Ongelukkig zijn

23-08-2014 15:41 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Ik zit in mijn laatste week in een land waar ik me niet gelukkig voel. Dit is dus mijn laatste weekend en je zou zeggen dat "vrienden" er nog wel voor zouden zorgen dat je een leuk laatste weekend zou krijgen. Nou, niet dus. Blijkbaar beteken ik niks voor hen.



Ik zit nu alleen op mijn kamer me behoorlijk te vervelen. Het lieft zou ik nu al willen vertrekken. Misselijke mensen, bah. Ik zou nog met wat mensen iets gaan drinken komende vrijdag, maar wat mij betreft gaat dat ook niet door. Mensen willen wel chillen, maar alleen als hen dat uitkomt.







Ik voel me zo alleen en ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Hé Remi, nog een topic?



Nou vooruit, een knuffel omdat je zo zielig bent



Mensen willen wel iets met je gaan drinken komende vrijdag, maar je wil het zelf niet laten doorgaan, omdat ze het alleen willen als het hun uitkomt? Je bent wel een zeurpiet. Natuurlijk doen ze het wanneer het hun uitkomt. Je kan niet verwachten dat ze hun hele schema aan jou aanpassen.

Kruip uit die slachtofferrol. Hupsakee, niet blijven miepen en jezelf zo zielig vinden, maar duik gewoon alleen de kroeg in vanavond.
Waarom heb je zelf geen initiatief genomen om te zorgen dat je een leuk laatste weekend hebt? Moeten jouw vrienden gedachten kunnen lezen?

Bel ze op en ga iets leuks doen. Het kan nog best.

Blijven sippen is negatieve energie en dat gun je jezelf toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Niemand komt aan je deur om jouw leven leuk te maken, dat moet je zelf doen . Ook in Nederland straks.



Hup!
Je bent zelf een theepot
http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 23 augustus 2014 @ 15:53:

Waarom heb je zelf geen initiatief genomen om te zorgen dat je een leuk laatste weekend hebt? Moeten jouw vrienden gedachten kunnen lezen?

Bel ze op en ga iets leuks doen. Het kan nog best.

Blijven sippen is negatieve energie en dat gun je jezelf toch niet?Sprak net twee "vrienden" via fb met de vraag of zij nog plannen hadden. De één ging naar een afscheidsfeestje, de ander had ook al wat. Ze waren overigens niet geïnteresseerd in of ik al plannen had.
Alle reacties Link kopieren
Kolere, als je dat nou allemaal eens in 1 topic doet in plaats van er verschillende openen.



Daarnaast, als je net zo'n feest bent onder je vrienden als hier, dan snap ik wel een beetje dat ze nou niet echt de horelepiep staan te dansen om wat met jou te gaan doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom kon dit niet in je jank topic van gister?
Alle reacties Link kopieren
Ga iets leuks doen voor jezelf. Uiteten, terras of ook iets lekkers thuis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ga naar de winkel. Koop je lievelingseten. Zet je favoriete serie op en geniet van een avondje tv met lekker eten.

Laat een bad vollopen. Kaarsjes erbij, glaasje wijn en een goed boek.

Maak een wandeling door de stad/het park.
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij je eigen gezelschap niet leuk vind kun jij ook geen leuk gezelschap voor anderen zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 augustus 2014 @ 16:44:

Zolang jij je eigen gezelschap niet leuk vind kun jij ook geen leuk gezelschap voor anderen zijn.



Je bedoelt dat ik me ook alleen moet kunnen redden?



Dat is vaak het probleem met mij. Ik voel me vrij snel alleen en hulpeloos. Ik heb altijd wel andere mensen om mij heen nodig.
Alle reacties Link kopieren
Jij kunt jezelf prima zelfstandig (leren) redden idd.

Jij bent zelf verantwoordelijk te zorgen dat jouw leven leuk is.

Probeer dus dat Calimero-complex van jezelf af te schudden wil je?!



Op de momenten dat jij met jezelf alleen bent heb jij de kans om jezelf schandelijk te verwennen met alles waar jij dol op bent.

Juist doordat jij dan geen rekening hoeft te houden met wat anderen willen.



Dus haal jouw lievelingseten in huis.

Döner kebab met een stortvloed aan knoflooksaus bv waarvan jij een uur in de wind gaat stinken.

Who cares? Er is toch niemand in de buurt die last van jouw lucht kan hebben/krijgen.

Kijk die serie waar jij alleen jezelf een plezier mee doet.

Leg jouw benen languit op tafel omdat er nu toch niemand in de buurt is die daar iets over kan zeggen.

Ga uren onder de douche staan zingen omdat er nu toch niemand in huis is die meeluistert.

Doe iets voor jezelf.

Iets waar jij energie van krijgt.
highlander wijzigde dit bericht op 23-08-2014 17:10
Reden: ik en de tablet zijn incompatible
% gewijzigd
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:nikonlover schreef op 23 augustus 2014 @ 16:50:

[...]





Je bedoelt dat ik me ook alleen moet kunnen redden?



Dat is vaak het probleem met mij. Ik voel me vrij snel alleen en hulpeloos. Ik heb altijd wel andere mensen om mij heen nodig.

En dat vinden de meeste mensen niet zo prettig

Dan wordt je voor de ander een ontzettende energie zuiger, en dat is dodelijk vermoeiend



Ik heb ook graag mensen om me heen, maar zijn ze er niet dan voel ik me toch niet alleen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je vindt niets leuk, niets deugt, maar mensen moeten jou wel eventjes gaan entertainen. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ah ok. Het is duidelijk: de wereld moet naar jouw pijpen dansen. Eerst je moeder en broer en nu ook de rest van je "vrienden" in het buitenland. Wanneer gaat het kwartje bij je vallen dat jij je ergste vijand bent?
Alle reacties Link kopieren
Uch azijnpisser Boehoe niemand wil met me spelen.... Klinkt nogal zeurderig ik kan me voorstellen dat mensen jou geen vragen stellen veel ste riskant als je geen zin heb in gemekker.
Gelukkig ben je over een week weer bij je mama
Alle reacties Link kopieren
quote:staafmixer schreef op 23 augustus 2014 @ 17:59:

Uch azijnpisser Boehoe niemand wil met me spelen.... Klinkt nogal zeurderig ik kan me voorstellen dat mensen jou geen vragen stellen veel ste riskant als je geen zin heb in gemekker.



Maar nee, echt gezellig klink je niet nee.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Bel zelf gewoon iemand op. Of doe eens gek ga zelf op stap
Alle reacties Link kopieren
Nikonlover, dit is het derde topic wat ik van je lees en het derde topic waarin je jezelf zielig en tot slachtoffer van de omstandigheden verklaart. Niet aantrekkelijk voor vrienden en niet voor vrouwen. Doe er wat aan.
Love is the meaning of life
quote:nikonlover schreef op 23 augustus 2014 @ 15:41:

Dit is dus mijn laatste weekend en je zou zeggen dat "vrienden" er nog wel voor zouden zorgen dat je een leuk laatste weekend zou krijgen. quote:Ik zou nog met wat mensen iets gaan drinken komende vrijdag

Ehh... komende vrijdag gaan ze er dus voor zorgen dat je een leuke laatste vrijdag daar hebt. Of moeten zij ook zorgen voor een leuke laatste maandag, een leuke laatste dinsdag, een leuke laatste woensdag, een leuke laatste donderdag? Naast dat leuke laatste weekend natuurlijk.



Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 23 augustus 2014 @ 20:04:

[...]





[...]



Ehh... komende vrijdag gaan ze er dus voor zorgen dat je een leuke laatste vrijdag daar hebt. Of moeten zij ook zorgen voor een leuke laatste maandag, een leuke laatste dinsdag, een leuke laatste woensdag, een leuke laatste donderdag? Naast dat leuke laatste weekend natuurlijk.



Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen hoor.





Nee want dit zijn verschrikkelijke vrienden die TO al naar zogenaamde vrienden heeft gedegradeerd omdat deze mensen ook op de uitnodigingen van anderen vrienden reageren en een leven hebben buiten het zonnige gezelschap van TO



Gruwelijk deze ongevoelige type`s meteen op de zwarte lijst zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je had natuurlijk ook zelf een spetterend afscheidsfeest kunnen organiseren, heb je ook niet gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@ Nikonlover,



Je verwacht dat zaken buiten je om je gelukkig maken: Je vrienden, je moeder, een leuke baan, een lieve nieuwe vriendin, maar je zal het vooral zelf moeten doen.



Je wijst je vrienden af die wat met je willen gaan drinken. In een ander topic schrijf je dat je broer je wilde komen opzoeken in het buitenland. Dat wilde jij niet.

Dus je wijst zelf mensen af en gaat vervolgens de zielige Remi uithangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven