Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:28.
Dit onderwerp heeft 2993 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 07-03-2011 20:00.
- Dames, we zijn weer in de lucht, hier verder met ons gezwijmel

Naam Datum Budget goudkever april 2010 
Mevrouwdekees 12 mei 2010 
Sattie2010 mei 2010 
Itsme 29 mei 2010 
Boom 5 juli 2010 
Wohman 7 juli 2010 
Frutje 14 augustus 2010 
Kastanjez 21 augustus 2010 
Sterretjee augustus 2010 
Legpuzzel 27 augustus 2010 
pipo79 september 2010 
Lory 15 oktober 2010 
Drenthegirl 15 oktober 2010 
Heupje 12 november 2010 € 12.000,- Ivetje 1 april 2011 € 10.000,- Vlammetje 1 april 2011 Dzjannke 6 mei 2011 Jilzz 9 juni 2011 € 4.000,- scully1981 27 mei 2011 € 9.000,- Elfje 11 juni 2011 € 10.000,- Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 € 15.000,- souffle juni 2011 Dark Enchantress 1 juli 2011 Goudvis 1 juli 2011 Lika augustus 2011 Fotogravin 10 september 2011 € 7.500,- Moussiemous Juni 2012 Chiquita 13 juli 2012 € 15.000,-
En wie met SPOED nog gevraagd moeten worden:
Tut
DotjeTi_Ta_Tuttebelle wijzigde dit bericht op 01-11-2010 15:16 met 255%Living it and loving it!
- Voor de kindjes een goodie bag vind ik wel weer een heel goed idee. Moet ik ook even over nadenken. Wij hebben waarschijnlijk wel een paar erbij.
Dotje, hoe kun je nu mensen die nu zwanger zijn alvast maar uitsluiten van de gastenlijst, terwijl je nog helemaal geen concrete datum zegt te hebben? Waarschijnlijk zijn ze tegen die tijd helemaal niet zwanger meer en een oppas is best te regelen, of niet dan? - Dotje.. ik bedoel de 'ik ga trouwen/ben getrouwd'-hyves.
Ik vind persoonlijk dat kinderen er wel bij horen op een bruiloft. Tussen baby's en kinderen vind ik wel verschil zitten, maar dat is aan de ouders om daar een keuze in te maken. Als ze oppas regelen prima, lukt dat niet ook prima. Ik ga er vanuit dat ze zelf voor hun kleine/kids zorgen, dus zie daar geen probleem in. Kinderen geven juist iets extra's aan zo'n dag.
Komt misschien ook omdat wij er 2 hebben en kleinere neefjes en nichtjes, maar ook kids van vrienden zijn welkom... ook als wij zelf geen kinderen hadden. Ieder zijn keuze en ik laat het aan de ouders zelf om daar een keuze in te maken. - Goudvis ik ben dat niet met je eens.
Het is niet leuk voor de ouders als zij steeds op dekinderen moeten letten, kinderen vinden een bruiloft vaak niet leuk, en hebben vaak niet het geduld om te luisteren naarde Babs of speeches.
Ik ben van mening dat het de dag is van het bruidspaar. Als zij aangeven geen kinderen erbij te willen dient iedereen die keuze te respecteren. - @ Vlammetje, nee, dat bedoelde ik niet. Volwassenen zijn sowieso welkom. Maar wij willen een feest zonder kinderen, dus inderdaad naar de oppas.
@ Goudvis, het lijkt me ook anders als je zelf kids hebt. Wij zijn nog wat meer in feestfase en willen dan een knalfeest. Het enige wat er tegen die tijd is (mocht het juni 2012 worden), zijn kindjes onder 1 jaar. Eén vriendin is nu net zwanger en eentje is het aan het proberen, dus tzt zijn die babies nog veel te klein voor zo'n feestje.
Eensch met KK.
@ Lika, vast geen staatsgeheimen.
Ben benieuwd.
Of hebben jullie nog geen tijd gehad voor een beraad?
Leef je leven, geniet zo veel als je kan! - Wij zijn dit weekend 6 jaar samen, Dotman stelde zojuist voor om dalijk eens samen te gaan zitten om te bedenken wat voor speciaals we morgen kunnen gaan doen... Leuk dat ie er moeite voor neemt. En hij doet een beetje geheimzinnig over een lekker ontbijtje. Ik mag niet weten wat het is. Ben benieuwd wat ik zometeen voorgeschoteld krijg.
Morgen denk ik lekker ergens eten ofzo. Heb niet zoveel inspiratie op dit moment.
Jullie nog leuke ideeen?Leef je leven, geniet zo veel als je kan! - hahahaha bijt je tanden niet stuk om een dikke diamant!

Gefeliciteerd met jullie 6 jarig samen zijn.........(is langer dan Lief en ik samen zijn (straks in december 5 1/2 jaar) - Jummie, heerlijke pannenkoek gehad met weet ik wat voor speciaals allemaal er op en erin. Hij heeft echt zijn best gedaan.

@ Ringel, hahaha dat zou ie nooit doen denk ik (iets in eten verstoppen). Sowieso niet nu al. Eerst dat diploma.Leef je leven, geniet zo veel als je kan! - mmm lekker pannenkoek!!
vriend en ik zijn volgend jr 10 jaar samen :-)
Heeft iemand een idee waar je (gratis) mooie monogrammen zou kunnen maken? - @ KK, ik heb eens even wat rondgezocht voor een gratis monogram, maar kan niet echt iets vinden...
Kun je niet met een of ander computerprogramma iets maken?
Als je via google mooie letters vindt of een mooi lettertype in Word, kun je wellicht met Photoshop zelf aan de slag. Met diverse lagen kun je er dan zelf een maken...Leef je leven, geniet zo veel als je kan! - Goodiebags vind ik ook wat overdreven. Ook wil ik liever geen kinderen op onze dag, maar ik vrees dat ik onder het neefje van Tinus niet uitkom.
Lika, op de hyve staan geen staatsgeheimen, maar wel foto's van onszelf, onze partners en van sommigen ook van hun jurk. Feitelijk wordt daar dus deels de privacy opgegeven die men hier op het forum nog wel heeft. Iedereen is in principe welkom, maar wel pas als het merendeel het gevoel heeft iemand goed genoeg te 'kennen'. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Blijf gezellig meeschrijven en dan word je vanzelf toegelaten op de hyve. Datzelfde geldt voor Dot.
Dot ook een heel fijn weekend gewenst met jullie jubileum!
Ik zou qua DJ/band zeker voor een DJ kiezen. Ik vind de feesten met DJ's gewoon altijd leuker, ik heb niks met bands en hoor muziek het liefst zoals hij 'hoort te zijn' gezongen door de artiest die het zond op de manier waarop het een hit werd, geen artisitieke interpretaties van een coverband. Maar dat ben ik.
Living it and loving it! - ja heb ik al geprobeerd maar dat is nie wat...
- Gratis monogrammen wordt moeilijk vrees ik knappekloon. Heb je anders geen grafisch ontwerper in je netwerk of iemand die handig is met Illustrator?
Op zich is het het misschien wel het overwegen waard om daar wat geld aan uit te geven (ik begreep dat jullie best een ruim budget hebben) als je er iets echt moois voor terugkrijgt. Je kunt het voor heel veel dingen gebruiken tenslotte.
Ik was verder nog benieuwd wat iedereen hier met heur haar doet tijdens de bruiloft? Ik heb op dit moment een boblijn. Vind het wel mooi als het lang genoeg is om op te steken maar dan zit ik vanaf nu 10 maanden ongelukkig te zijn met een rottige tussenlengte. Mijn aanstaande vindt het mooier als het kort blijft, ik zat zelf eerder te denken aan een lage chignon zoals op dit plaatje, dat vind ik heel stijlvol.
Met de lengte zoals ik het nu heb valt verder ook niet veel meer te doen dan een beetje opfohnen en evt. een leuke bloem erin. Dat vind ik zo saai! Maar ja, mijn lief moet het natuurlijk wel mooi vinden...
Een sluier vind ik ook mooi. Dacht nooit dat ik dat mooi zou vinden maar bij het passen vorige week kreeg ik er een op en voelde ik me ineens helemaal de bruid.
Dilemma's, dilemma's! - Ik wil mijn haar gewoon los.
Ik heb lang haar, en vind het mooi als er wat groffe krul in wordt gezet..
Evt de voorkant iets naar achteren verwerkt..
En Dot..weet je al wat je gaat doen?
No-way..geen Goodiebags..
Kinderen zijn bij ons welkom, vind het gewoon lullig om neefje en nichtjes te weigeren.
Als de ouders er maar voor zorgen dat ze tijdens de ceremonie stil zijn, anders moeten ze er maar even uit lopen.
Dat verzoek ga ik wel inwilligen..
Meer heb ik even niet.. - Je kan ook haarstukken in laten zetten (heb ik me laten vertellen door een kapper) Heb zelf van dat gekke pluizige net niks haar (alleen wanneer het regent/ vochtig is buiten wil het een beetje zitten) tot net boven de schouder (nah ja jullie hebben de foto gezien) het moet net ff een tikkie langer om het mooi op te steken. maar zo'n chignon vind ik wel heul mooi.
Ik vind dit bijvoorbeeld wel heel gaaf
deze ook....zit sowieso een beetje denken aan een vintage kapsel
het gekke is bij dit plaatje kom ik op dit topic (alleen dan iets ouder) hahahaharingelding wijzigde dit bericht op 06-11-2010 17:01 met 16%- Ik had deze week bij mijn kapper gevraagd of zij ook bruidskapsels doet. Maar ze heeft dit al lang niet gedaan en ze komt ook niet thuis.... dus nu twijfel ik. Ze was zelf ook heel erg terughoudend er in.
Ze vertelde wel dat er iemand is die door de hele regio rijdt alleen voor bruidskapsels en make up, maar ze wist ook geen naam.
Wel jammer want had me er eigenlijk al een beetje op ingesteld dat zij het zou doen, maar vind dit maar niks.
het kapsle is ook zo afhankelijk van je jurk. Hoe is de hals en is de jurk of rustig, daar moet je het echt op afstemmen! - Tut, wat je vroeg op hyves, blijkbaar niet! Dus nu wel :-D
- Ik zelf heb al heel lang een kapster geregeld, zij doet vooral veel invlechten.
Ik heb lang haar, maar kan er niet tegen als ik het de hele dag los heb(vooral niet als het warm is) dus wil het opsteken
Ik heb wel een sluier en een tiara en mijn idee is om de sluier savonds af te doen.
Mijn idee is dan voor mijn haar om het van beneden af aan in te vlechten tot bovenaan, dan opsteken en kruillen zetten die als kleine plukjes eruit komen.
Ik ben blij dat ik smiddags ga trouwen want hier zal ze wel de hele ochtend mee bezig zijn haha.
Ik ben van mijzelf al creatief bezig met mijn haar dus bij mijn bruiloft moet ik natuurlijk wel goed uitpakken!! - Kwa kapsel heb ik ook nog totaal geen idee. Ik heb ook kort haar, nou ja niet helemaal kort, maar lengte boblijn ongeveer.
Geen idee dus nog wat ik ermee zou willen doen. Die lage chignon vind ik wel heel erg mooi! Maar dat past helemaal niet bij mij. - Ik ben van mening dat als je bruidskapsel wel
Op je moet lijken. Ikbedoel als je altijd f vaak kort haar hebt dan het dan raar zou zijn als je opeens als bruid wel lang haar hebt.. - Haha Ringel, ik zag jouw plaatje en dacht meteen 'Die had MevrouwdeKees ook!!' Jullie hebben wel veel gemeen, of niet?
Wellicht heb je iets aan haar kapper? Foto's van haar kapsel staan op de hyve, als je het wat vindt, kun je haar een PB sturen of iets dergelijks?
Lika, dat is jammer dat je kapper het niet doet, ga je altijd trouw naar dezelfde? Ik heb bij mijn kapster ook eens geinformeerd, of ja, bij de salon eigenlijk. Daar doen ze het wel, we hadden sowieso een gesprek over haar bruiloft, dus zo kwam het erop. Ik vroeg haar toen wat ze met mijn haar zou doen als ze de vrije hand zou krijgen en ze trekt mijn haar met twee bewegingen in een bepaalde vorm waarbij ik meteen dacht 'wauw!' Dus dat is alvast beklonken
Ik heb lang haar en Tinus is er dol op, dus ik denk dat ik het sowieso los laat. Ik draag het nu veel opgestoken omdat het anders in de weg zit, dus dan is los wel leuk. Dit idee:Living it and loving it! - We hebben vandaag de ringen opgehaald. Ze zijn nog mooier dan ik in gedachten had, ik ben er helemaal blij mee! Ik heb ook Vlammenman voor het eerste met onze ring om gezien.
quote:Fotogravin schreef op 06 november 2010 @ 16:12:
Ik was verder nog benieuwd wat iedereen hier met heur haar doet tijdens de bruiloft? Ik heb op dit moment een boblijn. Vind het wel mooi als het lang genoeg is om op te steken maar dan zit ik vanaf nu 10 maanden ongelukkig te zijn met een rottige tussenlengte.
Met de lengte zoals ik het nu heb valt verder ook niet veel meer te doen dan een beetje opfohnen en evt. een leuke bloem erin. Dat vind ik zo saai! Maar ja, mijn lief moet het natuurlijk wel mooi vinden...
Ik zit nu met die rottige tussenlengte. Ik heb het jaren lang gedragen, maar vorig jaar september af laten knippen. Nu ben ik nog in dubio. De kapsters riepen allemaal 'oooh, dan moet je het laten groeien zodat je het op kan steken!!', maar ja, bijna iedere bruid heeft een opgestoken kapsel en ik draag mijn haar nooooooit opgestoken, dus ben daar nog niet zeker van.
Ik heb het wel laten groeien, met in mijn achterhoofd de gedachte 'het kan er altijd nog af'. De man die mijn jurk maakt, vond juist een kort kapsel een geweldige look, bij de jurk.
Nu heb ik ook nog dat hoedje in gedachten, dus ik ben er nog niet erg uit. Ik denk wel dat ik het hoedje ga maken, ik kan het altijd een deel van de dag dragen en later afdoen. Maar wat voor haar draag je onder een klein hoedje??
Haar?? Ik weet het niet. Als je googlet op bruidskapsels, kom je bijna uitsluitend lang haar tegen. Ik wil best kort, maar dan wel een feestelijk kapsel dat bij mij past. Drie steentjes erin maakt het niet 'feestelijk' als je begrijpt wat ik bedoel. Dus 'HET' korte kapsel heb ik zeker nog niet gezien. 'HET' lange kapsel al wel een beetje, hier is veel meer 'inspiratie' voor voorhanden.
Dan zou ik zeker voor een sluier gaan. Persoonlijk vind ik een sluier een wat klassieker attribuut, waar een wat klassieker kapsel bij zou passen. Maar dat is puur mijn smaak.quote:Een sluier vind ik ook mooi. Dacht nooit dat ik dat mooi zou vinden maar bij het passen vorige week kreeg ik er een op en voelde ik me ineens helemaal de bruid. - Dames, we naderen de 3000 weer akelig dicht, dus TADAAAAAAAAAAA: Ons Lustrumtopic!!!Living it and loving it!
- Sorry, moest nwe topic hebben!zoovie wijzigde dit bericht op 07-03-2011 20:04 met 94%You are entirely bonkers. But I will tell you a secret. All the best people are - Alice Kingsley
Dit onderwerp heeft 2993 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 07-03-2011 20:00.