Terug op de markt; nitwit m.b.t. daten

22-08-2012 23:54 2455 berichten
Ik ben sinds ruim 3 maanden weer vrijgezel, nadat ik ben bedrogen door mijn ex. In de stellige overtuiging dat ik minimaal een jaar alleen zal blijven, want ik ben enorm gekwetst door hem.

Twee weken geleden onverwachts uitgevraagd door iemand met wie ik al langer een klik had en een eerste en tweede date gehad. Vooral de geestelijke klik was heel sterk, en ik voelde zelfs een lichte kriebel bij de afscheidszoen. Afgelopen maandag belde hij me nog, en gaf aan me heel graag deze week te zien. Vindt me aantrekkelijk, etc. Wegens drukke agenda wordt afspreken lastig, maar normaliter sturen we elkaar af en toe een berichtje.



Máár het is na dit gesprek volledig stil. Ik stuurde twee berichtjes en krijg geen antwoord. Aangezien ik een enorme nitwit ben op dit gebied, vraag ik jullie wat dit kan betekenen..

haal die glazen bol maar tevoorschijn



P.s. Het is een serieuze vraag...helaas
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 23-08-2012 00:01
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Meiden, ik snap jullie punt en het is niet voor niets dat ik er zo over schrijf. Ik ken mijn valkuilen, maar wil er graag aan blijven werken. Ik neem het dus zeker mee!

En ik zal zeker mezelf in acht nemen, maar met deze man is het absoluut veilig en volledig te vertrouwen. Als het met deze niet lukt, dan lukt het nooit.
VM, exactly.



Ging allemaal snel en ben nog steeds bezig om eea met ex af te handelen. Maar er is enorm veel begrip voor, en dat siert hem.

Ik lees ook van andere forummers dat ze met zo'n zelfde situatie zitten (ook bedrogen, en snel nieuwe relatie) en dat is gewoon ook heftig. Dat wist ik van te voren, en vandaar dus soms de twijfel of ik dit aankan. Staat los van mijn gevoel voor hem, overigens. Ik moet er ook de energie voor hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist dat haar vriend haar met beide benen weer op de grond zet en haar dat vertrouwen geeft. Hij heeft haar toch gerutsgesteld? Maar ook ik ken Julus (en haar vriend) niet persoonlijk.

Denk dat we allemaal wel een een zeer onzeker moment hebben in een relatie vroeg of laat.Zeker met zo'n gebeurtenis als het verliezen van je broer, dan ben je extra kwetsbaar in zo'n periode. Wellicht denk je dat je het alleen aankan, maar op moment supreme viel het zwaar. Hoeveel vrouwen denken wel niet dat hun man of vriend dat wel begrijpt wat je wilt op dat moment. Terwijl een ander dat niet kan ruiken. En stiekem weet je dat het niet eerlijk is, maar ben je toch teleurgesteld.



De scherpte van je reactie bij een teleurstelling zakt wel als je merkt dat de ander anders is dan je denkt/bang voor bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 01 januari 2013 @ 23:06:

Gekgezichtje, ik neem je wijze raad ter harte. Sterker nog, mede door jullie kijk op zaken, heb ik het vandaag (al zeg ik het zelf), best verstandig aangepakt. En de boel is bedaard, uitgesproken en de kaarten zijn geschud. Vriend weet ook dat het niet de eerste en laatste keer zal zijn, ik ken mezelf. Maar de kop is eraf...

Spijt me om te lezen dat het jou de das heeft omgedaan, maar je hebt ervan geleerd. Toch?Jeej! Las ook al dat hij je lekker romantische smsjes stuurt. Geniet ervan ;) Ik heb er zeker van geleerd. Ik hoop hij ook. Afwachten of hij nog zin heeft om aan ons te sleutelen na 2 maanden uit elkaar, maar mocht hij niet komen dan weet ik dat ik door moet. En dat ik daar prima tot in staat ben. Dát heb ik geleerd ;)
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Julus, weet dat jij met samenwonen nog niet bezig ben, maar moet effe mn jubelverhaal kwijt



Lief is nu zijn appartement waar hij tijdelijk woonde aan het leeghalen en zijn spullen komen naar mij. Zijn huis aan de kust houdt hij voorlopig, dat appartement huurde hij. We gaan eerst kijken of alles goed gaat, alvorens hij alle schepen achter zich verbrand. Heb van het weekend in kasten ruimte voor hem gemaakt. We zijn erover bezig om dingen te verplaatsen in huis en wat spullen uit zijn huis komen naar ons (waar ik dus woonde al) huis waar we samen gaan wonen. Zo leuk om te doen!



Afgelopen zaterdag was lief naar een feestje van vrienden alleen gegaan en ik had een avondje dus voor mezelf. Ik was rond middernacht naar bed gegaan en hij kwam pas laat thuis. Miste hem zo erg, kon niet slapen alleen. Gek is dat, had nooit gedacht zoiets te hebben. Sliep al jareb alleen en was altijd relaxt alleen, kon goed alleen zijn! Dat je dan toch relatief snel zo erg went aan iemand zijn aanwezigheid. Met name dan zijn aanwezigheid



Ik had en heb soms nog moeite dingen uit handen te geven. Wil graag voor hem zorgen en doe graag dingen op mijn eigen manier. Langzaamaan merk ik dat het steeds ietsje beter gaat. Wil hem zoooo graag dat gevoel geven dat het volledig ook zijn huis is en dat dingen ook op zijn manier kunnen. Best lastig vind ik dat. Ik wil het wel, maar in de praktijk moet ik er me bewust van blijven.



Lief is vandaag vrij en ik ga eerst na het werk mijn hond uitlaten die bij mijn ouders is. Als ik thuiskom, heeft hij voor me gekookt. Super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ps. ga je morgen werken weer? of ben je de hele week nog vrij?
Zo heb ik dat ook ervaren, toen wij erover in gesprek gingen. Hij stelde me direct gerust, en wederom blijkt dat hij erg betrouwbaar is en mij zeer respectvol benadert. Het lag echt bij mij, die onredelijke angst en onzekerheid. Heb ook gezegd dat het vast niet de laatste keer zal zijn, mijzelf kennende. Maar hij wil daar met mij samen doorheen, omdat hij mij dat waard vindt. Nah, helemaal goed. En zo steun ik hem bij bepaalde zaken. Kunt onmogelijk allebei altijd even sterk zijn. Dat is ook liefde, om elkaar op te peppen en eruit te trekken.
Lily, voel je niet beperkt in je schrijven, ik vind het geweldig om dit soort mooie verhalen te lezen! En dit is jouw grote geluk nu, dus natuurlijk wil je jubelen!

Maar hij trekt dus bij jou in, en jullie gaan spullen combineren. Hebben jullie een beetje dezelfde smaak? Wordt er ook nog opnieuw geschilderd of dat toch niet?



Grappig dat jij nu opeens slecht slaapt. Hij zit al helemaal in je systeem, leuk! En ja, dat uit handen geven is volgens mij iets waar veel vrouwen last van hebben. Daar moet je gewoon een modus in gaan vinden. Als jullie allebei redelijk makkelijk zijn, moet het geen probleem zijn. Hier ben ik de sloddervos en hij de opgeruimde. Gaat prima samen, maar ja...het is ook mijn huis en niet het zijne.



Oja, jij hebt een hond! Kreeg ik er ook gratis bij, zo gezellig! Maar wel wennen, want het beest is best bewerkelijk. Had je hond last van de knallen??



Samen boodschapjes doen is in deze fase zelfs erg leuk, hihi.
Heb maandag al dag gewerkt en mag morgen weer. Jij bent vrij natuurlijk. Lekker! Ik ga weer knallen, want werk gaat gewoon door natuurlijk. Is de sfeer nog te doen bij jullie?



P.s vriend had bij zijn vrienden veel over mij gepraat en ook over de vakantie. Dus daar gaan we het zeker nog eens over hebben, hoe en waar. Ga ze ook snel ontmoeten, ze willen me graag zien. En jullie, qua vakantie?
Gekgezichtje, ik las net weer even in dat topic waar jij ook schrijft. En wat ik denk, is dat hij gemengde signalen van je krijgt. Zijn wij vrouwen heel goed in, haha. Jezelf stoerder voordoen dan je je eigenlijk voelt, dingen zeggen die je eigenlijk anders voelt. Dan snapt een man niet meer wat je nou echt wil.

Kan het niet zo zijn, dat hij van jou een soort startsein wil krijgen? Je zei tegen hem geen contact te willen, na zijn berichtje. Maar nu baalde je dat hij je niks stuurde met oudjaar..terwijl hij doet wat jij hem verteld hebt. Dus hij zal in de war zijn. Denk dat duidelijkheid je verder kan brengen..

Maar misschien ken ik je achtergrondverhaal niet goed genoeg en sla ik de plank mis.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook wel gelijk, doe ik, deed ik en zal ik blijven doen :p.. ik heb ook in het berichtje gezet dat ik het doe omdat ik er niet van hou spijt te hebben van dingen die ik niet heb gedaan. Dat ik hem toch op tijd het beste wil toewensen. Dat ik t jammer vond dat hij het geen contact ding heeft verbroken en dat ik dankzij dat meer moeite heb met het zelf vol te houden. Daarna afgesloten met laten we de radiostilte tot het moment supreme (al ben ik er vrijwel zeker van dat hij niet komt) gewoon aanhouden. Ik kreeg terug dat hij het mij ook toewenst, en dat hij zal respecteren dat ik even geen contact wil.. Ik ben er heilig van overtuigd dat je, ook in een vriendschap, op een bepaald punt wel weet of je vrienden wil blijven of niet. Tot mijn gevoelens voor hem niets meer zijn dat dat, vriendschap, kan ik het mezelf niet aandoen om hem te blijven spreken, precies om wat jij zegt. Dan ga ik stoer doen terwijl ik eigenlijk kapot ga van binnen. Achtergrond verhaal is denk ik hetzelfde als bij velen, we ontmoetten elkaar, week later hevig smscontact, maand later relatie. Ben bang voor herkenning dus kan alle ballast hier beter niet neerzetten. Komt er op neer dat het donderslag bij heldere hemel was voor mij. We waren ook elkaars eerste relatie. Volgens mij heb ik er wel goed aangedaan, want als ik écht niets had laten weten zou hij hebben gedacht dat ik een hekel aan hem heb (zo zit hij dan in elkaar >_>). Heb k niet. En als ik wil dat hij nog terugkomt op zijn (in mijn optiek overhaaste) besluit zal ik er toch wat voor moeten doen. We gaan het zien
Vreemd is niet labiel.
Yep, laat hem maar komen verder. Want dan weet je iig zeker dat hij het doet omdat hij het graag zelf wil. Maar is het voor vriendschap niet te vroeg dan, als het net pas uit is? Jij hebt nog gevoelens. Ik weet natuurlijk niet waarom hij het uitmaakte, maar als zijn gevoelens er niet (meer) zijn dan houdt het op jammer genoeg. Het is trouwens ook best een logisch gevolg dat als iemand het uitmaakt, het verder klaar is. Dus denk niet dat hij persé verwacht dat jij nog iets laat horen.. kan soms ook als vervelend worden ervaren want uit, is uit.



Lastig dit!
Alle reacties Link kopieren
Julus, die man klinkt prima. Dat is ook mijn punt niet. Ik ben het helemaal eens met Tjoepertje. Jouw vriend zal niet eindeloos in staat zijn om dit soort buien op te vangen. Hoe lief en betrouwbaar hij ook is. Ook lieve, betrouwbare mannen hebben een grens, en dat is volkomen terecht.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Weet ik. Ik ga mijn uiterste best doen om het niet te verkloten:) En if so....mijn verlies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 02 januari 2013 @ 17:24:

Yep, laat hem maar komen verder. Want dan weet je iig zeker dat hij het doet omdat hij het graag zelf wil. Maar is het voor vriendschap niet te vroeg dan, als het net pas uit is? Jij hebt nog gevoelens. Ik weet natuurlijk niet waarom hij het uitmaakte, maar als zijn gevoelens er niet (meer) zijn dan houdt het op jammer genoeg. Het is trouwens ook best een logisch gevolg dat als iemand het uitmaakt, het verder klaar is. Dus denk niet dat hij persé verwacht dat jij nog iets laat horen.. kan soms ook als vervelend worden ervaren want uit, is uit.



Lastig dit!Bwa..heb al eerder eens gezegd dat ik de manier waaróp hij dat aangepakt heeft echt heeuuul raar vind. Klampte zich aan me vast toen hij het uitmaakte, heel veel huilen, wilde me niet kwijt zei hij. Ik was zo goed voor hem zei hij. Wilde zijn gevoelens zo graag terug zei hij. En de week erop wéér huilen. Het eerste bericht kwam van hem, terwijl ik had gevraagd dit niet te doen. Ik wil er nog aan werken, omdat de redenen gewoon niet klopten. Deze jongen heeft verschrikkelijk veel meegemaakt, maar laat het niet merken. En kan er niet tegen als andere mensen dat wel doen. Ik snap het wel, het is hartstikke eng als je altijd zorgeloos door het leven bent gegaan, en ineens iemand door verdriet omringd word en jou nodig heeft omdat verdriet te verwerken. Ik sluit niets uit zei hij. Ik ook niet. Ik heb gewoon geen zin om aldoor "wat als" te denken. Wil hij niet? Dan heb ik de tik gehad die ik altijd nodig heb gehad om écht iets te gaan verwerken. En of we vrienden blijven? Hij wil dat graag..ik weet dat nog zo net niet. Ik denk dat hij alles of niets zal moeten nemen. Ik ga mezelf niet wegcijferen voor een vriendschap waar ik misschien wel helemaal niets aan heb.
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Ha Julus goedemorgen,



Hoe voel je je vandaag (of tijdstip iig als je dit leest:))?



Nee lief houdt zijn eigen woning voorlopig nog aan, totdat we een beetje weten hoe het tussen ons gaat met samenwonen. Geen schepen achter je verbranden zomaar, vinden we allebei. Meeste van zijn spullen staan dus nog in die woning, hij neemt de alledaagse spullen mee. Mijn huis heb ik 3,5 jaar en het is nieuwbouw en alles is nieuw, dus zou zonde zijn te gaan veranderen en lief vind mijn stijl ook erg mooi! Voelt zich helemaal thuis. Dus voorlopig laten we het zo. Zou t.z.t. nog wel de tweede slaapkamer willen veranderen, heb ik zo simpel mogelijk gehouden, maar wie weet wat daar nog gaat komen

:-) hahaha!



En nee ik ben niet vrij helaas, ben sinds gisteren weer aan het werk. Vandaag nog een dagje en morgen weer mijn vaste vrije dag!



We hebben gisteren een beetje besproken hoe we het huishouden etc gaan verdelen. Ik ben maar van de duidelijkheid. Voor de rest moet er wel ruimte nog zijn om het spontaan te laten gaan, maar dat het een beetje duidelijk is. Ik ben nogal geneigd iets sneller te zien denk ik dan mijn vriend of mannen in algemeenheid sowieso, met als gevolg dat ik meeste ga doen, wat ook niet leuk is voor lief want hij wilt ook graag wat doen en mij makkelijk(er) maken en het samen doen.



Ik ben een tijd single geweest en at regelmatig bij mijn ouders. Nu zal dat een stuk minder en was het al de afgelopen maanden, maar nu dus nog wat minder. Dát vind ik nog best lastig, die verandering, ik heb een sterke band met mijn ouders. Maar probeer nog wel 1 of 2x in de week bij hun te eten voorlopig. Wat een veranderingen toch ineens zeg, maar onwijs leuk!!! Het is zo leuk om ineens weer een toekomst met iemand te hebben. Allerlei plannen te hebben saampies



Wij gaan van de zomer naar Italië, als goed is heb jij misschien nog tips voor ons toch? Hebben jullie al een idee wat je wilt gaan doen?



Heb je trouwens nog "last" gehad van die ene collega die beetje met je flirtte?
Alle reacties Link kopieren
Gekgezichtje, ken niet jouw verhaal, maar het klinkt klote. Wat kan liefde soms ook moeilijk zijn he. Sterkte iig!
Zo, even tijd om wat te tikken.



Gekgezichtje, de tijd zal het leren. Maar ik zou me inderdaad ook afvragen wat je werkelijk uit een vriendschap zou halen. Als je liever een relatie met hem wil, dan werkt vriendschap niet omdat je er dan meer van verwacht en dan raak je teleurgesteld. Zelfkwelling, niet leuk. Hoop voor je dat je het snel achter je kunt laten, of dat er een andere positieve uitkomst komt!



Lily, dat is waar ook, jullie gaan naar Italie. Was het even vergeten, maar ik ga voor je navragen hoe die bestemming heet. Wat me eraan doet denken dat wij graag in het voorjaar naar Parijs willen. Gaan dan met de auto, is prima te doen. Zomer is nog blanco, hangt ook af van mijn situatie m.b.t. verkoop huis, al dan niet verhuizen etc. Wordt dus last-minute beslissing denk ik.



Ja, veel mannen zien niet uit zichzelf dat er opgeruimd of schoongemaakt moet worden, lees ik altijd. Ik ken dat zelf niet, mijn ex en deze vriend zijn veel netter en opgeruimder dan ik. Ik ben juist het mannetje in deze, haha. Je moet doen wat het beste werkt voor jullie samen, en ook hierin weet ik zeker dat het allemaal soepel zal lopen.



Ben enorm benieuwd naar jouw ervaring met samenwonen!



Het gaat hier trouwens weer helemaal zoals altijd, de angel was er gelukkig snel uit. Ik ben ook iemand die zich redelijk snel over iets heen zet, en ik zag mijn eigen onredelijkheid. Dus alles pais en vree en we zijn back on track. Het voelt alsof ik nu weer eens extra voor hem gekozen heb, fijn.

Over een maand is het D-day...dan gaat mijn huis in de verkoop. Spannend, en benieuwd hoe dat loopt. Moet dan nog op zoek naar iets anders, zal niet meevallen. Verwacht niet dat het snel verkocht zal zijn hoor, maar toch.



Die ene collega...tja. We zijn samen ingedeeld voor een training en daarna nog eentje. En daarna ga ik weer met hem samenwerken. Hebben alleen nog even kort contact gehad, niks bijzonders. Ik hou het erop dat we een enorme klik hebben en ik verwacht geen gekke dingen. Zal niet van mij af komen iig.



Wens je een fijne dag morgen, met vriend. En be happy!
Alle reacties Link kopieren
Julus,



Wat het beste werkt echt waar, is zodra je deze klote gevoellens naar boven voelt komen om ze te benoemen,mij heeft het heel goed geholpen, het gevolg is dat ik er heel veel minder last van heb, en het voor lief goed te handelen is op die manier, want je bent dan rustig en kan ook relativeren.

En oja ik heb mezelf op mijn sodemieter gegeven, ik heb in het begin op het punt gestaan om de relatie te verbreken en waarom?,juist ja die klote angst, en op het moment dat ik me realiseerde dat als ik nu niet in het diepe zou springen ik het nooit meer zou durven,ik heb mezelf verteld te genieten van dat wat ik nu had, en zie 12 jaar later heb ik het nog steeds.

Je ziet die angst is heel herkenbaar voor mij, ik heb op een bepaalde manier dezelfde dingen als jij wat betrefd vertrouwen en veiligheid mee gemaakt, bij mij is het al bij mijn geboorte begonnen , en sinds 12 jaar ben ik pas veilig ,nu het vertrouwen in de mensheid nog.
Ha Ronnie,



Bedankt voor je hart onder de riem, "fijn" om te lezen dat jij het herkent en dat het bij jou goed heeft uitgepakt. Typisch, dat juist in het begin wij de neiging hebben om ermee te stoppen, terwijl het toch zo goed loopt en voelt (normaal gesproken). Ik weet dat je een punt hebt, en heb het nu ook ervaren. Heb eerlijk mijn gevoel neergelegd en dit pakte hij heel goed op. Hielp ook wel mee dat hij het uit mij kon trekken, want ik ben een moeilijke prater. Wat jij zegt...als het nu niet lukt, lukt het met een ander ook niet. En ik wil niet met een ander, ik wil dat dit lukt.

Dus ik ga weer genieten, in het diepe springen. Heb al een stapje gezet door te erkennen dat ik graag samen met hem ben. En heel eerlijk...het allerliefste alles erop en eraan. Ja, ik spreek het uit, en met horten en stoten hoort hij dat ook van me. Maar kan of durf dat niet in 1 keer neer te leggen. Toch een soort schild? Bang voor afwijzing? Zoals we de stappen nu zetten gaat het wel, maar wil wel graag de controle zelf houden. Dat ik dus zelf achter die stappen sta en niet persé meega ik wat hij wil. Herken jij dat?



Herken jij het ook dat je partner je geweldig vond (met die situatie toen) en alles met je wilde, maar dat jij dat juist eng vond, moeilijk te geloven dat hij dat echt meende? Angst om het te verliezen..hoe weet ik dat hij het echt meent, dat gevoel..

Straks zeg ik ja, we springen in het diepe en dan zegt hij grapje! Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel herkenbaar en dood dood eng, ik heb zelfs en dat duurde wel iets langer durven zeggen dat ik hem nodig heb, dat ik het niet alleen kan.

Maar ik heb nog steeds die angst dat er op een dag word gezegd: schat het is leuk geweest en doei , ik heb dat overigens niet enkel bij hem, maar ook heel sterk bij mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Het is een groeiproces en ooit als ik oud en wijs ben ben ik er van af
Ach, als je als die tijd maar met hem samen was, haha.

Dat nodig hebben, dat is ook wel zo'n ding. Ik ben de onafhankelijke, sterke vrouw die alles zelf kan. Niemand nodig hebben, niet op hulp vragen, zelfs als ik verzuip. Niet slim, het gaat ook al beter. Maar feitelijk is het eigenlijk wel zo dat ik dat kleine meisje ben wat gewoon graag die arm om haar heen wil, gehoord wil worden, en graag wil dat een ander het even overneemt. Heb ik moeite mee, ik heb altijd moeten overleven. Want er was gewoon niemand voor mij.



En dan nu....dan is is iemand die het met mij samen wil doen omdat hij mij de moeite waard vindt en dat vind ik heel moeilijk. Om dat toe te laten..poeh. Het is een brij aan emoties. Maar merk wel dat ik met de jaren steeds beter ermee om kan gaan. En eerlijk gezegd..ik wilde het ook niet echt veranderen voor bepaalde mensen (ex). Ik liet het gaan, want zag ook geen heil meer in de relatie. Maar met vriend zie ik dat, en wil ik ervoor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Soms lijk jij wel heul erg op mij hahahaha , ja ja ik ben onafhankelijk ik heb niemand nodig deels is dat gelukkig wel zo maar verder ben ik heel blij dat ik het wel heb uitgesproken, ik ben nog nooit zo gelukkig in een relatie geweest als deze, ik mag zijn wie ik ben , heb ik geen zin in makeup op het gezicht dan niet heb ik zin om in mijn hangbroek te lopen dan doe ik dat toch, ( dat laatste vind ik moeilijk ik heb dan het gevoel alsof ik in een pyama loop)

Ik kan en mag zeggen wat ik voel en andersom ook en als je ziet hoeveel hij voor mijn dochters betekend en vooral voor mijn jongste , dan zegt dat toch ook wel iets over mijn lief.

Julus je bent gegroeid in de jaren en dat zal je steeds vaker in deze relatie terug zien, en ook nu blijf je groeien en leer je elke dag meer te genieten van alles wat je hebt en vooral van de blijdschap die deze liefde je brengt
Ja wij lijken wel op elkaar, heb meer van jou gelezen. Mooie van deze mannen is dat je op een veilige manier kunt leren, omdat je je geborgen voelt. Ik maak daar graag gebruik van. Moet je maar net mazzel mee hebben, en dat heb ik. Niet niet voor niets dat iedereen in mijn omgeving al tegen mij zegt dat ik alles op alles moet zetten. Die zien hoe hij is, hoe goed voor mij.



Kunnen zijn wie je bent, met al je nukken. En helemaal naturel, is heel belangrijk. Doe me nooit beter of mooier voor, je neemt me maar zoals ik ben is mijn motto. Vriend vindt dat geweldig. Ik heb vaak zo'n fuck you houding, gehard door het leven. Maar ben ook lief, attent, en doe alles voor bepaalde mensen. Vindt ie leuk. Bij mij is het vaak onvoorwaardelijk liefhebben, als ik voor je ga. Je krijgt ruimte, je mag je ding doen, en ik vind dat je vooral jezelf moet zijn. Als het niet is wat ik zoek, ben ik sowieso bij de verkeerde. Dus aanpassen is dan mosterd na de maaltijd. Je op je gemak voelen in elke situatie is heel belangrijk. Thuis moet een veilige basis zijn, het moet fijn thuiskomen zijn. Als hij een scheet laat (per ongeluk) is dat gewoon zo. Als hij moe en chagrijnig is, so be it. En als hij even zijn eigen ding wil doen snap ik het. Geen zin om op te doffen want baaldag, daar heb je recht op! Dat heeft hij ook en dat is geweldig. En zo gaat dat bij jullie ook volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven