Partner eerlijk over fantasie tijdens seks?

19-08-2014 19:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag voor de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw.



Moet het kunnen dat je partner je vertelt dat hij over een bepaalde persoon denkt tijdens de seks met jou, niet altijd maar af en toe. Heeft de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw het recht om boos te zijn of stelt ze zich dan aan?Doen alle mannen dit, is dit normaal



Bedankt namens de vriendin van het zusje van de buurvrouw!
Alle reacties Link kopieren
Heb je ernaar gevraagd of zei hij het uit zichzelf? In het laatste geval is hij een lompe zak, in het eerste geval ook, maar dan valt hem dat niet aan te rekenen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 19 augustus 2014 @ 19:56:

Vraag voor de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw.



Moet het kunnen dat je partner je vertelt dat hij over een bepaalde persoon denkt tijdens de seks met jou, niet altijd maar af en toe. Heeft de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw het recht om boos te zijn of stelt ze zich dan aan?Doen alle mannen dit, is dit normaal



Bedankt namens de vriendin van het zusje van de buurvrouw!
Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 19 augustus 2014 @ 19:57:

Heb je ernaar gevraagd of zei hij het uit zichzelf? In het laatste geval is hij een lompe zak, in het eerste geval ook, maar dan valt hem dat niet aan te rekenen.Heb het nagevraagd aan haar en ze vertelde elkaar hun fantasie. Die van haar was niet tijdens de seks met hem. Dat vind ze pijnlijk eraan dat hij in haar zit met iemand anders in zijn gedachte.
Ik als ooit ergens dat 71% van de mannen aan iemand anders denken tijdens seks met hun partner.



Vind ik persoonlijk best erg.
Alle reacties Link kopieren
Dat ie het zo af en toe eens doet, zal allemaal wel, maar laat ie er asjeblieft zijn bek over houden.





** zwaait even naar WellieB **





Zeg dat maar tegen de vriendin van het zusje van de buurvrouw!
Alle reacties Link kopieren
Hoofdpijn? Ik zou ook hoofdpijn krijgen als ik iedere zin moest formuleren alsof het om "de vriendin van het zusje van de buurvrouw" gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 19 augustus 2014 @ 20:01:

Ik als ooit ergens dat 71% van de mannen aan iemand anders denken tijdens seks met hun partner.



Vind ik persoonlijk best erg.Zo dat is veel! Ik kan me er weinig bij voorstellen. Mannen zijn toch visueel ingesteld. Alleen denken aan iemand is meer opwindend dat wat voor je ligt?
Alle reacties Link kopieren
We hopen op reacties van mannen. Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 19 augustus 2014 @ 20:03:

We hopen op reacties van mannen. Bedankt alvast!Die zijn schaars hier op Viva. Dat besef je toch wel hé?
Als het al zo is is het onbeschoft om dat te melden.
Een tip voor het zusje van de buurvrouw haar achtertante, daar de neef van die is getrouwd met een vrouw, nou háár buurvrouw heeft ook een zusje:



Stel geen vragen als je het antwoord niet wil weten
Alle reacties Link kopieren
Ja, een man hier!



Nou, ik kan alleen voor mezelf spreken (blijkbaar) als ik zeg dat ik tijdens de daad zelf niet aan andere vrouwen heb gedacht.



Wel is het zo dat "we" waarschijnlijk alle vrouwen in je directe omgeving, tijdens onze dromen, al hebben gehad. Inclusief nichten, zussen, vriendinnen etc. Geen schoonmoeders in mijn geval ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha het verhaal van de vriend van vriendin van het zusje van je buurvrouw wordt wel goed besproken bij jullie.



Maar wat een botte actie van die vriend om haar dit te vertellen zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 19 augustus 2014 @ 20:01:

Ik als ooit ergens dat 71% van de mannen aan iemand anders denken tijdens seks met hun partner.



Vind ik persoonlijk best erg.



Ik niet. Dit zijn meestal onzin-onderzoekjes. Beetje vreemd dat mensen er bang voor zijn zonder enige bronvermelding.



Wat heeft het voor zin om te vragen hoeveel vrouwen spuitend klaarkomen en hoeveel mannen na dertig jaar huwelijk nog het gezicht van hun vrouw mogen onderklodderen? Nul. Dat soort dingen moeten we helemaal niet willen weten. Hoe meer je hier over weet, hoe groter de kans onzeker te worden over je eigen seksleven.



Er zijn in de basis weinig verschillen tussen de erotische hersenspinsels van mannen en vrouwen. Beiden dwalen wel eens af, niet eens naar andere seksuele plaatsen, maar gewoon naar... ja, wat eigenlijk? En is dat erg? Is dat niet juist de bedoeling? Wat nou als je keihard geniet terwijl je te binnen schiet dat je nog geld van 'm krijgt. Ga je dat zeggen? Nee. Of misschien juist wel, als dat hem opwindt. Moet 'ie werken voor zijn cash...



Wat in je hoofd zit is van jou en dat is maar goed ook. Sommige zaken zijn geschikt voor publicatie en andere niet. De diepste gedachten uit iemand willen trekken is het domste wat je kunt doen. Als je zo onzeker bent over wat de ander denkt, dan zijn er oplossingen zoals praten voor en tijdens (mannen kunnen tenslotte maar één ding tegelijk) en rollenspelen die de machtsverhoudingen een beetje (veel) kantelen. Als jij wilt dat hij/zij zeer nadrukkelijk alleen met jou bezig is, dan valt dat (in ieder geval voor een aantal keren) vaak best te regelen.
heeft die vriendin van het zusje van de buurvrouw zelf geen internet?
Alle reacties Link kopieren
Wat dom van de vriend van de vriendin van het zusje van de buurvrouw om dat te vertellen. Er zijn dingen die je niet eerlijk moet vertellen en dit was er 1 van. Denkt hij nou echt dat zij lekker geil wordt met de wetenschap dat hij aan een ander ligt te denken?
Alle reacties Link kopieren
Alleen je 1ste zin is al vermoeiend!



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:saintjeisanoniem schreef op 19 augustus 2014 @ 19:57:

[...]





Precies dat was ook mijn reactie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Thordis, 15 minuten geleden



Als het al zo is is het onbeschoft om dat te melden.





Dit.

Ik zou hem met zijn pik in een emmer ijswater douwen.

Icebucketchallenge.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 19 augustus 2014 @ 20:01:

Ik als ooit ergens dat 71% van de mannen aan iemand anders denken tijdens seks met hun partner.



Vind ik persoonlijk best erg.En al die vrouwen dan die denken aan de was die nog gedaan moet worden of een boodschappenlijstje maken tijdens de sex, is dat dan ook niet net zo erg??
quote:heenenweer schreef op 19 augustus 2014 @ 20:17:

Ja, een man hier!



Nou, ik kan alleen voor mezelf spreken (blijkbaar) als ik zeg dat ik tijdens de daad zelf niet aan andere vrouwen heb gedacht.



Wel is het zo dat "we" waarschijnlijk alle vrouwen in je directe omgeving, tijdens onze dromen, al hebben gehad. Inclusief nichten, zussen, vriendinnen etc. Geen schoonmoeders in mijn geval ;)

Ik ben wel man, hoor niet bij "we" kennelijk. En nee, in bed denk ik niet aan een ander.



Maar de basisregel is inderdaad: niet vragen wat je niet wil weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 19 augustus 2014 @ 20:29:

Ik zou hem met zijn pik in een emmer ijswater douwen.



He Bellatrix, wat lullig nou.

Je weet dan dat er door de kou weinig van overblijft he?

Net als zout op een slak.



Gelukkig is dat maar even....
Mijn vriend denkt wel eens aan een ander, volgens hem altijd in combinatie met mij. Zelf denk ik dat hij heus wel eens alleen aan een ander denkt. Mij maakt het niet uit of hij nu een trio fantaseert of alleen mij of alleen de ander. Wat in zijn hoofd zit is van hem en daar mag hij mee doen wat hij wil. Ik vraag me soms tijdens de seks af of ik het gas wel heb uitgedraaid, dan zijn zijn gedachten toch een stuk leuker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven