Topless bij ouders??

16-07-2014 16:26 285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst bij een vriendin, we spraken over de zonvakantie die ze hadden gehad. Op een gegeven moment kwam het gesprek (weet niet meer hoe) op hun 19jarige dochter die mee was, en die op het strand topless had gelegen. Met mijn vriendin en haar man erbij dus.



Ik begon ineens te denken, is dat eigenlijk wel normaal? Hoe denken jullie daarover?
Alle reacties Link kopieren
Ach vroeger gingen we met de hele familie naar een nudisten camping en strand.



Mijn vader heeft mij wel honderd keer naakt gezien nou en?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dat niet normaal zijn? Vind het een rare vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet niet Tomatensoep. Ik ben zelf vrij preuts opgevoed wat betreft naakt. Ik heb dus geen idee of het op die leeftijd normaal is dat je met blote borsten gaan liggen waar je vader bij is.

Maar het kan hoor, dat het normaal is, daarom vraag ik het ook.
Alle reacties Link kopieren
Als je bij je ouders al niet naakt kan, bij wie dan wel?



Dat zijn de mensen die je opgevoed hebben, die je als het goed is (en ik weet dat het helaas niet altijd goed is) met je leven kunt vertrouwen.



Ik ging tot mijn 16e ofzo nog met mijn vader samen in bad, gezellig. Allebei een boek mee.. Tegenwoordig kijkt iedereen me gelijk geschokt aan, als ik dat vertel. Alsof het een doodzonde is.
Later is nu
quote:tante_lien schreef op 16 juli 2014 @ 16:32:

Ja ik weet niet Tomatensoep. Ik ben zelf vrij preuts opgevoed wat betreft naakt. Ik heb dus geen idee of het op die leeftijd normaal is dat je met blote borsten gaan liggen waar je vader bij is.

Maar het kan hoor, dat het normaal is, daarom vraag ik het ook.Als het niet kan waar haar vader bij is, kan het ook niet waar haar moeder bij is lijkt me. Of mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Oh en met mijn gezin recreëren we inderdaad allemaal naakt. Mijn ouders doen dat ook en als mijn zus met haar gezin bij mijn ouders op de camping is, zijn ze ook allemaal naakt. Mijn vader ziet dan dus ook de blote borsten van zijn kleindochters, die rond de twintig zijn.
Later is nu
Ik vind het ook niet raar eigenlijk...

Topless zonnen is tegenwoordig vrij normaal, juist bij mijn ouders zou ik me eerder op mijn gemak voelen dan bij vreemde mensen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerder opvallend dat men op een vol strand topless gaat liggen, ongeacht wie er mee is. Volgens mij is topless niet meer van deze tijd, zeker niet op een vol strand. Doe dat lekker thuis in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Topless is zeker wel weer van deze tijd overigens.... weg met de vertrutting en preutsheid. Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zin in heeft toch.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal wel per gezin/familie en per persoon verschillen. Ik peins er niet over om bij mijn ouders naakt te gaan zonnen. Op het strand zou ik er dan weer geen probleem mee hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 juli 2014 @ 16:32:





Ik ging tot mijn 16e ofzo nog met mijn vader samen in bad, gezellig. Allebei een boek mee.. Tegenwoordig kijkt iedereen me gelijk geschokt aan, als ik dat vertel. Alsof het een doodzonde is.HAHAHAHAHA wtf. Dat vind ik niet alleen abnormaal, maar ook nog eens enorm onverantwoordelijk van je vader.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel raar om topless te zonnen bij mijn ouders.

Misschien ligt het ook aan de opvoeding.



En in bad met je vader op je 16e vind ik inderdaad ook zeer apart.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet raar, mijn ouders zagen me ook wel eens op die leeftijd topless naar mijn kleding kast rennen.. Ze hebben me toch zelf gemaakt? Niks vreemds in mijn ogen
Love the life you live
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder met mijn ouders topless gaan zonnen dan op het strand.



Ik ga dan ook prima met mijn ouders en zus in de sauna. Met de vriend van mn zus zou ik dan weer niet zo snel doen, maar misschien voelt dat anders als hij nog 10 jaar langer in de familie is. Zelfde met mijn schoonfamilie, daar zou ik het ook niet doen.





Je ouders hebben je toch al tig keer naakt gezien? Of ben je je vanaf je 10e gaan verbergen voor je ouders?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 juli 2014 @ 16:32:

Ik ging tot mijn 16e ofzo nog met mijn vader samen in bad, gezellig. Allebei een boek mee.. Tegenwoordig kijkt iedereen me gelijk geschokt aan, als ik dat vertel. Alsof het een doodzonde is.





Wow, dat vind ik ook wel een beetje te.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet vrij opgevoed in dat opzicht. Ik peins er niet over om naakt te zijn in het bijzijn van mijn ouders. Dat vind ik te prive. Maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je een andere opvoeding gehad hebt.



Op 16-jarige leeftijd in bad zitten met je vader vind ik heeeeel raar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging niet met mijn vader in bad maar ik stond gerust te douchen terwijl mijn vader in bad zat. In dezelfde badkamer dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 16 juli 2014 @ 16:47:

Ik ben niet vrij opgevoed in dat opzicht. Ik peins er niet over om naakt te zijn in het bijzijn van mijn ouders. Dat vind ik te prive.



Maar zou je wel naakt zijn in het bijzijn van anderen? Dus in de sauna of topless op het strand?



Als je dat ook niet doet, dan vind ik het niet raar. Ik vind het alleen zo raar dat je wel alles aan vreemden kan laten zien maar niet aan degenen die jou gemaakt hebben en verschoond hebben als kind.
Ik denk dat het er aan ligt hoe je opgevoed bent. Ik heb net zo'n jeugd gehad als Dreamer en ik ben niet bang voor naaktheid en al helemaal niet van familie.



Rare angsten die allemaal tot frustraties leiden later. Trouwens als ik zie wat mensen soms dragen zijn ze nog maar een lapje stof weg van naaktheid.
quote:lolmutsen schreef op 16 juli 2014 @ 16:45:

[...]



HAHAHAHAHA wtf. Dat vind ik niet alleen abnormaal, maar ook nog eens enorm onverantwoordelijk van je vader.Wat een geschreeuw. Niet iedereen denkt gelukkig overal hetzelfde over he. Helemaal geen reden om dan maar te gaan schreeuwen, of doe je dat op je werk ook als iemand je iets vertelt wat niet in jouw kleine straatje past?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind op je 16e met je vader in bad gaan ook wat apart, en ik ben echt best ruimdenkend. Ben naturistisch opgevoed en vind bloot heel gewoon, topless zonnen maakt me ook totaal niet uit. Maar samen in bad.. Ik weet niet waarom het me zo tegenstaat. Omdat je dan zo dicht bij elkaar zit en elkaar makkelijk per ongeluk kunt aanraken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 16 juli 2014 @ 16:49:

Ik denk dat het er aan ligt hoe je opgevoed bent. Ik heb net zo'n jeugd gehad als Dreamer en ik ben niet bang voor naaktheid en al helemaal niet van familie.



Rare angsten die allemaal tot frustraties leiden later. Trouwens als ik zie wat mensen soms dragen zijn ze nog maar een lapje stof weg van naaktheid.De minste hoeveelheid aan bedekking is nog altijd een groot verschil met totaal geen bedekking. Die angsten zijn zeer gegrond. Geforceerd die angsten 'wegnemen' door dan maar gewoon 'vrij' te zijn leidt alleen maar tot drama.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolmutsen schreef op 16 juli 2014 @ 16:45:

[...]



HAHAHAHAHA wtf. Dat vind ik niet alleen abnormaal, maar ook nog eens enorm onverantwoordelijk van je vader.

Onverantwoordelijk? Waarom in godsnaam?



Waarom moet overal een seksuele lading omheen worden bedacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2014 @ 16:51:

[...]



Wat een geschreeuw. Niet iedereen denkt gelukkig overal hetzelfde over he. Helemaal geen reden om dan maar te gaan schreeuwen, of doe je dat op je werk ook als iemand je iets vertelt wat niet in jouw kleine straatje past?Sorry, ik was alleen aan het gniffelen bij de gedachte wat voor een ouwe snoepert haar vader is en ik schoot wat uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven