'Slecht voor teken'

28-08-2014 22:06 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na enige twijfel ga ik het toch plaatsen en hoor graag jullie mening/ervaring.





Iemand mee op date gevraagd alleen is die persoon nu op zakenreis naar het buitenland.

Persoon heeft mij verteld zodra de zakenreis is afgelopen we samen een dag afspreken voor de date.

Op moment geen contact ook al niet voor aanvang van de reis.



Is dit vreemd?

Of maak ik mezelf gek en is er niks aan de hand?



Oja iemand nog tips voor een date?
quote:anoniem270108 schreef op 28 augustus 2014 @ 22:25:

Voor de reis stonden we ook niet iedere dag in contact.

Wel kwam persoon in kwestie gister nog langs mijn werk,waar geen speciale reden voor was.

Daarom denk ik nu dat er 'iets mis' zou kunnen zijn?





[...]

Je hebt hem gisteren dus nog gezien, jullie bellen/appen/sms'en/mailen sowieso niet iedere dag en nu denk je dat er iets mis is? Wat moet er dan mis zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het kwartje voor het teken moet nog vallen denk ik
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dus ik moet mijn hond op zakenreis sturen? of begrijp ik iets verkeerd.

Dure hobby trouwens, neem wel gewoon zo'n tangetje.
Alle reacties Link kopieren
Deet helpt
Niet geschoten is altijd mis
Persoon In Kwestie mag je ook 'man' noemen hoor. Hoewel de afkorting PIK leuker is.



Of gaat het om een vrouw en ben jij een man? Of ben je een vrouw met een vrouwelijke PIK?



Enniewee, als je in het echt net zo afstandelijk bent als je hier klinkt, zie ik geen reden voor PIK om je tijdens de reis te appen.
Dit jaar weinig teken hier
Gebruik je wel enige vorm van bescherming mocht je op date gaan. Ik weet niet of jij dan ook besmettelijk bent voor teken, namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tips? Ja, vooral geen alcohol gebruiken!
quote:lilyofthevalley schreef op 29 augustus 2014 @ 01:01:

Persoon In Kwestie mag je ook 'man' noemen hoor. Hoewel de afkorting PIK leuker is.



Of gaat het om een vrouw en ben jij een man? Of ben je een vrouw met een vrouwelijke PIK?



Enniewee, als je in het echt net zo afstandelijk bent als je hier klinkt, zie ik geen reden voor PIK om je tijdens de reis te appen. Prachtig gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Hij is op zakenreis en gisteren heb je Je hem nog gezien?



Ook gesproken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, nog een teken van leven gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:58:

Ja, nog een teken van leven gehad?
Alle reacties Link kopieren
Klopt inderdaad, stond ineens onverwachts voor mijn neus, als 'surprise' of iets dergelijks..Wilde mij blijkbaar nog zien quote:Fame schreef op 29 augustus 2014 @ 09:02:

Hij is op zakenreis en gisteren heb je Je hem nog gezien?



Ook gesproken?
Alle reacties Link kopieren
Verder geen 'teken van leven gehad'..

Ben nieuwschierig of uit zichzelf een bericht stuurd zo niet? Dan ga ik ervan uit dat het niet wederzijds is.



'Als ik terug ben van de reis dan kijken we even toch :-) '

Is dat al een 'JA ik wil graag afspreken' 'of nee liever.niet'
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt niet echt enthousiast. Wat deed hij onverwachts op je werk? Ik zou daar niet van gediend zijn als een vage date ineens op mijn werk verscheen. Maar goed, ik vind dit hele verhaal al erg vaag.
Wacht het gewoon even af tot ie terug is?
Alle reacties Link kopieren
Het was niet op het werk, wilde mij blijkbaar graag nog even zien voor de reis..Zelf had ik dit totaal niet zien aankomen..was vrijnknverwachts voor mij!

Op moment toen vrij enthouisast om mij te zien!



Stel,ik krijg een berichtje waar en wanneer er een date komt,

Is het dan slim om dat af te slaan en een andere dag af te spreken?

'hard to get' ? Of op voorstel ingaan?!





quote:Sensy12 schreef op 01 september 2014 @ 23:03:

Hij klinkt niet echt enthousiast. Wat deed hij onverwachts op je werk? Ik zou daar niet van gediend zijn als een vage date ineens op mijn werk verscheen. Maar goed, ik vind dit hele verhaal al erg vaag.
quote:anoniem270108 schreef op 02 september 2014 @ 11:26:

Stel,ik krijg een berichtje waar en wanneer er een date komt,

Is het dan slim om dat af te slaan en een andere dag af te spreken?

'hard to get' ? Of op voorstel ingaan?!'Hard to get'? Waarom zou je spelletjes spelen? Als je een volwassen vrouw bent die op zoek is naar een volwassen relatie, waarom zou je je dan anders voordoen dan je bent? Als je nu al niet eerlijk wilt/kunt/durft te zijn wordt het nooit iets en kun je maar beter helemaal niet meer afspreken.
Waarom afslaan?? Je wilt een date toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 01 september 2014 @ 22:22:

Verder geen 'teken van leven gehad'..

Ben nieuwschierig of uit zichzelf een bericht stuurd zo niet? Dan ga ik ervan uit dat het niet wederzijds is.



'Als ik terug ben van de reis dan kijken we even toch :-) '

Is dat al een 'JA ik wil graag afspreken' 'of nee liever.niet'Nieuwsgierig en stuurt
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het niet teken maar 'taken' ?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Iets met koud watervrees quote:Capibara_ schreef op 02 september 2014 @ 11:36:

[...]



'Hard to get'? Waarom zou je spelletjes spelen? Als je een volwassen vrouw bent die op zoek is naar een volwassen relatie, waarom zou je je dan anders voordoen dan je bent? Als je nu al niet eerlijk wilt/kunt/durft te zijn wordt het nooit iets en kun je maar beter helemaal niet meer afspreken.
Drama over niks.
Alle reacties Link kopieren
Oké, even van mij afschrijven:



Zou het toch stiekem leuk vinden als er daadwerkelijk een date komt.

Nu is hij nog geen 24uur terug van de reis,wel al heel de avond 'online' wat hij anders nooit doet,en nee hij ziet dat niet van mij dat ik dat ook ben , maar helaas nog geen concrete date afspraak gemaakt of contact met elkaar gehad...



Ik weet het even afwachten hoe het goed,misschien neemt hij inderdaad nog contact met mij op! Maar arghhh wat zou ik toch graag gister al gehoord hebben van mij dat hij wil afspreken en elkaar morgen te zien..
Niks stiekems aan, dat hebben we allemaal wel door hoor. Wacht morgen even af en stuur anders zelf iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven