Onzeker, prille liefde.

22-07-2014 12:03 20 berichten
Nooit gedacht hier zelf een onderwerp over te maken, maar helaas toch wel.

Ik heb iemand ontmoet, ik vind hem echt heel erg leuk. De klik is er, aantrekkingskracht etc.

Hij zei steeds hoe lief hij mij vond, mooie ogen, echt gemeend "Ik vind jou echt leuk" etc.



We hebben drie dates gehad, de derde date was zondag en was top!

We hebben na de date nog even bij mij thuis gegeten en toen hij tijdens het knuffelen richting meer ging, heb ik gezegd er nog niet aan toe te zijn. Dat respecteerde hij volledig.

Later op de avond wilde hij naar huis, maar zijn auto begaf het, het was al laat.. Tja wat doe je dan? Ik heb hem gezegd dat hij mocht blijven slapen en in de ochtend de wegenwacht bellen.



Hij bleef dus slapen, lekker geknuffeld samen en in slaap gevallen. In de nacht werden we tegelijk wakker en op dat moment voelde het zo goed. Dat was zo'n heerlijk, fijn gevoel dat van het 1 het ander kwam. Normaal wil ik eerst weten of iemand exclusief wil zijn, dat heb ik nu niet gevraagd. Het is gebeurt en op dat moment voelde het echt goed.

's ochtends na veel gedoe met de wegenwacht ging hij naar huis, auto was een klein probleempje mee gelukkig. Ik kreeg nog een bericht dat hij het fijn vond bij mij te zijn. Ik beaamde dat en gaf aan hem echt leuk te vinden.



Begin van de avond stuurde ik hem nog een bericht met een vraag, ging nergens over. Gewoon luchtig niet over de relatie of wat dan ook. Tot nu nog geen reactie, terwijl hij altijd redelijk snel reageert.

Gisteren zag ik hem wel dingen op FB posten, maar niks naar mij..



:( Ben bang dat het te snel is gegaan en hij zijn aandacht is verloren misschien? Of ben ik nu te snel in conclusies trekken, want ik ben niet zo heel goed in relativeren, zeker niet als er gevoel bij komt kijken. Daarom pas ik ook altijd goed op met dit soort dingen, eerst weten of het überhaupt wel een relatie zou kunnen worden. Nu maakt het mij extra onzeker, omdat we in feite beide nog vrijgezel zijn. Het waren pas 3 dates.

En door seks vertroebeld mijn blik, dus daarin neem ik sowieso een stapje terug, mocht hij nog contact opnemen.



Heel verhaal, maar hopelijk heeft 1 van jullie wat relativeringsvermogen voor mij. Ergens weet ik wel dat ik nog niet zo snel moet zijn met conclusies. Maar als hij op FB kan posten, waarom dan niet naar mij...
Alle reacties Link kopieren
Hmm wacht gewoon nog even, niet te veel aandacht aan besteden, en vanavond nog een keer een berichtje sturen als die nog niet gereageerd heeft.

Mocht die dan ook niet antwoorden. Tja dan heb je je antwoord.



Maar ik vind drie dates niet te snel hoor! Misschien ben ik wel wat behoudener in mijn gevoelens delen (zeker via de sms).



En misschien is het wel een man die niet zo goed weet wat die met luchtige nergens overgaande vragen moet?
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij ook even tijd nodig om dit te plaatsen?

Ik heb wel een tip, stop met FB en Whatsapp te controleren of hij online is. Dit is echt dé manier om in razend tempo super onzeker te worden.
En nou is het afgelopen!
Mijn gevoel had ik in het echt ook met hem gedeeld, hij andersom net zo. Maar dat was allemaal voor de seks.



De vraag ging over zijn dag, hij was ergens heen geweest en het regende zo enorm.. Ik vroeg of dat bij hem ook zo was en dat ik hoopte dat hij veel plezier had.



Whatsapp heb ik mijn tijd uitgeschakeld. Dus dat controleer ik al niet. Op FB kwam er een foto van hem in mijn nieuwsoverzicht dus kon ik ook niet om heen haha.



Vervelend dit..
Ik hoop dat hij inderdaad even wat tijd nodig heeft.
Ik vind het maar raar. Dat hij voorheen snel reageerde en contact zocht en nu, na de seks nota bene, niks laat horen.

Iemand die jou ziet zitten moet moeite voor je doen. Ik zou als ik jou was niet nogmaals gaan berichten en je voorbereiden op slecht nieuws.
ik vind het ook raar en ben bang dat nu de buit binnen is hij gemakkelijker is. Als je iemand echt heel leuk vind wil je daar och na zo'n fijne nacht snel weer contact?!

Helaas zelf ook meegemaakt, ik zou geen contact met hem opnemen. Waarschijnlijk gaat ie weer aardig doen wanneer ie een nieuwe date wil inplannen, je merkt het vanzelf wel...
Alle reacties Link kopieren
Denk helaas dat dit geen prille liefde is. Hij heeft wat hij wilde en de jacht is nu voorbij.
Je onzekerheid is niet zo gek hoor...het lijkt me niet meer dan normaal dat hij reageert op je berichtje na jullie nacht samen..kleine moeite dacht ik zo.

Vraag hem gewoon war zijn bedoeling is? Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondag is niet zo lang, toch? Misschien had/heeft hij het superdruk en 'vergat' hij dat berichtje te beantwoorden. Ik denk ook heel vaak: ik ben nu even bezig, ik antwoord straks wel en dan vergeet ik helemaal te antwoorden.. Ik snap je onzekerheid wel, maar als ik jou was had ik nog even gewacht met vragen wat er aan de hand is. Na anderhalve dag komt dat best opdringerig over, vind ik.



Ik snap de mannen nooit die zo knus met een meid kunnen zijn en die het dan alleen voor de seks te doen is, erg apart als dat zo is!
Ik heb niet gevraagd wat er aan de hand is hoor. Zou ik nooit doen.

Daar is het veel te vroeg voor, geen druk op dingen leggen en ik ga hem ook niet met mijn onzekerheden om de oren slaan.

Dus geen berichtjes van mijn kant verder.



Ik heb wel tijd van na denken nu en kom zelf een klein beetje tot de conclusie dat we toch niet zo matchen.

Hij neemt het niet zo nauw met dingen en ik ben erg punctueel,

Ik denk dat hij echt wel gek op mij is, maar er niet zo bij na denkt en andere dingen even voor gaan. Ik zou hem nu al willen veranderen op 1 punt en dat is niet ok...



Dit topic heeft voor mezelf een boel op een rijtje gezet toen ik aan het typen was. Fijn!
Goed zo , daar gaat het om.jij moet uiteindelijk ergens een goed gevoel aan overhouden,hoe de situatie ook uitpakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf toch altijd weer terug komen op die film he is just not that in to you. Ik heb redelijk veel gereisd en met mannen over de hele wereld gesproken maar de basis blijft hetzelfde als hij je wilt doet die alles voor je... geen uitzonderingen! Gewoon niks meer laten horen afwachten hoor je niks heb je je antwoord. Vrouwen gaan altijd zo een excuus bedenken waarom een man niet reageert maar hij reageert gewoon niet om 2 redenen of hij wil niet of hij is echt druk en reageert later geen andere excuses. Hoop voor je dat die wat terug stuurt!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 22 juli 2014 @ 12:13:

Hmm wacht gewoon nog even, niet te veel aandacht aan besteden, en vanavond nog een keer een berichtje sturen als die nog niet gereageerd heeft.

Mocht die dan ook niet antwoorden. Tja dan heb je je antwoord.

Ik kan mij heel goed vinden in deze tip van sweetmadness.
Ik heb het zelf beëindigd. Ik heb even teveel op een roze wolk geleefd. Maar als ik helder het bekeek, juist door de afstand die hij nam, kwam ik tot de conclusie dat hij het niet is.

Pijnlijk is het wel, want hij gaf mij een heel fijn gevoel. Maar op twee fundamentele dingen voor mij, waren er in die korte periode nu al moeilijkheden. Dat groeit dan uit tot iets groots.



Nu mijn hart weer bij elkaar rapen en de moed er weer in houden. Na 2,5 jaar vrijgezel te zijn en inmiddels al in de 30, ben ik toch echt wel toe aan iets stabiels, fijn en vertrouwds.
Alle reacties Link kopieren
Wel moedig van je Ik snap goed wat je bedoelt met die afstand die niet fijn aanvoelt. Het zou goed kunnen dat hij alles nog even moest laten bezinken, maar als jij je niet lekker voelt bij zo een afstand heb je denk ik de juiste beslissing genomen. En als hij je echt leuk vindt kom je daar nog wel achter. Hoe reageerde hij er op?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Ywtje zo te lezen heb je voor nu de juiste beslissing gemaakt

Liever nu uitmaken en uithuilen dan straks wanneer je nog meer gevoelens krijgt en het steeds moeilijker wordt.

Ik heb recent hetzelfde meegemaakt, door de afstand die hij nam kwam ik tot de pijnlijke conclusie dat hij het niet was.



Het een en ander is ook afhankelijk van zijn reactie op jouw beslissing...
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Hij heeft niet gereageerd, dus dat zegt genoeg.

Ik had een heel lief, open bericht aan hem gestuurd. Ik vind hem echt te gek, dus het is geen afwijzing richting hem.

Jammer, maar helaas. Heb in elk geval wel weer even kunnen mee maken hoe fijn het is om verliefd te zijn..
Dank voor jullie lieve berichtjes overigens!
Alle reacties Link kopieren
Wat lullig dat hij niet heeft gereageerd! Goed dat je in ieder geval dichtbij jezelf bent gebleven Ywtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven