Onzeker door relatie

23-09-2014 21:05 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal maanden heb ik een vriend. Hij is mijn collega, we zien elkaar op het werk en we slapen ongeveer om de 2-3 weken met elkaar. Soms na het werk een knuffel en zoenen, maar niet altijd, hoewel het wel zou kunnen, dan gaat hij gewoon zonder iets te zeggen, terwijl we al de hele dag hebben moeten doen of we niets hebben. We zitten op maar een paar meter van elkaar in een kantoortuin.

Ik ben stapelverliefd op hem, hij is nog niet zover zegt hij, maar hij zegt dat het goed voelt voor hem, en dat hij zijn hart nog niet durf te geven. Ik denk dat dat ook komt doordat ik aan het scheiden ben, en nog met mijn soon-to-be ex (en kinderen) in huis woon. Ben overigens druk op zoek naar een huis.

Aan de andere kant heb ik toch ook het gevoel dat ik niet echt een prioriteit voor hem ben. Hij belt of text me praktisch nooit. Alleen als ik bij hem ben geweest en ik ga weer vraagt hij of we weer afspreken over 2 of 3 weken. Dat is het enige initiatief van hem. Toch is hij meer dan alleen een SV, hij is heel lief, houdt mijn hand vast, maakt het heel gezellig als ik kom, en haalt mijn lievelingsontbijt in huis. Hij behandelt me als een prinses. Hij heeft me ook aan zijn vrienden voorgesteld, en zijn familie over mij verteld. Aan de andere kant heeft gezegd dat hij met me op vakantie wilde dit najaar, maar toen hij me vertelde dat hij vrij had genomen en op vakantie ging, en ik vroeg of ik mee ging, reageerde hij wat vaag, en ontwijkend.

Naar anderen toe is hij ook wat vreemd soms. Hij haalt nooit koffie voor collega's, en zegt nooit goedemorgen en dat soort dingen.

Hij is trouwens een briljante nerd, en nog knap ook. Beetje zoals Neo uit the Matrix :-)

Maar raak erg vermoeid van die voortdurende onzekerheid, met al dat scheidingsgedoe er ook nog bij. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Eerst gewoon scheiden.

En daarna vanuit je nieuwe eigen huis aan een nieuwe vent denken en doen.
Precies wat Idisrom zegt.

Ga eerst je zaken regelen en als je dan rust aan je hoofd hebt kun je gaan kijken of het iets meer kan worden met deze man.

Overigens klinkt het in mijn oren alsof je voor hem wel een SV bent.
Waarom begin je aan een nieuwe man als je nog niet eens gescheiden bent? Denk je ook aan je kinderen en wat dit doet met hen? Dat vader inwisselbaar is, omdat jij al heel snel een nieuwe man op de bank hebt zitten?



Ik vind hem alleen maar verstandig om niet mee te gaan in jouw moordende tempo en je een beetje af te remmen. De klap van het gescheiden zijn komt straks nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt hem duidelijker leuker dan omgekeerd. Je schrijft ook dat je gevoelens voor hem hebt en hij reageert dat het er nog niet is maar wel kan komen. ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in of dat nog ooit komt. Voelt misschien wel fijn voor jou zo'n vlucht uit de werkelijkheid. Maar helaas dit is geen sprookje. Als je ermee kunt leven dat het niet echt wederzijds is en kunt genieten van de tijd samen is er geen probleem. Maar als je meer verwacht, dan ga je hier teleurgesteld uitkomen. Dus wat anderen adviseren (eerst de scheiding doorlopen en afronden, even tijd voor jezelf en je kinderen), is denk ik zo slecht nog niet.
Alle reacties Link kopieren
SV ken ik niet..maar dit is duidelijk een ONS.

Maar dan net iets vaker.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Die collega zorgt in ieder geval voor jou voor een prima scheidingsperiode.



Schakel eens een tandje terug en handel eerst eens even het ene af. Zorg dat de kinderen zo rustig mogelijk wennen aan de nieuwe situatie waarin papa en mama gescheiden wonen. Ze zitten in deze fase lijkt me niet te wachten op mama die bezig is met een nieuwe man.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo moeilijk om hem los te laten, want ik zie hem dagelijks. Mijn man heeft trouwens ook iemand, dat is veel serieuzer. Mijn man en ik hadden al lang geleden afgesproken dat het okee was wanneer we een nieuwe geliefde zouden tegenkomen. We zijn dus niet vreemdgegaan. Wel was ik al meer dan een jaar (in stilte) verliefd voordat het begon. Dacht dat het wel over zou gaan, maar het bleef. Nooit gedacht dat het wat zou kunnen worden.

Het liefste zou ik ook wachten tot alles wat rustiger is. Maar juist nu is een paar armen om je heen zo fijn.

Mijn vriend wilde eerst ook wachten tot ik echt vrij zou zijn. Maar het klikt seksueel zo goed dat dat ook erg meespeelt nu, en misschien zelf het onstaan van een serieuze relatie in de weg staat? Zou het een goed idee zijn om af te wachten, en geen initatief meer te nemen? En hoe zorg ik dan dat ik hem niet toch bel in een zwak moment? Ik wil hem eigenlijk ook niet kwijt als SV. Maar liever wil ik een echte relatie.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, oh jee....nou een mooie boel dan.

Maar helaas ben ik erg afkeurend, want zo,n rommel in een aftakelende relatie...vind ik pure zwakte.

''Het mannetje heeft al een serieuze relatie''..wat kan jou dat schelen!, geef zelf eerst het goede voorbeeld, en stel me vooral niet je laatste vragen.....want ik word er moe van.

Een goede wereld begint bij jezelf.

Of is dat dan niet wat je wil?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Liefst had ik de kinderen er nog even erbuiten gehouden, maar mijn man heeft ze alles verteld maar ik stel hem pas voor aan de kinderen als het wat rustiger is en de relatie echt goed voelt en al een tijd duurt.
SV op de achtergrond prima, maar hij is ook je collega dus je zet ook nog eens je baan op het spel. Nou doen we allemaal wel eens onverstandige dingen, maar dit lijkt er toch eentje met de hoofdletter O.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een slecht voorbeeld voor je kinderen als jij een serieuze relatie wilt, weet dat het er niet in zit, maar blijft want ja beter dan niets. Onder het mom van ex heeft ook al een relatie. Heb je dan helemaal geen eigenwaarde? Hou je niet meer van jezelf? Want dit Sv gebeuren zal op korte termijn wel lekker zijn, maar op langere termijn maakt het jou kapot en dat heeft ook effect op je kids. Denk ook aan hen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die je onzeker maakt is niet het juiste gezelschap voor jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Toch is hij meer dan alleen een SV, hij is heel lief, houdt mijn hand vast, maakt het heel gezellig als ik kom, en haalt mijn lievelingsontbijt in huis. Hij behandelt me als een prinses.

Je bent waarschijnlijk een erg emotioneel, hartelijk type? Het is niet zo moeilijk om uit je gezicht te lezen waar jij blij van wordt.

Hij leest wat jij nodig hebt en doet het minimale om jou aan zich gebonden te houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk bouwt hij het een beetje gezellig op. Dat neuken moet natuurlijk wel een Bertje ingekleed worden. Want binnenkomen neuken en er weer uitgezet worden levert geen vervolgneuk op.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind die papieren niet zo boeiend. Wmb ben je uit elkaar als je dat samen bespreekt. Voor de wet niet, maar emotioneel wel.

Dat je nog samen woont is lastig. Dat je ex de kinderen erin betrekt vind ik waanzin...

Praat 's met SV. Wat de bedoeling nou is? Snap wel dat die armen lekker zijn. Maar onzeker worden niet...
zoals ik het zie, steek je meer tijd in je rebound dan je rebound in jou.



wat zegt dat over jou? in echtscheidingsperikelen verwikkeld, en nog de energie om je druk te maken over je collega die je bij tijd en wijle mag neuken.



waar ben je precies bang voor? dat je alleen achter blijft?

is dat wat je onzeker maakt.



geloof me, niets zo onaantrekkelijk dan een onzekere vrouw.



misschien heb jij wel een heel galante collega die afstand neemt zodat jij je zaakjes op een correcte manier kunt oplossen voordat je fulltime aan elkaar kunt beginnen.... zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?



in principe kom je daar alleen achter als je met de man praat over dit soort gevoelens en zaken. daar heb ik je nog eigenlijk niet over gehoord.



om een lang verhaal kort te maken.... voel je niet onzeker door je relatie. vind je mankementen, doe er wat aan en kom terug als dat sterke wijf waar iedere kerel in het diepste geheim op zit te wachten. doe jezelf niet tekort vrouw.



heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Eh, kan iemand aan dit blondje uitleggen wat SV betekent?



Overigens denk ik dat de man in kwestie je eerder ziet als scharrel dan dat er daadwerkelijk toekomst in zit...
Carpe Diem!
quote:misspatrice schreef op 24 september 2014 @ 12:32:

Eh, kan iemand aan dit blondje uitleggen wat SV betekent?



Overigens denk ik dat de man in kwestie je eerder ziet als scharrel dan dat er daadwerkelijk toekomst in zit...betekent volgens mij Sex Vriend. .... iemand die je alleen hebt voor de daad....
Alle reacties Link kopieren
Neo uit de matrix gebruikt jou als SV.

.

Jij niet hem, ..maar goed, dat hadden we uit je brief al opgemaakt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zeker niet gebruikt door hem. Ik had weinig ervaring met andere mannen. Ik wist niet dat sex zo fijn kon zijn. Hij heeft een prachtig lichaam, dat was ik ook niet meer gewend. Was echt een openbaring voor me. Genoot er nog meer van dan hij geloof ik. Ik heb er wat dat betreft dus ook geen spijt van.

Hij stelde in eerste instantie ook voor om te wachten tot ik op mezelf zou wonen. Heb het idee dat ook voor hem de sex ook beter was dan verwacht en dat hij me daarom toch al sneller wilde zien, en ik kon ook niet wachten.



Ik ben ondertussen steeds meer onzeker geworden.Niet alleen door hoe mijn "SV" doet maar ook omdat mijn "ex" zo erg verliefd is op zijn nieuwe vriendin. Ik heb hem nooit zo gekend. Ik was vroeger verliefd op hem en hij niet op mij. Ze bellen en appen voortdurend. Ik krijg nooit bericht. "Ex" doet erg nors tegen me. Er deugt ook van alles niet aan me. Hij is vaak dronken (komt ook door mij zegt hij) en hij zegt ook dat mijn nieuwe vriend niets voor mij voelt en dat ik er niets van hoef te verwachten. Wat dat laatste betreft heeft hij wel een punt, maar zekerder word ik er niet van.

Van mezelf ben ik eigenlijk helemaal niet onzeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 24 september 2014 @ 12:36:

[...]





betekent volgens mij Sex Vriend. .... iemand die je alleen hebt voor de daad....Een neukertje dus.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eerst een tijdje alleen blijven en zekerder over jezelf worden. Dan kun je ook niet zo snel onzeker worden van andere mannen.
Alle reacties Link kopieren
oud topic
Alle reacties Link kopieren
Ben eigenlijk best benieuwd hoe dit gelopen is.



Neuken met een collega...je moet er echt de ballen voor hebben hoor. Zeker als je elkaar iedere dag ziet en het toch al niet lekker loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven