'Slecht voor teken'

28-08-2014 22:06 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na enige twijfel ga ik het toch plaatsen en hoor graag jullie mening/ervaring.





Iemand mee op date gevraagd alleen is die persoon nu op zakenreis naar het buitenland.

Persoon heeft mij verteld zodra de zakenreis is afgelopen we samen een dag afspreken voor de date.

Op moment geen contact ook al niet voor aanvang van de reis.



Is dit vreemd?

Of maak ik mezelf gek en is er niks aan de hand?



Oja iemand nog tips voor een date?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat er geen date komt..jammer!

Zelf initiatief getoont voor een voorstel, maar nog geen datum of iets dergelijks.

Misschien heeft hij nog een spontane actie dat hij het komende week last minute vraagt maar ik stel niks voor uit mijn eigen.



Vage hints 'online' 'offline' vanuit zijn kant kan ik niks mee..
Weet jij zeker dat je vage hints snapt? Want niet zulke vage hints komen niet zo goed bij je aan, zo lijkt het.



Je stelt niks uit voor je eigen wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 07 september 2014 @ 17:13:

Weet jij zeker dat je vage hints snapt? Want niet zulke vage hints komen niet zo goed bij je aan, zo lijkt het.



Je stelt niks uit voor je eigen wat?Jij denkt dat hij al 2dagen 'online en offline' op de chat is in de hoop een bericht van mij te krijgen? Waarom komt hij zelf dan niet met een voorstel naar mij? Hij weet dat ik in ben voor een date dus de balnligt nu bij hem om een dag/tijd te zeggen.. Of denk ik nu te simpel?!
quote:anoniem270108 schreef op 07 september 2014 @ 18:24:

[...]





Of denk ik nu te simpel?!



Ja, je denkt erg simpel.

Alle reacties Link kopieren
[quote]millefleur schreef op 07 september 2014 @ 18:31:

[...]





Ja, je denkt erg simpel.

:facepalm:[/qu
anoniem_206502 wijzigde dit bericht op 10-09-2014 11:36
Reden: ..
% gewijzigd
quote:anoniem270108 schreef op 07 september 2014 @ 18:43:

[...]





Waarom vind jij erg simpel,Millefleur?

Beetje initiatief van zijn kant mag toch wel?Ik was al bang dat je zo op zou vatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 07 september 2014 @ 17:13:

Weet jij zeker dat je vage hints snapt? Want niet zulke vage hints komen niet zo goed bij je aan, zo lijkt het.



Je stelt niks uit voor je eigen wat?



Uit mijn eigen nu een datum voorstellen om af te spreken.

Ik heb zelf initiatief getoond om af te spreken,reageerde hij leuk enthiousast op..dus dacht dat hij nu hij terug is wel met een voorstel zou komen



Of moet dat ook van mijn kant komen?

Het is al een tijdje geleden allemaal voor mij dus vandaar haha
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 07 september 2014 @ 20:01:



[...]





Uit mijn eigen nu een datum voorstellen om af te spreken.

Ik heb zelf initiatief getoond om af te spreken,reageerde hij leuk enthiousast op..dus dacht dat hij nu hij terug is wel met een voorstel zou komen



Of moet dat ook van mijn kant komen?

Het is al een tijdje geleden allemaal voor mij dus vandaar hahaHeb je nou wel of niet een bericht gestuurd toen hij terug was?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik snap niks van je topic.



Succes verder.
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 07 september 2014 @ 21:35:

[...]



Heb je nou wel of niet een bericht gestuurd toen hij terug was?





Nee niks gestuurd nu hij terug is..





Momenteel vraag ik mij dus af OF én wanneer hij een dag voorstelt om af te spreken. Voor dat hij wegging heb ik gevraagd wat hij ervan vind om ergens een drankje te gaan doen. Hier reageerde hij goed op en als hij terug zou zijn zoudem we kijken wanneer.

Nu blijkt dat hij al terug is en is hij op de chat gemiddeld iedere 10min. 'Online' voor de reis was dit niet het geval..wat ik dus een beetje vreemd vind.Hoopt hij dat ik nu al met een voorstel kom?Immers hoe kan ik weten wat hij bedoelt als hij net helemaal duidelijk is met die singnalen



Vandaar nu dus mijn vraag of dat ik met een voorstel moet komen wat betreft dag/tijd ed.
Alle reacties Link kopieren
Joh stuur een berichtje met de vraag of hij zin heeft om af te spreken. Als je daarna niet meer hoort....jammer dan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je goed bedoelde advies opgevolgd en hem een berichtje gestuurd over zijn 'reisverslag' maar helaas kan hij (nog) niet de moeite opbrengen om erop te reageren.

Hij heeft het wel direct gelezen maar geen reactie=ook reactie? Maar dan rijm ik het niet dat hij plots voor mijn neus stond afgelopen week...





quote:Tickel schreef op 07 september 2014 @ 21:55:

Joh stuur een berichtje met de vraag of hij zin heeft om af te spreken. Als je daarna niet meer hoort....jammer dan.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb je hem een bericht gestuurd? Vandaag pas? Heb je hem gevraagd om een afspraak? Geef hem toch eens wat tijd om te reageren.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Bbb.
anoniem_206502 wijzigde dit bericht op 10-09-2014 11:37
Reden: .m
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanavond? Maar waarom dan zo'n haast? Geduld is een schone zaak.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ja ik wordt er altijd lichtelijk onzeker van,omdat ik dan zie dat hij mijn bericht wel leest maar niet direct een reactie erop terug geeft,waarom wachten als je ook gelijk een berichtje erop kan terug sturen,denk ik dan. Dan slaat bij mij de twijfel toe en dan begrijp ik er allemaal niks meer van..



Want stel dat hij helemaal niks erop terug antwoord dan begrijp ik dus niet waarom hij wel intresse had om af te spreken..
Laat het even gaan. Misschien is ie niet in de gelegenheid om te reageren, zit ie bij iemand aan tafel, weet jij veel.



Relax!!
Alle reacties Link kopieren
Is inmiddels het kwartje al gevallen bij TO over de 'rare' titel ?
Alle reacties Link kopieren
Dames jullie hebben gelijk, ik lijk wel gek geworden haha

Me eigen 'druk' zitten maken om niks!

Nu duidelijk geweest tegen hem en datum doorgegeven...
Alle reacties Link kopieren
Is bij jouw het 'kwartje al gevallen' dat TO geen bezwaren heeft met de 'rare' titel quote:meelezer1984 schreef op 09 september 2014 @ 11:43:

Is inmiddels het kwartje al gevallen bij TO over de 'rare' titel ?
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 28 augustus 2014 @ 22:09:

Let je een beetje op de ziekte van Lyme? Met teken moet je echt oppassen.díe dus... heb ik de dag voor de 'absurde posts' gemist?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dat is op pagina 1 al uitvoerig behandeld.
Alle reacties Link kopieren
Okee ik ben duidelijk geweest,vind ik tenminste, kort gezegt: hij heeft het druk met zijn werk



Dit zie ik dus als een afwijzing? Of...?

Als het inderdaad een afwijzing is dan begrijp ik niet waar al zijn intresse in mij vandaan komt?!



Nu nog bedenken of én wat ik hierop terug kan antwoorden.. Ter informatie het is niet echt een 'feestbeest'





quote:lilyofthevalley schreef op 09 september 2014 @ 19:37:

Dat is op pagina 1 al uitvoerig behandeld.
Ik zou even niets meer doen. Kijk, je uitnodiging zou ik opvatten als: jij gaat met mensen de stad in en hij mag mee. Daar zou ik ook niet direct trek in hebben.



Maar hij klinkt gewoon niet erg toeschietelijk. Ik zou dus even niets meer doen. Als ie echt zin heeft om af te spreken, dan hoor je het wel. Next!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 09 september 2014 @ 17:19:

Is bij jouw het 'kwartje al gevallen' dat TO geen bezwaren heeft met de 'rare' titel





[...]

Wat doe je nou ineens raar ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven