Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:25.
Dit onderwerp heeft 2813 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 19:42.
Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!
- nou ik heb m gevonden hoor, en als het mij lukt, lukt het iedereen whahahaha. truste allemaal. tot morgen maar weer. slaap lekker!
He gelukkig Lucky!!
Slaap lekker!!
Hello!
Eng leeg hier...hopelijk komt het doordat iedereen druk is en het zo warrum is en niet omdat niemand het topic meer kan vinden! Ik zag dat ons oude topic ook op slot is, tja, dat was ook de bedoeling he..
WAT IS HET HEET HE!!!!
Net boodschappen gedaan, yak, dat was echt geen pretje. Ja, zolang je in de winkel bent is het zalig, maar als je buiten komt krijg je een klap op je giegeltje. blehhhh
Op het werk is het superrazend druk en nu ook nog weer een collega met vakantie gegaan, de komende week zitten we met zijn tweetjes, stressen dus. Nah ja, kan niet meer doen dan mijn best. Wat wel leuk was, vanmiddag kon iedereen tussen 2 en 3 gratis een ijsje halen in de kantine. Jammer genoeg was dat niet voor mij weggelegd natuurlijk, maar ik vond het wel een leuke geste. Zag je iedereen terug komen met de heerlijkste Magnums, grrrr...Heb net lekker wel van die ijsbekertjes gekocht, waar weinig koolhydraten inzitten, dus toch een beetje smullen, hihi. Gisteren ook een piepklein stukje taart van zoonlief gehad en hij is echt superlekker geworden. Wie had dat nou gedacht...Niet om hem hoor, maar sowieso het recept vond ik wat vaag. Moest je melk en room en bloem, suiker en een beetje zout op een vuurtje laten koken, dit op een taartbodem storten (die was wel kant en klaar) en dan de kokos en vanille er doorheen roeren en dan een paar uur afkoelen. Er overheen als topping slagroom, waar dan ook weer een beetje vanille inzat. Superzoet maar lekker!
Koolhydratenbom natuurlijk, dus heb een heeeeel klein stukje genomen. Mjam
Sjips, nu moet ik even mijn geheugen laten werken zeg..
Wat stond er ook weer allemaal als laatste bericht??
Oh ja Lucky, jij weer aan het werk! Valt niet mee he, maar heb je nu eigenlijk alweer weekend? Zo ja, bofferd!!
En dan straks ook nog met B. op vakantie, mennn, jij bent met recht een lucky bird! Oooo en superlief dat je tuin zo door hem opgeknapt is! Nu weet ik natuurlijk niet zo heel over je ex, maar volgens mij deed hij dit soort dingen niet, of wel? Echt heel gaaf dit.
Vandaag is ook de digitale ontvanger ontvangen en zoonlief heeft de boel geinstalleerd, echt een verschil, superscherp.
Morgen komt de monteur voor internet, hopelijk gaat het overstappen soepel en zit ik straks niet zonder internet. Whoehaha!!- heeey Scar!*
toppie schat gedaaaan!!!
Ff snel hiero...heb wederom klote tijd...
dinsdag aaf mn oom overleden,maandag was al heftig...
longkanker,een skelet was alleen nog over na een hele lange strijd...
vandaag ook nog 2 klanten gedaan de 1 thuis de ander bij haar thuis ook allebei kanker...de 1 haaruitvalplekken door bestraling,de ander door chemo helemaal met tondeuse gekortwiekt....was even te veel allemaal...
mn vriendin dr woning gekregen,ook gesopt en gedaan...
werk lekker druk en warm...hondje die af en toe lekker overal oiest en schijt...kind die een blessure aan been heeft dus ik draai na mn werk voor de hondenuitlaat dienst op...jullie begrijpen hoe ik niet 1,2,3 hier kan schrijven...
dikke kus,we bellenevt snel??
kuzzzzzzzzz
Hoi meiden!
Nou, zoals jullie zien kan ik gelukkig gewoon online..pfoe!!
Het was zo gepiept eigenlijk, alleen de telefoon gaat 17 augustus om naar Ziggo, du shopen dat dat ook nog goed gaat..
Wat was/is het vandaag walgelijk vies, klef, benauwd etc he! Echt niet normaal. Het heeft hier wel al geregend, maar volgens mij hebben we ff een fikse donderbui nodig zodat het wat kan afkoelen, want dit is niet meer leuk...
Vandaag maar toch 11.30 gewerkt, want die monteur zou komen tussen 12 en 6..Kwam natuurlijk pas om 17.15, grrrr...
Toen nog boodschappen doen. Morgen gaan we toch nog voor een nachtje naar mijn broer, het weer schijnt nog wel een beetje redelijk te worden. Ze hadden ons eigenlijk vanaaf al verwacht, maar doordat die monteur zo laat was, ik echt nog boodschappen moest doen en het bovendien veeeeeels te warm is om je zo te haasten of in de trein te zitten, gaan we lekker morgen, eerst uitslapen natulijk!
Hij gaat weer lekker Daan...not...Gecondoleerd met het overlijden van je oom, het is en blijft echt een pokkeziekte he..
Dus die kleine donder is nog niet helemaal zindelijk..jammer, elke x die rotzooi word je ook niet echt vrolijk van..Wat heeft Hummel aan zijn been? Was het niet walgelijk heet in de salon? Heel veel sterkte lieverd!
Ik heb nog een boel was om te vouwwen en wil dat vanavond eigenlijk nog wel doen, anders ligt het zo fijn op me te wachten als we terugkomen zondag...Maar om nou te zeggen dat ik er zin in heb...
Dolphine ook weer bijna terug, toch? En wanneer komt onze Thee eigenlijk wieder zuruck?
Meiden, fijn weekend en tot zondag!
Ik heb- Hallo dames,
Ik ben ook weer thuis. Super vakantie gehad, met super weer, maar door omstandigheden toch een dag eerder naar huis gekomen.
Mijn moeder is donderdag door de scan gegaan en kreeg vrijdag de uitslag en die is dus niet goed.
Er is een tumor gevonden in haar ruggenwervel. Dit is een uitzaaiing van de borstkanker die ze 15 jaar geleden heeft gehad. Dit hoorde ik vrijdagavond en toen was het paniek natuurlijk.... Ik wilde eigenlijk gelijk naar huis, maar dat kon niet.
Ze heeft nu pijnstillers (morfine), prednison om er voor te zorgen dat het ruggenmerg niet wordt aangetast en nog een medicijn. Morgen krijgt ze een eerste bestraling en daarna gesprek met de oncoloog. Verloop is verder onduidelijk. kan in ieder geval niet geopereerd worden door alle zenuwen die er doorheen lopen. En er is natuurlijk kans op verlamming als het ding gaat groeien.
Nou ja vrijdagavond zat de schrik er goed in toen ik mijn moeder had gesproken. Diezelfde avond nog mijn broertje en onze diaan gesproken, flink overstuur natuurlijk. Nu gaat het iets beter, mijn moeder is er zelf erg nuchter onder en ze heeft in ieder geval geen pijn meer. Nu is het afwachten wat er verder gaat gebeuren.
Ik ben naar huis gekomen omdat je 's avonds alleen in de tent ook alleen maar zit te piekeren en ik gewoon naar mijn moeder wilde.
Tot die avond hadden we een supervakantie. Heerlijk weer natuurlijk en echt super genoten. Onze buren waren heel toevallig mensen uit onze woonplaats. En zij is een collega van mijn moeder. Ik kende haar goed, want vroeger woonde we bij elkaar in de straat. Zij waren er ook met 2 kids waarvan de oudste de leeftijd had van zoonlief, dat was helemaal goed dus.
Al met al ben ik blij dat we thuis zijn. Zoonlief wilde eigenlijk niet naar huis, die had het heel goed naar zijn zin, maar ja morgen moeten we toch voor tienen weg zijn daar, dus zo kon ik het verkopen aan hem.
Hij weet nog niet dat oma ziek is, alleen dat ze rugpijn heeft. Eerst maar eens afwachten wat de artsen verder zeggen.
Ze heeft al een echo van de lever gehad en die is gelukkig schoon, bloedonderzoeken waren gelukkig ook goed. Afwachten dus. - Even een laatste up date over mijn moeder, die is vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Ze gaat 13 bestralingen krijgen, daar beginnen ze op korte termijn mee. En ze krijgt er dan 4 in de week, dat is wel erg heftig en veel.
Ik ga straks even naar haar toe, even stofzuigen en medicijnen ophalen bij de apotheek.
Zelf druk met de vakantiewas, de eerste lading ligt al schoon en gestreken in de kast, de tweede lading hangt aan de lijn. Vanavond nog een was draaien, maar dat is alleen nog beddengeod en badlakens.
Mijn moeder wordt vanmiddag gebeld door de oncoloog, dan weet ze waarschijnlijk wanneer ze gaan starten met de bestralingen. Ze heeft een mal meegekregen van de ruggenwervel en het ding zit tussen de 1e en 2e wervel, in de onderrug en bij het borstbeen schijnt ook nog wat te zitten.
En zo begint die mallemolen dus overnieuw, weer die onzekerheid..... Wat een klote ziekte is het toch...... - hoe bedoelen jullie single parents going strong forever???
geen aanval, maar ik zie hier niet echt verhalen over single parents, maar gewoon de dagelijkse gang van zaken incl. familiedingen etc...
heb ik iets gemist, moet ik ergens anders nog gaan lezen...
de titel van de topic spreekt me wel enorm aan omdat ik zelf een single parent ben...maar volg het ff niet helemaal...sorry.... - dolphine, jee das schrikken zeg, potverdorrie, ik schrik er ook van lieverd. hele dikke knuffel voor jou. en als je me nodig hebt, kan je me altijd bellen he.
moet nu naar de ortho met zoonlief en was heel het weekend bij B. maar kom gauw weer langs hier, liefs lucky.
Och Dolphine....wat een klotenieuws zeg..
Ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon naar huis wilde toen je het eenmaal wist, het blijft toch maar malen in je koppie.
En je hebt gelijk, het is een K*T ziekte!!
Heel veel sterkte lieverd, ik hoop echt dat jullie nu veel steun aan elkaar gaan hebben, de hele familie bedoel ik.
Wel super dat je zo'n fijne vakantie gehad hebt, maar dat het zo eindigen moest..
Natascha, het zijn dan wel alledaagse verhalen misschien (er staat ook niet voor niets deel 21, zo lang schrijven we al met deze club), maar we zijn allemaal of single parent (nog), single parent (gewoden) of single parent (geweest), vandaar!
Als je al zo lang schrijft gebeurd er natuurlijk wel es wat op relatiegebied van deze en gene! Wat niet wil zeggen dat er geen nieuwkomers welkom zijn hoor, altijd wel. Maar de ervaring leert een beetje dat veel nieuwkomers na 1 of 2 x posten toch afhaken, hoewel er toch ook een paar doorbijters bij zijn gekomen die er nu helemaal bij horen en niet al vanaf het aller aller begin meeschrijven.
Dusszz......wat let je zou ik zeggen...
Nu eerst de daily shopping nog ff doen, kom later misschien nog terug.- hoi scarlet,
dank je wel voor je reactie....het lijkt me leuk om deel te nemen aan jullie clubje en zie wel of ik afhaak of niet...
ik voel wel de behoefte om ervaringen te delen met andere single parents, vooral omdat ik nog maar 31 ben en een zoontje van 8 heb en de rest van mijn vriendinnen nog geen kinderen hebben of wel kinderen hebben en een partner...
ja ik zag later inderdaad ook pas dat het deel 21 was dus kan me voorstellen dat er een hele geschiedenis hieraan vooraf gaat...
ik lees gewoon met jullie mee en als ik ergens een reactie wil geven of iets wil delen dan laat ik het gewoon weten.
He shit, hij knalde eruit...getverdemme.
Dolphine, weten jullie al iets meer? Jeetje zeg, 15 jaar lang is je moeder dus "schoon" geweest en dan nu toch nog...Dan ga je toch juist steeds meer denken dat het allemaal ok is, na zo'n lange tijd..(al zal het wrs altijd in je achterhoofd blijven).
Natascha, gewoon meeschrijven als je zin hebt hoor! Je leert ons vanzelf kennen en wij jou, gewoon iets over jezelf vertellen als je dat kwijt wilt en er zijn er iig meer met kinderen rond de leeftijd van die van jou. Het grappige is wel dat er hier maar 1 is met een meisje en dat de rest allemaal knullen heeft! En nu weer 1, whoehaha, niet te geloven!!
Mijn zoon is trouwens 15..
Vandaag was dan eindelijk weer een vriendje terug van vakantie, dus hij heeft zich weer prima vermaakt. Nou ja, doet ie sowieso wel, ook als ie alleen is, maar dit was natuurlijk extra leuk. Was hij ook niet zo alleen de hele dag, ik moest natuurlijk werken. Lekker gewerkt, erg druk nog steeds, maar goed. Morgen lekker halve dag!
Ik ga er even een was inmikken, toedeloe!- Hier verder geen nieuws vandaag omtrent mijn moeder. Dat afwachten is het moeilijkste... je bent zo machtellos, je kan helemaal niks doen.
Ondertussen gaat het leven natuurlijk gewoon door. Vandaag met mijn schoonzus, nichtjes en zoonlief wezen zwemmen en daarna pannenkoeken gegeten. Een verzetje voor de kleine man. Morgen breng ik hem naar zijn vader voor een week. Zal stil worden hier in huis zonder mijn mannetje.
Morgen ga ik met mijn broer naar amsterdam, naar nederland- england. Die kaarten hadden we natuurlijk al. Tja mijn moeder wil ook dat we gewoon doorgaan. Dat probeert zij ook zo veel mogelijk.
Ik vind het wel moeilijk hoor. Maar goed eerst maar eens de bestralingen afwachten en kijken hoe ze daar op reageert, daarna zullen we wel verder zien.
De artsen willen geen uitspraken doen over een prognose, ze weten het niet.
Natuurlijk ben je welkom natascha. Sorry, ik ben met mijn kop even bij andere zaken, daarom geen enthousiast ontvangst van mijn kant. Ik heb trouwens een zoon van 7. En zoals je misschien hebt meegekregen weet ik sinds kort dat mijn moeder ernstig ziek is.
Scarlet, fijn voor je zoon dat er weer een vriendje terug was. Zit je toch wat lekkerder op je werk lijkt me.
Ik moet maandag ook weer aan de bak,. moet eerlijk bekennen dat ik er nu nog erg tegenop zie........
Hoihoi
Hm, mijn vrije middag alweer bijna om. Niet veel bijzonders gedaan, net een wasje opgevouwen, boodschappen en verder lekker gelezen. Iets langer doorgewerkt vanmiddag, het ging zo lekker en ik wilde perse nog iets afmaken. Ach, haal ik ander xtje wel weer in.
Moeilijk lijkt me dat Dolphine, om toch ook proberen de draad van het dagelijks leven weer op te pakken, terwijl je eigenlijk een soort van verlamd van schrik bent nu en je gedachten bij heel andere dingen hebt. Bah, wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Hopelijk kun je vanavond je zinnen een beetje verzetten bij de wedstrijd..
Wat nog erg leuk was vandaag, bij het boodschappen doen, zat aan de kassa iemand die ik nog kende van basisschool van zoonlief. Ik wist dat zij daar werkte, maar had haar al een tijdje niet gezien (paar maanden). Het eerste wat ze zei was dat ik volgens haar met een geweldig goed dieet bezig was, vond ik zo leuk om te horen! Ik weet natuurlijk wel dat ik afgevallen ben, maar als anderen het zo spontaan zeggen geeft toch een kickje. hihi.
Eet smakelijk voor straks!- hoi meisjes, ik kom ook weer eens langs waaien of aanwaaien is het geloof ik he,
dolphine, ik moet er iedere keer aan denken. meis ik vind het zo kl*te voor jullie allemaal. lijkt me ook zoooooo moeilijk om toch maar "gewoon" door te gaan. misschien is de afleiding van je werk straks juist wel prettig, of zeg ik nu iets heel stoms? ik weet t eigenlijk niet. toen mijn vader die hersenbloeding had gehad enzo kon ik ook nergens anders aan denken, en geen idee meer of werken me daar nou wel of niet van afleidde.
moet nu trouwens ook weer meteen aan jou denken jonnie, hoe is het bij jullie met je paps enzo?
scarlet, wat super leuk he dat mensen dat dan zo spontaan tegen je zeggen. ben wel nieuwsgierig hoor, maak eens n foto en mail die eens hihi. dus je zoonlief vermaakt zich gelukkig ook weer n beetje. fijn is dat dan he. is ook zo super lang die vakantie van die gasten. beetje te denk ik weleens.
gelukkig vermaakt de mijne zich ook prima. heeft ook de mazzel dat zijn beste vriend dit jaar niet met vakantie gaat.
hoi en welkom natasch, je las het al, wij schrijven al een behoorlijke poos met elkaar. sommige zijn afgehaakt, andere er weer bijgekomen, maar er zijn er toch wel een aantal die al jaren meeschrijven. ik ben zelf 43, ben vorig jaar gescheiden (relatie liep al jaren niet meer), heb inmiddels een nieuwe vriend die geen kinderen heeft en ik zelf heb dus een zoon van bijna 15, die na de vakantie naar 4 havo gaat. ik werk 24 per week in de thuiszorg en woon vlakbij Rotterdam.
ik moet trouwens nog maar weer een paar dagen werken en dan heb ik alweer vakantie girlies. en dan heerlijk naar Sardinie met B. heb er mega veel zin in. hoewel ik het wel moeilijk vind om mijn bink hier "achter te laten". maar ja, ook dat hoort erbij. en hij is natuurlijk bij zijn eigen vader, dus ja waar kan hij beter zijn zou je zeggen. al heeft ie er zelf weinig zin in gebied de eerlijkheid me te zeggen. daarom ook dat ik het best moeilijk vind om weg te gaan.
schoolboeken zijn trouwens ook weer bezorgd van de week. pff dat wordt weer kaften. heb ik zo de schurft aan.
hopelijk gaat het met onze andere meiden, essie, zowie, theetje en daantje ook goed? we horen jullie wel weer meiden!
ik ga lekker nog even een toetje even en dan relaxen.
fijne aaf allemaa. en een extra hug voor jou dolph. - [fgcolor=#1159F5]Hoi meisjes, het duurde ff, maar ik heb meer dan een week zonder internet gezeten, de windows startte niet meer op. En nu ben ik ziek geworden, nee niet de Mexicaanse griep, maar een gewone:).
Jee Dolphine, wat vreselijk nieuws heb je gehoord over je moeder zeg, ik schrok ervan toen ik het las. Weet je wat ik ook zo frappant vindt? dat de mensen die het overkomt zo positief zijn, maar aan de andere kant is dat de overlevingsdrang van hun. Ik wens je heel veel sterkte.
Met mijn vader gaat het naar omstandigheden wel, heeft nog last van een beetje luddevudu, maar ddat is iets waar hij zelf mee moet leren omgaan, hij ziet haar nog wel hoor, ze doen nog wel dingetjes samen.
Volgende week dinsdag moeten we weer naar de longarts, dan weten we meer.
Scarlet, welk dieet volg jij dan? is dat prodimed, van Erica Terpstra toch? dat is toch zo vreselijk duur?
Wel knap dat je je ijsje afslaat op je werk, dat kan ik niet hoor:)
Lucky, jij alweer op vakanie, wat een geluk zeg! Fijn dat het weer goed met jullie gaat.
Diana, hoe is het met je, wat een gesodemieter met die belastindienst weer zeg, hoop dat het snel opgelost wordt. Hoe gaat het met hummel, wanneer moet hij nu naar die arts?
Natascha, ik ben 39 en bijna 1 jaar getrouwd. Ruim 3 jaar geleden ben ik hier gaan schrijven als single parent en in de loop van de jaren heb ik mijn huidige man ontmoet.
Ik ben dus diegene met een meisje van nu 7 jaar. Ja, ja, ze is afgelopen zondag 7 geworden, Jee, ik ben al 7 jaar moeder ha ha.
Ik ga nu nog ff verder kijken op mijn andere topic.
Toedeloe
[/fgcolor
Pff, net met zoonlief de rommel voor het grofvuil buiten gezet, morgen komen ze dan eindelijk de boel ophalen. En om dat nou nog morgen voor ik naar kantoor ga te doen..
Jaaaaa Lucky, je gaat alweer bijna met vakantie! Heerlijk vooruitzicht! Ik snap best dat het moeilijk is om je binkie achter te laten, is dat voor het eerst sinds..ooit eigenlijk? Vooral omdat hij zelf al aangeeft weinig zin te hebben maakt dat het extra moeilijk. Maar hij heeft het vast hartstikke naar zijn zin bij zijn pa en jij moet gewoon gaan genieten hoor!
Die vakantie duurt eigenlijk echt wel te lang voor die gasten he, al klaagt die van mij nu dat het eigenlijk toch wel snel voorbij is gegaan...PFFFFF!! Hier ook nog de boeken kant en klaar liggen, nou ja, kant en klaar maar ongekaft nog, whoehaha, dat moet volgende week dus nog gebeuren.
Sneu Jonnie, dat je vader toch nog wat liefdesverdriet heeft..En spannend, volgende week weer naar de longarts, hopelijk valt het naar omstandigheden mee, altijd weer moeilijk, lijkt me.
en gefeliciteerd nog, met je kleine grote meid!
Ik doe niet Prodimed, dat is idd niet te betalen, voor mij niet in elk geval, kost iets van 100 euro in de week aan maaltijdvervangers alleen al. Wat ik doe heet Be in shape en is wel gebaseerd op hetzelfde principe, veel eiwit en koolhydraatarm, maar hierbij vervang je alleen het ontbijt en de lunch door poeder op te lossen in melk of yoghurt of iets dergelijks, waardoor je een shake krijgt (heel veel smaken te krijgen). Je kunt ook nog soepjes en worstjes krijgen voor de lekkere trek, maar die mis ik niet, dus bestel ik ze ook niet.
Het bevalt me nog steeds prima, dus ik ga nog ff door.
Hm en nu heb ik helemaal geen zin om naar bed te gaan..maar morgen wel weer vroeg op, blehhh..- Ik heb het ook besteld Scarlet, ik wil 4 kilo afvallen, maar dat lukt me niet:(
Maar wat ik nu wil weten is: je moet toch altijd naar de kilocalorien kijken op de verpakking, maar ik lees op die site dat het om koolhydraten gaat, jij als kenner weet mij daar vast wel antwoord op te geven:)
He Jonnie, wat grappig dat jij het nu ook doet! Gaat je zeker lukken, die 4 kilo! Het is idd zo dat je hierbij op de koolhydraten moet letten en eigenlijk bijna niet op de calorieen.
Als je op de site kijkt bij de FAQ krijg je eigenlijk alle antwoorden al..Je moet proberen onder de 20 gr koolhydraten per dag te blijven, dus buiten die shakes voor ontbijt en lunch, die trouwens niet meetellen voor de koolhydraten, dus 20 gram naast die shakes, mag je geen brood, pasta, aardappels, chips, toastjes, koekjes etc. Als je een weekmenu hebt besteld (en dat moet geloof ik toch als je voor het eerst bestelt) zit er ook een soort weekprogrammaatje bij, wat je dan zoal kunt eten. Zij raden wel mager vlees etc aan, het tegenovergestelde van Atkins eigenlijk, want daar mag je juist heel veel vette dingen, wat me dan ook eigenlijk weer niet gezond lijkt..Je mag hierbij gewoon een stukje kaas of een eitje, ook 's avonds als je trekt hebt. Ik vind het heel goed te doen, heb ook eigenlijk vanaf het begin al helemaal geen lekkere trek gehad, ja, af en toe, maar niet zoals bij andere dieten. Ik ben benieuwd!! Als het goed is kun je nu ook elke dag via mail tips krijgen en daar zit ook altijd een recept bij, staan erg lekkere dingen tussen.
Het was vandaag een superleuke dag met mijn leuke dok!
We hebben zo leuk zitten kletsen samen, zo onder het werken door dan (natuurlijk...), over van alles en hij is echt heel open, als je ergens naar vraagt. Is trouwens zelf ook behoorlijk nieuwsgierig, wat ik dan ook wel weer heel leuk vindt. Hij was lekker vrolijk, plagerig, kortom..supercute!!
Ik had de stoute schoenen aangetrokkene en zo tussen neus en lippen door gevraagd hoe het met zijn verkering was (pffff...het woord alleen al...). Kwam hij zelfs zijn kamer helemaal voor uit en zei: zullen we het daar maar niet over hebben? Beetje half lachend. Hij zegt dat ie niet echt verkering heeft, ze zien elkaar nog wel, maar het is niets vasts. Yes, dat wilde ik weten! Zo kwamen we aan de klets over relaties, hij is ook niet op zoek, heeft al verschillende relaties achter de rug, kortere en langere, wilde ook weten of ik nadat het over was met L. nog nieuwe relaties aangegaan was, of ik altijd degene was die het uitmaakte, op wat voor type ik val, nou ja, van alles eigenlijk. LEUK!! Ook heel interessant over het werk, over de dunne scheidslijn tussen schizofrenie en spiritualiteit, vind ie zeer interessant nl, als ie zulke clienten krijgt. Het klikte gewoon ineens, met als gevolg dat ik pas om 17.15 naar huis ging, whoehaha. Het leuke is dus dat je zowel slap met um kunt ouwehoeren als serieuze gesprekken voeren, I like that!
ehum, dit wilde ik even kwijt..hihi.
Helaas is ie morgen weer voor het laatst en dan 3 weken met vakantie..jammer.
Dolphine, is het gelukt om even aan iets anders te denken tijdens de wedstrijd? Knuffel voor jou!
Oh ja, ook nog grappig.: ik vind dat liedje van Jason Mraz zo leuk, Make it mine, echt zo'n heerlijk vrolijk zomerliedje met van die blazers op de achtergrond, gaaf. Als ie op de radio komt geef ik het volume altijd een zwieper en moet ik gewoon meezingen. Liedje was afgelopen, geluid weer zachter, hoor ik R. van liedje neurien en zingen, dus ik zeg: Leuk is ie he R.!
Jaha, zegt ie, wie is dat? Jason Mraz, dat ie nog meer leuke liedjes heeft... vroeg ie of ik er nog een wilde neurien, kwist er spontaan geen 1 meer, whoehaha!!
Nou ja, het was leuk. Het werk puilt de kast uit, maar gezellig dat het is!!
- Goede avond meisjes.
Gisteren ondanks alles toch een leuke dag gehad. We waren ´s middags al in de stad, was erg gezellig. Op dat soort momenten lukt het ook wel om het van je af te zetten.
maar soms heb ik van die vlagen, van die jankmomenten zeg maar. vanmorgen had ik er ook weer even last van. maar goed het helpt allemaal niet, dus hup schouders er weer onder en door gaan.
Mijn moeder is vandaag gezellig met mijn pa op stap geweest. Ze willen toch zo veel mogelijk leuke dingen blijven doen.
Oncoloog heeft bog geen contact opgenomen, maar dat kan nooit lang meer duren. Ze gaan waarschijnlijk binnen 2 weken met die bestralingen beginnen.
Vandaag heeft ze nog een gesprek met de huisarts gehad. Die is erg geschokken. Hij had echt niet verwacht dat er na al die jaren toch nog uitzaaiingen zouden zijn. Dat gebeurt bijna nooit.
Ik heb gisteren ff lekker lopen janken bij een vriend van me, die was na de wedstrijd speciaal naar amsterdam gekomen. Ff gezellig wat gedronken, zitten kletsen erover, potje zitten janken en daarna maar weer gewoon door.
Maandag weer aan het werk, eerst mijn baas maandag inlichten, zodat ik weg kan als dat nodig mocht zijn. het werk zelf zie ik wel tegen op. Om nu de ellende van anderen te moeten aanhoren terwijl je wel wat anders aan je hoofd hebt. Maar goed, wat moet dat moet he.
Hallo meiden
Wow, wat ben ik blij dat het weekend is zeg.... Ik voel me ineens hartstikke moe, maf. Gisteren leek ik wel hyper zeg, toen ik dat stukje schreef, whoehaha! Het was ook weer zo superdruk op kantoor, blehhhhh. Niet heel veel contact met R. vandaag, heel even gezien, nog wel even telefonisch, wat wel grappig was, maar niks bijzonders. Net alsof ie na zo'n openheid ineens weer een beetje in zijn schulp kruipt ofzo. Tja en nu met vakantie. Gelukkig komt er maandag wel weer een naaste collega terug, even weer wat meer handen die het vele, vele werk kunnen doen.
Dit weekend niets gepland, ik ga ook zeker niets actiefs doen.
KPN is niet zo slim bezig, heeft mijn telefoon al afgesloten terwijl maandag Ziggo pas qua telefoon geactiveerd wordt..Nah ja, het is aan de andere kant ook wel heerlijk rustig, whoehaha, die paar dagen overleef ik wel, heb natuurlijk altijd nog mobiel voor emergencys.
Wel fijn dat je vrienden hebt waar je gewoon jezelf bij kunt zijn Dolphine en dus ook gewoon lekker kunt janken als je daar behoefte aan hebt. Erg belangrijk nu, denk ik.
Dat je er tegenop ziet om weer aan het werk te gaan kan ik me ook heel goed voorstellen, je gedachten gaan toch steeds weer dezelfde richting uit, helaas hebben we niet een knopje die we om kunnen zetten. Misschien zal blijken dat het ook een soort afleiding is, dat je je wel moet focussen op iets anders..
Zitten Theetjes weken er nu ook op eigenlijk?
Ik ga voor het eten zorgen, fijne avond nog..- Goh, iedereen heeft zijn vakantie al gehad en ik oet nu nog 1.5 week werken en de volgende dag vliegen we. Ik heb nu een proefpakket besteld Scarlet, ik weet niet voor hoeveel dagen dat is, maar bestel jij dan weekmenu's of zo? Ga het eerst ff aanzien ha ha, als ik maar niet zoveel honger krijg.
Fijn Dlophine, dat je ff iets ontspannends heb kunnen doen, leidt een beetje af hé. - hay lieve meiden,
ben even afwezig geweest(wedrom)maar heb een vreselijke tijd weer gehad,ben uiteindelijk woensdag helemaal ingestort.
of het nou een variant was vande mex griep of whatever,,,,heb bijna 18 uur pd geslapen en mij ziek gemeld,
had giga hoofdpijnen,misselijk alles deed me zeer en kon het ene voetje voor het andere niet meer zetten.
op het werk zoals normaal mega druk,schilderen en schoonmaken bij vriendin,
dinsdag ook nog de crematie gehad van overleden oom(ex fam oom eig) en een mega confrontatie met ex schoonfam gehad...
kortom,alles niet in mn koude kleren gaan zitten,ook nog 2 klanten met kanker behandeld vorige week,zeer confronterend...das ook niet mis..
thuis een hekse ketel met hondje,ook nog dierenarts na de crematie geweest,bleef vla poepen..niet normaal...overal stront in mn huis...bah!
heb net ff snel mn 43 berichten in mn postvak in doorgenomen,heb dagen de pc niet aan gehad.
hoop het weekend alles door te lezen...heb nu geen puf meer,zweet loopt alweer over mn rug...
theetje is bijna thuis,heeft mij gesmst vandaag..
ook wat tegenslagen gehad...we gaan het horen,maar verder wellekker gehad!
lieverds,tot gauw!
Dolphie,hang on dear!!!
kuzzzzzzzzzz - Hallo, hallo,
Mijn laatste vakantie dag zit er op. Nu nog weekend en daarna weer aan het werk.
Mijn moeder begint maandag met haar eerste bestraling. Dinsdag heeft ze een gesprek met de oncoloog.
Vandaag even de badkamer en wc bij haar gespot.
Mijn broer gezogen en gedweild.
Later lekker gbb-ed daar. Mijn andere broertje kwam ook nog even met zijn vriendin en kids. Die kwamen met het heugelijke nieuws dat ze gaan trouwen. 30 oktober is de grote dag. Ze zijn bijna 12,5 jaar samen en hebben het er al eens over gehad, maar nu heeft de ziekte van mijn moeder de zaak versneld en willen ze zo snel mogelijk trouwen. Mijn moeder genoot natuurlijk erg van het nieuws. Hij is de eerste van haar kinderen, mijn andere broer en ik zijn zo ver nooit gekomen.
Goh diaan wat vevelend nou dat je zo ingestort bent lieverd. Maar eerlijk gezegd is het niet zo vreemd natuurlijk. Je loopt jezelf continu voorbij te rennen en je lichaam grijpt op een gegeven moment in. Ik hoop dat je ook een beetje tot rust kunt komen nu. Hoe is het met de kleine mojo? Gaat het al wat beter met hem?
Scarlet, geen spannende verhalen over je doc dus. Ach ja, wat niet is kan nog komen toch?
Goh jonnie, hier moet de kleine maandag over een week al weer naar school toe. Dan zitten de 6 weken er al weer op. Jullie zijn dan dus op vakantie. waar gaan jullie heen?
Theetje ook weer bijna thuis. Lekker.
Morgen beloofd een heerlijke dag te worden he. Mijn ouders hebben al weer plannen voor het weekend, dat is wel fijn dus. En dan maandagochtend vroeg moet ze aan de bak. Mijn vader gaat mee.
Nou meiden, ik ga hier mijn bedje opzoeken vandaag. Ik ben woensdag door mijn enkel gegaan, en die is erg dik nog. Ziet er niet naar uit dat het beter wordt, dus maar een beetje intapen en hooghouden.
Slaap lekker allemaal.
Dit onderwerp heeft 2813 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 19:42.