'Slecht voor teken'

28-08-2014 22:06 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na enige twijfel ga ik het toch plaatsen en hoor graag jullie mening/ervaring.





Iemand mee op date gevraagd alleen is die persoon nu op zakenreis naar het buitenland.

Persoon heeft mij verteld zodra de zakenreis is afgelopen we samen een dag afspreken voor de date.

Op moment geen contact ook al niet voor aanvang van de reis.



Is dit vreemd?

Of maak ik mezelf gek en is er niks aan de hand?



Oja iemand nog tips voor een date?
Alle reacties Link kopieren
Zou inderdaad zo kunnen zijn dat hij dat denkt,waar ik wel zeker van ben hem kennende, maar dan rijm ik het nog steeds niet dat hijeerst zegt we kijken wel na mijn reis even toch?

Dat vat ik dan weer op als ' jaa ik wil wel een keer afspreken,maar ik ga nu op reis dus dat kan pas vanaf volgende week; of iets dergelijks en dan zoekt ie mij nog op ook nota bene



Of is het nu zijn bedoeling dat ik zeg 'he wat jammer nou,wat ga je dan doen;
Heel jammer, maar hij heeft onvoldoende interesse.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe komt dat dan zo ineens?!

Want hij toonde juist meer intresse..



Dacht juist dat hij serieus was met zijn intresse en berichtjes naar mij toe...zeker omdat hij 'out of the blue' mij opkwam zoeken en blij mij te zien was.





Heel stom misschien van me maar ik heb toch iets luchtigs erop terug gestuurd, voelt als een soort 'afsluiter' of iets dergelijks
Maakt het wat uit waarom? Zijn reden is niet jouw reden. Het heeft ook geen zin om daarnaar te gaan raden. Het enige wat je hoeft te weten is dat wanneer een man echt interesse heeft, hij stad en land zal bewegen om contact te houden en om bij je te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat begrijp ik ook heel goed hoor begrijp me niet verkeerd.

Maar toch begrijp ik niet waarom hij ineens zo doet

Want hij wil ook echt ,zo lijkt het althans, contact met mij want hij vraagt ook door op onderwerpen en dat zou ik dan dus niet doen als ik geen intresse in iemand zou hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 09 september 2014 @ 23:24:

Dat begrijp ik ook heel goed hoor begrijp me niet verkeerd.

Maar toch begrijp ik niet waarom hij ineens zo doet

Want hij wil ook echt ,zo lijkt het althans, contact met mij want hij vraagt ook door op onderwerpen en dat zou ik dan dus niet doen als ik geen intresse in iemand zou hebben

Wanneer heeft hij dat voor het laatst gedaan?



Persoonlijk zou ik er geen energie meer insteken en zeker niet in het waarom. Laat die gast waaien.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft hij vandaag gezegt
anoniem_206502 wijzigde dit bericht op 10-09-2014 11:35
Reden: rur
% gewijzigd
Ik heb het idee dat je je wat needy hebt gedragen.. Daar knappen mannen vaak op af.
Misschien is 'ie van gedachten veranderd. Dat doen mensen, dat kan. Dat hoef je niet te begrijpen.



Echt, laat het gaan. Als ie toch wil, dan merk je het wel. Aan hem trekken heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
anoniem_206502 wijzigde dit bericht op 10-09-2014 11:34
Reden: gdh
% gewijzigd
Ja we weten dat hij ineens voor je neus stond en dat hij berichtjes stuurde. En dat hij zei 'we kijken wel na mijn reis' (waarom heet het trouwens een reis als hij maar een week weg was). Maar die laatste opmerking kan ook al geweest zijn om het af te wimpelen. ik was er niet bij, dus geen idee.



Maar hou gewoon op met die 'waarom'-vragen. Je komt niet dichterbij het antwoord en misschien weet ie het zelf ook wel niet. Het blijft wel een man he.
Alle reacties Link kopieren
Je heb ergens wel gelijk,en ik weet het ook maar had zo graag anders gezien!

Had echt het gevoel dat hij anders was,niet zoals mijn vorige date's..

Zou wel irmand anders zijn tegen gekomen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Die spatiefout staat er nog steeds
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:37
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:37
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 10 september 2014 @ 15:49:

[...]Hoe gevat!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:37
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Eens met Markovic, ik zou ook afknappen.
Wat een onzin. En lullig bovendien.



To, mijn vriend spelt soms dingen ook heel raar, maar daarom knap ik echt niet op hem af hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Lilly,





Het stellt vrij weinig voor maar toch voel het heel de dag al aan of ik er niet helemaal bij ben



quote:lilyofthevalley schreef op 10 september 2014 @ 19:04:

Wat een onzin. En lullig bovendien.



To, mijn vriend spelt soms dingen ook heel raar, maar daarom knap ik echt niet op hem af hoor.
Alle reacties Link kopieren
Even van mij afschrijven..



Vandaag een lunch gehad met vriendinnen en verteld hoe en wat.

Zij vonden het geen 'handige actie' dat ik hem gister tussen neus en lippen door meegevraagt had om gezellig mee te gaan naar de stad. Zij vinden echter dat het lijkt alsof hij samen met mij en vrienden van mij mee zou moeten..

En dat hij nu denkt dat ik geen ' 1op 1 date' wilde met hem..

Dat hij daarom misschien? Nu wel 'afgeknapt ' is op mij..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat jouw vriendinnen niet voor die man moeten denken. Wil je graag weten of het zo is overgekomen, bel hem en vraag het hem. Maar ik denk dat je niet zo krampachtig moet doen hoor.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Nee, dat zal wel meevallen. Geen idee wat er bij hem veranderd is, maar iig iets. Als dat het probleem was geweest, had ie ook iets anders kunnen voorstellen. En anders had ie ook wel even kunnen melden dat de vlag anders hangt inmiddels.



Het is heel begrijpelijk dat je nu de schuld bij jezelf zoekt, maar dat is niet nodig. Gewoon weer doorleven!
Alle reacties Link kopieren
Even een korte update:



2dagen geleden heeft hij uit zijn eigen contact opgenomen metij, hij had dit weekend andere verplichtingen,vandaar dat hij dus niet op mijn aanbod inging

Nu hebben we al 2dagen contact met elkaar en sturem we het ene na het andere berichtje naar elkaar.

Ondertussen een hoop wijzer geworden over hem!



Dus hij kan wel degelijk zelf contact zoeken met mij

Nu wacht ik rustig af wanneer hij weer contact opneemt..
Alle reacties Link kopieren
Mmhh...dit is wat minder om te weten, vanavond is hij met een vriend de stad in en 'vind het erg gezelig' als hij iemand zou tegen komen van zijn vakantie van vorig jaar zomer

Op mijn aanbod is hij nog niet ingegaan maar mijn gevoel zegt dat dat niet meer gaat gebeuren ook ?! Wat denken jullie?



Wel zocht hij dus uit zijn eigen contact met mij,maar waarom vindt hij het dan moeilijk? om aan mij te vragen 'zullen we volgende week daar en zo laat afspreken; ?
Heel oneerbiedig gezegd: hij is op zoek naar een makkelijk neukertje. Hij houdt jou achter de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven