Samenwonen na 3 weken in het buitenland.

31-08-2014 14:46 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Je "kent" hem sinds vier weken en dan al gaan samenwonen?

Lijkt me toch een beetje te vroeg.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Waar komt hij vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Samenwonen in Dubai. Toe maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je bent niet goed bij je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat drie weken niks is...



Zou ik niet in zomaar emigreren.

En zeker niet naar een land waar je maar moet afwachten wat je als vrouw wel of niet toegestaan is.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Weet je, in het begin is altijd alles nog zo leuk aan elkaar. Ga elkaar eerst eens goed leren kennen, dan is er tijd genoeg om samen te gaan wonen. Je moet eerst even van die roze wolk af....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch helemaal niet van deze persoon..? Ik geloof in een avontuur en romantiek, maar het lijkt mij ook verstandig je hoofd erbij te houden. Bovendien mis ik je ouders in het hele verhaal. Je bent meerderjarig, maar gelet op je jonge leeftijd mag ik er van uitgaan dat je contact met ze hebt. Mijn advies: wacht nog een jaar - kijk het aan en je kan volgend jaar alsnog gaan indien deze man net zo leuk blijft.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik zou het zo doen. Als je er zelf echt achter staat tenminste. Je bent 20 en hebt hier niets. Als niet bevalt ga je weer terug... Zou wel zorgen dat je geld achterhoud voor ticket terug!
Alle reacties Link kopieren
-
Samenwonen na 3 weken lijkt mij wel wat snel, maar als je dat in Nederland of Zweden zou doen, ala.



Maar in Dubai? Tja, de vraag stellen is hem beantwoorden, denk ik dan maar
Alle reacties Link kopieren
Als je geld wil weggooien: doen!

Vliegticket naar Dubai, torenhoge appartementshuur in Dubai, collegegeld in Dubai (terwijl je net je collegegeld hier hebt betaald).



Ga lekker morgen (1 september) aan je opleiding beginnen.



Als hij veel reist voor zijn werk, kan hij af en toe een weekendje komen en vervolgens met kerst komen.

N.B. Als hij niet wil komen met kerst, heeft hij waarschijnlijk een gezin in Zweden.



Succes met je opleiding!
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 31 augustus 2014 @ 15:01:

Ik zou het zo doen. Als je er zelf echt achter staat tenminste. Je bent 20 en hebt hier niets. Als niet bevalt ga je weer terug... Zou wel zorgen dat je geld achterhoud voor ticket terug!zo dacht ik dus ook ik heb niets te verliezen als het me niet bevalt neem ik het vliegtuig terugg.
Natuurlijk is het na een paar weken nog leuk, maar je kent hem nog niet, je weet nog niks over hoe jullie zijn als stel als je langer bij elkaar bent, er eens wat tegen zit of wat dan ook.



En emigreren voor iemand die je net drie weken kent?



Kijk het eerst maar eens een jaartje aan, begin gewoon met je opleiding, kijk hoe het in die tijd gaat met jullie samen, hoe je toekomst er daar uit zou zien, wat je daar mag en kan voor je al je schepen achter je verbrand.
Alle reacties Link kopieren
quote:mala8 schreef op 31 augustus 2014 @ 15:05:

Als je geld wil weggooien: doen!

Vliegticket naar Dubai, torenhoge appartementshuur in Dubai, collegegeld in Dubai (terwijl je net je collegegeld hier hebt betaald).



Ga lekker morgen (1 september) aan je opleiding beginnen.



Als hij veel reist voor zijn werk, kan hij af en toe een weekendje komen en vervolgens met kerst komen.

N.B. Als hij niet wil komen met kerst, heeft hij waarschijnlijk een gezin in Zweden.



Succes met je opleiding!Hij betaald het geld maakt niet uit. Heb zijn familie ontmoet weet dat hij geen gezin heeft.
Als jij een studie in het buitenland wil doen die je echt leuk vind (en die in NL eigenlijk niet) dan zou ik dat zeker goed. Goed voorbereiden, niet een twee drie in het vliegtuig stappen, en ook opletten wat je diploma dat je krijgt echt waard is, hoe je stufie moet regelen, waar je kan wonen, verzekering etc etc etc.



Samenwonen na 3 weken is gewoon veel te snel, in mijn ogen. Als je het toch wilt proberen, in een ander land, zorg dan dat je bovenstaande allemaal op orde hebt. Zodat je - mocht het mislopen met je relatie - lekker op jezelf kan gaan en je studie daar niet af hoeft te breken.



Kortom: zie die twee als losstaande projecten. Zorg dat je studie en leven niet overhoop gaat als de relatie mis loopt. Zou je in Nederland een leuke vent tegenkomen en meteen willen gaan samenwonen dan hou je ook je huidige woning nog even aan en laat je ook je studie niet van hem afhangen.
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 31-08-2014 15:16
Reden: verbetering zin
% gewijzigd
http://vakantie.paginablog.nl/vakantie/ ... dubai.html



http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... ddeleeuwen



http://forum.viva.nl/forum/list_message/15771173
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk doe je dat niet.. Je weet niks van die man. Geen enkele normale vent gaat na drie weken samenwonen met een jong blaadje!



Aan je spelling te zien, kan je beter eerst een vervolgopleiding doen!
Mss wil ie ook wel samenwonen in Oslo?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zorgen dat ik zo snel mogelijk zwanger werd, als ik jou was. Ik bedoel maar,....dit is je soulmate,....ware liefde, ....voorbestemd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:anoniemxkiss schreef op 31 augustus 2014 @ 15:07:

[...]





Hij betaald het geld maakt niet uit. Heb zijn familie ontmoet weet dat hij geen gezin heeft.



Enne, weet je zeker dat hij je niet voor de sex mee wil dan?



Betaalt hij je ticket naar huis als de relatie uit gaan en jullie misschien ruzie krijgen?



En dan is die studie daar dus niet meer zo interessant als nu? Want als hij betaalt betaalt hij zeker niet je studie als de relatie uit gaat.



Je hebt - mocht je thuiskomen omdat je zelf het geld voor een terugticket had liggen - zeker wel wat verloren dan: je studie in NL heeft dan een jaar vertraging.



Oftewel: jij moet dit nu dus niet doen.

In mijn vorige post schreef ik over goed voorbereiden en zorgen dat je niet van hem afhankelijk bent. Aan deze reactie zie ik dat je niet onafhankelijk bent en er niet goed over na hebt gedacht wat er gebeurd als de relatie niet lukt. Dus: NEE, niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 31 augustus 2014 @ 15:12:

Mss wil ie ook wel samenwonen in Oslo?Ja vast wel maar weet niet echt wat daar voor leuks te doen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2014 @ 15:12:

Ik zou zorgen dat ik zo snel mogelijk zwanger werd, als ik jou was. Ik bedoel maar,....dit is je soulmate,....ware liefde, ....voorbestemd.Maybe i should.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven