijn concentreer je op wat je nog wel heb mij helpt het
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke2014 schreef op 25 april 2014 @ 00:32:

Het laatste jaar heb ik veel tegenslag gehad ex ging bij me weg en koophuis is alleen van mij en is inmiddels zoveel gedaald dat ik met enorme restschuld zit. Ik werk 3 dagen maar ben druk opzoek naar extra baan (is ook verplicht door schuldsarnering) om toch rond te komen en de wsnp uit te komen en wil toch proberen hier te blijven wonen om niet 3 jaar in deze ellende te zitten en dan ergens terecht te komen waar we ons niet thuis voelen etc etc. Ik dacht op een gegeven moment echt pfff alles zit tegen. Maar toen ik op een avond na werk thuiskwam zat mijn moeder bij mij thuis op mijn dochtertje te passen van 3 en doordat weer iets tegen zat kon ik me niet inhouden en huilde waar dochtertje bij was. De schat liep naar me toe en zei niet huilen mama ik kom je troosten ik hou van je mama voor altijd!!! Nou sindsdien besef ik eigenlijk dat ik alles heb wat ik nodig heb ik heb lieve ouders lieve vriendinnen en een super dochter. Dan lijkt al je ellende in eens niet te bestaan. Hoop dat iedereen hier die zich rot voelt er wat aan heeft en wat ze ook kwijt zijn concentreer je op wat je nog wel heb mij helpt het
Alle reacties Link kopieren
Sorry ging iets mis waardoor het er 2 keer staat
Prachtig verhaal. Ik wens jou en je familie veel voorspoed toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:annelaure schreef op 25 april 2014 @ 00:55:

Prachtig verhaal. Ik wens jou en je familie veel voorspoed toe.Dank je wel en gaat vast lukken!!!! Hetzelfde toegewenst
Alle reacties Link kopieren
Wat een schatje, jouw dochter.
Alle reacties Link kopieren
nou inderdaad!! helemaal met je eens..! na regen komt zonneschijn... mooi verhaal!
Alle reacties Link kopieren
En dat is wat het is, ja....... Met zo'n lieve dochter en fijne mensen om je heen, heb je veel meer dan je soms denkt.
Wat een schatje je dochter. Maar ook heel knap van jou dat ondanks alle tegenslag ook alle positieve dingen nog ziet.
Alle reacties Link kopieren
Succes!

De wsnp is moeilijk maar het lost wel straks het ergste op nieuwe start
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Je mag trots zijn op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen van die leeftijd zijn zo schattig en oorspronkelijk dus natuurlijk ben je rijk. Je moet het je af en toe realiseren; dat is alles.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ThAnks voor jullie lieve reacties en hoop dat jullie allemaal als je er doorheen zit ook juist aan de mooie en goede dingen te denken. Voel me nu nog beter door jullie lieve reacties ThAnks xxx
Mooi is dat he, dat ondanks al het gezeik je weer terug naar de basis gaat, mensen die van je houden en dat jij mensen war je van kan houden. Een grotere rijkdom is er niet. Sterkte maar met jouw inzicht kom je er wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw dochter lief!

En onthou, na regen komt altijd zonneschijn
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven