Op de rug kriebelen van je partner....

28-07-2014 15:16 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner vindt kriebelen op m'n helemaal niets....



Ik vind het fantastisch en kan er heerlijk door ontspannen.



Het wordt vaak als te zwaar gezien... Geen zin in.... geen behoefte aan... Het zou inderdaad ideaal zijn wanneer er behoefte was om op de rug de ander te kriebelen, maar het lijkt me hier gaan om het invullen van de behoeften van de ander...



Komt dit bekend voor? Zijn er meerdere mensen die een verschil hebben in de behoefte aan kriebelen / gekriebeld worden? En hoe lossen jullie dit op?

Rugkriebelen...! Heerlijk of pfff... vermoeiend?!

Totaal aantal stemmen: 37

Ik vind het heerlijk om te krijgen (32%)
Ik vind het heerlijk om te doen (5%)
Ik vind het heerlijk om te krijgen en te doen (51%)
Ik moet er niets van hebben (3%)
Ik pas me aan (5%)
Anders, namelijk... (3%)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat dit taboe eindelijk eens besproken wordt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
"Het wordt vaak als te zwaar gezien"? Ehm… Waar hebben we 't over.
Alle reacties Link kopieren
Elke avond voor het slapen gaan word ik heerlijk op mijn rug gekriebeld door manlief! Daarvoor in de plaats krijgt hij de afstandsbediening haha
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Alle reacties Link kopieren
Katten en honden houden er wel van......







Mijn vriend wordt graag op zijn rug gekriebeld en ik doe dat vaak ook voor hem. Als ik geen zin heb doe ik het niet. Behoefte om te kriebelen heb ik nog nooit in mijn leven gehad, ja mezelf kriebelen, maar verder niet. Ik doe het omdat ik mijn partner er een plezier mee doe, dus misschien dat ik via die omweg wel een behoefte heb. Niet om te kriebelen maar om het hem aangenaam te maken.
Ik vind het fijn om gekriebeld te worden maar vriend kan er niet zo goed tegen.
Ik wordt ook graag op mijn rug gekriebeld. Man vind het bij tijd en wijle wel leuk om te doen, maar niet in de frequentie die ik wil.

Ik heb gekscherend gezegd dat ik zoon voor dat klusje ga gebruiken , in ruil voor zakgeld

Of ik huur een gigolo, die de hele dag alleen maar over mijn rug moet kriebelen
Alle reacties Link kopieren
@ Rob: tsja, nuttige post...



Doggystyle en Pussy's... Maar het gaat hier om kriebelen op de rug... Heeft geen toegevoegde waarde toch? En is ook niet zo grappig (vind ik). Heb je nog een bijdrage met toegevoegde waarde?



@ Shakie: goede oplossing :-)



@ CarpeDiem90: het is een hele opgave als je in bed ligt en je moet de ander kriebelen op de rug..... vooral als je het als "moeten" ziet... dat maakt het zwaar.... (is de uitleg dan...)



@EvyBlissy: waarom taboe?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man was in het begin van onze relatie nogal "demanding" als het ging om op de rug krabbelen. Ik kan daar slecht tegen en word daar dus heel recalcitrant van.

Ik heb helemaal niets tegen het krabbelen op zijn rug, maar niet als er continu om gevraagd word en als de krabbelbeurten niet lang genoeg zijn.

Dus daar hebben we het op een gegeven moment over gehad. Ik weet hoe lekker hij het vindt om op zijn rug gekrabbeld te worden.

Nu krabbel ik hem bijna elke dag, maar wel op mijn initiatief.

Iedereen blij.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Doreia, mijn man heeft de kinderen ook al geinstrueerd hoe het moet. Volgens hem doe ik het te weinig....
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te krijgen het kan mij niet lang genoeg duren.

Sinds kort doet mijn man dit wel eens 's avonds als we naar een filmpje kijken, hij vindt er zelf niks aan om teruggekriebeld te worden.
Alle reacties Link kopieren
@ Annelaure.... Mooie reactie... zelf niet direct de behoefte hebben, maar voldoening halen uit het resultaat.... Als die voldoening niet wordt gevoeld is het een hele opgave. Kan liggen aan het gewoon niet willen en aan het niet voldoende waardering ervaren voor de "moeite"



@ Brisbane: goed dat deze oplossing mogelijk is gebleken... Issue t.a.v. demanding speelt ook. Het wordt "moeten". Dat is niet fijn. Aan de andere kant steeds hopen op wat niet komen gaat: ook lastig.... Vicieuze cirkel.... Hoe zijn jullie daaruit gekomen?
Als mijn man mij kriebelen wil heel vaak gelijk all inclusive..... Daar heb ik dan weer geen zin in;)
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp daar oprecht helemaal niks van.



Ik moet daar niks van hebben, dat gepluk aan mijn lijf.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Krijg al koude rillingen bij het idee alleen, brrr. Mijn man vind het trouwens wel heerlijk, maar hij kan het dak op.
Alle reacties Link kopieren
Hè Rob, wat doe jij daar met mijn kat?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat grappig dat er zoveel mensen van houden! Vroeger hadden mijn broer en ik 'beurten' dan de een vijf minuten kriebelen en daarna omdraaien. Als mijn moeder het wilde doen was ik helemaal happy want die kon het zo goed Ik raak echt half in trance.



MIjn vriend vind het stom en doet het nooit . Zoon is 2,5 en ik probeer hem al een beetje te instrueren. Maar duidelijk dat het nog even tijd nodig heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 28 juli 2014 @ 15:38:

Hè Rob, wat doe jij daar met mijn kat?

Het is een schatje he?

Die beesten kunnen er zo intens van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Zaaaaaalig ... krijg het mijn man ook niet uitgelegd dat ik het vreselijk fijn vind



Met mijn 43 jaar kan ik nog steeds bij mijn moeder thuis komen en dan heel klein vragen "mama ...kriebuluh???"
Ik had als puber lange nagels. Mijn 2 nichtjes vonden kriebelen heerlijk, dus als ik kwam, ging de rug bloot en kon ik hen elk met 1 hand over de rug kriebelen. Het kippenvel stond ze dan overal! En ook over de binnenkant van je armen, in de holte van je elleboog. Heerlijk. Ik kriebelde Dorian van 9 maanden zostraks op zijn ruggetje en hij bleef doodstil zitten. Ik denk dat ik een kopie heb voortgebracht
Ik vind het heerlijk en mijn vriend ook, dus we kriebelen elkaar regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van het kriebelen en mijn man ook niet. Ik vind het wel heerlijk als hij mijn rug streelt. Of 's avonds op de bank tegen hem aan kruipen en hij mijn benen streelt.
Enjoying life
Dat in trance raken herken ik trouwens helemaal, mijn vriend heeft dat niet maar vindt het wel grappig dat ik alles laat vallen voor rugkriebel.
Dat om de beurt kriebelen deden mijn zus en ik vroeger ook. We hadden al helemaal bedacht dat er een kriebelmachine moest komen.



Inderdaad de binnenkant van de armen en ook de benen, soms word ik wakker met 1 arm omhoog terwijl ik mezelf kriebel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven