Ontdekt door een forummer

18-04-2014 08:44 147 berichten
Afgelopen zondag was de marathon van Rotterdam en ik fietste mee met een maat/vriend/mattie van mij. Die overigens de marathon liep in een staggering 3 uur 16.



Maar twee dagen erna kreeg ik een berichtje van een niet nader bij naam te noemen forummer dat ze mij gezien had, dat ik bij haar langs fietste.



Nu slaap ik al dagen niet want mijn anonimiteit is weg. Nu kan ik nooit meer ongestoord de relnicht als hetero hier uithangen. Wat nu?



quote:ainne schreef op 18 april 2014 @ 09:29:

Oh Badmeester! Dat is toch die eh nou ja lamaar.



Ja ik ken je ook. Jij mij ook trouwens.Niet eerlijk! Nu wil ik ook weten wie jij bent boehoehoehoe
quote:lady-aurora schreef op 18 april 2014 @ 09:10:

Waarom zet je dit onder 'relaties'? Was ze lekker?



Omdat ik altijd op deze pijler zit, deze verbergt de meeste humor. Dan zeg ik tegen mijn collegae, zo moet je horen en dan ga ik een post voorlezen bv.



Lekker weet ik niet, alleen 1 foto gezien. Ze is wel gewoon echt tof.
Alle reacties Link kopieren
Lang leve Google!







Joh, met die gele badslip zorg je al voor een rel zonder te trollen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 18 april 2014 @ 09:40:

Lang leve Google!



[afbeelding]



Joh, met die gele badslip zorg je al voor een rel zonder te trollen. Inderdaad! Had ik toch maar zo'n lichaam!
Alle reacties Link kopieren
Jouw lichaam is (was) ook heel okay hoor. Tenminste de laatste x dat ik het in de hoeveelheid kleding zag als op die foto. Maar das best heul lang geleden.... Studentjes waren we nog. We worden oud
Ok nu wordt het wel een tikje apart.



Dat sommigen mij kennen van foto enzo: ik snap.



Maar dat sommigen mij kennen en ik hen ook (zou geen flauw idee hebben wie wie is) en dat mensen mij kennen vanuit de studententijd? En al die nicks zijn onbekend voor mij!



Nu ga ik pas echt slecht slapen
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, ik weet toch ook waar je nieuwe huis woont.
quote:hiltje schreef op 18 april 2014 @ 10:00:

Lieverd, ik weet toch ook waar je nieuwe huis woont.



Ja ga het even noemen.... dan wordt t heulemaal makkelijk



Vrouwen...
Nou echt serieus ik ben laatst ook herkend bij de action door 2? Forummers ze keken me echt een beetje aan zovan oooh dus jij bent het! Vond het opzich niet erg maar die rare blikken maakten me enigzins angstig



P.s ik zie jou elke zondag Badmeester int zwembad!! Geintje dat is een andere!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lady-aurora schreef op 18 april 2014 @ 09:10:

Waarom zet je dit onder 'relaties'? Was ze lekker?Ze is nog steeds lekker.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Badje "ontdekt" betekent als ik meteen impresario's, concertplanners, managers en sponsors zou gaan regelen he. En Mojo zou gaan inschakelen.

Ik heb je slechts gespot
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Och bm... I'm only connecting the dots. Jouw vivanick gebruikte je vlgs mij ook bij internatdating zo'n 15 jr geleden.



Om onduidelijke reden onthouden mijn hersenenen dat soort totaal irrelevante zaken. Terwijl ik nuttige dingen als de verjaardag van schoonvader of de verhouding ingredienten voor een cake er maar niet in opgeslagen krijg. Heel irritant.



En vervolgens kloppen jouw manier van schrijven bij mijn herinnering van jou en ook losse feitjes (r'dam enzo) kloppen precies.
Alle reacties Link kopieren
quote:titato schreef op 18 april 2014 @ 09:00:

Nu word ik nieuwschierig..Het is nieuwsgierig. Kom je uit Drenthe ofzo.
quote:hiltje schreef op 18 april 2014 @ 10:00:

Lieverd, ik weet toch ook waar je nieuwe huis woont.Dat weet iedereen die de afgelopen maanden een beetje heeft opgelet.
quote:Very__Cherry schreef op 18 april 2014 @ 10:11:

Badje "ontdekt" betekent als ik meteen impresario's, concertplanners, managers en sponsors zou gaan regelen he. En Mojo zou gaan inschakelen.

Ik heb je slechts gespot Maar VC (waarbij ik sinds tour of duty altijd aan de VietCong moet denken) heb je dat niet gedaan dan? Ik ben echt een podiumbeest...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag je ooit voor Cafe de Vink staan, maar dat schreeuw ik toch ook niet over alle daken heen:



http://denhaagfm.nl/2013/ ... e-boycot-russische-wodka/
Alle reacties Link kopieren
Dat krijg je als je zo levensecht op het forum zit Bm
quote:qian schreef op 18 april 2014 @ 11:41:

Dat krijg je als je zo levensecht op het forum zit Bm



Nou bedankt he?



Maar je hebt natuurlijk wel gelijk
Hahaha lieve badmeester toch, zelfs ik ken je!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs Lindsey Lohan heeft je op haar ''bedpartners-lijstje'' staan
quote:Scamp schreef op 18 april 2014 @ 12:16:

Zelfs Lindsey Lohan heeft je op haar ''bedpartners-lijstje'' staan Doe zou ik echt niet doen!
quote:missmystique schreef op 18 april 2014 @ 12:08:

Hahaha lieve badmeester toch, zelfs ik ken je!WTF???? Wie dan? Echt niet grappig!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 april 2014 @ 12:38:

[...]





Doe zou ik echt niet doen!

dat hebben er meer gezegd



Ik ben nu helemaal verdrietig dat het heuleeee forum je kent behalve ik
Mag ik dit topic aangrijpen om te zeggen dat ik het al zo raar vind dat ik tegenwoordig forummers voorbij zie komen op mijn facebook. Dat is sinds ik twee forummers in mijn vriendenlijst heb staan.

Ik heb zelfs onlangs een sjaal gekocht via fb van een forumster en ik denk niet dat zij weet dat ik die sjaal heb gekocht

Zoon (twente fan!) is er erg blij mee dus nog bedankt

Voel me altijd een beetje een voyeur met dit soort zaken en weet nooit zo goed of ik me dan bekend moet maken of niet.

En on topic; ik heb jouw foto ook gezien op het forum badmeester
Badmeester, ben je weer aan het miepen?



Wanneer krijg ik eindelijk eens de kans die felbegeerde foto te zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven