Snapt iemand deze jongen en dit gesprek?

23-10-2014 23:01 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Het heeft waarschijnlijk niet veel nut en ik ga toch door met piekeren, maar toch wil ik het even delen.



5 weken geleden ontmoette ik een jongen die mij wel zag zitten. Een aantal malen hebben we afgesproken.



Er kwamen dingen uit zijn mond als: 'Hoe kan ik dit al voelen voor iemand binnen 2 dagen', 'Met mijn ex had ik niet zo'n klik', 'Mijn hele lijf beeft door je' , 'Ik wil bij je zijn.'

Gedrag: door haren wrijven, knuffelen, kroelen, optillen, zoenen.

Naar mijn inzien typisch gedrag voor iemand die verliefd is. Ik geloofde ook dat hij me leuk vond en ik was zelf al verliefd.



Uiteindelijk is het ook tot seks gekomen. Die bewuste dag leek hij in mijn ogen niet zo happy.



Na een bericht van mij dat nogal verliefd over kwam, kwam de reactie dat hij niet verliefd was...maar dat kon nog komen.

Uiteindelijk heeft er een gesprek plaats gevonden, waarin weer aangehaald werd dat hij niet verliefd was en hij me niet aan het lijntje wilde houden. Echter kwam daar een 'maar' achter. Wanneer ik er heen vroeg zei hij dat die 'maar' er toch niet was. Wel gaf hij te kennen 't toch weer erg fijn te vinden om bij me te zijn. Hij wilde eigenlijk bij elkaar zitten, maja dat was geen goed id.

Hij gaf aan toch niet te weten wat hij wil en hij kon me niks beloven. Hij zat ook met school etc. etc.



Wanneer we elkaar tegen komen wordt er gedaan of er niks aan de hand is. Wel met zo nu en dan een berichtje van zijn kant ('en waar ga je heen?').





Wat is hier gebeurd?

Was het seks en het is over? Ik heb hem gezegd dat hij dit eerlijk kon zeggen, maar daar draaide het niet om volgens hem.

Kan hij zich niet uiten? Wil hij me niet kwetsen?



Dingen waar ik me suf over pieker...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij seks wilde.
.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is deze jongen?

Klinkt meer als iemand die gewoon een keer sex wilde.
Alle reacties Link kopieren
quote:dunno1 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:01:



Was het seks en het is over? Ik heb hem gezegd dat hij dit eerlijk kon zeggen, maar daar draaide het niet om volgens hem.Kan het volgens hem wel niet om draaien maar feitelijk gezien is dit wel gebeurd. Dus hij kletst
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
25
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 oktober 2014 @ 23:04:

[...]



Kan het volgens hem wel niet om draaien maar feitelijk gezien is dit wel gebeurd. Dus hij kletst.



Klopt, maar waarom zo'n bullshit verhalen als ik hem de kans geef om eerlijk te zijn.

Is te eng natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Why buy the cow if you got the milk for free...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:06:

Why buy the cow if you got the milk for free...
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:06:

Why buy the cow if you got the milk for free...Zit wat in
Ja, die kun je afschrijven. De buit is binnen, de liefde is over.

Lullig voor je, maar weet je wel gelijk wat je aan hem hebt.
Alle reacties Link kopieren
Niet letten op wat iemand zegt maar op wat iemand doet. Dat geeft veel betrouwbaardere informatie.



Alle reacties Link kopieren
Uit welke omgeving komt hij? Klinkt exact hetzelfde als wat een vriendin van mij pas heeft meegemaakt.. Leeftijd klopt
Alle reacties Link kopieren
Misslexie.



Heel waar inderdaad... dat ben ik ff vergeten.

Ook nooit gedacht dat ik me zo zou laten meeslepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dunno1 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:05:

[...]





Klopt, maar waarom zo'n bullshit verhalen als ik hem de kans geef om eerlijk te zijn.

Is te eng natuurlijk!

Kans bestaat dat hij niet eens weet wat eerlijkheid is op dit gebied.

De seks is binnen dus verder zal het hem boeien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
You've been played! Sorry maar meer kan ik er niet van maken.
Alle reacties Link kopieren
omgv eindhoven
Alle reacties Link kopieren
Zie het als een ervaring, neem het jezelf niet kwalijk, these things happen.

Gewoon hai zeggen als je hem tegenkomt en verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Thnx. Dat is de keiharde waarheid dan wel ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:yaco schreef op 23 oktober 2014 @ 23:08:

Uit welke omgeving komt hij? Klinkt exact hetzelfde als wat een vriendin van mij pas heeft meegemaakt.. Leeftijd klopt Het verhaal is toch niet echt herkenbaar? Een jongen van 25 die seks wilde ... tja. Daarvan zijn er tienduizenden in Nederland.
Je zult niet de eerste zijn en zeker niet de laatste die valt voor de zoete woordjes van een player. ..

Zie het als een les en laat de eerstvolgende jongen zich maar bewijzen, voordat je sex met hem hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:12:

Zie het als een ervaring, neem het jezelf niet kwalijk, these things happen.

Gewoon hai zeggen als je hem tegenkomt en verder niks.



Yess, ook nooit gedacht dat het mij zou gebeuren, haha. Ojee.

Tis een leerschool ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:dunno1 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:12:

omgv eindhoven



Hahaha, welk dorp?



Ik heb er ook ooit zo één gehad, ook deze omgeving. Hij is alleen ouder dan 25.



Nu serieus: het lijkt wel alsof er steeds meer mannen zijn die zich zo gedragen, van wat ik hier op het forum lees.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 23 oktober 2014 @ 23:13:

Je zult niet de eerste zijn en zeker niet de laatste die valt voor de zoete woordjes van een player. ..

Zie het als een les en laat de eerstvolgende jongen zich maar bewijzen, voordat je sex met hem hebt.Jep. Dat zeker!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 23:14:

[...]





Hahaha, welk dorp?



Ik heb er ook ooit zo één gehad, ook deze omgeving. Hij is alleen ouder dan 25.



Nu serieus: het lijkt wel alsof er steeds meer mannen zijn die zich zo gedragen, van wat ik hier op het forum lees.Ik dacht altijd dat mannen van die leeftijd daar te oud voor waren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven