Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:25.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. Single parents, going strong forever!! deel 21

Dit onderwerp heeft 2813 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 19:42.

[ Single parents, going strong forever!! deel 21 - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

1. Fysio en sporten hebben voor de nek wel geholpen, die pijn is grotendeels weg. Heb alleen al wel spierpijn zeg.... Pfffff kan wel merken dat ik een hele week lui geweest ben, ging echt moeizaam vanmorgen. En dat mannetje dat ons les geeft heeft zijn prof contract bij fc utrecht binnen, dus die was extra gedreven vandaag leek het wel. Maar goed, ik heb het weer overleefd.
    Vanmiddag verjaardagscadeautje voor mijn nichtje gekocht, daar gaan we zaterdag heen (was gisteren jarig). Mijn schoonzus viert het ook zaterdag. Voor heb ik een fashion cheque. Ben heel benieuwd of ze die nog ergen kan inwisselen maar het idee vond ik zelf heel leuk.

De pijn in de nek is wel grotendeels weg, maar het is nog wel stijf en stram en begin ook weer beetje hoofdpijn te krijgen.

Mijn dag nuttig besteed, heb de vakantie foto's op de computer gezet (en de foto's van de carnaval, new castle, schaatsen, hihihi). Gestofzuigd, boodschappen gedaan en nog even de oogjes dicht gedaan een half uurtje.

Eigenlijk ben ik ook heel goed bezig op het werk scarlet, en normaal gesproken juichen ze het toe. Maar door een vreemde financiele constructie (we draaien met onderbezetting en als we dan toch de productie halen kunnen we volgend jaar minder geld krijgen). mag ik even niet te hard gaan. Maar we gaan natuurlijk geen zaken aanhouden als het niet nodig is. Gelukkig heb ik genoeg andere dingen te doen en komen er nog 2 trainingen aan, dus voorlopig uitdaging genoeg.

2. Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen zeg..zou het echt dat noodweer worden wat ze verwachten? Het regent hier nu wel, maar niets van al dat andere wat ze voorspelt hebben. Ik ben in elk geval lekker binnen, haha.
    Ja, ik begrijp hoe je dat bedoelt Dolphine, met het budget voor volgend jaar, als jullie het nu met (te) weinig mensen ook goed af zouden kunnen zeg maar..Dat werkt dus precies zo als bij ons.
    Leuk idee zeg, zo'n fashion cheque. Zal vast wel lukken toch, dat ie bij jullie ingewisseld kan worden? Lekker gewerkt op zich, maar er zit echt een dip in de aanvoer hoor..Nou ja, daardoor wel tijd voor wat andere uitzoekdingetjes etc, ook wel eens goed.
    Morgen gaat de arts die ene client van gisteren terugbellen en hij hoeft niet eens te komen..Zo jammer eigenlijk, als het eerst was voorgelegd aan de arts had ie dat gelijk kunnen zien en zeggen. Nu die man in de stress om niets. Zo jammer, dat niet alle collega's de moeite nemen om in een casus te duiken...Terwijl dat het werk juist zo leuk maakt, anders ben je echt een machine die je kunstje doet..Ik snap dat gewoon niet.
    In elk geval alweer bijna weekend, lekker en volgende week een heerlijk kort weekje! Jullie misschien ook verplicht vrij vrijdag Dolphine?

3. Vrijdag niet verplicht vrij nee. Wel vrij genomen vanwege voetbaltoernooi van zoonlief in hoevelaken. Kan het jochie moeilijk een hele dag met anderen meegeven, dus maar vrij genomen.

Gisterenavond drama met zoonlief. Hij kon niet slapen, waarschijnlijk door de warmte, maar is dan ook niet in bed te krijgen he. Steeds er uit komen en alles wat ik voorstel wil hij dan niet. grrrr, eigenwijs? wel nee........

Vanmorgen teamvergadering gehad. gelukkig is mijn favo (not) collega weer terug van zangerschapsverlof. Dus qua gezeik is het net of ze niet weg geweest is. Of dat nou zo'n goed teken is?
    Wel ga ik samen met een andere collega een teamuitje organiseren. We willen iets actiefs. We zullen die mutsen eens aan het werk zetten, woehahaha.

Hier ook nog geen noodweer gezien. Gelukkig zou ik bijna zeggen, want ik moest om kwart voor 6 nog maarssen komen. Was dus al laat genoeg thuis.

4. Lekker, weekend!! Ik zat vandaag alleen, toch lekker gewerkt en veel gedaan.
    Hier helemaal geen noodweer geweest, bij jullie Dolphine?
    Fijn dat je toch lekker vrij bent en dus ook een korte week hebt.
    Voor mij zelfs maar 21/2 dag.
    Heb je al een idee voor een teamuitje in je hoofd? Ik ben benieuwd wat het worden gaat. Vast en zeker geen wellnessdagje, whoehaha! Ging het gisteren wat beter met je mannetje en slapen? Was nog bloody hot he, gisterenavond..echt heel klef.
    Maar ja, weekend weer hartstikke koud, ook geen lol an.
    Via fb weer contact gelegd met een uit het oog verloren vriend, leuk! Liep zo'n 12 jaar geleden (tjeezzz, wat vliegt de tijd...) stage bij ons en ik had wel een beetje een oogje op m (heb ik misschien wel eens vertelt?) Tikkie jonger wel (jaar of 10), maar er was wel een klik. Kwam hier ook wel over de vloer, was wel altijd een soort van flirten maar nooit iets gebeurd.Geen idee hoe of wat hij nu qua relatie, kan het ook niet uit zijn profiel halen oid, het laatste wat ik van hem weet is dat hij samenwoonde. doet ie vast nog steeds, haha. Of getrouwd ondertussen. Maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om, gewoon leuk om weer even iets van m te horen. Heb natuurlijk wel gevraagd hoe of wat qua relatie, hihi.Nog geen antwoord.
    Binnenkort de functioneringsgesprekken, komen ook de competenties weer aan bod en waar je mee aan de gang wilt gaan. Pfff, ik heb echt geen idee gewoon! eerst maar es het bijhorende boekje doorlezen...

5. Gelukkig had zoonlief afgelopen nacht wel weer goed geslapen. Morgen geen voetbal, dat is wennen zeg..... Niet vroeg op staan, haha. Wel oud papier wegbrengen en daarna naar de verjaardag van mijn nichtje en schoonzus.
    Ik volgende week ook een korte week. Maandag een werkdag en dinsdag een training. En dan is de werkweek al weer voorbij.
    Vanmorgen weer wezen sporten, was lekker. Woensdag ging het nog niet zo lekker maar vanmorgen was het al beter.

Een hele hoop boodschappen gedaan vandaag, maar moet morgen helaas toch ook weer even, want kaas is op. Grrrr vergeten natuurlijk.

Leuk he scarlet, om weer oude contacten op te pakken. Dat is het leukste van de social media.

6. Balen van die kaas Dolphine! Lekker zeg, geen voetbal, heb je een beetje kunnen uitslapen? Hier lekker aan de was geweest en verder niet veel bijzonders.
    Morgen honkbal thuis, maar ik twijfel om mijn knul kan spelen, denk het eigenlijk niet. HIj heeft sinds laatste training erg last van zijn ribben, net alsof ie iets verrekt heeft, dus bij opstaan, rennen, buigen etc. erge last.Kan hij niet eens. HIj baalt er vreselijk van, vooral nu natuurlijk met die concurrentie om een plek, maar ja...niets aan te doen, vrees ik. Is toch iets wat met rust over moet gaan.
    Dat 'oude contactje" woont trouwens nog steeds samen, haha.
    Mafkees, had in zijn eerste berichtje gezet dat ie niet getrouwd oid was (ik gevraagd verliefd, verloofd, getrouwd?), maar nadat ik had gezegd dat het laatste wat ik over m had gehoord dat ie samenwoonde en of ie dat dan niet meer deed zei hij dus dat hij dat nog steeds deed. Sorry hoor, maar "of iets dergelijks" daar versta ik toch zeker ook onder samenwonen!
    Rustig zaterdagje hier, niet veel puf om iets te doen. Lijkt altijd net of ik in het weekend moet bijkomen van al die dagen zo vroeg opstaan, haha.

7. Redelijk uitgeslapen vanmorgen tot half 9. Ontbeten met een beschuitje met aardbeien. Daarna oud papier naar school gebracht. MIjn vader had zijn best gedaan, bijna 300 kilo!
    Daarna naar de verjaardagen van mijn nichtje en schoonzus geweest. Was weer erg druk, maar wel gezellig. Zoonlief heeft zich lekker vermaakt op de trampoline en later lekker voetballen met een ander jochie. Net gegeten en nu een avondje lekker voor de tv.

Goh scarlet, vervelend voor je knul. Hoe komt dat zo? Verkeerde beweging gemaakt ofzo? Kan je lang last van hebben.... dat hoop ik trouwens niet voor hem.

Hihi zo zie je maar weer. Jij denkt duidelijk te zijn, maar iemand anders kan het dan toch weer anders oppakken.

8. Moest haast wel, dat ie een verkeerde beweging heeft gemaakt. Hij is nergens tegenaan gebotst of gevallen oid, dus misschien met slaan of een hoge bal vangen. Hopelijk duurt het niet zo lang, juist nu heeft in korte tijd een aantal wedstrijden, morgen, donderdag en dan zondag weer. Pechvogel!
    Nou ja, betekent wel morgen niet vroeg op, haha, da's dan weer een voordeeltje. O heerlijk, aardbeiden...ik heb ze nog niet gehad dit jaar.

9. Dit waren de eerste hollandse aardbeien. Met het oog op moederdag dacht ik, laat ik eens wat lekker mee nemen. Alleen hebben ze moederdag niet gered. Zoonlief en ik hebben vanavond ieder een bakje met slagroom op. Hmmmm lekker hoor.

10. Ben je nog verwend vandaag Dolphine?
    Mijn knul had wel een lekker geurolietje en kaarsjes, toch lief. Verder zat er qua verwennerij niet veel in, haha, hij kon amper zelf bewegen..sneu hoor. De mannen hebben dik gewonnen )(23-0), ze moesten tegen de nr. laatst. En uitgerekend deze wedstrijd zijn er heel veel foto's gemaakt die op een site staan over sport in de stad..Hij baalt dus nu nog meer dat ie er niet bij was. Maar helaas, zo is het leven natuurlijk..
    En dan morgen weer aan de bak voor een superkorte werkweek. Heerlijk!

11. Mijn knul had heel erg zijn best gedaan op een zeepje wat hij op school heeft gemaakt. Dat was wel erg lief. Verder weinig verwennerij hoor, heb vanmorgen zelf maar croissantjes gemaakt. Hij heeft wel geholpen met opeten, dat dan weer wel.

Verder rustig dagje hier. Zoonlief lekker buiten gespeeld en eind van de middag naar mijn ouders gegaan. Daar asperges gegeten. Zoonlief weer erg boos op opa. Die verstaat bijna niks en zoonlief had wat gevraagd aan hem en geen antwoord gegeven. Probeer dat kind dan maar eens aan zijn verstand te brengen dat opa het echt niet gehoord heeft. Gelukkig is het kind niet zo eigenwijs....

Morgen de eerste en laatste dag van mijn korte werkweek. Dinsdag studie en dan zit de werkweek er al weer op. Lekker hoor.

12. Lekker weertje is het nu even zeg..Schijnt wel weer gelijk de laatste dag te zijn he, pff, balen.
    Haha Dolphine, ontbijtje was ie even vergeten? Wel een lekker zeepje, da's lief. En wat een leuk idee trouwens van school.
    Die zelfgemaakte cadeautjes zijn toch het allerleukst he..
    En neeee, gelukkig is dat mannetje van je helemaaaal niet eigenwijs, hihi. Lastig is dat dan he, denkt ie dan dat je vader expres doet of ie hem niet hoort?
    MIjn knul hoopt toch echt donderdag te kunnen spelen, heel erg belangrijke wedstrijd. Ik heb nu maar es Diclofenac gehaald, werkt net weer even anders dan Ibuprofen, wat volgens hem niets deed. Hopelijk heeft hij er baat bij. Gelukkig heeft ie nog 3 dagen rust en woensdag ook al vrij, hopelijk is dat genoeg. Ze willen wel morgen een extra training doen, maar daar heeft ie zich voor afgemeld, dat is echt te vroeg en zou ie het misschien net weer mee verpesten.

13. En dan is het mooi weer en dan ben je gewoon lekker een hele dag aan het werk...... grrrr
    Maar goed, het is niet anders. Tegen de tijd dat ik vrij ben zal het wel weer regenen.

Zoonlief had een dagje bso met als thema vies, viezer, viest. Je wil dus niet weten hoe hij er uit zag. Maar hij heeft het in ieder geval erg leuk gehad. Spaghetti gegeten met je handen en een of andere estafette had hij gedaan. Morgen moet hij een oud shirt meenemen om te beschilderen. Moet je ook maar net hebben trouwens.....

Vanavond weer verplichte bloegeven gehad. En verassing, was de 20ste keer voor mij dus kreeg een pelikaan knuffelbeertje. Leuk hoor. Tegelijk even in de nieuwe vmbo kunnen snuffelen hier. Staat hier om de hoek en is na de voorjaarsvakantie pas open gegaan, dus echt nieuw.
    Nu hele stijve arm, maar heb links laten prikken, dus morgen niet zo veel problemen aangezien ik rechts ben. Heb wel de hele dag studie in utrecht, bah....

Er is hier in de flat een idioot aan het boren... Sorry hoor maar dat kan toch niet op dit tijdstip... Zoonlief moet eigenlijk naar bed, want die heeft morgen weer een hele dag bso. Maar ja die kan natuurlijk niet slapen met die herrie.

14. Het weer was vandaag wel even anders he Dolphine! Maar je had een studiedag, toch? Gelukkig dan maar eigenlijk, haha.
    Jij hebt nu al een aantal dagen vrij he..nog even een halve dag en dan ik lekker ook. Ik viel net al bijna in slaap op de bank, geloof dat ik het weer even nodig heb ook, haha. Is het nog goed gekomen met slapen gisteren en is het boren niet nog lang doorgegaan?
    Ik ga mijn bedje opzoeken..welterusten vast!

15. Vandaag hele dag trainin gehad ja. Signs of saftey. Een methodiek die wordt ingezet bij multi problem gezinnen waarin sprake is van kindermishandeling of vermoedens zijn van kindermishandeling. Deze methodiek is er op gericht om zo snel mogelijk een probleemanalyse te maken, maar ook te kijken naar de krachten in een gezin en zoeken naar oplossingen. Kortom voor mijn vakgebied erg interessant. De eerste studiedag was ook erg boeiend. Alleen zo jammer dat ik zowel heen als terug een uur in de file heb gestaan. Dat is dan wek weer jammer. Ik reed om half 5 uit utrecht weg en was pas om kwart voor 6 thuis.

Gelukkig nu een paar vrije dagen voor de boeg. Weerbericht voor het weekend ziet er goed uit en dat is fijn met een 2 daags voetbaltoernooi voor de deur. In hoevelaken helemaal, is dus nog best een eind rijden ook. Als ik het goed begrepen heb wil de vader van zoonlief zowel vrijdag als zaterdag komen kijken, om hem dan zaterdag daarna gelijk mee te nemen. Al hoewel hij in hetzelfde telefoongesprek ook al weer terugkrabbelde wat betreft benzine kosten enzo.... Zucht. Ik wacht het wel af.

Donderdag ga ik met zoonlief en mijn broer naar de ajax experience in amsterdam. We moeten alleen nog even kijken hoe we dat met vervoer gaan doen. Met de auto naar het centrum is geen doen, dus de auto maar bij de arena neer zetten. Alleen.... hoe zit dat tegenwoordig met kaartjes voor de metro? Ik heb echt geen idee. We zullen het wel gaan meemaken.

16. Jaaa lekker, mijn weekend is ook begonnen! Ben vanmiddag ook maar vast aan de gang gegaan in huis, is dat tenminste gebeurd. Het weer lijkt echt te gaan opknappen he, komend weekend,gelukkig. Morgen honkballen en ze hadden zich helaas vergist, zondag is een uitwedstrijd (erg vroeg op weer..zucht). Maar morgen gelukkig thuis en 2 erg belangrijke wedstrijden ook. Mijn knul heeft nu voor het eerst geen pijn meer en wil uiteraard morgen spelen. Hoop toch zo voor hem dat ie het dan niet gaat verpesten en dat hij daarna (of al tijdens de wedstrijd) weer veel last krijgt. Jullie hebben voor morgen een leuk uitje gepland Dolphine! Ik denk haast dat je wel moet chippen in het openbaar vervoer? Heb het ook nog niet bij de hand gehad..Ik geloof toch dat ik die strippenkaarten makkelijker vond hoor, kon je tenminste gewoon overal kopen en stempelen enzo..haha, ik ben van de oude stempel. O.o
    O en waarschijnlijk verkopen ze ook wel van de eenrit kaartjes, tenminste, die verkopen ze hier in de bus. Die koop ik altijd als ik es een keertje met de bus ga. Een 2 daags toernooi, da's apart? En dan nog zo'eind weg, moet je dus 2 dagen heen en weer? Ook niet handig!

17. We konden ook blijven slapen in hoevelaken scarlet, Omdat er ook buitenlandse teams meedoen zijn er slaapplaatsen geregeld. Ons team heeft er voor gekozen om heen en weer te rijden. Is natuurlijk wel gaaf zo'n internationaal toernooi met teams uit belgie, duitsland en england.

Ik heb het openbaar veroer uitgezocht. Je kan parkeren bij een P+R voor 6 euro. Dan kun je voor maximaal 5 personen gratis openbaar vervoer kaarten krijgen voor de heen en terugreis naar het centrum. Aangezien we met z'n drieen zijn lijkt me dit wel het goedkoopste alternatief. Jammer dat de toppers morgen optreden in de arena, kan ik niet bij die p+r terecht. Maar een stukje verder rijden in amsterdam z-o zit er ook 1.
    Dat gaan we dus maar doen.

Die jongen heeft vanavond mijn seizoenskaart teruggebracht. Krijg ik toch weer zo'n 3,50 korting op de intree prijs.

Ik hoop dat het morgen goed gaat met je knul scarlet en dat hij inderdaad niet opeens weer last krijgt.

18. Het is goed gegaan met mijn knul, heeft totaal geen last (nog, afkloppen!) en heeft zich niet ingehouden, voor zover ik kon zien, haha. Gelukkig gewonnen, maar ze hadden het af en toe wel moeilijk en ook slordige fouten, maar het gaat om het eindresultaat he..Maar als ze zondag zo spelen, tegen de koploper, kunnen ze het echt wel shaken. Hoe was het in Amsterdam? Heb je het qua reizen zo gedaan zoals je van plan was? Best een goede deal op die manier. Wat een gaaf toernooi trouwens, voor je knul. Het weer wordt ook best heel goed toch? Da's altijd extra fijn..Hier verder een lekker dagje, nog een was buiten gehangen en verder beetje gerommelt, zelfs nog even in slaap gedommelt op de bank, haha, oud wijf...

19. We hebben er een dagje amsterdan van gemaakt en dat was erg leuk. Inderdaad geparkeerd in zuid-oost en daar de metro gepakt. Was prima te doen. Gelunched op het rembrandsplein en daarna naar ajax museum gegaan. Dat was erg leuk, maar viel ons qua grote een beetje tegen. En als je eenmaal van de ene ruimte naar de andere was gegaan kon je niet meer terug. Aan de ene kant is dat goed, als het heel druk is, maar is ook wel jammer, want je kon dus niet even terug lopen om nog even wat te kijken of doen. Je kon allerlei skils trainen, dat vond zoonlief natuurlijk wel tof. Je begon met de wall of fame en geschiedenis van ajax.
    daarna zat je in de kleedkamer en kwam er zo'n hologram van frank de boer die een speech hield. En ga je via een spelerstunnel zogenaamd het veld op. En daarna was het ineena afgelopen, beetje vreemd wel, maar goed het was leuk en daar gaat het om.

We zijn via de kalverstraat naar centraal gelopen en daar hebben we de metro weer gepakt. Op de dam nog even naar die levende standbeelden gekeken. In amsterdam zelf was het wel druk, de winkels waren open. En er kwamen heel veel mensen in marinelook voorbij. Maar dat heeft natuurlijk te maken met de toppers vanavond.
    Al met al een leuk dagje gehad, ondanks de hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opgetsaan ben. Gelukkig was het weer ook lekker.

Jouw knul dus gewonnen. Goed zo. en gelukkig dat hij geen last heeft zeg.
    Ik ben heel beneiuwd hoe de kids het morgen gaan doen. Ze gaan voor het eerst op een groot veld 11 tegen 11 voetballen dus er doen een paar kinderen van de E4 mee. Waaronder zijn beste vriendje, dat is natuurlijk wel leuk.
    Hij wilde ook zowaar op tijd naar bed, om morgen fit te zijn. woehaha

20. En hoe is het vandaag gegaan Dolphine? Hoe beviel het voetballen op een groot veld en met zoveel spelers? Ik moest wel lachen, toen ik last die zelf op tijd naar bed wilde..slim jochie! Jammer dat je gisteren hoofdpijn had, nu hopelijk wel voorbij? Gelukkig al met al een leuke dag gehad, ook al was het wat klein. Je ventje heeft zich zeker wel prima vermaakt. Ben je eigenlijk nog een beetje wezen shoppen? Lastig natuurlijk, met je zoon erbij. En morgen weer de hele dag toernooi en dan ging hij met zijn vader mee, toch? Was hij vandaag nog geweest of was het hem toch te veel, 2x die benzinekosten?
    Hier een gewone erg kalme dag, haha. Boodschappen gedaan, wasje gedraaid, wederom lui geweest...Ben ook erg blut, dus er zit helaas ook niets ander op, haha.

21. Shoppen zat er helaas financieel niet in scarlet, maar zoonlief wilde wel. Ik sloeg achterover van verbazing..... woehahaha. En nu is hij dus naar de disco. Weer zo'n mijlpaal. Ze hadden het er vanmiddag met voetbal over.Ze zijn met 4 jongens van zijn team en het is van half 8 tot half 10. Intree 3,= frisdrank en snoepjes 0,50. Vooruit dan maar een keer, ik heb hem weggebracht en zal hem om half 10 weer ophalen. Als hij eerder naar huis wil wordt ik gebeld. (1 vriendje heeft mobiel bij zich en zou zijn moeder bellen als ze naar huis willen).

Voetbal was leuk vandaag, goed gerorganiseerd en morgen nog een dag. Gelukkig niet zo vroeg, half 11 eerste wedstrijd. Hij vond het 11 tegen 11 wel cool. Ze hebben alleen maar een team van 9 en er moesten dus kinderen uit een ander team mee doen. En voor het eerst buitenspel. dat was ook even wennen. Maar ze hebben toch 1 wedstrijd gewonnen.
    Zijn vader was er en die komt morgen ook weer. Volgend weekend gaat hij ook een lang (pinksterweekend) naar zijn vader. Want over 2 weken is pleegzoon hier.

Ik maak net post van de belastingdienst open en krijg lekker veel geld terug.... Kan niet wachten, woehaha

22. Ooo heerlijk Dolphine, belasting én vakantiegeld, dubbelop!
    Dat belastinggeld heb je toch waarschijnlijk al? Tenminste..kan me nog herinneren uit de tijd dat ik iets terugkreeg (au...lang geleden..hihi) dat het al op mijn rekening stond als ik het bericht kreeg. Whoehaha, dan had je misschien toch kunnen shoppen!
    Hoe was de disco bevallen? Denk je dat hij wel vaker wil gaan?
    Wat stoer zeg, dat ze toch ook nog een wedstrijd gewonnen hebben, zo voor het eerst op een groot veld etc. En dat zijn vader er was, heel goed van m! Gelukkig eind vd week payday en vakantiegeld, pfff, eindelijk even wat meer ruimte. Begin nu echt te merken (denk dat iedereen dat wel heeft) dat de prijzen zijn gestegen en het salaris amper, houd echt steeds minder over. Als je dan die nieuwe bezuinigingsmaatregelen weer hoort word je toch echt niet blij...

23. Belastingeld staat er nog niet op nee, maar zal komende week wel komen.
    Zoonlief vond de disco helemaal leuk. Ze hadden gedanst! Zei hij. Woehahaha, hij wil noooooooit dansen. En hij had 3 flesjes sinas gedronken.
    Voetbal gisteren ging ook goed,. 3 wedstrijden gewonnen, tegen duitsers, engelsen en belgen. Ze moesten de finale om de 3e en 4e plaats tegen ijsselmeervogels, die hebben ze verloren met 2-0. Dus uiteindelijk zijn ze 4e geworden van de 8. Keurig in de middenmoot.

Daarna is hij met zijn vader meegegaan (die overigens pas op het laatste moment kwam aankakken want hij was 's avonds de kroeg in geweest). Het was zulk mooi weer gisteren dat ik even lekker een terrasje heb gepakt nog. 's avonds in de kroeg de championsleage finale gekeken en daarna lekker mijn bedje ingegaan. Mijn broer ging met een paar kerels stappen in hilversum, maar daar heb ik maar voor bedankt.

Kreeg gisteren nog leuke fofo's van turkije over de mail van die mensen. leuk, sta ik er zelf toch ook nog op.

24. Wat een weeeeertje he!! Heb nog even lekker buiten gezeten vanmiddag, was gewoon heet, haha. Jij druk geweest op het balkon dus, lekker schoon weer alles. Heb ik gisteren gedaan, moet alleen nog wel de vloer even schrobben. Plantjes wil ik ook volgende week halen, ziet er dan weer zo gezellig uit he..
    Wat goed van ze zeg, dat ze 4e zijn geworden! Zo voor het eerst met z'n elven en een groot veld, knap. Haha en je ventje vond de disco dus hartstikke leuk? Zal hij ook wel vaker willen, maar die disco's zijn misschien niet elke week? Wat een wedstrijd trouwens he, gisteren! Erg leuk om te zien, vond ik.
    Vanmorgen hier weer een vroegertje 6.00...Mijn knul moest honkballen in Winschoten, pffff...Maar heel raar weer, hij dénkt dat ze verloren hebben, maar helemaal duidelijk was het niet. Er speelde nl wéér iets,zucht..Er lijkt altijd wel iets te zijn! Ze moesten tegen de koploper en als "wij" deze zouden winnen, zouden wij 1 staan. Nu stonden ze op het laatst 1 punt achter, wij aan slag, ging de tegenstander expres 4 wijd gooien, zodat wij niet konden slaan. En dat schijnt nog te mogen ook! Belachelijk vind ik dat. Dat deden ze 2e achter elkaar. Dus toen stonden er 3 mensen op de honken. Toen er dan iemand de bal wél raakte, een goeie hit en er 2 mensen binnen kwamen, gingen ze protesteren over de slagman (het zou te lang geduurd hebben voor ie aan slag kwam oid, of dat ie eerst zijn uniform niet aanhad, geneuzel iig) en de punten telde niet. Hoppa, gelijk end of game. Coach kwaád natuurlijk, dus ik ben benieuwd of er hiertegen nog protest wordt aangetekend.
    Zo kinderachtig he, dit. Als je dan op zo'n manier kampioen moet worden, gewoon een beetje sneu. Gelukkig hebben ze nog kans op revanche, want ze moeten nog 2x tegen deze ploeg en dat is beide keren thuis. Whoehaha, ze moeten natuurlijk dan wel sowieso alle andere wedstrijden ook even winnen he...LOL. Nou ja, wordt weer vervolgd...
    Wat leuk dat je nog foto's etc. uit Turkije (toch) hebt gekregen, op je eigen foto's sta jij zelf zeker heel weinig of niet?

25. Balkonnetje zit er inderdaad weer lekker schoon uit. Vloer heb ik ook al gedaan. Zweet droop me wel van de rug af hoor, haha. Ramen ook alleen buiten aan de balkon kant gezeemd. Binnen moet dus nog en de gallereikant ook, maar daar denken we nog maar even niet aan.

Wat raar toch steeds scarlet bij dat honkbal. Je zou zeggen dat het toch allemaal niet kan zo. En daarnaast weer protest aantekenen het is toch wat he.

Mijn knulletje weer opgehaald, hij is erg moe, heeft hoofdpijn en heeft vanavond bijna niks gegeten. Die gaat dus vroeg onder de wol vanavond, even bijkomen.

Wel jammer dat Bayeren niet gewonnen heeft he. In ieder geval qua voetbal, bayeren is toch leuker om naar te kijken dan chelsey. Maar spannend was het wel ja. Die stomme Robben dat die een penalty mist.... tsssss

Op mijn eigen foto's van turkije sta ik helemaal niet scarlet, die heb ik allemaal zelf gemaakt.