Te weinig aandacht...

02-09-2014 22:13 18 berichten
..
anoniem_64ab1672d9d83 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 15:45
Reden: privacy
99.75% gewijzigd
Meid, aangezien je leeftijd zou ik zeggen, ga eens lekker fladderen, ga eens daten en zie waar het naar toe leidt. Je bent veel te jong om op een jongen te wachten die maar geen tijd voor je maakt. Je bent duidelijk al naar anderen aan het kijken dus de interesse in je vriend zal niet bepaald intens zijn.
21? ga ervoor
Ik heb echt het gevoel dat deze keuze de rest van mijn leven zal bepalen... (of ben ik nu een dramaqueen? )
Alle reacties Link kopieren
quote:viva888 schreef op dinsdag 02 september 2014 22:25 Ik heb echt het gevoel dat deze keuze de rest van mijn leven zal bepalen... (of ben ik nu een dramaqueen? )Je hebt de keus. Je bent verdorie 21. Ontwikkel je.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva888 schreef op 02 september 2014 @ 22:25:

Ik heb echt het gevoel dat deze keuze de rest van mijn leven zal bepalen... (of ben ik nu een dramaqueen? )



euh, de vraag stellen is 'm al beantwoorden



ga fijn genieten van een andere man en zoek er een uit die je aandacht kan geven.



natuurlijk bepaalt deze keuze je leven niet. je leven komt zoals het komt, daar heb je uiteindelijk zelf weinig over te zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent een dramaqueen.



Hoe oud is deze hardwerkende man?

Ik schat zo in dat hij een stuk ouder is namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is duidelijk dat je nog niet toe bent om serieus een relatie te hebben met iemand. Je raakt snel op andere verliefd als je niet genoeg aandacht krijgt????



A: word volwassen je hebt een vriend met een eigen zaak. Ondernemers kunnen nou eenmaal niet de hele dag naast vriendinnetje op de bank zitten, er moet nu eenmaal worden gewerkt.



B: Maak een eind aan de relatie. Meteen verliefd worden op ander als je even niet op de eerste plaats komt zegt genoeg.



Hoop voor je dat je voor optie B kiest. Lijkt me duidelijk dat je nu nog niet toe bent aan een serieuze relatie, en is ook niet eerlijk t.o. je vriend. Hij loopt misschien met de gedachte als ik hard werk in de zaak dan kan ik haar een mooie toekomst geven terwijl jij denkt op wie kan ik nu weer verliefd worden. Het is niet erg dat je nog niet volwassen bent maar blijf wel eerlijk t.o. je vriend.
dat dacht ik ook toen ik 22 was en mn relatie over ging omdat ik meer wilde dan wachten op hem, en ik was echt heel erg verliefd op hem.



ik ben toch echt een geweldige vent tegen gekomen die helemaal bij me past en alle tijd heeft voor mij en ons lieve dochtertje.

Ik dacht dat ik wist wat liefde was, maar dat is omdat je jong bent en je geen vergelijkingsmateriaal hebt.

En natuurlijk heb je er energie ingestoken en dat lijkt dan allemaal voor niets te zijn.

Maar stiekem is het gewoon het plaatje in je hoofd wat je zo graag waar wilt maken en bang bent om die los te laten/

Maar je kan ook niet gaan zitten wachten en hopen dat hij dat plaatje voor je gaat fixen, want dan kan je lang wachten.



Ik zou er een eind aan maken hoe moeilijk dat ook is en hoe makkelijk het ook is om weer terug te krabbelen.

je bent niet gelukkig en dan kun je beter even ongelukkig zonder hem zijn en hem missen, maar dan gun je jezelf wel de kans om iemand tegen te komen die helemaal voor je gaat.



Kies voor jezelf, dat doet hij namelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
moedersmooiste je zegt: Kies voor jezelf, dat doet hij namelijk ook.



Vreemd dat een hard werkende man gezien word als iemand die

egoistisch is. Ook ik denk dat die vriend ouder is en veel verder in zijn ontwikkeling is.

Hoop voor hem dat je het snel uitmaakt, jij zal altijd zijn carriere in de weg staan, zoek een flierefluiter die super makkelijk is en niks geen verantwoording wilt, ben bang dat dat veel beter bij je past.
quote:viva888 schreef op 02 september 2014 @ 22:25:

Ik heb echt het gevoel dat deze keuze de rest van mijn leven zal bepalen... (of ben ik nu een dramaqueen? )gelukkig zie het zelf.
elke keuze bepaalt de rest van je leven. Ook als je kiest niks te doen en bij hem te blijven (en te verstoffen in de vensterbank)
quote:marijke1955 schreef op 02 september 2014 @ 23:13:

moedersmooiste je zegt: Kies voor jezelf, dat doet hij namelijk ook.



Vreemd dat een hard werkende man gezien word als iemand die

egoistisch is. Ook ik denk dat die vriend ouder is en veel verder in zijn ontwikkeling is.

Hoop voor hem dat je het snel uitmaakt, jij zal altijd zijn carriere in de weg staan, zoek een flierefluiter die super makkelijk is en niks geen verantwoording wilt, ben bang dat dat veel beter bij je past.



Wat klets jij nou , zo stom dit, waar in hemelsnaam haal jij uit dat ik hem egoistisch noem of vind? Die conclusie trek je toch echt zelf.

Voor jezelf kiezen is helemaal niets mis mee, daarom heeft hij een druk bedrijf, dat doet hij omdat hij carriere wil maken, en heeft daardoor geen tijd voor haar, dat weet hij, daar kiest hij voor, dus kiest hij voor zn carriere en is zij dus niet zijn nr 1 prioriteit.



Daar is niks mis mee, maar als zij daar niet gelukkig van wordt wat heel normaal is dan is het haar goedrecht om uit de relatie te stappen.

Hij geeft namelijk ook niet zn baan op om haar niet kwijt te raken, dus waarom moet zij dan wel bij hem blijven? wat een bullshit.



En waarom reageer jij zo? oud zeer ofzo? ongesteld? ik hoop niet je karakter.
Alle reacties Link kopieren
Met een eigen zaak gaat dit gedrag nooit veranderen.

Mijn vader heeft het en mijn vriends vader heeft het.

Ze kunnen moeilijk eigen dingen inplannen, hun zijn de baas. Als er iets mis gaat moet je bij een (klein) bedrijf zelf aanwezig zijn.

Je hebt geen recht op vrije dagen en vakanties, je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen bedrijf.

Je kan niet de deur achter je dichttrekken en denken nu is alles gedaan.

Ik denk dat je of de mentaliteit moet maken om zelfstandiger te zijn, of een vent moet zoeken die je meer aandacht geeft. Meer smaken zijn er niet
quote:-moedersmooiste- schreef op 03 september 2014 @ 00:42:

[...]





Wat klets jij nou , zo stom dit, waar in hemelsnaam haal jij uit dat ik hem egoistisch noem of vind? Die conclusie trek je toch echt zelf.

Voor jezelf kiezen is helemaal niets mis mee, daarom heeft hij een druk bedrijf, dat doet hij omdat hij carriere wil maken, en heeft daardoor geen tijd voor haar, dat weet hij, daar kiest hij voor, dus kiest hij voor zn carriere en is zij dus niet zijn nr 1 prioriteit.



Daar is niks mis mee, maar als zij daar niet gelukkig van wordt wat heel normaal is dan is het haar goedrecht om uit de relatie te stappen.

Hij geeft namelijk ook niet zn baan op om haar niet kwijt te raken, dus waarom moet zij dan wel bij hem blijven? wat een bullshit.



En waarom reageer jij zo? oud zeer ofzo? ongesteld? ik hoop niet je karakter. Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor geen oud zeer, ik ben al 30 jaar zeeeeer gelukkig met mijn mannetje die ook ondernemer is.



Mijn karakter?? Goh dat hoop ik zo, zou betekenen dat ik het niet eens ben met de stelling dat het normaal is om meteen verliefd te worden op een ander omdat mijn vriend niet elke avond naast me op de bank kan zitten om mijn handje vast te houden.



( waar haal jij uit dat ik hem egoistisch noem )



Niet zo moeilijk he als je zegt kies voor jezelf dat doet hij ook. Misschien is hij wel hard aan het werk voor zijn toekomst om later een mooi huisje te kunnen kopen voor samen met haar.



Jeetje wat ben ik trots op mijn karakter dat ik niet zo in elkaar zit
Een eigen bedrijf is veel geld hebben en weinig tijd of veel tijd en weinig geld. Zo beschreef een vriend van mijn ouders, hij had en heeft een eigen bedrijf en zijn hele familie had/heeft eigen bedrijven, het tenminste. En zo blijft dat, dat is geen tijdelijk iets.

Als je daar niet gelukkig van wordt, maak het dan uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 03 september 2014 @ 10:50:

Een eigen bedrijf is veel geld hebben en weinig tijd of veel tijd en weinig geld. Zo beschreef een vriend van mijn ouders, hij had en heeft een eigen bedrijf en zijn hele familie had/heeft eigen bedrijven, het tenminste. En zo blijft dat, dat is geen tijdelijk iets.

Als je daar niet gelukkig van wordt, maak het dan uit.Helemaal mee eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven