Teleurgesteld in mijn partner

31-07-2014 09:38 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik jarig...die avond ervoor ging mijn man vroeg naar bed moest smorgens weer werken geen felicitatie, dus ik dacht die komt morgenvroeg wel...maar die kwam dus gisteren ook niet hij ging zo weg zonder een kus,knuffel of felicitatie. Daar baalde ik al van als een stekker. Ik ben er in december achter gekomen dat hij vreemdging felle ruzies overgehad,hij in tranen dat ik hem niet moest verlaten,en hij veel van me houd en dat die andere vrouw niks voorstelde, je kent het wel nu was hij zielig. Maar goed ik heb het hem vergeven,vergeten nog lang niet het blijft elke dag aan mij knagen. In het begin ging het weer heel goed samen na dat voorval,maar zo langzamerhand voel ik niet veel liefde meer van zijn kant komen. Gisteren kwam hij tussen de middag met een bloemetje en een handdruk en kusje of ik een vage kennis was. Bloemetje is natuurlijk leuk,maar ik had wel iets meer verwacht na dat kut halfjaar waarin ik hem heb vergeven en veel heb moeten slikken. Elk jaar kreeg ik best grote/dure kado's en nu alleen een bloemetje? Let wel het gaat mij niet om de grote van het kado hoor,maar er straalde totaal geen liefde uit,en ik vind nadat ik hem op alle fronten in de watten heb gelegd wel iets meer waardering had verwacht. Nu blijft steeds dat stemmetje in mijn hoofd hangen waarom nu alleen een bloemetje heeft ie weer een verhouding dat hij zo koel tegen me was?
Hij gaat vreemd

Hij huilt en smeekt om hem niet te verlaten

Jij hebt hem op alle fronten in de watten gelegd

Hij feliciteert je op je verjaardag met een bloemetje, een hand en een zoen?



Jullie kunnen beter samen in relatietherapie, er zit hier zoveel fout dat jullie hier samen niet uit gaan komen.
Praat met hem, vraag het hem. Hier is het antwoord ook niet.



Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vroeg moest hij gisteren op en hoe vroeg moest jij op?

Kijk als hij om 6 uur moet opstaan en jij om 8 uur dan snap ik wel dat hij je liet slapen.



Kwam hij tussen de middag speciaal thuis van zijn werk met die bos bloemen dan vind ik dat best heel speciaal dat hij voor jou zijn lunchpauze opoffert / s middags wat overwerkt om jou een bos bloemen te kunnen brengen. Misschien vond hij dat ook speciaal genoeg zodat hij daarom niet nog een cadeau heeft gegeven.



Ik zou niet meteen van het negatieve uitgaan zoals jij doet.



Maar was hij toen toch al vrij en hoefde dus niet meer terug naar het werk dan was die bos bloemen inderdaad niet zo speciaal nee. Zeker niet als hij anders wel grote cadeaus geeft. Dan zou ik ook not amused zijn dat hij zich er zo makkelijk van af maakt.



Aan de andere kant misschien heeft hij wel jarenlang zijn schuldgevoel over vreemdgaan afgekocht en hoeft dat nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Letterlijk zo tegen hem zeggen!

Dan zie je ook zijn reactie en kan hij er misschien rekening mee houden?
Alle reacties Link kopieren
Praten lukt niet echt draait altijd uit op ruzie en ik zie spoken volgens hem. Mijn vorige gevoel was ook goed ik had al het idee dat er iets speelde en mijn gevoel klopte dus. Of hij loopt weg met ja ik heb het altijd gedaan(ja idd) hahaha Als zo'n ruzie dan escaleert en ik zeg dat ik er wel klaar mee ben komt ie met hangende pootjes naar mij toe of ik aub wil blijven want ik hou zoveel van jou. Hoe krijg ik hem zover om er gewoon rustig over te praten zonder dat hij gelijk wegloopt?
Door tegen hem te zeggen dat hij nu eens moet komen zitten en praten. En dan een gesprek, niet in aanval-verdediging, maar in overleg, meewerkend en samen zoeken naar een oplossing.



Jij mag dus geen 'waarom' vragen stellen, maar 'hoe kunnen we' vragen. Hij mag geen 'ja maar' zeggen, maar 'ik vind dat".
Alle reacties Link kopieren
Een hand? Echt? Dat zou voor mij een enorme alarmbel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je gelijk sugarmiss..hij heeft denk ik gedacht laat haar maar slapen.Hij komt wel vaker tussen de middag thuis dus dit was niet echt speciaal.Smiddags moest hij gewoon weer werken. Maar ik denk dat hij wel het gevoel had dat ie het heel speciaal was, Misschien verwacht ik ook teveel,normaal gaan we ook altijd uit eten op zo'n dag nu mocht ik zelf in de keuken staan en ik werd er natuurlijk ook niet vrolijker op,want ik had er zoveel meer van verwacht van die dag. Viel me gewoon heel zwaar gisteren er kwam al niemand omdat ze allemaal op vakantie zijn ik voelde me gewoon heel eenzaam
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb jij hem in de watten gelegd? Hij is de vreemdganger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hij kan gewoon alles maken.



Tja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik snap dat je teleurgesteld bent



Grote vraag is nu wat je ermee gaat doen, kies je voor de lieve vrede of kom je voor jezelf op en vertel je hem echt hoe je je voelde? Ik hoop het laatste..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt Fame ,maar ik probeer hem het wel naar te zin te maken anders gaat het natuurlijk helemaal fout. In het verleden leefden we een beetje naast elkaar omdat ik lichamelijk niet in staat was hem dat te geven wat hij nodig had (door operatie en revalidatie) hij zat er nogal mee dat we niet een paar x per week konden vrijen. Nu dat wel weer kan geef ik hem dat ook..alleen al om hem bij me te houden anders gaat hij misschien weer opzoek naar een ander
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat eerste verhuisd...want ik weet zeker als ik zeg dat ik teleurgesteld ben hij mij een verwend nest vind en dat hij zo zn best heeft gedaan in zijn ogen...sorry ik kom nooit voor mezelf op alles voor de lieve vrede idd
quote:oeliek schreef op 31 juli 2014 @ 10:13:

hij zat er nogal mee dat we niet een paar x per week konden vrijen. Nu dat wel weer kan geef ik hem dat ook..alleen al om hem bij me te houden anders gaat hij misschien weer opzoek naar een ander



OMG



Er zit dus veel meer achter dan een beetje teleurstelling. Jij gaat op deze manier een zwaar ongelukkig leven leiden/lijden..
Tijd voor relatietherapie!
quote:oeliek schreef op 31 juli 2014 @ 10:15:

Ik denk dat eerste verhuisd...want ik weet zeker als ik zeg dat ik teleurgesteld ben hij mij een verwend nest vind en dat hij zo zn best heeft gedaan in zijn ogen...sorry ik kom nooit voor mezelf op alles voor de lieve vrede iddIk heb met je te doen Oeliek.... Zoek hulp alsjeblieft. Het leven is te kort om het te verspillen aan een lamlul.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf je bij hem?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jeetje TO, volgens mij maak je het je man veel teveel naar de zin uit angst dat hij weer vreemdgaat en zit je teveel in de slachtofferrol. Je komt niet voor jezelf op en dat weet hij. En passant geeft hij jou ook even de schuld van het vreemdgaan. Nee, dit klinkt niet als een gezonde relatie.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je bindt een man niet met seks.



En in een goede relatie respecteert een partner geen seks door operatie en revalidatie wel hoor.



Alsof jij dat allemaal express ondergaat. En hij gaat vreemd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat Fame zegt, jij kunt niet door je in allerlei bochten te wringen voorkomen dat hij vreemdgaat en hij kan dat niet op jou afschuiven. Ook al is een relatie nog zo waardeloos, vreemdgaan blijft altijd een keuze, net als dat er andere mogelijkheden zijn: therapie, zelf proberen relatie te verbeteren, uit elkaar gaan etc.
Vrouw toch... je kan in je eentje ook heel gelukkig zijn he. Daar heb je echt geen man voor nodig, ook jij niet. Denk je eens in hoe bevrijdend het zou zijn om je geen zorgen meer te hoeven maken om wat hij wel of niet doet.



Als je van hem niet gelukkig wordt, dan kan je beter iets gaan doen wat je wel gelukkig maakt.



En gefeliciteerd!
Hij gaat vreemd omdat jij 'verzaakte'? En nu geef jij hem zijn zin, omdat het anders weer 'verkeerd' gaat?



In een goede relatie overleg je om samen tot de beste oplossing voor beide te komen. Anders ben jij niet meer dan een opblaaspop waar hi j3x per week zijn kwakje in kwijt kan.



En hij neemt je niet mee uit eten... Het respect voor jou is weg. Van hem naar jou, maar jou zelfrespect is ook al lang geleden vertrokken. Bang om alleen te worden gelaten? Je bent nu toch ook alleen? Emotioneel alleen. Maar met daarbij angst dat het ook nog eens fysiek alleen wordt.



Ben je nu gelukkig in je leven? Sta op en kom op voor jezelf! Waar is je eigenwaarde? Je zelfvertrouwen?
Als je zelf geen zin in seks hebt, moet je dat niet doen! Jouw lichaam, jouw regels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven